1. leht 12-st
21063 Peep 1985
Postitatud: 09 Sept 2007 22:09
Postitas Peep063
Auto sain omale 2003 aastal, siis kui sain ka load, ennem kuulus auto minu vanaisale. Autot hoidis ta hästi, talveti seisis ja muul ajal sõitis suht vähe. Eks ka mina proovin seda hästi hoida. Eks kõvasti aitas ka see et autol oli korralik roostetõrje tehtud, kõik karbid ja uksed on siiamaani korralikult õlitatud.
Aastatega on autol minu kodu kohas kujunenud kõva maine, kellelgi pole sellist zigulid, nahk sisu ja tagaistmel käetugi. Sai ikka reedeti ja laupäeviti Vändra alevi vahel chillitud sellega.
Selle aasta kevadel mõtlesin et peax auto ära värvima, peal vabriku värv oli juba tuhmiks läinud ja roosteuss oli mõnest kohast läbi närinud. Hetkel olen juba autot teinud üle 3 kuu, auto on värvitud ja ootab kokku panemist. Välja on vahetatud enamus juppe, esistange, porikummid, esiklaas, tänu andole on ka uus ja ilus esiiluvõre olemas, uus põranda riie, + veel igasuguseid vidinaid ja mutikad ning mis kõige tähtsam mootor ja käigukast. Mootor tuleb 1,6 ja käigukast on 5 käiguga.
Tagaklaasid on toonitud punaseks ja alla tuleb 15'' valuvelg.
Tulevikus tahaks panna veel ka keskluku süsteemi ja elektri aknad.
[Muudetud: 29-9-2007 Peep063]

Postitatud: 09 Sept 2007 22:31
Postitas kj
www.imageshack.us
lae pildid sinna ükshaaval, ja lingid pane siia....
Postitatud: 09 Sept 2007 22:57
Postitas Peep063
Sai siis peaaegu terve suvi korralikult roostekohad üle lihvitud ja paigatud.
[Muudetud: 29-9-2007 Peep063]

Postitatud: 09 Sept 2007 23:01
Postitas Peep063
Esimene krunt on peal. kuna sel päeval oli ilm vihmane, kruntisin garaazis
[Muudetud: 29-9-2007 Peep063]

Postitatud: 09 Sept 2007 23:02
Postitas Peep063
Kuna autol olid mõned mõlgid siis sai teda ikka korralikult pahteldatud ka, peaegu 1,5 kg läks pahtlit. Lõpuks oli ikka suht villand.
[Muudetud: 29-9-2007 Peep063]

Postitatud: 09 Sept 2007 23:03
Postitas Peep063
Kodus mul värvimis võimalus puudus, viisin auto automaalri juurde, tema tegi veel pritspahtliga viimase lihvi, kruntis teistkorda, värvis ning lakkis.
[Muudetud: 29-9-2007 Peep063]

Postitatud: 09 Sept 2007 23:05
Postitas Peep063
Augusti lõpuks sai siis ka värv ja lakk peale, läigib ikka päris ilusti, kõik sõrmejäljed on ka ilusti näha, nii et palju katsuda teda ei tasu
[Muudetud: 29-9-2007 Peep063]

Postitatud: 09 Sept 2007 23:06
Postitas Peep063
Tagant poolt vaadates
[Muudetud: 29-9-2007 Peep063]

Postitatud: 09 Sept 2007 23:07
Postitas Peep063
Uued pildid nati aja pärast
Auto pole veel lõplikult valmis
Postitatud: 09 Sept 2007 23:11
Postitas PuZuP
Miks just punaseks toonid klaasid ?
Postitatud: 17 Sept 2007 21:11
Postitas Peep063
tundus paremini sobivat kui must toon
Ja uks näeb siis selline välja
[Muudetud: 20-9-2007 Peep063]

Postitatud: 21 Sept 2007 12:21
Postitas Peep063
mootori ruum näeb siis selline välja
sinna kus värvi püstoliga ligi pääses on värvitud, ülejäänud jubinad keerasin ennem vävimist maha ja pesin bensiiniga üle.
[Muudetud: 21-9-2007 Peep063]

Postitatud: 21 Sept 2007 18:24
Postitas AsjaPulk
Väga viis auto paistab olema! Soovin sulle edu!
Tahaks, et ka enda oma saaks juba värvima hakata.

Postitatud: 21 Sept 2007 22:02
Postitas logman
Mis tootja värv on?
Bentsuga on hea lödistada, aga kui rahakott kannatab, siis soovitan igasuguste raskelt määrdunud detailide pesuks "Plexut". Eesti toode, hind on väheke krõbe, aga no on ikka asi küll

Kümnene kanku maksab u. 400.-
Sellest kannatab vägagi tõhusa lahuse kokku keerutada. Ise kasutan töös (remondin-viksin metsamasinaid) vahel 100% lahust, s.t. puhast Plexut ja ükski asi ei jää peale survepesuriga ülekäimist rasvaseks. Võib kasvõi otse värvi alla saata.
http://www.estko.ee/file-upload/3UV_plexu.pdf
Postitatud: 21 Sept 2007 22:38
Postitas Zetec
Loodan et väljast peale toonklaasi ja valuvelgede midagi muud ei tule (korralik toonklaas ja ilus valu sobivad).
Aga rõõm on vaadata projekti, kus ei tegeletta sellega et topitakse opel rekordi istmeid sisse ning keevitatakse stangeauke kinni kuna nii on ju moodsam ja topitakse mingeid antikaid pagassile.
Aga küsiks kas salong plaanis originaal jätta ?
Postitatud: 22 Sept 2007 00:50
Postitas Peep063
jah on plaanis originaal jätta....ja väljast ma ei muuda midagi peale tooni ja velgede, minu arust ei kõlba rohkemat muuta, originaal stanged on ikka ilusamad kui mõned spoilad

Postitatud: 22 Sept 2007 01:02
Postitas Peep063
värvi tootjaks on Spies Hecker ja lasin värvida ühe värvija juures kes on just selle sama tootja värvidega tegelenud juba pikemat aega
[Muudetud: 21-9-2007 Peep063]
Postitatud: 28 Sept 2007 17:47
Postitas Peep063
selline mure on, et mul on mootoripadjad läbi, et missugused kõige paremad oleks, mida kasutada seal. Ma kuskilt lugesin et soovitatakse Niva omasid aga pole kindel et kas need just kõige paremad.
Postitatud: 28 Sept 2007 22:07
Postitas logman
Kõige paremad on vanad head täiskomplektsed originaalpadjad. Komplekti kuuluvad padjad, nende sisse minevad vedrud ja vedrudesse minevad kummipuksid. Pluss veel katteplekid.
http://www.autocat.ru/catalog/?model=3&group=76#
Sellist komplekti pole juba tükk aega müügil näinud. Müüakse tühjasid patju, aga need ei kesta kuigi kaua - loogiline kah, miks peakski, kui kaks tähtsat komponenti puudu on

Niva padjad on liiga rammusad ja panevad kogu autokere värisema. Alguses kindlasti, ajapikku vajuvad järgi.
Postitatud: 28 Sept 2007 22:39
Postitas pedrox
Pean Logmaniga nõustuma. Niva padjad on head kuid panevad tõesti metsiku värina sisse masinasse, aja möödudes asi taandub.