2105, Valdz, 1983 - Emexis
2105, Valdz, 1983 - Emexis
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Kiirus oli ikka suht väike, täpselt ei tea aga arvan 30km/h. Aga eks alati võib öelda, et mina seisin teeääres kui elektripost täiega sisse jooksis.
Katuse mõlki ei pannud üldse tähele, silmad jäid ikka suurema augu poole. Auto ühe kõva isetegija käes, kes sõna otseses mõttes teeb ämbrist ja numbrist auto.
Katuse mõlki ei pannud üldse tähele, silmad jäid ikka suurema augu poole. Auto ühe kõva isetegija käes, kes sõna otseses mõttes teeb ämbrist ja numbrist auto.
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Võtsin ennast nüüd lõpuks kokku ja uuendan vähe ka oma auto teemat.
Auto juba ammu sirgeks tõmmatud ja vurab enamasti Tallinna vahel ringi. Õnnetuses midagi muud peale plekkide viga ei saanud, auto ei kisu ja uksed käivad ka hästi.
Auto crash:
Auto peale sirutusi ja ilutöid. Kõik on veel puhas, aga mitte kauaks, kuna kohe kohe tuli Retk Soomaal 2004.
Siin juba foorumikasutajalt ehitaja ostetud 07 stanged ees.
Fiati asi siiski veel edeneb, nagu projektidel tavaks, siis algselt arvestud raha ja ajakulu saan juba rahulikult 2ga korrutada. Eks näeb mis tulevik toob
Mootor on nüüd täiesti lahti, plaanis siis natuke rohkem eesleid välja ajada kui stockis, eks näeb kuidas välja kukub.
Olen ikka pilte ka teinud:
Pildid mootorist
Pildid mõnest asjast mis ehitamise jaoks ostnud olen.
Kui kellelgi ideid või küsimusi andke kohe teada...
Auto juba ammu sirgeks tõmmatud ja vurab enamasti Tallinna vahel ringi. Õnnetuses midagi muud peale plekkide viga ei saanud, auto ei kisu ja uksed käivad ka hästi.
Auto crash:
Auto peale sirutusi ja ilutöid. Kõik on veel puhas, aga mitte kauaks, kuna kohe kohe tuli Retk Soomaal 2004.
Siin juba foorumikasutajalt ehitaja ostetud 07 stanged ees.
Fiati asi siiski veel edeneb, nagu projektidel tavaks, siis algselt arvestud raha ja ajakulu saan juba rahulikult 2ga korrutada. Eks näeb mis tulevik toob
Mootor on nüüd täiesti lahti, plaanis siis natuke rohkem eesleid välja ajada kui stockis, eks näeb kuidas välja kukub.
Olen ikka pilte ka teinud:
Pildid mootorist
Pildid mõnest asjast mis ehitamise jaoks ostnud olen.
Kui kellelgi ideid või küsimusi andke kohe teada...
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
Mis selle põneva vidinaga teha saab? http://www.hot.ee/valdz/Album/Asjad/pho ... _0750.html
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Tegin väikse artikli ka oma projekti kohta, mida proovin siis aegajalt uuendada.
-->>www.valdz.pri.ee <<--
-->>www.valdz.pri.ee <<--
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
To jeejee: Krt peab vist tegema jah. Selleks muidugi läheb siis: uued kolvid, puurimine ja hoonimine = u. 4000.-
Aga teha üks kord ja korralikult...
Aga teha üks kord ja korralikult...
