1. leht 2-st

21011,ando,1980

Postitatud: 11 Jaan 2008 19:19
Postitas ando
Mida teeb ladamees, kui hommikul rooli istudes ei ?iguli ei käivitu? Läheb istub teise ja proovib õnne tollega.
Ma nüüd otsustasin, et varu on alati hea. Kuna tekkis huvi ja tahtmine ka talvel millegagi sõita ja kaasa lüüa ka kardi- ja jäärajavõistlusel, ostsin endale ühe ?iguli.
Ostetud sai ta Tartust, Veeriku linnaosast. Kere on pealt hea, välja arvatud vasak esitiib ja stanged :P . Alla pole veel näinud, aga omaniku poeg ütles, et talvel pole sõidetud, niiet loodan head. Mootor käib loomamoodi edasi(stock 1.3), mootoripadjad on küll vajunud, kuid proovin homme selle vea parandada. Veermik vajab tööd.
Proovin teha kõik, et jõuaksin auto wintercampiks valmis. Auto ristin tibuks, kuid kui via autoriõigutele vihjama hakkab, võin seda ka lihtsalt kollaseks hüüdma hakata :spin
Ülejäänud pildid tulevad homme vist. Suured tänud foorumlasele metalhord, kes aitas nii jõu kui ka nõuga.Pilt

Operatsioon Kollane Lada

Postitatud: 12 Jaan 2008 13:05
Postitas Metalhord
Eile oli minul (Metalhordil), Andol ja veel ühel "lada-haigel" Madisel operatsioon "Vaz 21011". Asjast lähemalt:
Kõik sai tegelikult alguse 25. novembril, kui minu poole pöördus mu õppejõud, kes sai päranduseks kadunud isa Lada. Endal tal lube pole ja seega oli ta sooviks auto ära müüa. Niisiis läksimegi veel samal päeval autot vaatama. See asus EPA juures olevas garaa?ide kompleksis. Tegin masinast pilti ja panin müüki. Kuna garaa? läks ka müüki, siis sõitsin autoga 3. detembril enda juurde Veerikule. Metsik sõit oli, sest puudus nii kindlustus kui ka ülevaatus ja ma ei teadnud ka, kuda pidurid võtavad. Siiski möödus sõit ilma viperusteta.
Auto oli seisnud 1,5 aastat, aga läks käima. Ühtegi ostajat esialgu ei olnud. Siis aga tekkis keegi foorumlane uve6, kes soovis auto ära osta. Ta käis masinat paar korda vaatamas ja lubas ära viia. Nii ootasingi kaks nädalat. Uve6 tahtis Ladat varuosadeks ning tahtis, et ma auto maha kannaks. Võtsingi siis numbrid maha. Õnneks ei jõudnud maha kanda, sest uve6 ei ilmunudki välja. Samas nad ei öelnud ka, et autot enam ei soovi. Siis sai veel enne vana-aasta lõppu Laurimetalliga üks ring Veeriku peal tehtud, et uurida, kuidas pidurid ja mootor töötavad. Muidu oli enam vähem korras, kui aku poleks ainult pika seismisega sussid püsti visand. Tänu sellele oli käivitamine komplitseeritud.
Siis aga tuli vaatama autot Ando, kellele zigull meeldis ja siis saigi kokku lepitud, et järgmine päev kohtume linnas ning läheme ARKi. Võtsin seltsiks kaasa ka sõbra Madise. Leppisime kokkusaamiskohaks kaubamaja taguse parkla. Nagu hiljem Andoga tõdesime, on Tartus liiga palju kaubamajasid:) Tuli välja, et Ando oli uue kaubamaja juures ja mina vana :sein Seejärel suundusime ARKi. Seal tekkisid, nagu tavaliselt, komplikatsioonid. Pidime ka kohale tooma mu õppejõu. Kõik aga lõppes siiski hästi.
Seejärel hakkas opertasioon "Kollane vaja Veerikult Lohkvasse saada". Käima saamine võttis poolteist tundi aega, aga lõpuks saime mu Berlingo järel käima. Alguses töötas auto ainult kahe pütiga, nigu traktor:P Tegime ka väikse fotosessiooni vastse 011 omanikuga. Varsti tulid teised ka järgi. Madis monteeris ka numbrid tagasi ja sõit võis alata. Siinkohal tuletan meelde, et autol puudus ülevaatus ja kindlustus. Aga noh, politseid polnud kusagil. Enne Lohkvat sõitis Ando minust mööda, et vaadata, kuidas Lada läheb. Tema sõnul rebis nagu loom:D Libedal teel käis autol saba ka kahte lehte, kuna kummid olid täiesti siledad. Kokkuvõttes oli väga eduks operatsioon! :) Nüüd saab jälgida vaid huviga, mis autost saab.
Autost veel nii palju, et kuna meist keegi pole sellega eriti sõinud, siis on masin täis üllatusi. Vaid vana omanik oleks saanud öelda, mis tal viga võib olla ja kui palju läbisõit oli. Spidiomeetri näidu kohaselt oli 57 000, aga mitmes ring, seda ei tea keegi. Autoga pole talvel sõidetud. Auto salong on igati äge, täiesti originaal ja heas korras. Mootorilgi ei tundu midagi hullu olevat, välja arvatud see, etjuhipoolne mootri padi on ära vajunud. Oeh! Sai pikk kiri. Edu sulle Ando! :D

