Pole kaua juttu teinud siin oma miilitsa masinast.
Enne Sumer campi sai mitu mootorit peale ja maha kruvitud ning lõpuks sain 1,7 mootori laenuks.
Hetkel on klaaside toonimine päevakorras. Ülehomme viin kiletamisele ja lubati 1 2 tunniga valmis teha, et siis õhtuks juba ette kruvida.
Järgmiseks peaks enne talve veel igast kohti määrima ja mäkerdama ja esitiiva korralikult kinni keevitama.
Sooviks oleks veel korralikud valuveljed alla saada ja sport rool.
Kuna selle sama masinaga saab käidud ka rajapäevadel siis nüüd peale väikseid kogemusi on mõttes ka sport iste koos turvavöödega peale aretada. Seda siis nii, et saaks vajadusel kiiresti vahetada tavalise tooli vastu.
Summer camp-l libisesin toolilt vaat,et maha juba.
Viimasest postitusest pea pool aastat möödas juba.
Vahepeal osalenud ainult mõnel LK rajapäeval ja nüüd sai käidud uuesti teisel filmi tegemisel(ENSV täna pidavat eetris olema ETV).
Rajapäev 4 detsembril lõppes veidi kurvalt. Olles teisel ringil hakkas äkki kärsakat sisse ajama ja suts hiljem lõi kapoti vahelt süsimusta tossu välja. Tänud paarile klubiliikmele jäid kahjud minimaalseteks. Selgus hiljem ,et katki oli läinud bensiinifilter. Väljavahetamist vajasid kõik plastik anumad , 1 piruritoru, mõned juhtmed.
Täna võtsin lõpuks ka mootori ette. Suvest saati kui sai mootor peale pandud on klappidega alati mingi jura. Mitu korda on regullitud aga tolku netu. Võtsin siis täna kätte ja vahetasin nuka ära ja mure murtud.
Enne selle aasta suveks plaaniks teha veel : tagumine stabikas, esimesele lisastabikas, valuveljed.
Hetkel seis järgmine: plokis uued saaled ja rõngad sees. Järge ootab kaane komplekteerimine ja osade vahetamisega(kui vaja).
Tegemist on siis selle masina originaal mootoriga(ei töötanud üldse), mille vahetasin peale auto ostu teise vastu.
Plaanis on nüüd peale mootori vahetust kogu silla süsteem paremaks teha. Plaanis uued amordid , puksid ja vb ka vedrud vahetada.
Lõpuks mootor peal ja ka esimene käivitus tehtud.
Vahetatud said saaled , kolvirõngad,tihendid kõik , simmerid, plokikaan lihvitud. Täitsa lema hääl oli.
Väheke infi.
Vahepeal tehtud karpa korda(igatepidi kõver).
Algab kogu puksi ringi vahetus polu vastu ja bilsu amordid asemele, uued rooliotsad zarniirid.
Laitse sõiduks veel ei jõua aga peale seda läheb tööks.
Täna käis masin järjekordselt filmivõtetel, teenimas. Neljapäeval läheb masin ida-virumaale võtetele ja kuna sealt kukub ka veidi krõbisevat taskusse siis peaks veermiku teenitud rahaga korda saama.
Täna sai taas miilitsa masin tööd. Uurisin ka seda, et mis on tulevase filmi pealkiri ( eesti keeles "Nii ja naa") ja ,et millal on seda tv-s oodata. Võtted toimuvad 2011a. ja 2012 a ning oodata on tv-s kõige varem 2012a. sügisel(Yle1 ja ETV).
Reede õhtuks sai tagasild kokku koos lukuga ning tellitud said ka amordid (Bilsteinid B6 sport). Loodetavasti esmaspäeval saab kätte ka.
Puksid loodan ka esmaspäeval teisipäeval Hr.Kaharilt kätte saada ja siis paar õhtut tööd,et Tuulas saaks peale tulla.
Täna õhtul sai esimese proovisõidu teha peale remonti.
Vahetatud sai hetkel amordid, puksid ja lisatud sai veel lukk. Kahjuks salongi radikas on nüüd vist umbe jooksnud ja mitte grammigi sooja ei anna.