1. leht 3-st

2107 Elts 1991

Postitatud: 08 Veebr 2010 21:00
Postitas Elts
Lisandus ka selline isend.
Üldiselt on seisukord väga hea, kuid pisivigu leidub kõigil. Hetkel tegelen süüteprobleemiga. Töötas ja siis äkki ei töötanud enam.

[Muudetud: 2-11-2010 Priidic]Pilt

Postitatud: 08 Veebr 2010 21:14
Postitas GTA
Üle värvitud? Kui originaal on siis õnnitlen väga korraliku isendi leiu puhul!:) Edu!

Postitatud: 08 Veebr 2010 21:16
Postitas Elts
Katus on originaal.Vasak külg vävitud kuna eelmine omanik(juba lahkunud) oli mingi toika otsa ära rihtinud.
Läbisõit 38kilo, salong väga heas korras. Vahetamist vajavad tagumised amortisaatorid, rehvid ja siis ülevaatusele.

Postitatud: 08 Veebr 2010 21:17
Postitas robi
Õnnitlused õige lada hankimise puhul ;)

[Muudetud: 8.2.10 robi]

Postitatud: 09 Veebr 2010 16:50
Postitas Elts
autoga väike mure tekkinud. Koju tuues sõitsin ise maha treilalt. Vahetasin küünlad ja juhtmed ära ja töötas(1 pütt jupsis veidi). Lõpuks suri välja. Võtsin kaane maha ja vahetasin ketileevendi ära, märgid paika ja süüde samuti kuid tööle ei läinud. Kuna kett oli ka 3hammast üle visanud, arvasin, et klapid kõverad. Mõõtsime surveastmed ära kuid kõik normaalne. 1=12,3 2=12 3=12 ja 4=12.
Proovisin siis 2 ja 3 püti järjekorra ära vaheada ning siis läks käiamise peale tööle. Kui panna järjekord õigeks siis tööle ei lähe. Köhib karpast leeki ning natukene nagu lubaks kuid käima ei lähe. Proovitud on veel süütepooli, jagaja, karpa, küünlad , juhtmete vahetusega aga ikka sama teema. Oskaks keegi pakkuda kus võiks veel viga peituda?

Postitatud: 09 Veebr 2010 16:58
Postitas darts
tundub et süüde 180kraadi vale.kui märgid paigas ja esimene kolb üleval peab rootor 4 silindripeal olema kontrolli üle ja asi korras.:)

Postitatud: 09 Veebr 2010 17:03
Postitas Elts
Algselt postitas: darts
tundub et süüde 180kraadi vale.kui märgid paigas ja esimene kolb üleval peab rootor 4 silindripeal olema kontrolli üle ja asi korras.:)

kas järjekord on 1342

Postitatud: 09 Veebr 2010 17:06
Postitas darts
järjekord ilusti kaanel kirjas.

Postitatud: 09 Veebr 2010 20:49
Postitas Elts
Sai nii tehtud kui ikkagi. Läheb tööle(pika käiamise peale ) Käis veidi ja siis suri välja ning enam tööle ei lähe.

Postitatud: 09 Veebr 2010 22:13
Postitas darts
krt:)nu kontrolli käiamise ajal sädet.või on küsimus küttesüsteemis.

Postitatud: 09 Veebr 2010 23:51
Postitas Elts
Seis selline nüüd. Sai peale kruvitud uued küünlad(teised juba). Sai tööle kuid suureks üllatuseks surve karteris. Varda võtab välja siis pritsib õli kahtelehte.
Kompressioon oli 1=12,3 2, 3, 4 =12.
Targemad mehed andke nõu. Kas tegemist on plokikaane tihendiga või millegi muuga?

Postitatud: 10 Veebr 2010 00:22
Postitas darts
kui surve karteris siis peaks tavaliselt kolvis või rõngastes asi olema.

Postitatud: 10 Veebr 2010 00:25
Postitas Elts
homme võtan lahti. eks siis näis mis seal toimub. imelik lihtsalt see et läbisõit nii väike 38 tuhat ainult. Kui nüüd tihend ei ole siis kuidas oleks edasine käik ja mis moodi neid rõngaid kontrollida saaks.

