2112 1.5 16v, hendu, 2002 - Powered by Dr. Tuha
Postitatud: 01 Mai 2009 23:16
Läks aega mis läks, aga lõpuks mõtlesin teha teema enda Ladast.
Auto osteti kunagi vanemate poolt uuena Tallinna Peterburi tee Lada Eesti esindusest.
Viimased paar aastat on 112 olnud kasutuses hobiautona ning vastupidanud täitsa eeskujulikult kõigile rajapäevadele kus on saanud osaleda. Kerel leidub erinevaid kriime mis on tekkinud kiiresti sõites liigse uljuse tagajärjel...
Enamuses on originaal, aga veidike on ka "tuuningut":
Amordid
Ees Bilstein B4
Taga Gabrieli gaasikad
Vedrud
Eibach Sportline -50mm
Veljed
Kosei WK139 6,5x15"
Mõned pildid ka:
Pärast veermiku uuendamist ja velgede lisamist
Veermiku jubinad
Eibach Sportline vs. originaal
Kandelambi hoidik
Rool
Alumiste õõtsade vahele sai pandud tugi, mis vähendab võimalust katalüsaator alt ära sõita...(see pilt on illustreeriv!)
Mootorile sai lisatud lisa tugi
Ladaklubi Summercamp 2008
Ladaklubi 2008 Laitse
Veel Laitse
BMW klubi Sauga üritusel
Mootori tööd juhib Megasquirt 2 v3.0 (vajab hetkel seadistamiset), lisatud on juurde ka Innovate LC1 lairiba lambda. Nukkvõlliks on hetkel Dr Tuha looming, mis langetas maanteel küttekulu vähemalt 1l (kui mitte rohkem...), samas pööretevahemikus 3000 kuni piiraja on jõudu palju rohkem kui originaalis. Stabilisaatori varras pole ka päris originaal enam, vaid on asendatud jämedamaga.
Tulevikus saab "aiste" vahel olema Lada 16v mootor, mis on hetkel läbimas kapremonti.
[Muudetud: 20-6-2009 hendu]
Auto osteti kunagi vanemate poolt uuena Tallinna Peterburi tee Lada Eesti esindusest.
Viimased paar aastat on 112 olnud kasutuses hobiautona ning vastupidanud täitsa eeskujulikult kõigile rajapäevadele kus on saanud osaleda. Kerel leidub erinevaid kriime mis on tekkinud kiiresti sõites liigse uljuse tagajärjel...
Enamuses on originaal, aga veidike on ka "tuuningut":
Amordid
Ees Bilstein B4
Taga Gabrieli gaasikad
Vedrud
Eibach Sportline -50mm
Veljed
Kosei WK139 6,5x15"
Mõned pildid ka:
Pärast veermiku uuendamist ja velgede lisamist
Veermiku jubinad
Eibach Sportline vs. originaal
Kandelambi hoidik
Rool
Alumiste õõtsade vahele sai pandud tugi, mis vähendab võimalust katalüsaator alt ära sõita...(see pilt on illustreeriv!)
Mootorile sai lisatud lisa tugi
Ladaklubi Summercamp 2008
Ladaklubi 2008 Laitse
Veel Laitse
BMW klubi Sauga üritusel
Mootori tööd juhib Megasquirt 2 v3.0 (vajab hetkel seadistamiset), lisatud on juurde ka Innovate LC1 lairiba lambda. Nukkvõlliks on hetkel Dr Tuha looming, mis langetas maanteel küttekulu vähemalt 1l (kui mitte rohkem...), samas pööretevahemikus 3000 kuni piiraja on jõudu palju rohkem kui originaalis. Stabilisaatori varras pole ka päris originaal enam, vaid on asendatud jämedamaga.
Tulevikus saab "aiste" vahel olema Lada 16v mootor, mis on hetkel läbimas kapremonti.
[Muudetud: 20-6-2009 hendu]