2102, ando, 1979
2102, ando, 1979
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
2102, ando, 1979
Lõpuks jõudis kätte aeg kui suutsin endale leida korraliku 02. Otsisin endale korralikku masinat passiivselt pool aastat ja leidsin selle kogemata.
Eelmise aasta suvel käis onupoeg ühes talus puid riita ladumas. Puhtjuhuslikult nägi ta kõrvalkuurist paistmast 02 tagaosa, millel oli heas korras luuk. Otsingutel üks tähtsamaid kriteeriume seisukorrale oli korras tagaluuk ja meil oli arvamus, kui tagaluuk korras, siis ka ülejäänud auto korras(vähemalt kere seisukohalt). Vahepeal sai käidud paari 02 piilumas aga nõbu mainis siis mullegi, et nägi heas korras 02 Jõksi külas.
Hüppasin siis talle kukile, et lähme käime vaatamas ja uurime, äkki saab endale. Selgus, et omanik oli praegu 93 aastane vanamees, kes kahjuks ise enam rooli ei olnud võimeline keerama. Teistel sugulastel puudus ka huvi auto vastu ja nii ta siis seal seisis.
Esimene kord vaatamas käies, ei olnud auto üle müügivolitust omav isik kohal(auto omaniku pojal oli müümiseks voli)- Teisel korral oli ka too isik kohal ja sai hinnast kõneldud. Asi aga jäi tookord soiku ,kuna mina pakkusin liiga madalat hinda ja ta ei tundnud enam äri vastu eriti huvi. See oli 2007 kevadel.
Kuna suvel käisin tööl ja olin kindel, et ostan teenitud raha eest auto, siis oli ikka tarvidus see 02 sealt ära osta. Pärast töölt ära tulemist augusti alguses, oli vajadus tööga saadud raha realiseerida ja osta auto. Isik aga kellega ma pidin äri ajama, elas ise Tallinnas ja sattus maakohta Kanepi valda, Jõksi külasse harva. Ja üks harv kord oli eelmine nädalavahetus (17-19 august).
Sai kohe kasutatud juhust ja lennatud platsi, liikuriks hallikas 110, omanik arvas kohe, et mingi Lada teema vist .
Meil oli kaasa haaratud natukene varuosi, aku ja värsket kütust, kuna auto käis viimati 3 aastat tagasi. Mitu tundi möllasime käivitada, selgus et omanikul oli peal salalukk elik süütekatkesti. Kuigi saime auto käima, suutis mingi sodi sattuda bensutorustiku. Auto lahkus õuelt, roolis uus omanik ja puksiiriks 110. Teel sai niisama proovitud, käik sees käivitada. Auto käivitus ja üritas ees sõitvale uuemale ?igulile sisse hüpata .Sai köis eemaldatud ja asutud teele kodu poole.
Kuid mingine tükike otsustad jälle torustikku ronida ja sõit jäi lühikeseks. Sai sleppi võetud masin ja kodu ära veetud.
Kodus sai paak tühjendatud sodist, välja tuli u.45 l kütust .
Seejäres sai proovitud käivitada, küll esimesel korral ei õnnestunud, kuna ununes süütekatkestuslüliti. Kui masina aga käima saime käis mootor kui häälestatud orel.
Hoolimata seismisperioodist, töötasid kõik funktsioonid, ka käsipidur . Auto on väga hästi hooldatud ja mina olen selle teine omanik(mitte veel paberitega, kuna tegime müügilepigutega).
Järgmine päev sai mindud üritusele ,,Rehepapi 7 ametit'' mis toimus Mesipuu talus. Auto sai oma esimese sõiduga probleemivabalt hakkama. Paar autokooli õpilast said ka proovida sõita ja nentisid, et Žiguliga on parem sõita kui uue passatiga autokoolis .Paljud autos istunud inimesed kiitsid pehmeid istmeid ja seda, et autos on NII palju ruumi. Ja nüüd pildid Sellele pildile on peale minu onutütre ja minu hüpanud ka üks juhuslik kutt, kes tahtis seista ilusa autu kõrval
Eelmise aasta suvel käis onupoeg ühes talus puid riita ladumas. Puhtjuhuslikult nägi ta kõrvalkuurist paistmast 02 tagaosa, millel oli heas korras luuk. Otsingutel üks tähtsamaid kriteeriume seisukorrale oli korras tagaluuk ja meil oli arvamus, kui tagaluuk korras, siis ka ülejäänud auto korras(vähemalt kere seisukohalt). Vahepeal sai käidud paari 02 piilumas aga nõbu mainis siis mullegi, et nägi heas korras 02 Jõksi külas.