Postitatud: 10 Veebr 2010 05:01
Postitas GTA
Karteri tuulutussüsteem on ikka ummistusteta? Hiljuti oli ühe Escordiga tegemist, mis käis muidu ju ilusti ja värki aga ühel külmal hommikul peale pikemat sõitu enam käia ei läinud. Sai proovitud küll heaga ja kurjaga aga asi lahenes sellega, et seisis päeva-kaks soojas garaazis ja siis lõi käivitamisel õlikorgi vastu lage. Hiljem köhis torud jääst puhtaks ja nüüd käib jälle nagu muistegi.

Postitatud: 10 Veebr 2010 08:17
Postitas Mel
Karterituulutus käib ka kenasti õliselt läbi:D

Postitatud: 10 Veebr 2010 11:43
Postitas olaaf
ju rõngad kinni - õlirõngas ei tõmba kogu õli silindriseinalt ära = suurem surve kui tegelikult.

õige tulemuse saaks, kui autol laseks mõned päevad soojas seista ja külma seisnud mootoriga mõõta surved ära...

Postitatud: 10 Veebr 2010 13:53
Postitas VäikeMägilane
See on see auto mis Soov.ee kuulutuses oli - mingi 10 000 küsis sellise eest, valge ja 91 a. ja kas oli 5k.kast ka?

No selline jama, mis siin hetkel toimub, viitab küll mingile sahker-mahkerile, aga loodame, et leitakse ikka mingi lihtsam viga (nt. kas õli ikka on mootoris), kui mootori kap.rem;)

Edu

Postitatud: 10 Veebr 2010 14:37
Postitas Elts
See auto oli jah müügis alles hiljuti motors24-s.
Juba enne müümist käisin vaatamas kuid siis polnud mina nii kindel kas läheb ostuks vai mitte. Kuid siis ükspäev õllevõtu kõrval tuli ikkagi mõte ää osta ja nii ka diil tehti.
Auto ajalugu tean ka natukene kuna müüja on töökaaslase hea sõber ja auto kuulus tema lahkunud sugulasele.
Kahjuks ei ole võimalust autot kuhugi sooja lükata. Aga kunagi tehti nii, et valati karpast vett sisse väikeses koguses. Kas see aitas ka rõngaid lahti saada või oli see lihtsalt üks kuulujutt? Kas tasuks proovida?

[Muudetud: 10-2-2010 Elts]

Postitatud: 10 Veebr 2010 15:08
Postitas olaaf
Algselt postitas: Elts
Aga kunagi tehti nii, et valati karpast vett sisse väikeses koguses. Kas see aitas ka rõngaid lahti saada või oli see lihtsalt üks kuulujutt? Kas tasuks proovida?
tasub ikka, ise olen seda korduvalt teinud - tulemus pole väga pikaajaline, mõneks ajaks aitab.
soojal mootoril valad sortsudena vett sisse, võiks dest vesi olla!
valama peab täpselt nii palju et küll oleks - liiga vähe ei oma piisavat effekti ja palju ei tohi valada sest võib hakata mootori pöörlemist takistama :d

valades hoiad käega pööret üleval koguaeg, et välja ei sureks
pärast on soovitav väike sõit teha, et veeauru mootorist välja vähe ajada.

edu

Postitatud: 10 Veebr 2010 15:16
Postitas Elts
siis ikka mäletan õigesti . Kunagi ammu sai oma esimesel sigullil ka nii toimitud, kuid siis noor ja ullike ei saanud muffigi aru.
Proovin ära ja kui too ei aita siis vast ikka lahti vaja võtta. Ma ise arvan et tihend plokikaane vahel läbi ja seetõttu ka halvasti käivitub. Eile panime Meliga paika ja töötas natukene ja mootor juba soe. Just proovisin ja läks tööle kuid mitte nii nagu mul punane , et praktiliselt poolest pöördest. Aga see õli mis varda august tuli oli ikka suur kogus. kapotialune kõik õline nüüd. Isiklikult pole varem omasilmaga sellist pilti näinud.