21011, zajetz, 1978.
21011, zajetz, 1978.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1392
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Kui hiljem mullitama hakkab, siis niiskuse probleem (õhuniiskuse, mitte kompressorist tuleva). Endal sama asi juhtunud - hakkas just pahteldatud kohtadest mullitama ning alles pea kuu peale värvimist. Uuesti päikese ja suurema soojakäes olles tõmbas veidi tagasi, kuid pind ikka rikutud. Kui kohe värvides või mõned hetked hiljem hakkab kobrutama, siis keemiate mittesobimine.
Sadolini puhul olen ma täheldanud, et aluspind võib olla tehtud sisuliselt iga asjaga, ei juhtu midagi. Samas aerosoolides olevad värvid-krundid võtavad alumisi kihte rõõmsalt lahti.
Sadolini puhul olen ma täheldanud, et aluspind võib olla tehtud sisuliselt iga asjaga, ei juhtu midagi. Samas aerosoolides olevad värvid-krundid võtavad alumisi kihte rõõmsalt lahti.
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1086
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Otsisin siis pikemat aega endale talveks autot. Vana beež väsinud, piinatud kah teist juba kõvasti. Sõitsin pool Eestit läbi ja ei ühtki korraliku mõistliku raha eest (vähemalt sel hetkel mõtlesin nii).
Sõber Kaspre oli aga juhuse tahtel ostnud omale just selle sama auto saaremaalt. Tema nägi alles autot kui see talle koju toodi, Tallinna külje alla maidlasse. Häid ideesi tal ei olnud selle autoga nii, et ta otsustas selle mulle edasi kohe müüa.
Esmavaatlusel tundus, et auto enam vähem. Paari kuuga saab liikuma. Põhja alla natuke keevitust, paar lappi ja uus värv selga ning ongi tehtud. Mõtted oli algul ju, et autol hiljuti tehtud keretööd, kui hull asi ikka olla saab. Noh juhiuks vajas kah karmimat kätt, sest osavd mehed suutsid selle juba saaremal tagurpidi traktoriga tõmmata. Jah traktoriga lumehange tagant kraavist autot väljatõmmates jäi kogemata lahtine uks hange taha.
:sein
Nii Reineri abiga sai siis auto koju toodud ja kohe tegema hakatud.

Esmalt üleliigne kola autost välja ja siis korralik pesu. Ka alt, sest sealt oli vaja saaremaa savi maha pesta.

Peale põhja pesu sai siis auto grilli pandud. Mõned õhtud vaikselt nokitsedes saigi masin tehnikast paljaks roogitud. Kuna mootorit ei olnud parasjasti kuhugi mujale panna aga küti dvoika oli nukralt ilma mootorita. Siis sai see sinna vahele susatud. Esimest sillatala enam eemaldada ei julgenud kartuses, et masin vajub grillis kokku ära.
Pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna.








Peale mõnda aega erinevate vahenditega lõikumist jäi esimesest kännust vähe järgi.

Vastavaid varuosaplekke koduses laos ei leidudud. Tuli kõik käsitsi sirgest lehest teha.

Küljekarbi seest vaatas vastu midagi sellist:

Selleks, et käsipiduri trossi kinnitust põhjaalt kätte saada oli vaja ketaslõikurit, sest mutrivõtmega ligi ei saanud.

Sisemine koobas vist oli ka tehtud millestki jubedast ja veel jubedamate töövõtetega .

Loomulikult mastiks mis oli põhjaalla määritud oli hea. Seda sai isegi rooste peale määrida ja vett see enam kerest välja ei lasknud. Sellest ka poolraami otste hea seisukord:

Väiksematest roostekahjustustes ei hakka ma pilte ülesse panema. Aga neid oli hulgi äsja keretöödest tulnud autol.
Põhjalt enamus sai tunda veega toimivat liivapritsi Kärcher'ilt. Milele järgnesid roostemuundur, krunt, värv, ja würth põhjamastiks 6kg.

Salong muidugi hallitas seest sest istme taha oli pandud mingi imelik kangas.
http://www.haagissuvila.ee/kopikas/gall ... mg1203.jpg
Kollane värv tuli suures osas juba survepesuriga maha. Alt, aga mingi vana krundi pealt koorusid ka alumised värvikihid. Seega sai terve auto haljaks aetud.
Autot komplekteerides ei läinud sildadesse ühtegi vana liigendit sest need olid otsas. Stiili näide kah.

