21063"Rondiste" Kytt 1986
21063"Rondiste" Kytt 1986
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2077
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
21063"Rondiste" Kytt 1986
"Kui aasta jooksul ikka uut Ladat ei osta, siis pole aasta korda läinud" ütles Kytt ja muretses oma autoparki järjekordse Lada
Seekord osutus väljavalituks siis 21063, ja valisime me kaua. Mingi hetk võisin ma ennast lausa Põhja-Eestis müügis olevate Ladade spetsialistiks pidada, vaatamas sai käidud mitmeid, helistatud veelgi rohkematele - ma arvan et oma veerandsaja müüjaga sai suheldud. Järeldus oli, et Põhja-Eestis ei ole müügis yhtegi Ladat mis ei vajaks rohkemal või vähemal määral keevitust või värvkatte uuendust:sein See et müüja manab telefonivestluse käigus mu silmeette ideaalse auto, osutus enamusel kordadest tõeliseks pullikakas, aga see selleks.
Konkreetse auto on foorumiajalooga masin, mille TõnuP mingiaeg ühele rahvarallurile müüs, sellelt mehelt ma ta ostsingi. Auto on yldiselt väga heas korras, läbivat roostet on vaid tagapõllel ja ühe karbi otsal, pindmist roostet kohati ikka leidub, aga see on paratamatus. Veermik on väga heas korras, salong nagu uus, mootor on nagu üks väiksevändaline ikka - jõuetu.
Pikk jutt - sitt jutt, las pildid räägivad enda eest
[Muudetud: 20-6-2009 Kytt]
Seekord osutus väljavalituks siis 21063, ja valisime me kaua. Mingi hetk võisin ma ennast lausa Põhja-Eestis müügis olevate Ladade spetsialistiks pidada, vaatamas sai käidud mitmeid, helistatud veelgi rohkematele - ma arvan et oma veerandsaja müüjaga sai suheldud. Järeldus oli, et Põhja-Eestis ei ole müügis yhtegi Ladat mis ei vajaks rohkemal või vähemal määral keevitust või värvkatte uuendust:sein See et müüja manab telefonivestluse käigus mu silmeette ideaalse auto, osutus enamusel kordadest tõeliseks pullikakas, aga see selleks.
Konkreetse auto on foorumiajalooga masin, mille TõnuP mingiaeg ühele rahvarallurile müüs, sellelt mehelt ma ta ostsingi. Auto on yldiselt väga heas korras, läbivat roostet on vaid tagapõllel ja ühe karbi otsal, pindmist roostet kohati ikka leidub, aga see on paratamatus. Veermik on väga heas korras, salong nagu uus, mootor on nagu üks väiksevändaline ikka - jõuetu.
Pikk jutt - sitt jutt, las pildid räägivad enda eest
[Muudetud: 20-6-2009 Kytt]
- Rannamäe
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 152
- Liitunud: 15 Okt 2007 17:14
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21061 '99 & 21063 '84
Njaa... Ma ootasingi, millal see teema siia tuleb. Kuulsin selle auto ostmisest juba ammu.
Minu nägemuse järgi oleks sellises korras autost kõige targem teha nö. "originaalmasin", sest originaalkonditsioonis 06tesi ei ole palju liikumas. Tegemist on siiski võrdlemisi hästi säilinud ja viisaka ning eelkõige puhta elukaga.
Samas ei ole ka midagi viga stiilipuhtal "tjuuningul". Eks omanik ise räägib ja vaatab...
Minu nägemuse järgi oleks sellises korras autost kõige targem teha nö. "originaalmasin", sest originaalkonditsioonis 06tesi ei ole palju liikumas. Tegemist on siiski võrdlemisi hästi säilinud ja viisaka ning eelkõige puhta elukaga.
Samas ei ole ka midagi viga stiilipuhtal "tjuuningul". Eks omanik ise räägib ja vaatab...
Venemaa tööstus- ja kaubandusministeeriumi autotööstusosakonna juhataja Aleksei Rahmanov: "Tegelikult toodetakse Venemaal väga häid autosid, [---] üksnes nende töökindlus jätab soovida."
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2077
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
nagu sass ütles, siis millalgi kui abiväel vaba aega tekib, muutub väiksevändaline 06 suurevändaliseks, niiet väiksevända mehed, teil pole konkurentsi vaja karta
veidi madalamaks ja jäigemkas muutub auto, elektronsüüte saab peale ja ega muud erilist ei juhtugi. ahjaa, selle "vihmavee toru" tulevik seal auto taga pole ka eriti kindel.
Aga autoga pole ma praktiliselt midagi teinud selle enam kuu ajaga, mil ta mu käes on olnud. Segu oli meeletult rikas ja kontaktivahe oli paigast ära, selle pisikese probleemi lahendas moos kui autot uudistamas ja proovimas käis, makk ja kõlarid said sisse pandud ja jukerdava pidurivõimu sain vist funkama, liisturingi panin tagasi auto külge ning tõrjusin veidi roostet dinitroliga. nüüd pole mud kui kannatada nii kaua veel väikse vända mõnusi kuni 07t lammutama hakkame.
Auto ajalugu piltides:
üleeelmise omaniku käes:
auto eelmise omaniku käes:
[Muudetud: 20-6-2009 Kytt]
veidi madalamaks ja jäigemkas muutub auto, elektronsüüte saab peale ja ega muud erilist ei juhtugi. ahjaa, selle "vihmavee toru" tulevik seal auto taga pole ka eriti kindel.
