Ei mahu puurida kahjuks. Keevitada ka väga ei taha, tahaks ikka korralikult teha.kristjan666 kirjutas:Lihtsam puurida õõtsalt poldid välja ja uued sisse,keevitusega punktid peale ja asi korras.
21013, sansa,1973
21013, sansa,1973
-
kkristjan666
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 247
- Liitunud: 15 Dets 2009 23:23
- Asukoht: Haapsalu
- Autod: Lada 2106
- sansa
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 737
- Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
- Asukoht: otepää
- Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile
Sai siis uuritud kellel on uut õõtsa. Õõts leitud, meister kellelt õõtsa sain oli nõus appi tulema. Vedru vahelt välja võetud(traadi meetodil) ülemine sarniir lahti alumine ülemise suure mutriga kinni. Ei saa toda lahti siis tekkis mõte et võtab õõtsa sillaküljest valla. Et saab kasvõi puurida paku peal siis. Parempoolne mutter tuli ilusti lahti, vasakpoolne aga käib ringi koos poldiga. Per**e kah kõik tagasi kokku. Homme lasen siis keevitada amordi kinnituse õõtsa külge. Kui aega üle jääb viska logarid ka ette.
Siis loodan Vigurile ka jõuda. Kohale tulen kindlasti aga kas ka rajale. Ei taha kuuekale väga pähe anda- vaikse sõidu pill:)
Muideks pärast tuli välja et valepoole õõts oli üldse, mul oli meelde jäänd et vasaku oma aga oli vaja hoopis parema oma:spin
Siis loodan Vigurile ka jõuda. Kohale tulen kindlasti aga kas ka rajale. Ei taha kuuekale väga pähe anda- vaikse sõidu pill:)
Muideks pärast tuli välja et valepoole õõts oli üldse, mul oli meelde jäänd et vasaku oma aga oli vaja hoopis parema oma:spin
Žiguliga juba igav ei hakka.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
kinnikeevitatud amordiga on ka väga pikki maid läbitud, kui amort oli korralik siis suht suva - tänavamasinal pole just tihti amorti alt vaja võtta.
kui poldid tagasi paned siis ikka M10 juba mitte m8 nagu originaalis tegelikult pole seal isegi midagi puurida vaja - viimane kord kui originaal õõtsal neid küljest nokkisin sai meisliga vedrukandur minema löödud punktidest ja poldile haamriga pähe paar korda - tulid vups ja vups - need lamepead on ainult paarist servast kontaktkeevisega kinni..
kui poldid tagasi paned siis ikka M10 juba mitte m8 nagu originaalis tegelikult pole seal isegi midagi puurida vaja - viimane kord kui originaal õõtsal neid küljest nokkisin sai meisliga vedrukandur minema löödud punktidest ja poldile haamriga pähe paar korda - tulid vups ja vups - need lamepead on ainult paarist servast kontaktkeevisega kinni..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- sansa
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 737
- Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
- Asukoht: otepää
- Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile
VVV pidas auto ilusti vastu. Viguril sain kätte tagustabika. 4 päeva mässasin tagusilla varrastega ja stabikaga, nüüd on aga all. Uued lühikesed vardad ka.
Vahepeal käisin üht sigulli lammutamas millel oli kere nii läbi, ainult katus ja pagassiluuk ning kapott olid roosteta.
Kapoti võtsin küljest. Sain ka korraliku esistange, täna avastasid et kummiriba "hoidja" on läbi roostetanud. Külge läheb siis ilma kummiribata stange- mis on sirge ja kroom on üldiselt kenasti säilinud.
Võtsin veel esistabika ära- nüüd saan topelt stabikat koostama hakta. Pean ainult uued puksid ära tellima.
Enne VVV sai ka lahtine õhukopsik tehtud masinale.
Plaanidest veel: Tahaks cambiks Kyb gaasikad alla saada. Kuna rahaline seis ei ole kiita, siis ma pole selles kindel.
Talvel üritan veermikus kulu detailid ära vahetada.
Tahan ka tugevndatud lühikesed vardad lasta teha.
Vasaku tiiva nurga pean ka ära vahetama- kuna ise keevitada ei mõista siis ei sõltu see minust eriti vaid keevitaja vabadest aegadest. Tiiva nurgaga pole kiiret kuna see sõitmist ei sega, aga järgmiseks aastaks üritan kindlasti korda teha.
Õhtul või homme teen pilte ka masinast.
Vahepeal käisin üht sigulli lammutamas millel oli kere nii läbi, ainult katus ja pagassiluuk ning kapott olid roosteta.
Kapoti võtsin küljest. Sain ka korraliku esistange, täna avastasid et kummiriba "hoidja" on läbi roostetanud. Külge läheb siis ilma kummiribata stange- mis on sirge ja kroom on üldiselt kenasti säilinud.
Võtsin veel esistabika ära- nüüd saan topelt stabikat koostama hakta. Pean ainult uued puksid ära tellima.
Enne VVV sai ka lahtine õhukopsik tehtud masinale.
Plaanidest veel: Tahaks cambiks Kyb gaasikad alla saada. Kuna rahaline seis ei ole kiita, siis ma pole selles kindel.
Talvel üritan veermikus kulu detailid ära vahetada.
Tahan ka tugevndatud lühikesed vardad lasta teha.
Vasaku tiiva nurga pean ka ära vahetama- kuna ise keevitada ei mõista siis ei sõltu see minust eriti vaid keevitaja vabadest aegadest. Tiiva nurgaga pole kiiret kuna see sõitmist ei sega, aga järgmiseks aastaks üritan kindlasti korda teha.