Hüppasin siis talle kukile, et lähme käime vaatamas ja uurime, äkki saab endale. Selgus, et omanik oli praegu 93 aastane vanamees, kes kahjuks ise enam rooli ei olnud võimeline keerama. Teistel sugulastel puudus ka huvi auto vastu ja nii ta siis seal seisis.
Esimene kord vaatamas käies, ei olnud auto üle müügivolitust omav isik kohal(auto omaniku pojal oli müümiseks voli)- Teisel korral oli ka too isik kohal ja sai hinnast kõneldud. Asi aga jäi tookord soiku ,kuna mina pakkusin liiga madalat hinda ja ta ei tundnud enam äri vastu eriti huvi. See oli 2007 kevadel.
Kuna suvel käisin tööl ja olin kindel, et ostan teenitud raha eest auto, siis oli ikka tarvidus see 02 sealt ära osta. Pärast töölt ära tulemist augusti alguses, oli vajadus tööga saadud raha realiseerida ja osta auto. Isik aga kellega ma pidin äri ajama, elas ise Tallinnas ja sattus maakohta Kanepi valda, Jõksi külasse harva. Ja üks harv kord oli eelmine nädalavahetus (17-19 august).
Sai kohe kasutatud juhust ja lennatud platsi, liikuriks hallikas 110, omanik arvas kohe, et mingi Lada teema vist .
Meil oli kaasa haaratud natukene varuosi, aku ja värsket kütust, kuna auto käis viimati 3 aastat tagasi. Mitu tundi möllasime käivitada, selgus et omanikul oli peal salalukk elik süütekatkesti. Kuigi saime auto käima, suutis mingi sodi sattuda bensutorustiku. Auto lahkus õuelt, roolis uus omanik ja puksiiriks 110. Teel sai niisama proovitud, käik sees käivitada. Auto käivitus ja üritas ees sõitvale uuemale ?igulile sisse hüpata .Sai köis eemaldatud ja asutud teele kodu poole.
Kuid mingine tükike otsustad jälle torustikku ronida ja sõit jäi lühikeseks. Sai sleppi võetud masin ja kodu ära veetud.
Kodus sai paak tühjendatud sodist, välja tuli u.45 l kütust .
Seejäres sai proovitud käivitada, küll esimesel korral ei õnnestunud, kuna ununes süütekatkestuslüliti. Kui masina aga käima saime käis mootor kui häälestatud orel.
Hoolimata seismisperioodist, töötasid kõik funktsioonid, ka käsipidur . Auto on väga hästi hooldatud ja mina olen selle teine omanik(mitte veel paberitega, kuna tegime müügilepigutega).
Järgmine päev sai mindud üritusele ,,Rehepapi 7 ametit'' mis toimus Mesipuu talus. Auto sai oma esimese sõiduga probleemivabalt hakkama. Paar autokooli õpilast said ka proovida sõita ja nentisid, et Žiguliga on parem sõita kui uue passatiga autokoolis .Paljud autos istunud inimesed kiitsid pehmeid istmeid ja seda, et autos on NII palju ruumi. Ja nüüd pildid Sellele pildile on peale minu onutütre ja minu hüpanud ka üks juhuslik kutt, kes tahtis seista ilusa autu kõrval
Jõud taga, peab minema.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Ülejäänud pildid saabuvad homme kunagi, kuna piltide valdajal tekkis probleeme seoses igivana dial-up ühenduse ja suurte piltidega. Autost aga veel, et algselt olnud oran?ikas punane (vist nimetatakse corrida punaseks), aga nüüd on värvitud alumine ring tumepunaseks. Tagaluuk, uksed seest ja katus on oran?ikaspunased.
Sisu on musta värvi, hetkel peal punased istmekatted, mis sobivad minu arvates ülihästi ning hetkel ka sinna jäävad. Mootor on originaal 1.2 ja läbisõit peaks olema kas 49 või 59 tuhat kilomeetrit(näidik on täpselt kahevahel) ja auto ei pidanud olema läbinud 100000 km.