Aga autoga pole ma praktiliselt midagi teinud selle enam kuu ajaga, mil ta mu käes on olnud. Segu oli meeletult rikas ja kontaktivahe oli paigast ära, selle pisikese probleemi lahendas moos kui autot uudistamas ja proovimas käis, makk ja kõlarid said sisse pandud ja jukerdava pidurivõimu sain vist funkama, liisturingi panin tagasi auto külge ning tõrjusin veidi roostet dinitroliga. nüüd pole mud kui kannatada nii kaua veel väikse vända mõnusi kuni 07t lammutama hakkame.
Auto ajalugu piltides:
üleeelmise omaniku käes:
auto eelmise omaniku käes:
[Muudetud: 20-6-2009 Kytt]
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2077
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
kas just 1,3 moto konkurentsivõime või selle puudumine selleks põhisüüdlaseks oli, aga väidetavalt mindi üle valeveduse lada pealeAlgselt postitas: vs
Ohh õudust (viimane pilt). Miski kõrgem jõud oli siin küll mängus, et see auto uuesti oma koju jõudis. Mis eelmist omanikku müüma seda sundis? Kas 1.3 mootor ei pakkunud rallis konkuretsi? Mulle eriti meeldib TõnuP lahendus rataste osas, loodan et edaspidi vahest ikka neid ilukilpe seal all näeb;)
nende kilpidega on selline lugu, et all oleval laiendatud veljel puuduvad kilbikinnituse "kõrvad" ja paraku sain ma autot ostes kaasa vaid kaks kilpi ning mitte ühtegi 03/06 velge
samas ma tean omastkäest suurepäraselt kui hea näeb laiendatud 03/06 velg koos kilbiga auto all välja
[Muudetud: 14-4-2009 MUST KYTT]
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2077
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
1,6 moto peal, hoopis teine tera kui 1,3ga sõita. enne peale panekut sai mootor ka laiali võetud ja üle vaadatud ning veidi hoolitsetud. külge sai ka uus kast, kahjuks küll neljane aga sel käiguvahetused vähe täpsemad kui eelmisel kastil. elektronsüüde sai peale ning karpa uued düüsid, uus veepump läks ka külge, aga see rapi lekib veidi. selajal kui targemad mootoriga mässasid, kruvisin külge rullikutega turvavööd.
kuna mootorivahetus venis varajaste hommikutundideni(amprist koju sõites oli täitsa valge õues juba) polnud ka apsakad rasked tulema, suutsin nii kapotilt kui tagatiivalt värvi maha kraapida.
ps. ei saa mina aru miks ladamehed täissünt mootoriõli nagu vanapagan välku kardavad, ei nirise, solise, tilgu ega voola ta kuskilt välja, kenasti püsib sees
[Muudetud: 13-5-2009 MUST KYTT]
kuna mootorivahetus venis varajaste hommikutundideni(amprist koju sõites oli täitsa valge õues juba) polnud ka apsakad rasked tulema, suutsin nii kapotilt kui tagatiivalt värvi maha kraapida.
ps. ei saa mina aru miks ladamehed täissünt mootoriõli nagu vanapagan välku kardavad, ei nirise, solise, tilgu ega voola ta kuskilt välja, kenasti püsib sees
[Muudetud: 13-5-2009 MUST KYTT]
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Kõik oleneb sellest, kes ja kuidas tihendeid vahetabAlgselt postitas: MUST KYTT
ps. ei saa mina aru miks ladamehed täissünt mootoriõli nagu vanapagan välku kardavad, ei nirise, solise, tilgu ega voola ta kuskilt välja, kenasti püsib sees
Tegelikult mootorivahetus nii väga ei veninudki, lihtsalt ühe teise liikuri võtmed olid meie teadmata trepist teisele korrusele jalutanud ning nende otsimise ajal tiris päike end maakumeruste tagant välja...
Aga jah, täitsa nitshekas pill nüüd...toitesüsteemiga tuleks natuke veel mässata ja siis peaks juba täitsa hea olema...
Muidugi tuleks ka vihmaveetorule üks suuremat sortis pitskruvi peale tõmmata ning vähe peenemaks teist timmida
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Tegelikult sai mootorisse kõige odavam täissünt Addinol valatud selleks, et täissünteetilisel õlil on väga head pesuomadused...ja kuna mootor oli seest ikka omajagu vene õli jälge täis, siis seepärast ka nii...
Iseküsimus millisel täissünteetilisel õlil on ka lisaks sellele head pesuomadused
Hiljem läheb sisse Motuli poolsünteetiline 15W-50
Iseküsimus millisel täissünteetilisel õlil on ka lisaks sellele head pesuomadused
Hiljem läheb sisse Motuli poolsünteetiline 15W-50
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2077
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Autoga pole peale Vana-Võidu Vigurit praktiliselt sõidetud, aga uusi juppe on pagassi ja kuurialla küll tekkinud. vahetust ootavad esimesed piduri klotsid, kettad, silindrid, voolikud, torud, veepump, mootoripadjad. kokku meisterdamist ootab väljalaskesüsteem, püksid ja toekam tagapütt(siiski väiksem ja vaiksem kui see jurakas mis hetkel all on) olemas, kõik mis vahepeale jääb on veel puudu. oma aega ootavad kadet GSI istmed ning reifendirektist tellitud ja lõpuks läbi ussim*nni minuni jõudnud(krdi türklased olid saksas maja ja korteri numbri üheks kirjutanud, niiet 72-2 muutus 722) 185/60r13 mõõdus rehvipaar. millal kogu see värk auto külge jõuab, krt seda teab
[Muudetud: 15-6-2009 MUST KYTT]
[Muudetud: 15-6-2009 MUST KYTT]