Õhtul või homme teen pilte ka masinast.
Žiguliga juba igav ei hakka.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Ma loodan, et sa paigaldasid stabika ikka õigesti!
Ühe suure seibi ja mutriga on reaktiiv varras kinni ja peale mutrit on seib ning stabika puks ja uuesti seib+ mutter...
Muidu jääb kuidagi imelikult viltu kogu see elu seal.
edu
Ühe suure seibi ja mutriga on reaktiiv varras kinni ja peale mutrit on seib ning stabika puks ja uuesti seib+ mutter...
Muidu jääb kuidagi imelikult viltu kogu see elu seal.
edu
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- sansa
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 737
- Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
- Asukoht: otepää
- Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile
Täna avastasin et tagumine vasak ratas on õline. Võtsin trummli maha ja sa näe imet mansetid lasevad õli läbi. Kuigi mansetid sai just enne auto ostu vahetatud. Ju siis silinder nii kulunud. Homme üritan silindri ära vahetada. Tahtsin juba siis silindrid ka vahetada kui mansette vahetasin, aga silindri kinnitus kohad ei sobinud- olid natuke nihkes. Ju siis ikka kuueka silindrid ei sobi kopika sillale.
Žiguliga juba igav ei hakka.
- sansa
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 737
- Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
- Asukoht: otepää
- Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile
Tükk aega tagasi sai juba auto korda. Sai siis uus piduritoru pandud, 06 silku sisu hakkas ikka lekkima, siis leidsin linnapealt ühe 01 silindri panin tolle peale, ka netu ikka laseb läbi. Järgmine päev sai panud siis kuueka silku koos sisuga - pidin kinnituskohti natuke lihvima et ilusti pessa istuks. See silinder jäi pidama.
Siis tuli suvitamise isu peale, sai Pärnusse vuratud. Ööbisin Valgerannas. Vahepeal sai käidud Audrus poes. Valgeranda tagasi minnes tuli meelde, et pannkoogi taina materjal jäi poodi. Sai ära käidud. Pannkoogid tehtud ja kõhud täis, mindi magama. Hommikul asjade pakkimine ja auto käima. Saime umbes 50 m sõita kui bensiin sai otsa.(Kui poleks Audrus käind 2 korda siis oleks kõik korras). Sai siis kohviku juurde mindud bensiini otsima. Bensiini ei leidnud aga leidsin toreda kohvikutöölise kes oli just linna minemas kauba järgi. Slepis sõitsime bensiinijaama. Ja oligi kodutee rataste all.
Eile avastasin et jälle see samune parem tagumine ratas on õline. Võtsin trummli maha - oligi jälle natuke silinder läbi lasknud. Kontrollisin ka silla õlitaset- natuke peab juurde valama.
Paar pilti ka siis:
By martinest23 at 2011-07-07
By martinest23 at 2011-07-07
Siis tuli suvitamise isu peale, sai Pärnusse vuratud. Ööbisin Valgerannas. Vahepeal sai käidud Audrus poes. Valgeranda tagasi minnes tuli meelde, et pannkoogi taina materjal jäi poodi. Sai ära käidud. Pannkoogid tehtud ja kõhud täis, mindi magama. Hommikul asjade pakkimine ja auto käima. Saime umbes 50 m sõita kui bensiin sai otsa.(Kui poleks Audrus käind 2 korda siis oleks kõik korras). Sai siis kohviku juurde mindud bensiini otsima. Bensiini ei leidnud aga leidsin toreda kohvikutöölise kes oli just linna minemas kauba järgi. Slepis sõitsime bensiinijaama. Ja oligi kodutee rataste all.
Eile avastasin et jälle see samune parem tagumine ratas on õline. Võtsin trummli maha - oligi jälle natuke silinder läbi lasknud. Kontrollisin ka silla õlitaset- natuke peab juurde valama.
Paar pilti ka siis:
By martinest23 at 2011-07-07
By martinest23 at 2011-07-07
Žiguliga juba igav ei hakka.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Kui ikka koguaeg silindrist õli välja pressib, siis võib ikkagi trummel kulunud olla. Ise jamasin eelmine sügis samamoodi nende tagapiduritega. Paar korda panin uut silindrit ja ikka rajal sõites kõvema pidurdamisega pressis õli välja. Tutikate klotsidega sai natuke sõita, aga varsti jälle sama teema. Aitas trumli vahetus. Pealtnäha oli trummel täitsa korralik, aga tegelikult kulunud ja tänu sellele tuli kolb liiga palju silindrist välja.
- sansa
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 737
- Liitunud: 30 Sept 2010 15:04
- Asukoht: otepää
- Autod: BA3 2101, 2105,21013, Viamobile
Asjad nii kaugel et sai pandud uued pidurisilindrid taha ja klotsid. Praegu kõik toimib nii nagu peab. Taha läksid ka Saschi Super Touringud, kuna sain nad odavalt siis sai prooviks võetud terve ring. Esimesed lähevad kunagi tulevikus alla(peale campi). Sai käidud Harimäe tornis.
By sansa23 at 2011-07-19
By sansa23 at 2011-07-19
Hiiumaal näeme!!!;)
By sansa23 at 2011-07-19
By sansa23 at 2011-07-19
Hiiumaal näeme!!!;)
Žiguliga juba igav ei hakka.