Eelmise omaniku korralikkusest annab veel märku see, et kilbid ja kojamehed võeti iga aasta talveks ära ja pandi õlitatud ajalehtede sisse. Kaasa sain ka varuosi(uued esituled, tagatuleklaasid, süütepool). Auto ei ole talvel sõitnud ja ei sõida ka edaspidi.
Läbivat roostet on ainult tagaluugi all olevas põlle osas, mis on arvatavasti saanud alguse mööda tihendi serva jooksnud veest(rooste on tihendi servas, ei paista välja. Natukene haiget on ka saanud kõrvalistujapoolne karp, millele on sügav mõlk, viga on saanud ka karbiliist.
Plaanidest niipalju, et tahaks paigadada ka kõrvalistujapoolse kroompeegli,sümmeetria huvides, vaja oleks uut armaka liistu ja ka ajastuga sobivat raadiot. Keretööd ja loodetavasti ka värvimine jäävad vist järgmisesse aastasse.
[Muudetud: 20-8-2007 ando]
Sisu on musta värvi, hetkel peal punased istmekatted, mis sobivad minu arvates ülihästi ning hetkel ka sinna jäävad. Mootor on originaal 1.2 ja läbisõit peaks olema kas 49 või 59 tuhat kilomeetrit(näidik on täpselt kahevahel) ja auto ei pidanud olema läbinud 100000 km.
Eelmise omaniku korralikkusest annab veel märku see, et kilbid ja kojamehed võeti iga aasta talveks ära ja pandi õlitatud ajalehtede sisse. Kaasa sain ka varuosi(uued esituled, tagatuleklaasid, süütepool). Auto ei ole talvel sõitnud ja ei sõida ka edaspidi.
Läbivat roostet on ainult tagaluugi all olevas põlle osas, mis on arvatavasti saanud alguse mööda tihendi serva jooksnud veest(rooste on tihendi servas, ei paista välja. Natukene haiget on ka saanud kõrvalistujapoolne karp, millele on sügav mõlk, viga on saanud ka karbiliist.
Plaanidest niipalju, et tahaks paigadada ka kõrvalistujapoolse kroompeegli,sümmeetria huvides, vaja oleks uut armaka liistu ja ka ajastuga sobivat raadiot. Keretööd ja loodetavasti ka värvimine jäävad vist järgmisesse aastasse.
[Muudetud: 20-8-2007 ando]
Jõud taga, peab minema.
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
minu ilus universaal on juba ammu olemas !Algselt postitas: zigulimasuurik
vaatan ,et ilusaid(nagu sul) universaale tuleb klubisse nagu seeni.
edit: tahtsin veel lisada et kytt otsis KAUA korralikku 02-te aga peaaegu ei leidnudki. seega soovitan ka teistel minna pid riita laduma maapiirkondadesse.
[Muudetud: 21-8-2007 moosmoosik]
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Täna sai Tartu Lada varuosadega tegelevates poodides kolatud ja ostetud igasugust kraami.
Ostsin ka vene raadio, pidi sobima 01 armakasse.
Nüüd oleks ainult vaja inimest, kes oskaks panna sellesse sisse Fm ploki, et saaks tänapäevaseid raadiojaamu ka kuulata. Kui te teate kedagi, võite mulle kuidagi märku anda kas u2u teel või ka siia teemasse. Homme proovin veel natuke kraami leida Tartu poodidest. . Kas keegi teab kustkohast võiks leida originaal esimesi porilapakaid? PS: Tartus, Ülo äris silmasin maas kilepakendis 01 tagastanget, hinnaks 1500 eek. Esimest stanget ei pidanud olema. Pakuti ka 02 tagaluuki, hinnaks 2500 eek.
[Muudetud: 6-1-2008 ando]
Ostsin ka vene raadio, pidi sobima 01 armakasse.