Kusjuures seal Mustamäe tee 59a, on lada'le torque plate-id täitsa olemas. Endal jäi ka karp lahti. Peab ikka endale ka Fiati oma hankima...Algselt postitas: Moss
Kui juba puurimiseks/hoonimiseks läheb, sebi üks suur rauast plaat ka, äkki ma saan mõned torque plate'id teha
Seal Mustamäe 59 hooniti minu 1.7 blokk kasutades torque plate'i. Too vana (Jevgeni Tetjonesev) valgustas mind mootori osas nii mõnegi kohapealt. Kuid kala pani ikkagi. Ei oleks tohtinud mul soovitada 3mm plokist maha võtta See sai mootorile saatuslikuks
Surved tulid kuskil 11 kanti. Tuha juures mõõtsin 16 atti pyti kohta. 98-ga kippusid klapid klõbisema. Detoneeris kurisk. Ja ega siis see kepsu kolks kaugele jäänud.
Aga jõudu ja raha sulle projekti edendamiseks. Seda viimast läheb kindlasti rohkem vaja
Surved tulid kuskil 11 kanti. Tuha juures mõõtsin 16 atti pyti kohta. 98-ga kippusid klapid klõbisema. Detoneeris kurisk. Ja ega siis see kepsu kolks kaugele jäänud.
Aga jõudu ja raha sulle projekti edendamiseks. Seda viimast läheb kindlasti rohkem vaja
-
ppõletaja
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 363
- Liitunud: 20 Jaan 2003 12:52
- Asukoht: järvamaa
- Autod: 2105 vs 21213
Kulla Kert, oma mootori lasid sa ise kolisema, mitte ei teinud seda kõrgem surveaste. Usun, et ilma detonatsioonita oleks see mootor sõitnud küll, seega oleksid pidanud kasutama kõrgema oktaaniarvuga bensiini.Algselt postitas: Kert
Seal Mustamäe 59 hooniti minu 1.7 blokk kasutades torque plate'i. Too vana (Jevgeni Tetjonesev) valgustas mind mootori osas nii mõnegi kohapealt. Kuid kala pani ikkagi. Ei oleks tohtinud mul soovitada 3mm plokist maha võtta See sai mootorile saatuslikuks
Surved tulid kuskil 11 kanti. Tuha juures mõõtsin 16 atti pyti kohta. 98-ga kippusid klapid klõbisema. Detoneeris kurisk. Ja ega siis see kepsu kolks kaugele jäänud.
Aga jõudu ja raha sulle projekti edendamiseks. Seda viimast läheb kindlasti rohkem vaja
ostsid siis sõida
nojah, ennegi vale segu tõttu kolvid augustatud:yllatunudAlgselt postitas: põletajaKulla Kert, oma mootori lasid sa ise kolisema, mitte ei teinud seda kõrgem surveaste. Usun, et ilma detonatsioonita oleks see mootor sõitnud küll, seega oleksid pidanud kasutama kõrgema oktaaniarvuga bensiini.Algselt postitas: Kert
Seal Mustamäe 59 hooniti minu 1.7 blokk kasutades torque plate'i. Too vana (Jevgeni Tetjonesev) valgustas mind mootori osas nii mõnegi kohapealt. Kuid kala pani ikkagi. Ei oleks tohtinud mul soovitada 3mm plokist maha võtta See sai mootorile saatuslikuks
Surved tulid kuskil 11 kanti. Tuha juures mõõtsin 16 atti pyti kohta. 98-ga kippusid klapid klõbisema. Detoneeris kurisk. Ja ega siis see kepsu kolks kaugele jäänud.
Aga jõudu ja raha sulle projekti edendamiseks. Seda viimast läheb kindlasti rohkem vaja
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Nüüd uuendasin teemat. www.valdz.pri.ee
Eelmine nädal sain kätte vända Mustamäe tee 59A, väga korralikku tööd teevad seal, julgen soovitada teistele.
Eelmine nädal sain kätte vända Mustamäe tee 59A, väga korralikku tööd teevad seal, julgen soovitada teistele.
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Algselt postitas: Moss
Mille järgi Sa nende töö kvaliteeti teistest paremaks hindad?
Klapid on vinged! Palju neil läbimõõtu on?
Igaljuhul jõudu tööle! Kevad käes juba...