Tehnika pärineb kõik vana beeži pealt välja arvatud vedrud
Mootor 1,6 ehitatud millalgi 2007 aastal. Taga weldalock sild ja muud erilist ei olegi.
Möödunud talv sai iga vaba hetk kuskil rajal või metsas sõites veedetud. Polnud ju aastaid saanud talvel OMA tagaveolisega sõita.
Sai nüüd pikk ja lohisev aga parem kui mitte midagi.
Sõber Kaspre oli aga juhuse tahtel ostnud omale just selle sama auto saaremaalt. Tema nägi alles autot kui see talle koju toodi, Tallinna külje alla maidlasse. Häid ideesi tal ei olnud selle autoga nii, et ta otsustas selle mulle edasi kohe müüa.
Esmavaatlusel tundus, et auto enam vähem. Paari kuuga saab liikuma. Põhja alla natuke keevitust, paar lappi ja uus värv selga ning ongi tehtud. Mõtted oli algul ju, et autol hiljuti tehtud keretööd, kui hull asi ikka olla saab. Noh juhiuks vajas kah karmimat kätt, sest osavd mehed suutsid selle juba saaremal tagurpidi traktoriga tõmmata. Jah traktoriga lumehange tagant kraavist autot väljatõmmates jäi kogemata lahtine uks hange taha.

Nii Reineri abiga sai siis auto koju toodud ja kohe tegema hakatud.

Esmalt üleliigne kola autost välja ja siis korralik pesu. Ka alt, sest sealt oli vaja saaremaa savi maha pesta.

Peale põhja pesu sai siis auto grilli pandud. Mõned õhtud vaikselt nokitsedes saigi masin tehnikast paljaks roogitud. Kuna mootorit ei olnud parasjasti kuhugi mujale panna aga küti dvoika oli nukralt ilma mootorita. Siis sai see sinna vahele susatud. Esimest sillatala enam eemaldada ei julgenud kartuses, et masin vajub grillis kokku ära.
Pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna.





Peale mõnda aega erinevate vahenditega lõikumist jäi esimesest kännust vähe järgi.
Vastavaid varuosaplekke koduses laos ei leidudud. Tuli kõik käsitsi sirgest lehest teha.
Küljekarbi seest vaatas vastu midagi sellist:
Selleks, et käsipiduri trossi kinnitust põhjaalt kätte saada oli vaja ketaslõikurit, sest mutrivõtmega ligi ei saanud.
Sisemine koobas vist oli ka tehtud millestki jubedast ja veel jubedamate töövõtetega .
Loomulikult mastiks mis oli põhjaalla määritud oli hea. Seda sai isegi rooste peale määrida ja vett see enam kerest välja ei lasknud. Sellest ka poolraami otste hea seisukord:
Väiksematest roostekahjustustes ei hakka ma pilte ülesse panema. Aga neid oli hulgi äsja keretöödest tulnud autol.
Põhjalt enamus sai tunda veega toimivat liivapritsi Kärcher'ilt. Milele järgnesid roostemuundur, krunt, värv, ja würth põhjamastiks 6kg.
Salong muidugi hallitas seest sest istme taha oli pandud mingi imelik kangas.
http://www.haagissuvila.ee/kopikas/gall ... mg1203.jpg
Kollane värv tuli suures osas juba survepesuriga maha. Alt, aga mingi vana krundi pealt koorusid ka alumised värvikihid. Seega sai terve auto haljaks aetud.
Autot komplekteerides ei läinud sildadesse ühtegi vana liigendit sest need olid otsas. Stiili näide kah.
Tehnika pärineb kõik vana beeži pealt välja arvatud vedrud