Nüüd oleks ainult vaja inimest, kes oskaks panna sellesse sisse Fm ploki, et saaks tänapäevaseid raadiojaamu ka kuulata. Kui te teate kedagi, võite mulle kuidagi märku anda kas u2u teel või ka siia teemasse. Homme proovin veel natuke kraami leida Tartu poodidest. . Kas keegi teab kustkohast võiks leida originaal esimesi porilapakaid? PS: Tartus, Ülo äris silmasin maas kilepakendis 01 tagastanget, hinnaks 1500 eek. Esimest stanget ei pidanud olema. Pakuti ka 02 tagaluuki, hinnaks 2500 eek.
[Muudetud: 6-1-2008 ando]
Jõud taga, peab minema.
-
gGhostRider
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 404
- Liitunud: 17 Aug 2005 20:37
Mina teeks raadioga nii:
roogiks seest puhtaks, esipaneeli jätaks originaali koos kahe potega, nuppude alla paneks igasugu seadeid line-in ümberlülitus, toide jms. vastuvütja bloki leiaks igalt polt 12V toitega (analog/digi), siis laoks ise kokku korraliku võimu 12V ja kahe kanaliga. radio osa võimendaks siis läbi võimu. võimule tooks veel vahele sisendi kuhu saaks näiteks mp3 playerit yhendada jms.
tda7000 raadio osa.
[Muudetud: 21-8-2007 GhostRider]
roogiks seest puhtaks, esipaneeli jätaks originaali koos kahe potega, nuppude alla paneks igasugu seadeid line-in ümberlülitus, toide jms. vastuvütja bloki leiaks igalt polt 12V toitega (analog/digi), siis laoks ise kokku korraliku võimu 12V ja kahe kanaliga. radio osa võimendaks siis läbi võimu. võimule tooks veel vahele sisendi kuhu saaks näiteks mp3 playerit yhendada jms.
tda7000 raadio osa.
[Muudetud: 21-8-2007 GhostRider]
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Autoga lood siis niimoodi, et see paremalt tiivalt eemalehoidev "asi" oli hoopis õhuke plekk, millega oli tehtud kunagi kereremonti. See aga tähendab seda, et plekid, mis olid selle all, tuleb ära vahetada, kuna liitekohad on väga tugevate roostekahjustustega. Vahetusse peaksid minema siis esipõll(kas ainult alaosa või kõik)ja mõlemad tiivad. Ka on parandatud juhi jalgealust, neetides sinna peale tüki uuest põhjast. Tagaosas ma esmapilgul sellist pealevaltsimise meetodit ei märganud ja siiralt loodan, et seda seal ka kasutatud ei ole.
Auto keretööd tuleb igatahes ette võtta tunduvalt varem, kui ma planeerisin. Sellegipoolest üritan autole ülevaatuse ära teha ja auto oma nimele ümber registreerida selle nädala jooksul, et tulevikus saaks transpordi mure lahendada ilma treileri abita.
Pilte mul roostest ei ole, tahate roostet näha, võite korra oma ?igulit vaadata, saate aimu nali, kõikide autod kindlalt ei roosteta
PS: Kui kellelgi vedeleb uus 01 plekist tiib või esipõll, võib minuga julgelt ühendust võtta ja neid osi pakkuda.
Auto keretööd tuleb igatahes ette võtta tunduvalt varem, kui ma planeerisin. Sellegipoolest üritan autole ülevaatuse ära teha ja auto oma nimele ümber registreerida selle nädala jooksul, et tulevikus saaks transpordi mure lahendada ilma treileri abita.
Pilte mul roostest ei ole, tahate roostet näha, võite korra oma ?igulit vaadata, saate aimu nali, kõikide autod kindlalt ei roosteta
PS: Kui kellelgi vedeleb uus 01 plekist tiib või esipõll, võib minuga julgelt ühendust võtta ja neid osi pakkuda.
Jõud taga, peab minema.
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Üv olemas. Esimesel liigud juba tehtud ja sugugi mitte probleemivabalt. Laupäeval ei olnud laadimist ja oli plaan enne Setumaa trippi asi korda ajada. Täna hommik algas minu jaoks kell 7 generaatori mahavõtmisega. See võttis u2,5h aega koos soojenduskraani vahetusele kuluva ajaga.
Genekal kahtlustasime kinniseid harju, ja sai proovitud neid eemaldada. Kahjuks oli kinnituspoldi pea pehmest materjalist ja kruvikas käis tühja. Proovisin jõu ja nõuga, jõud sai jagu ning murdus ära harjade jaoks mõeldud kõrvake. Siis oli juba kerge paanika, kuna kohe pidid saabuma Kytt ja Moos. Sai siis mingid vanad juustud harjad külge topitud, kinnitusvahendeiks traat ja puukiil.
