21063"Rondiste" Kytt 1986
21063"Rondiste" Kytt 1986
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Sai koos Fred-Anderiga üks tegus testipäev Rapla rajal veedetud ja uute rehvide/velgedega tutvust tehtud. Üldiselt võib päeva kordaläinuks lugeda sest ringirekordit sai ikka omajagu parandatud, korra õnnestus ajaks lausa 59,7 saada, üldiselt jäid ajad päeva lõpus siiski 1:02.0 ja 1:00.0 vahele. Rehvid käituvad piiripeal sõites minu jaoks veel üpris ettearvamatult, väga äkitselt kaob pidamine kord esi- kord tagarehvidel, sellest ka ringiaegade ligi kahesekundiline kõikumine. Samuti kippus kuumaga benapump nõrgaks jääma, seega niimõnigi kiirendus sai "meeldivate" nõka-nõkadega pikitud.
Kui mina saan oma päeva igati kordaläinuks pidada, siis Fredil olid omad tõusud ja mõõnad, eks härra kirjutab oma seiklustest ise. Niipalju vaid, et kuna ajatabel minu käes, siis parim kolmeringiline sessioon tal(sisaldab ka isiklikku ringirekordit) oli 1:04.5/1:03.9/1:04.5
Kui mina saan oma päeva igati kordaläinuks pidada, siis Fredil olid omad tõusud ja mõõnad, eks härra kirjutab oma seiklustest ise. Niipalju vaid, et kuna ajatabel minu käes, siis parim kolmeringiline sessioon tal(sisaldab ka isiklikku ringirekordit) oli 1:04.5/1:03.9/1:04.5
- Fred-Ander
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 40
- Liitunud: 01 Aug 2011 00:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21013
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Ja see sillaregullis käik osutus üpriski seiklusterohkeks. Hommikul Zajetzilt ta autot võttes teadsime, et ainsaks mureks on kohatine laadimise puudumine, seega tagavaraaku pagassi, "krokodillid" kõrvalistmele ja Fred rooli ning panime regulli poole ajama. Auto kahtlane käitumine sai aetud kemppi-difri ja tasakaalustamata rataste süüks - vääga rumal järeldus Töökoja uksetaga sai avastatud et kaks ratast tahavad vägisi auto alt eemalduda, ehk siis ratas on küll kenasti kõvasti flantsi tikkpoltide küljes mutritega kinni aga flants rummu küljes olla ei taha. Siinkohal tervitaks Ronni ja annaks talle teada, et ta flantse ei kannata Lada originaal rattapoltidega kinnitadaFred-Ander kirjutas:Enne Ohekatku sai Kytti ja Zajetzi autoga sillaregullis käidud...
Ohekatku ise oli lõbus, kui kaks viimaseks vooruks ikka väga halvas seisus kohta välja jätta, samas ilmad on nagu nad on olnud ja 100% ulatuses väga head rada ei oodanudki. Jutud käisid et ma olla kõik neli ratast hüppel maast lahti saanud, oli nii või mitte aga maandumisel lõi amordi põhja ja tiiva veidi kummi, hullemast päästis ehk strutbar.
Paar pilti ka kõige ebameeldivama osa kohta kruusaradade puhul:
Peale kolme tundi ainult põhjaaluse pesemist oli seis juba täitsa talutav
Nüüd vaja veel auto väljast puhtaks pesta ja siis tuleb uut sumpsi ehitama hakata, täna õhtul õues taskulambi valgel uurides on vähemalt kaks katkist kohta, aga kuna sõites tundus liigset müra tulevat ka eest, võib sealt ka kolmanda katkise koha leida.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Ettevalmistused WinterCambiks:
1. Suverehvid alla - tehtud
Viimase aastaga pole just palju selle auto juures juhtunud, mootor on muutunud "kohvimaks", kere mädamaks, ühe difri suutsin laiali lasta ning tagasilla tala on kõveraks hüpatud.
