Juba aastaid tagasi olen öelnud, et kui rahvasport minu jaoks ennast ammendab, siis liigun edasi krossi. Sai mõni aeg tagasi plaani võetud puuriga Samara otsida. Minu jaoks oli oluline, et oleks enam-vähem valmis auto, see ise ehitamine mitte millegist ei tulnud kõne allagi. Valik oli kahe auto vahel, Tan`i ja ccve Samarad (mõlemad ilma mootori ja käigukastita). Ei tea kas oli õige otsus, aga valituks sai Tan`i samaar!
Ega ma ise hetkel auto kohta väga ei oskagi rääkida, väike link kuidas seda autot ehitama hakati http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 032&page=1. Hetke plaanidega peaks see auto saama minu praeguse RR auto mootori ja käigukasti (mõned vidinad vist veel). Võistlema peaks see auto hakkama 2011a, põhiliselt arvatavasti Rallikrossi Standard klassis ja vist Superkrossis.
Kindlasti ei olnud Tan'i samara paha valik, tegemist ju siiski korraliku isendiga Palju edu ning paksu rahakotti nokitsemises, ehk järgmine aasta siis rajal kohtume!
krt, minu rattad veel all:D Auto muidu hea aga vajab karpide vahetust ja veel nippet näppet. Aga jõudu ja jaksu.
Kuidas te auto treilale saite? Hästi? Ma ei viitsinud vedrusid alla panna jäi amortide peale:)
to. an12dukas
Ei, need asjad nii kiiresti ei käi. 19 on Haapsalus RR ja on plaan sinna jõuda. Tegelikult on see auto ost jäämäe tipp, auto ise pole veel 100% valmis. Lisaks on vaja uut kiivrit, kombet, kindaid, jalanõusid, pesu, aknavõrku, rehve, litsentsi ja registreerija klubi. Kui järgmiseks aastaks kõik ostetud saab on hästi. Samas kui kellelgi nn. vedeleb midagi neist asjadest ja on soov neid maha müüa, oleks mõistliku hinna eest huvitatud (ei pea omama kehtivat homologeeringut). Kiiver-XL, jalanõud-~45nr, pikkus-185-190cm.
to.raigovilbiks
Sinu rattad?! Kas tahad neid tagasi, Taniga meil nendest juttu ei olnud:D? Kärule saime hästi, auto on hetkel kärbeskaalus!
to. ccve
Olen mõelnud seda mootori värki nii ja naa ja ei teagi mis on õige. Endal ju olemas 16-klapiline, eks sedagi saab vajadusel dr. Tuha võllide ja muude vidinatega järgi aidata pikapeale. Samas peab 16-klapiline olema 100kg raskem 8-klapilisest.
Tegelikult otsin ja uurin hetkel rohkem varustust. Selle mootoriga on aega tegeleda aasta lõpus ja järgmise hooaja sees kui on mõni võistlus peetud ja karm tõsiasi minu kiirusest selgunud võrreldes konkurentidega:D.
Mis siin ikka toimub. Auto hakkab kokku saama. Korraks oli ka mõtte, et tulen SC selle autoga, aga nii ruttu ei saanud ikka autot kokku. Hetkel suurim asi, mis puudu, on sumbuti! Üks õhtu läks auto isegi käima kui proovisin, et kas bensiini pump tõmbab bensu üles:D.
Hea meel, et auto sai asjaliku tegelase kätte;)
Loodan, et head tulemused ei lase ennast kaua oodata;)
Sain sõita sellega 21 rallit, ning neid tunde ma küll kokku ei suuda arvutada, mis sai garaazis veedetud...
Mõmm - kui auto koos, äkki lased mul kunagi väikse nö "auringi " teha
Kuna plaan asjaga niikaugele saada, et saaks tulla häält kuulama uuel projektikal ????
KRT, pühap. vaikselt käes ja Sakku polegi veel jõdnud sel nädalal nagu plaanis oli.
Valgel isegi aku tühjenenud suure seismisega nagu täna avastasin
Tan, eks kui auto kokku saab, tuleks nii kui nii testima ja probleemseid kohti kuhugi rajale auto juures otsima minna , siis saab uhada:).
Lauri, auto häält on minu naabrid tõesti kuulnud mõned päevad tagasi umbes kella 23:30 paiku ilma sumbuti ja väljalasketa:P. Selle Sakku tuleku pärast ära põe, mul pole sellega väga kiire. Mis puudutab valge akut, lae täis ja kõik on korras (tegemist oli väga hea akuga). Kevadel laadisin selle täitsa tühjaks ja siis täis tagasi, peale mida käivitasin valget peale mootori kokkupanemist pea aegu kaks nädalat ilma lisa laadimiseta!