Käivitamisel selgus, et laadime töötab ja kõik on OK. Aga istudes sisse, nägin, et olin tilkuva soojenduskraani vahetanud jooksva kraani vastu. Parim abinõu: toru voolikute ühenduseks.
Sai siis Kytt rooli sunnitud, ja setumaa tripile mindud. Auto pidas superhästi vastu, kuigi tagaosas teeb miski ülemõistuse tugevat lärmi alates 90 km/h. Laadismistester näitas, et aku laadib isegi üle- Geneka remont tuleb peagi niikuinii ette võtta niiet selle pärast ma ei muretse. Nüüd vaja soetada ka keraamiline soojenduskraan.
Tänan Kytti, et ta loobus alkoholist ja nõustus autoga sõitma ja foorumlast Zetec, kes lahkelt lubas kasutada oma kanalit.
[Muudetud: 7-4-2011 ando]
Genekal kahtlustasime kinniseid harju, ja sai proovitud neid eemaldada. Kahjuks oli kinnituspoldi pea pehmest materjalist ja kruvikas käis tühja. Proovisin jõu ja nõuga, jõud sai jagu ning murdus ära harjade jaoks mõeldud kõrvake. Siis oli juba kerge paanika, kuna kohe pidid saabuma Kytt ja Moos. Sai siis mingid vanad juustud harjad külge topitud, kinnitusvahendeiks traat ja puukiil.
Käivitamisel selgus, et laadime töötab ja kõik on OK. Aga istudes sisse, nägin, et olin tilkuva soojenduskraani vahetanud jooksva kraani vastu. Parim abinõu: toru voolikute ühenduseks.
Sai siis Kytt rooli sunnitud, ja setumaa tripile mindud. Auto pidas superhästi vastu, kuigi tagaosas teeb miski ülemõistuse tugevat lärmi alates 90 km/h. Laadismistester näitas, et aku laadib isegi üle- Geneka remont tuleb peagi niikuinii ette võtta niiet selle pärast ma ei muretse. Nüüd vaja soetada ka keraamiline soojenduskraan.
Tänan Kytti, et ta loobus alkoholist ja nõustus autoga sõitma ja foorumlast Zetec, kes lahkelt lubas kasutada oma kanalit.
[Muudetud: 7-4-2011 ando]
Jõud taga, peab minema.
-
mmoosmoosik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 636
- Liitunud: 25 Okt 2003 16:00
- Asukoht: Tallinn/Mustamäe
- Autod: ei ainsatki ladat enam !
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Täna suutsin ennast roheliseks vihastada. Tuli idee ära vahetada lekkiv soojenduskraan keraamilise kraani vastu. Soojendusradika mahavõtmisel suutsin ära lõhkuda parema tagumise kõrva, kuhu kinniti kinnitub. Paanikat ei tekitanud, kuna teadsin, et kolmega püsib see kompunn kah väga edukalt.
Pealepanekul suutsin aga kogemata ära lõhkuda ka eesmise parempoolse kõrva ning närvi saatsin kohe kaugele maale. Mina krt pole veel ühtki seda plastikjunni terveks suutnud jätta . Kui keegi on saanud sellega hakkama, võib vihjata oma nipile. Homme lähen uurin palju poes plastikjunni eest küsitakse.
PS: Keraamiline kraan maksis Mekre äris 85 eek, kui kellelgi peaks seda inffi juhuslikult vaja olema.
[Muudetud: 5-9-2007 ando]
Pealepanekul suutsin aga kogemata ära lõhkuda ka eesmise parempoolse kõrva ning närvi saatsin kohe kaugele maale. Mina krt pole veel ühtki seda plastikjunni terveks suutnud jätta . Kui keegi on saanud sellega hakkama, võib vihjata oma nipile. Homme lähen uurin palju poes plastikjunni eest küsitakse.
PS: Keraamiline kraan maksis Mekre äris 85 eek, kui kellelgi peaks seda inffi juhuslikult vaja olema.
[Muudetud: 5-9-2007 ando]
Jõud taga, peab minema.