2102, Kytt, 1973
2102, Kytt, 1973
-
cCozmonauT
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 644
- Liitunud: 20 Okt 2003 21:14
- Asukoht: Saku/Haapsalu
- Autod: BMW V8, Pontiac V8
- Kontakt:
Koplist saab.nymmik kirjutas:Minu teada ei saa ka dublikaate enam ilma Euro plätakata.Pless kirjutas:Tänapäeval veel võimalik ju saada numbrit ilma ESTita suure raha eest!
Kytt, tagumise saad ju panna sajapoolse teibiga otse luugile ja ette löika numbri taha metall plaat mis on väiksem kui number, plaat samade kinnitustega auto külge mis praegu ja number sama teibiga plaadi külge.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2507
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Teises foorumis...
hea tuttav ületas eile kollasega ristmikku, tulemus 60€ "luisa pagulaste fondi". Sellega asi ei piirdunud, fikseeriti ära ,et all on laiemaks tehtud plekkvelg (tegemist mitte üldsegi ekstreemselt laia, lisaks ilusa/korralikult üle värvitud veljega) ning seepärast "kirsiks tordi peal" nulliti just paar nädalat tagasi läbitud ülevaatus. Ehk siis veel lisaks 40€, et see uuesti läbida. Tegelikult ei saa siiamaani aru, miks mendid ainult ristmike juures ei pesitse, saaks kiiresti kogu "vajamineva" papi kokku...
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1455
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Haigeid inimesi ikka liigub. Vedas, et jaole said!Kytt kirjutas:Kuradi Männiku ma ütlen.
Raputasin praegu ühe bomshi sit*st tühjaks.
Astun ma postkontorist välja ja mida ma näen, mingi tegelane mässab mu siksi kallal.
Tema tahtis "viia oma pojale näitamiseks" dvoika ventiilikorke.
Lubasin "härra" ellu jätta kui ta need kenasti tagasi külge keerab
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Kytt
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 2077
- Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2x2102,21013 & Toyota
Dvoika hooaeg lõppes juba paar nädalat tagasi, nüüd seisab nukralt talvitumiskohas ja ootab et temaga tegeletaks. Põhjuse liiga varajases seisma jäämises leiab postituse teisest poolest.
Hooaja läbisõit jäi tagasihoidlikuks, vaid 2600km, kuid käidud sai nii mõneski kohas ning juhtus üht-koma-teist.
Hooaeg algas ühe igati laheda üritusega, ehk siis Lada 45 sünnipäeva rongkäiguga Tallinnas
Kohe sinna otsa tuli Ladaklubi kevadekuulutamine, jällegi superüritus kust ei puudunud ka sõbrad mossede ja sapikaga
ja mitte ainult sõiduautod, vaid ka üks kena veokas väisas seda üritust
Üle aastate märjem SummerCamp näitas ära et tõelisi Lada-sõpru ei hirmuta minema ka tõsisem vihm
Vahepeal sai tehtud ka väike sutsakas sõbra pulma...
...ning vahetevahel tuli ka kaubaauto sihtotstarbelist kasutust ette
Samuti ei tohi ära unustada lustisõite...
... ning suurimat Ladade kogunemist Eesti ajaloos ehk Vanavanematepäeva Maanteemuuseumis
Aga kõik ei olnud muidugi vaid lust ja lillepidu.
Rehv käis tagant koopasse juba siis kui autos oli kolm inimest, seega pidin tagaotsa veidi tõstma
Samuti ei saa ma läbi summuti trippidega. Ei jopanud Veerenni ega Fixuse juppidega. Nüüd küljes teadmata ajast pärit garaašileiud - ehk need peavad.
Lisades juurde SummerCampil lekkima hakanud pidurid, Vanavanematepäeval kaduma läinud curbfeeler, naabrikoera lõhutud vasak esimene whitewall ja rehvipurunemise tõttu viga saanud parem esimene whitewall, siis võib öelda et juhtus nii mõndagi.
