Panen siis ka oma järgmise masina näitamiseks välja. Kuna 06 kere jäi pehmeks siis tuli uus muretseda (paar päeva ennem Winteri). Kes Winteril käisid need nägid juba siis Kuna asi on mõeldud ikkagi rahvaralliks ja sprintideks siis vaikset ja originaal pilli sellest kohe mitte ei tule. Kuna ehitus tööd algasid suht järsku ja kiirelt siis ei jõudnud isegi pilte teha, aga ehituse käigus olen mõled suutnud isegi teha:spin Nagu eelmise omaniku poolt mainitud, et kere tööd on tehtud selles ma ei kahtle, aga kahjuks pidin peaaegu kõik lisatud plekid eemaldama ja uuesti kõik üle tegema, sest see kuidas keegi oli seda remontinud oli PORNO:sein roostes tükk oli alles jäetud ja siis oli keevitatud nii seest kui väljast uus plekk peale, aga kahe pleki vahel käis originaal pleki kallal korralik elu. Nüüdseks on augud eemaldatud ja kere veits jäigemaks tehtud. Lähipäevil läheb uus vaip põrandale ja salong kokku ja siis 06 pealt veermik ja ülejäänud edasiliigutav tehnika;) Ehk selle kere kestab veits kauem ja kannatab seda valu mis ta saama hakkab
Tegu peaks olema selle autoga, mis ka Autolehes soodsat reklaami sai. Seal oli ju too eksperiment jaanuari lõpupoole, uuriti, mida turult a'la 5000.- (+/- mõni tonn) eest leida on? Minu mälu mööda kiideti seda ?igulli veel kõige rohkem, tolle raha eest sel hetkel midagi kere ja tehnika poolest korralikumat nad igastahes ei leidnud - soovitused on seega igati head:) Autolehte sattunud klubisiseseid masinaid saab vist juba ühe käe sõrmedel kokku lugeda:)
OT lõpetuseks, seega, nael kummi ja katus lömmi:D Edu!
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Sama masin jah. Noh eks ta oleks kestnud edasigi, aga kuna hakkasin keevitama siis polnud eriline raskus ka eelmist tööd vähe paremini ja üle teha. Ise tehtud hästi tehtud. tänaseks vaip maas ja istmed sees.
Poolraamid omavahel jah kokku ühendatud nelikant toruga. Proovida pole midagi saanud. Arvan et erilist tuntavat vahet ei tunne, aga loodan et vähe jäigemaks ikka teeb.
Mootor ei tööta hetkel ültse nii nagu peaks. Käib nagu 3 pütane. Aga vedrustuse kohapealt sel päeval polnud mul paremal ees ültse mitte mingit amorti kuna keerasin õtsaküljest poldi pooleks ja oli kiire tuhin minna sõitma siis oli peris huvitav kulgeda sellise vedruvankriga
me leppisime wateriga eile kokku, et võtame ralliks üldse amordid ära ja vedrude asemele solgitoru tükid - heaks jäigaks võtab ja kurvis ei käi küljepeegel ka vastu maad...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Minu plaan kesk eesti rahvarallile minna ebaõnnestus. Eelmine päev sai poole ööni rabatud ja proovisõidud hommikusse jäetud. Hommikul 3 tundi ennem ralli algust sai tanklasse mindud et tagasitulles mootor soe saab timmima hakata. Aga noh tark pea mõtles et peab ikka proovima suuremat sorti hooga kuidas autul pidamine on. Ei olnud just kõige parem sel hetkel sellise hooga:P Tulemuseks see et olin omadele rajaääres kaasaelaja. Suuremad kahjud: Känd pooleks, taga poritiib, 2 velge, 1 tutikas rehv, pendelhoob, tagasillatala ja pooltelg. Kui muidu teada ei saa siis tuleb ikka ise järgi proovida.
Mingi anomaalija on selle masinaga pidevalt, ei taha kohe mitte koostööd teha minuga. Igakord kui lisan talle mõne uue jupi või teen teda paremaks siis proovisõidul alati annab ta karmilmoel märku, et ta ei kohe mitte ei taha järgmisel päeval kihutama minna. Ma ei saa ta keelest aru, veel Aga jah õlipump sai vahetatud kell 1 öösel vist, tänu suure tagant utsitamisele. Tänud utsitajatele:bouncing
Nii asi niikaugel et vahepeal sai auto madalaks lastud et veits madala rehviga proovida. Mõned rehvid ja velg jällegi lõhki aga nuh kinu peab saama nüüd jällegi masin kõrge et nv. Ohekatku trenni laamendama minna Vedrustuse käik kohapeal proovides 1 cm Väga jäik on küll aga kruusal on peris hää lammutada vähemalt on tagaosa nüüd amordile vastavalt jäik ja ei lollita enam. Aga tahaks tagaosa veel veits tõsta kuidagi kahtlane on aga eks rajal saab katsetada. Kunagi peaks ikkagi uue ja tugevama esisilla tegema. Hetkel siiamaani vähe kõver esi silla jooks ja suurtel kiirustel vähe ebakindel sõita, aga nuh aeg ja viitsimine on siiamaani takistanud seda viga parandada. eks näis kas tuleb omaljalal rajapealt tagasi koju
Ohekatkus trenni tegemas käidud. Masin pidas vastu peaaegu 2 mootori patja ragistas puruks. Tutikas niva padi sai otsa ja kasutatud originaal padi pidas vastu 1 ringi. Aga rajal sai mootor kõvasti pööret näha, pidev 2 käik ja 7000 pööret aga hüpatud ja raputatud sai kõvasti. Vedrustusega väga rahul, tagaosa võiks veits tõsta veel. Nüüd hakkame cambiks valmistuma:rolleyes