Eile oli minul (Metalhordil), Andol ja veel ühel "lada-haigel" Madisel operatsioon "Vaz 21011". Asjast lähemalt:
Kõik sai tegelikult alguse 25. novembril, kui minu poole pöördus mu õppejõud, kes sai päranduseks kadunud isa Lada. Endal tal lube pole ja seega oli ta sooviks auto ära müüa. Niisiis läksimegi veel samal päeval autot vaatama. See asus EPA juures olevas garaa?ide kompleksis. Tegin masinast pilti ja panin müüki. Kuna garaa? läks ka müüki, siis sõitsin autoga 3. detembril enda juurde Veerikule. Metsik sõit oli, sest puudus nii kindlustus kui ka ülevaatus ja ma ei teadnud ka, kuda pidurid võtavad. Siiski möödus sõit ilma viperusteta.
Auto oli seisnud 1,5 aastat, aga läks käima. Ühtegi ostajat esialgu ei olnud. Siis aga tekkis keegi foorumlane uve6, kes soovis auto ära osta. Ta käis masinat paar korda vaatamas ja lubas ära viia. Nii ootasingi kaks nädalat. Uve6 tahtis Ladat varuosadeks ning tahtis, et ma auto maha kannaks. Võtsingi siis numbrid maha. Õnneks ei jõudnud maha kanda, sest uve6 ei ilmunudki välja. Samas nad ei öelnud ka, et autot enam ei soovi. Siis sai veel enne vana-aasta lõppu Laurimetalliga üks ring Veeriku peal tehtud, et uurida, kuidas pidurid ja mootor töötavad. Muidu oli enam vähem korras, kui aku poleks ainult pika seismisega sussid püsti visand. Tänu sellele oli käivitamine komplitseeritud.
Siis aga tuli vaatama autot Ando, kellele zigull meeldis ja siis saigi kokku lepitud, et järgmine päev kohtume linnas ning läheme ARKi. Võtsin seltsiks kaasa ka sõbra Madise. Leppisime kokkusaamiskohaks kaubamaja taguse parkla. Nagu hiljem Andoga tõdesime, on Tartus liiga palju kaubamajasid:) Tuli välja, et Ando oli uue kaubamaja juures ja mina vana

Seejärel suundusime ARKi. Seal tekkisid, nagu tavaliselt, komplikatsioonid. Pidime ka kohale tooma mu õppejõu. Kõik aga lõppes siiski hästi.
Seejärel hakkas opertasioon "Kollane vaja Veerikult Lohkvasse saada". Käima saamine võttis poolteist tundi aega, aga lõpuks saime mu Berlingo järel käima. Alguses töötas auto ainult kahe pütiga, nigu traktor:P Tegime ka väikse fotosessiooni vastse 011 omanikuga. Varsti tulid teised ka järgi. Madis monteeris ka numbrid tagasi ja sõit võis alata. Siinkohal tuletan meelde, et autol puudus ülevaatus ja kindlustus. Aga noh, politseid polnud kusagil. Enne Lohkvat sõitis Ando minust mööda, et vaadata, kuidas Lada läheb. Tema sõnul rebis nagu loom:D Libedal teel käis autol saba ka kahte lehte, kuna kummid olid täiesti siledad. Kokkuvõttes oli väga eduks operatsioon!

Nüüd saab jälgida vaid huviga, mis autost saab.
Autost veel nii palju, et kuna meist keegi pole sellega eriti sõinud, siis on masin täis üllatusi. Vaid vana omanik oleks saanud öelda, mis tal viga võib olla ja kui palju läbisõit oli. Spidiomeetri näidu kohaselt oli 57 000, aga mitmes ring, seda ei tea keegi. Autoga pole talvel sõidetud. Auto salong on igati äge, täiesti originaal ja heas korras. Mootorilgi ei tundu midagi hullu olevat, välja arvatud see, etjuhipoolne mootri padi on ära vajunud. Oeh! Sai pikk kiri. Edu sulle Ando!
