2105, Valdz, 1983 - Emexis
2105, Valdz, 1983 - Emexis
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Cambil mind on näha, aga mootori valmimine on lükkunud JÄLLE edasi. Mõtted liiguvad vaikselt ikka turboülelaadimise pealeAlgselt postitas: Kiwa
Kaugel oma tööga oled muidu?
Loodaks campil näha!
Natuke asjad ikka liiguvad...
Eile sai lõpuks porditud ja uute klappidega flowbenchis uuesti käidud. Hetke seis oli 177hj ja väljalase 75% nii et 17hj võitu. Natuke teen vist ise ka kanaleid ümber et 180hj peaks kätte saama...
Aga projekt saab valmis (mingi aasta) kevadeks...
Sain siis selle mis tahtsin ja natuke enamgi veel. Nimelt 2.0 croma turbo mootori (stokis 155hj). Ainus mis paigaldamist lada aistevahele segab on jagaja. Kuid see pole tegelikult probleem. Mootoriplokil on kõik samad kronsteini kohad mis siksilgi.
Ostsin mootori Tartsi käest. Terve elektrisüsteem tuleb cromalt, samuti roolilatt koos võimendiga. Tarts tegi ka lammutamisest 15min filmilõigu.
Ostsin mootori Tartsi käest. Terve elektrisüsteem tuleb cromalt, samuti roolilatt koos võimendiga. Tarts tegi ka lammutamisest 15min filmilõigu.
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Supper ju!Algselt postitas: Kert
Sain siis selle mis tahtsin ja natuke enamgi veel. Nimelt 2.0 croma turbo mootori (stokis 155hj). Ainus mis paigaldamist lada aistevahele segab on jagaja. Kuid see pole tegelikult probleem. Mootoriplokil on kõik samad kronsteini kohad mis siksilgi.
Ostsin mootori Tartsi käest. Terve elektrisüsteem tuleb cromalt, samuti roolilatt koos võimendiga. Tarts tegi ka lammutamisest 15min filmilõigu.
Sa ikka kämbile tuled, kui vaja võtan kirjandust kaasa...
Terv,
Valdz.
Super jah. Turbole viskas Tarts pilgu peale, katsus tiivikut ja ütles unustamatud sõnad: ?Siin pole ju mingit loksu. Kuule mees see saab liiga hea.?
Püti rõhud olid võrdsed ? 4x9.
Ainus mis tuleks ülevaadata on saaled (karteripõhi tuleb nii-kui-nii maha) ja vajadusel vahetada.
Kämbile ei tule. Niipea kui oma Alpine projekti lõpetan siis võtan sinuga ise ühendust. Igasugune kirjandus ja inf on oodatud. Eks siis istume kuhugi maha ja suhtleme sel teemal.
Püti rõhud olid võrdsed ? 4x9.
Ainus mis tuleks ülevaadata on saaled (karteripõhi tuleb nii-kui-nii maha) ja vajadusel vahetada.
Kämbile ei tule. Niipea kui oma Alpine projekti lõpetan siis võtan sinuga ise ühendust. Igasugune kirjandus ja inf on oodatud. Eks siis istume kuhugi maha ja suhtleme sel teemal.
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Mul mitte nagu NASA aga vene kosmoseagentuur, kus finants on kehva võitu ja asjad käivad üle käbide ja kändude. Nüüd vaikselt see kuu tahaks paar jubinat ära tellida usa'st. Megasquirt sissepritse ajuks ja vaatab äkki veel midagi.
Proovin vahepeal oma kodulehte ka uuendada, aga seda paari nädala pärast.
Proovin vahepeal oma kodulehte ka uuendada, aga seda paari nädala pärast.
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Kolvid oleks jah pool võitu, siis saaks mootori pea kokkugi, aga sepsitatud kolbide hind on mõnus , vist ühed kallimad jupid selle projekti juures.
Aga eks natuke oma laiskus ka, et kolbe osta oleks vaja täpselt välja mõelda mis turbo peale panna, siis vaadata mis rõhuga sõita ja siis mis surveastmega kolbe vaja. Ehk üks mõnus suur ring
PS: Kas keegi on kokku puutunud Liguri poolt venemaalt toodud sepistatud kolbidega, kuidas on nende kvaliteet?
Aga eks natuke oma laiskus ka, et kolbe osta oleks vaja täpselt välja mõelda mis turbo peale panna, siis vaadata mis rõhuga sõita ja siis mis surveastmega kolbe vaja. Ehk üks mõnus suur ring
PS: Kas keegi on kokku puutunud Liguri poolt venemaalt toodud sepistatud kolbidega, kuidas on nende kvaliteet?
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kontakt: Hr. Ligur
Ligur Motors OÜ
Ettevõtluse 4a 69103 Karksi-Nuia
Tel: 434 1112
ligur@hot.ee
Koduleht puudub.
mob. pole kindel ,aga 56 473 243 ,tee proovi....
http://www.infoatlas.ee/data.cgi?uid=00 ... EbEv5&nl=1
Vaatan ,et siit klubistki läbijooksnud RSRacing Team kasutab Liguri mootorit: http://www.rsracing.ee/meeskond.php
Ligur Motors OÜ
Ettevõtluse 4a 69103 Karksi-Nuia
Tel: 434 1112
ligur@hot.ee
Koduleht puudub.
mob. pole kindel ,aga 56 473 243 ,tee proovi....
http://www.infoatlas.ee/data.cgi?uid=00 ... EbEv5&nl=1
Vaatan ,et siit klubistki läbijooksnud RSRacing Team kasutab Liguri mootorit: http://www.rsracing.ee/meeskond.php
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Algselt postitas: logman
Kontakt: Hr. Ligur
Ligur Motors OÜ
Ettevõtluse 4a 69103 Karksi-Nuia
Tel: 434 1112
ligur@hot.ee
Koduleht puudub.
mob. pole kindel ,aga 56 473 243 ,tee proovi....
http://www.infoatlas.ee/data.cgi?uid=00 ... EbEv5&nl=1
Vaatan ,et siit klubistki läbijooksnud RSRacing Team kasutab Liguri mootorit: http://www.rsracing.ee/meeskond.php
Liguriga olen telefoni teel rääkinud ja arutanud asja. Aga Olku idee on vist jah õige et peab ralliringkonnast uurima. Olen kuulnud et eestis vormelid sõidavad vene kolbidega, aga kardan et need pole need samad.
Kui rääkisin sain teada:
Kolvid 350EUR + keraamiline katmine(1000.-) + rõngad(1500.-). Mis ei ole üldse palju sepistatud kolbide eest, aga kui need fööni soojuse all ära sulavad on ikka suht suur raha maha visatud.
PS: Uurin RSRacingu asja ka. Tnx logman.