Nüüd all 4.44 differ, mis koostöös käigukastiga manab spidokale ikka väga lõbusaid numbreid niiet nüüd pole probleemiks spidonjõel uuele ringile saata
Vahetatud selle viimase aasta jooksul veel esimesed ja tagumised klotsid, kettad ja esimesed rattalaagrid, korduvalt vahetatud tagasilla otsasimmereid ning tikkpoldid sai uuesti rummu sisse kinni, olid teised ajajooksul loksuma hakanud.
Suveks muretsetud paar uusi Toyosi - on jälle mida Raplas lõhkuda
Tulevikuplaanidest rääkima ei hakka, eks elu näitab mis sest autost saab.
1. Suverehvid alla - tehtud
Viimase aastaga pole just palju selle auto juures juhtunud, mootor on muutunud "kohvimaks", kere mädamaks, ühe difri suutsin laiali lasta ning tagasilla tala on kõveraks hüpatud.
Nüüd all 4.44 differ, mis koostöös käigukastiga manab spidokale ikka väga lõbusaid numbreid niiet nüüd pole probleemiks spidonjõel uuele ringile saata
Vahetatud selle viimase aasta jooksul veel esimesed ja tagumised klotsid, kettad ja esimesed rattalaagrid, korduvalt vahetatud tagasilla otsasimmereid ning tikkpoldid sai uuesti rummu sisse kinni, olid teised ajajooksul loksuma hakanud.
Suveks muretsetud paar uusi Toyosi - on jälle mida Raplas lõhkuda
Tulevikuplaanidest rääkima ei hakka, eks elu näitab mis sest autost saab.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1451
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Päris kobe näeb väljaKytt kirjutas:Ettevalmistused WinterCambiks:
1. Suverehvid alla - tehtud
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Kui mu 07 oli mõnes "Amperi Garaaži" episoodis statisti rolli, dvoikal oli pisike osa ühe Eesti erakonna noortekogu valimisreklaamis, siis kuueka kanda sai oluliselt kandvam roll
Stay tuned...
Seniks aga väike teaser
IMG-20140306-WA0000.jpg-thumb.jpg
Stay tuned...
Seniks aga väike teaser
IMG-20140306-WA0000.jpg-thumb.jpg
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Küsmus:
Mis juhtub kui 12 aastat vanade protisuvekatega mudasel ja kitsal rajal sõita?
Vastus:
Auto ei mahu kurvidesse ära.
Teisisõnu sai Winteril külgees betoonposti libisetud, kui auto ise mahtus mööda siis stange paraku enam mitte. Pauk oli nii täpne, et tagatiivad pääsesid ilma ühegi uue mõlgita.
Mis juhtub kui 12 aastat vanade protisuvekatega mudasel ja kitsal rajal sõita?
Vastus:
Auto ei mahu kurvidesse ära.
Teisisõnu sai Winteril külgees betoonposti libisetud, kui auto ise mahtus mööda siis stange paraku enam mitte. Pauk oli nii täpne, et tagatiivad pääsesid ilma ühegi uue mõlgita.
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2075
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
No tihend lekib juba aegade algusest
Tegelt on viga sõidustiilis, kuna ma just väga puhtalt ei sõida, siis kitsastel radadel läheb asi käest ära, samas mida laiem on rada seda kõrgemad kohad üldarvestuses tulevad.
Stangepakkumisest loobun, sellele autole on uhiuut kroomi sama mõtekas külge panna kui sigadele pärleid kaela riputada
Tegelt on viga sõidustiilis, kuna ma just väga puhtalt ei sõida, siis kitsastel radadel läheb asi käest ära, samas mida laiem on rada seda kõrgemad kohad üldarvestuses tulevad.
Stangepakkumisest loobun, sellele autole on uhiuut kroomi sama mõtekas külge panna kui sigadele pärleid kaela riputada