Möödunud talv sai iga vaba hetk kuskil rajal või metsas sõites veedetud. Polnud ju aastaid saanud talvel OMA tagaveolisega sõita.
Sai nüüd pikk ja lohisev aga parem kui mitte midagi.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1519
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Kui ma õigesti välja lugesin, siis pole ka katus selle auto oma, juba 79'st aastast:)olaaf kirjutas:müts maha - ilus vaadata kuidas katuse külge auto uuesti ehitatakse
Ma ei saa ikka aru, mis paneb inimesi sellist tööd tegema, aga ju siis on vaja.
Edu, paistab juba palju kenam teine!
Festina lente!
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1086
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Juba ammu täheldasin,et süüte sisse keeramisel akumulaatori märgutuli armatuurlaua näidikute paneelis ei sütti. Kojamehed ja suunad olid küll loiu võitu aga see ei häirinud. Loodusretkel aga oli juba vaja kasutada mehitatud starterit. (suured tänud Mikule)
Täna õhtul tuli idee,et äkki paeaks võimaluse tekkides ikkagi raplasse ladaga kohale veerema mitte moodsa eurokünaga. Mõeldud tehtud. Ajsin auto garaaži ja ise mõtlen, vaja ainult õli tase vastavas augus kontrollida, muidu võib kiirees kurvis armatuurlaua vastav märgutuli süttida. Seda keegi ju ei soovi. Autot käivitades ja silmitsedes hoolega armatuurlaua märgutulesi vaatas sealt vastu ainult üks tuli kui süütepoolile oli pinge peale antud. Seega meenus, et spordipäeval käies polnud ka laadimist. Mis seal siis ikka. Peale pikka starteri mootor piinamist õnnestus kolvipeal ikkagi kütus süüdata, mis oli läbinud pika ja kurnava tee bensiinipaagist.
Garaažis tuli auto kenasti pukkidele paigutada generaatori eemaldamiseks. Kõik sujus oodatust paremini. Kõik polt liited avanesid kenasti, ka poripleki needid ei avaldanud erilist vastupanu koobalt puurile.
Generaatori osandamine läks ka lihtsasti sest sügisel sai see alles koostaud. Mõned mõõtmised oommeetriga ja andmete kontroll juba kapsaks loetud lada raamatust. Selgus, et talvine sool on mähise isolatsioonimaterjalile liiga teinud. Riiulist sai võetud üks teine voolu tootmis seadeldis mille mähis nägi kordades värskem välja aga oli mingi muu rikke pärast autolt eemaldatud. Taas mõned mõõtmised oommeetriga ja saigi kahest üks koostatud. Kõik uuesti kokku tagasi.
Edasi järgnes kiire lubrikandi taseme kontroll mõõtevarda abil ja siis mõningane värske lubrikandi lisamine. Viimase asjana veel generaatori laadimise kontroll, mis manas töötava mootoriga voltmeetri ekraanile 14,4. Antud tulemusega võib rahule jääda.
Nii möödus taas üks tunnike selle auto seltsis.
Täna õhtul tuli idee,et äkki paeaks võimaluse tekkides ikkagi raplasse ladaga kohale veerema mitte moodsa eurokünaga. Mõeldud tehtud. Ajsin auto garaaži ja ise mõtlen, vaja ainult õli tase vastavas augus kontrollida, muidu võib kiirees kurvis armatuurlaua vastav märgutuli süttida. Seda keegi ju ei soovi. Autot käivitades ja silmitsedes hoolega armatuurlaua märgutulesi vaatas sealt vastu ainult üks tuli kui süütepoolile oli pinge peale antud. Seega meenus, et spordipäeval käies polnud ka laadimist. Mis seal siis ikka. Peale pikka starteri mootor piinamist õnnestus kolvipeal ikkagi kütus süüdata, mis oli läbinud pika ja kurnava tee bensiinipaagist.
Garaažis tuli auto kenasti pukkidele paigutada generaatori eemaldamiseks. Kõik sujus oodatust paremini. Kõik polt liited avanesid kenasti, ka poripleki needid ei avaldanud erilist vastupanu koobalt puurile.
Generaatori osandamine läks ka lihtsasti sest sügisel sai see alles koostaud. Mõned mõõtmised oommeetriga ja andmete kontroll juba kapsaks loetud lada raamatust. Selgus, et talvine sool on mähise isolatsioonimaterjalile liiga teinud. Riiulist sai võetud üks teine voolu tootmis seadeldis mille mähis nägi kordades värskem välja aga oli mingi muu rikke pärast autolt eemaldatud. Taas mõned mõõtmised oommeetriga ja saigi kahest üks koostatud. Kõik uuesti kokku tagasi.
Edasi järgnes kiire lubrikandi taseme kontroll mõõtevarda abil ja siis mõningane värske lubrikandi lisamine. Viimase asjana veel generaatori laadimise kontroll, mis manas töötava mootoriga voltmeetri ekraanile 14,4. Antud tulemusega võib rahule jääda.
Nii möödus taas üks tunnike selle auto seltsis.
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1086
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Re: 21011, zajetz, 1978.
Eelmisest postitusest on palju aega mööda läinud. Teeks väikese vahekokkuvõtte. Kuna talvistest hullamistest olid tekkinud värvile mõned praod ja mõnes kohas oli valge värvi sisse koledad punased roostekolded tekkinud, tuli auto suve lõpus üle värvida. Kevadel sai ka paigaldatud tagasilda ketaslukk, funni on vähem kui kempiga aga libedal saab kiiremini sõita. Pikast suviti seismisest olid kapotiall juhtmeklemmid nii ilusti oksudeeruma hakanud, et mõnikord ei suvatsenud auto enam käima minna. Tänu sellel sai ostetud uus elektronsüüte juhtmestik mis tuli kohe ümber teha sest muidu oleks kapoti all umbes meeter üleliigset juhet olnud. Ahjaa taga silda said lõpuks ka sinised poleretaan puksid. Imelikult kombel olid komplektis kõik suurema puksi koodiga aga hüdropressi abiga läksid need ka lühikestesse varastesse.
Via käest sai tellitud ka uus esiklaas mis sai peale värvimist külge pandud, see kord siis tumeda servaga, sest a-piilarid on ka tumedad. Palju parem on sõita kohe kui klaasist korralikult läbi näeb.
Via käest sai tellitud ka uus esiklaas mis sai peale värvimist külge pandud, see kord siis tumeda servaga, sest a-piilarid on ka tumedad. Palju parem on sõita kohe kui klaasist korralikult läbi näeb.
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1086
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Re: 21011, zajetz, 1978.
Uunikute talveralliks ka valmis. Loodame, et ilm peab piisavalt. Siis saab ehk puhta autoga veel starti.