Aga nüüd selle aasta parim uudis:
Võimsam mootor tõi küll välja vead, mis lahjemaga oleks tõenäoliselt ilmnenud järgmise hooaja jooksul elik kardaani tugilaager sai otsa, kardaanirist otsas ning differ hakkas häält tegema. Lisaks jääb auto nina kiirema sõidu jaoks liiga vedelaks, talvise ehitamise käigus vahetab esiamordid kas rondistelt pärit Sachs Advantage-te või suvel ostetud 06 all olevate Bilsu B6 Rally-de vastu, lisaks võib mõelda ka topeltstabika peale.
Ja nüüd siis põhjus miks dvoika hooaeg ootamatult vara lõppes... 15 minutit peale ümberehituse templiga varustet dokude kätte saamist otsustas õhufiltri kopsiku seib, et läheb mööda karpat-sisselaset mootorisse tantsima ja nii saigi teoks dvoika esimene nööri otsas sõitmine:mad:
Parafraseerides vanarahvatarkust, siis kevad on sügisest targem
Stay tuned
Hooaja läbisõit jäi tagasihoidlikuks, vaid 2600km, kuid käidud sai nii mõneski kohas ning juhtus üht-koma-teist.
Hooaeg algas ühe igati laheda üritusega, ehk siis Lada 45 sünnipäeva rongkäiguga Tallinnas
Kohe sinna otsa tuli Ladaklubi kevadekuulutamine, jällegi superüritus kust ei puudunud ka sõbrad mossede ja sapikaga
ja mitte ainult sõiduautod, vaid ka üks kena veokas väisas seda üritust
Üle aastate märjem SummerCamp näitas ära et tõelisi Lada-sõpru ei hirmuta minema ka tõsisem vihm
Vahepeal sai tehtud ka väike sutsakas sõbra pulma...
...ning vahetevahel tuli ka kaubaauto sihtotstarbelist kasutust ette
Samuti ei tohi ära unustada lustisõite...
... ning suurimat Ladade kogunemist Eesti ajaloos ehk Vanavanematepäeva Maanteemuuseumis
Aga kõik ei olnud muidugi vaid lust ja lillepidu.
Rehv käis tagant koopasse juba siis kui autos oli kolm inimest, seega pidin tagaotsa veidi tõstma
Samuti ei saa ma läbi summuti trippidega. Ei jopanud Veerenni ega Fixuse juppidega. Nüüd küljes teadmata ajast pärit garaašileiud - ehk need peavad.
Lisades juurde SummerCampil lekkima hakanud pidurid, Vanavanematepäeval kaduma läinud curbfeeler, naabrikoera lõhutud vasak esimene whitewall ja rehvipurunemise tõttu viga saanud parem esimene whitewall, siis võib öelda et juhtus nii mõndagi.
Aga nüüd selle aasta parim uudis:
Võimsam mootor tõi küll välja vead, mis lahjemaga oleks tõenäoliselt ilmnenud järgmise hooaja jooksul elik kardaani tugilaager sai otsa, kardaanirist otsas ning differ hakkas häält tegema. Lisaks jääb auto nina kiirema sõidu jaoks liiga vedelaks, talvise ehitamise käigus vahetab esiamordid kas rondistelt pärit Sachs Advantage-te või suvel ostetud 06 all olevate Bilsu B6 Rally-de vastu, lisaks võib mõelda ka topeltstabika peale.
Ja nüüd siis põhjus miks dvoika hooaeg ootamatult vara lõppes... 15 minutit peale ümberehituse templiga varustet dokude kätte saamist otsustas õhufiltri kopsiku seib, et läheb mööda karpat-sisselaset mootorisse tantsima ja nii saigi teoks dvoika esimene nööri otsas sõitmine:mad:
Parafraseerides vanarahvatarkust, siis kevad on sügisest targem
Stay tuned