olaaf kirjutas:Proovi mähist jadamisi 220v pirniga...
Tänud nõuande eest! Katsetan, kui järjega taas generaatori juures olen.
Jaanide eel aga õnnestus kere kallal toimetada. Sai teine küllili aetud ja toimetasin kõrvalistujapoolse külje parandustöödega.
- Külili.jpg (147.06 KiB) Vaadatud 30392 korda
Mõned kohad paistsid kohe välja
- Nähtavad-roostekohad.jpg (139.16 KiB) Vaadatud 30392 korda
Teised olid rohkem peidetud, kuid ei olnud liialt suureks üllatuseks. Vahetamisse läks ka bensiinipaagi alune plekk, kuid võimalik, et töö tuleb uuesti ette võtta (saaks ilma aga tiba korralikumalt), kui õnnestub uus 05 tagapaneel hankida ja see vahetusse läheb.
- Peidetud.jpg (51.97 KiB) Vaadatud 30392 korda
Karbi äär ise on veel selline tugev koolipoisi 3. Roostes ja terasharjaga raskesti puhastatav aga aukudetta ja kannatab kruvikeerajaga toksimist. Loodan seekord veel korraliku puhastuse ja keemiaga pääseda.
- Karbiäär.jpg (77.63 KiB) Vaadatud 30392 korda
Materjalideks olin varunud veidi keemiat ja 1mm, 1,5mm ning 3mm plekki.
Kirevat brändivalik tuleneb sellest, et mõned asjad ostsin netist ette ära ja mõned asjad haarasin Veerennis ja Automaailmas osteldes kaasa. Pildilt jäi välja kerehermeetik.
Töö käigus kandsin happekrundi ja epo esialgu pintsliga peale. Pisematele kohtadele läks suvaline spreivärv. Üritasin ka ülekattega keevitamise korral zinc krunti alla lasta aga tõttöelda, ei jätnud selle korrosioonivastane toime erilist muljet.
Plaan on tööde lõppedes (enne mastiksi pealekandmist) krunditud kohad korra veel põhjalikult ära puhastad ning uuesti kruntida.
Kiusatus on kasutada ka roostemuundurit, kuid mõningates kohtades väidetakse, et liialt palju "keemiat" võib värvi alla reageerima jääda? Või äkki mastiksi all ei mängi see rolli?
- Materjalid.jpg (62.36 KiB) Vaadatud 30392 korda
Kaassõitja jalgealgust sai väikeste tükkide haaval eemaldatud, kuniks arvestavav osa põhjaplekist kadunud oli.
- Samm-haaval.jpg (40.65 KiB) Vaadatud 30392 korda
Lõpptulemus ei jäänud ilus aga arvestades, et olen oma pika elu jooksul suutnud keevitamist suurepäraselt vältida, olen tulemusega rahul.
- Külg.jpg (86.65 KiB) Vaadatud 30392 korda
Küljekarbi esimese nurga parandamisel üritasin lihtsamalt pääseda st. vahetada välja võimalikult pisike osa ja teadmisega, et nigel plekitööd tuleb hiljem pahtliga parandada.
- Esimene-nurk.jpg (37.27 KiB) Vaadatud 30392 korda
Taha oli mul uus plekk olemas ning üritasin korralikumalt, kuid sealgi ei pääsenud ma vahekoha täiskeevitamisest (Vasakpoolsel pildil nähtud väljalõigatud koht sai ka uue pleki).
Tore oli ka näha, et tagumise koopa siseäär on tugev ja tehasekrundi alt tuli korralik plekk vastu.
Puhastamise käigus tõmbasin küljekarbi tagumisest otsast välja ka sinna kuidagi sattunud läbivettinud papitükid - Sealt ilmselt ka selle nurga niivõrd kehv seis.
- Tagumine-nurk.jpg (47.03 KiB) Vaadatud 30392 korda
Päikese käest varju otsides, sai vahepeal ka salongis toimetatud ja kardaani kinnitamiseks mõeldud poltidele lisaplekk alla lisatud.
- Kardaani-tala-polt.jpg (64.22 KiB) Vaadatud 30392 korda
Tagumise tungraua koha punktkeevitused sai sai barbari kombel salongipoolt välja puuritud ja mõned mu enda tekitatud pisemad augud (istmekinnituste eemaldamise käigus) lappidega kaetud.
Kas tungraua alusel "kastil" on mõni konstruktsiooniline eesmärk ka?
- Pisemad-augud-tagumine-tungraud.jpg (56.42 KiB) Vaadatud 30392 korda
Poolraami juures vaatas mulle vastu selline pilt.
Kas tuleks suurema vooluga kinni keevitada või suisa materjali juurde lisada?
- poolraam.jpg (42.76 KiB) Vaadatud 30392 korda