Operatsioon Kollane Lada - käima tõmbamine

Postitatud: 12 Jaan 2008 13:13
Postitas Metalhord
Pilt

auto vastne omanik

Postitatud: 12 Jaan 2008 13:14
Postitas Metalhord
Pilt

rõõmu oli küllaga

Postitatud: 12 Jaan 2008 13:15
Postitas Metalhord
Pilt

Postitatud: 12 Jaan 2008 13:16
Postitas Jonx
Vaatan et on väikse kõksu saanud juhipoolsesse esitiiba

Vaz 21011

Postitatud: 12 Jaan 2008 13:17
Postitas Metalhord
Pilt

mootor 1,3

Postitatud: 12 Jaan 2008 13:18
Postitas Metalhord
Pilt

robustselt töödeldud tiib

Postitatud: 12 Jaan 2008 13:19
Postitas Metalhord
Pilt

Nii me sõistime läbi linna (Ando zigull vasakul)

Postitatud: 12 Jaan 2008 13:20
Postitas Metalhord
Pilt

salong

Postitatud: 12 Jaan 2008 13:25
Postitas Metalhord
Pilt

Postitatud: 12 Jaan 2008 13:28
Postitas Laurimetall
See paaripütiga käimaminemine on arvatavasti tingitud klapisääretihenditest(enamasti läks kõigi püttidega käima) või liiga palju lekkivast ujukinõelast. Ei saa välistada ka juba tahmaseid küünlaid,sest ega külmaga polnud kuskil eriti sõita ,et tahm ja nõgi silindrist välja põleks lisaks võib olla ka väikesest küünlajuhtmete ülepeksmisest.

Postitatud: 12 Jaan 2008 22:10
Postitas ando
Tänane päevatöö:
Mootoripatjade vahetus
Mootoriõli vahetus (punane Shell 10w40)
Esistange eemaldamine

Avastasin, et vasak esimene ratas asub hulka rohkem koopas kui parempoolne. Alumine õõts arvatavasti kõver ja välja pööramisel närib koobas rehvi. Kui homme elu sisse võtan, vaatan, mis teha annab. Tohutult kisub vasakule ka. Loodan, et sillatala on sirge,
Küünlajuhtmed vahetasin ära, ikka puterdab mõne pütiga. Kahtlustan vigaseid küünlaid. Karpa on ka kahtlane. Tööd jagub.

[Muudetud: 12-1-2008 ando]

Postitatud: 13 Jaan 2008 15:58
Postitas ando
Õõtshoova proovin lähiajal ära vahetada. Kui keegi teab Tartus head sillaregulli kohta, võib teada anda. Täna sirgendasin stangesid ja nokitsesin niisama. Välimuse kohapealt enam eriti midagi ei muuda enne ülevaatuse ära tegemist. Mootor käib külmalt ikka raskelt.Pilt

Sillaregull

Postitatud: 13 Jaan 2008 17:28
Postitas Metalhord
Laurimetall teab ühte sellist. Tal telefoni number olemas, kus saab aja enne kokku leppida. Uuri tema käest järgi. Pean enda autoga ka millalgi kevadel sinna minema. Pidi Lauri sõnul hea koht olema. Tema auto tehti seal igatahes hästi korda. Kaks vanakooli meest mehaanikuteks. Suhteliselt odav oli ka:spin

Postitatud: 15 Jaan 2008 21:24
Postitas ando
Käivitumisraskused olid põhjustatud oma lollusest. Sel autol on peal vaakumkorrektoriga jagaja, kuid vaakumvoolik oli kiilunud ventika korpuse ja radika ülemise lõdviku vahele. See aga ajas süüte paigast ja auto käivitus vaid kahe pütiga, kui sedagi. Nüüd aga on peal uued küünlajuhtmed ja enamvähem korralikud ja ühtmarki küünlad ja käivitus hästi. Sumpa lekib väga mitmest kohast, kaasa arvatud pükste ja kollektori ühenduskohast. See ei ole väga tõsine probleem õnneks.
Olulisem on esisilla mure, millele loodan homme lahenduse saada. Homme, kell 2 läheb auto sillareguleerimisse. :rolleyes

Postitatud: 16 Jaan 2008 12:02
Postitas Laurimetall
Jagaja vaakumkorrektor ei tohiks nii palju süüdet valeks ajada ,et mootor sellepärast paari pütiga käima läheb.

Postitatud: 16 Jaan 2008 15:27
Postitas ando
Pärast vooliku vahelt ära võtmist käis igatahes ilusti.
Vasak esimene lanseron on kõver. Sillaregull ei aitaks midagi. Uurin, mis edasi saab.

Postitatud: 17 Jaan 2008 09:22
Postitas Metalhord
Kurat küll:sein Vabandust vandumise pärast. Oleks vaid seda teadnud. Heiki küll ei maininud, et oleks olnud mingeid avariisi, ainult neid kaitseraua mõlkimisi teadis rääkida. Siis on olnud päris kõva pauk. Kurja küll! Keevitus aitaks aga see läeb vist siis liiga kalliks kõik.

Postitatud: 17 Jaan 2008 12:43
Postitas Indy
Auto ostmisega kaasneb ikka kaks rõõmu...;)
Esimesena rõõmustab endine omanik, et saab ometi müüdud...
Muide...Ando...
Ka nimi kollane on broneeritud...:P
http://nagi.ee/photos/bokser/651899/in-set/5261/
Edu seadistamisel...