Tööd hindan selle järgi et seal oli lihvimises ka paar vormeli vänta, neid vist igalepoole ei viida
Klapi mõõt tuleb tsipa suurem kui originaal, uusi klapipesasid ei kannata rahakott välja kahjuks.
Kevad jah peksab kannaga selga, peangi ennast kiiremini liigutama hakkama... ja jõudu on väga vaja, tänud.
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Uuendan vahepeal teemat.
Nüüdseks on asjad niikaugele jõudnud et Lada Tuha käes ja varsti hakkab ta kere/sillakinnituste tugevdusi tegema.
Sai ära osta veel Brembo esi pidurikettad ja Lockheedi klotsid, samuti peab tegema kõigele ülejäänule kap. remondi, võimsusest pole suurt kasu kui autot enam seisma ei saa. Elu on ikka mulle väga armas
Tellitud ka sport nukkad, originaalid jõuavad varsti Soome ja seal tehakse need ümber. Nukkade näitajad peaksid tulema 305kraadi 11mm tõusu. Täpsemaid numbreid veel ei tea.
Kuigi raha pole kunagi nii palju kui vaja proovin siiski auto Augusti kuuks jooksma saada, alguses vist mingi karpaga ja pärast Megasquirt EFI pritsega.
Tekkis ka huvi mootoribloki värvimise kohta, kas keegi oskab soovitada head/vastupidavat värvi? Kust seda saaks ja kui palju maksaks.
Ette tänades,
Valdz
Nüüdseks on asjad niikaugele jõudnud et Lada Tuha käes ja varsti hakkab ta kere/sillakinnituste tugevdusi tegema.
Sai ära osta veel Brembo esi pidurikettad ja Lockheedi klotsid, samuti peab tegema kõigele ülejäänule kap. remondi, võimsusest pole suurt kasu kui autot enam seisma ei saa. Elu on ikka mulle väga armas
Tellitud ka sport nukkad, originaalid jõuavad varsti Soome ja seal tehakse need ümber. Nukkade näitajad peaksid tulema 305kraadi 11mm tõusu. Täpsemaid numbreid veel ei tea.
Kuigi raha pole kunagi nii palju kui vaja proovin siiski auto Augusti kuuks jooksma saada, alguses vist mingi karpaga ja pärast Megasquirt EFI pritsega.
Tekkis ka huvi mootoribloki värvimise kohta, kas keegi oskab soovitada head/vastupidavat värvi? Kust seda saaks ja kui palju maksaks.
Ette tänades,
Valdz
Loen sinu poste siin ja lausa kadedaks teeb. Kas need jutud vastavad tõele, et fiati 2.0 mootorile juppe pole saada? Sinu jutust loeb välja et tellisid originaal nukad. Kas need on uued? Kui jah, kas siis saab sealt, kust nukad tellisid, ka muid juppe?
Viimane kysimus - kust võiks sellist mootorit otsida?
MA TAHAN KA!
Viimane kysimus - kust võiks sellist mootorit otsida?
MA TAHAN KA!
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Kui otsida leiab kõiki juppe. Pole veel asja olnud mida ei saa. Nukad tellisin küll regroundid ehk keevitatakse peale ja lihvitakse üle. Aga uusi racing võlle on saada www. kentcams.com, http://www.pipercams.co.uk/ ...
Juppidega on veel selles suhtes hästi et sinna sobivad ka veel Croma jm uuemate fiattide pulgad.
Fiati mootor on veel hea et originaal kaan puhus flowbenchis välja 160hj (muidu originaal andmed 120hj), ehk kui panna toru kolle ja otseläbi pütt annab see juba kõvasti juurde.
Juppidega on veel selles suhtes hästi et sinna sobivad ka veel Croma jm uuemate fiattide pulgad.
Fiati mootor on veel hea et originaal kaan puhus flowbenchis välja 160hj (muidu originaal andmed 120hj), ehk kui panna toru kolle ja otseläbi pütt annab see juba kõvasti juurde.