21011, zajetz, 1983
21011, zajetz, 1983
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Niisiis cambilt tervelt tagasi, Piduri klotsid on kulunud ja kettad sinised. Peab hakkama mõtlema mingite paremate pidurite peale ja korraliku piduri õli sest peale 5 ringi andsid juba pidurid tunda, et on kuumad ja ei võta enam hästi. Rajaöt maha tulles ei tahtnud saanud isegi kätte velje vastu panna, ka taguiste. Samuti on vaja teha karterisse vaheseinad, sest kurvis @5000 rpm oli näha, et õlirõhk langeb 4 bar'ilt 2 bar'i peale, seega jääb õlipump nälga vahepeal ja see ei ole hea. Rehvid sai kah kandliliseks sõidetud.
Muidu pidas auto ennast väga väärikalt üleval.
[Muudetud: 17/8/2008 zajetz]
Muidu pidas auto ennast väga väärikalt üleval.
[Muudetud: 17/8/2008 zajetz]
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
soovitan sul kasutada ferodo 2500 seguga klotse või mõnd analoogi ja piduri õli pane ka mingi racingu oma...ise sai nii alustatud ja toimis väga hästi..samuti lase relakaga ketastele sooned sisse see aitab kõvasti klotside klaasistumise vastu mis omakorda hoiab pidurid erksana..ka ei tee halba mingi pidurite jahutus (tavaline ventilatsiooni toru) ja minu autol oli somm trummlitesse auke puurinud (jahutuse eesmärgil ilmselt)...peale sõitu ei tundnud kunagi ilgelt kärsakat või et oleks peale 15ringi pidurid "pehmeks" läinud...ja seda slikkidega
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Tänud soovituste eest.Algselt postitas: uzzac
soovitan sul kasutada ferodo 2500 seguga klotse või mõnd analoogi ja piduri õli pane ka mingi racingu oma...ise sai nii alustatud ja toimis väga hästi..samuti lase relakaga ketastele sooned sisse see aitab kõvasti klotside klaasistumise vastu mis omakorda hoiab pidurid erksana..ka ei tee halba mingi pidurite jahutus (tavaline ventilatsiooni toru) ja minu autol oli somm trummlitesse auke puurinud (jahutuse eesmärgil ilmselt)...peale sõitu ei tundnud kunagi ilgelt kärsakat või et oleks peale 15ringi pidurid "pehmeks" läinud...ja seda slikkidega
Kuhu ja kuidas sa taga trummlitesse neid auke soovitad teha.
Ventilatsiooni toru ette tundub olevat kah hea mõte.
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Täna koju tulles ootas mind ees selline vaatepilt
siis sain ma kase peale kurjaks ja tegin temaga nii
aga kask jättis oma jälje
Siit järeldus ÄRGE JÄTKE OMA AUTOT PUUDE ALLA!
Hea on selle juures see, et vend jäi pool tundi koju hiljaks ja minu mazda't hoiab ta täpselt selle kohapeal kuhu kask kukkus. Kui ta oleks plaanitud ajal oma asjad valmis saanud siis mul enam mazdat ei oleks.
[Muudetud: 10/11/2008 zajetz]
siis sain ma kase peale kurjaks ja tegin temaga nii
aga kask jättis oma jälje
Siit järeldus ÄRGE JÄTKE OMA AUTOT PUUDE ALLA!
Hea on selle juures see, et vend jäi pool tundi koju hiljaks ja minu mazda't hoiab ta täpselt selle kohapeal kuhu kask kukkus. Kui ta oleks plaanitud ajal oma asjad valmis saanud siis mul enam mazdat ei oleks.
[Muudetud: 10/11/2008 zajetz]
- kristjan92
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 836
- Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
- Asukoht: Tamsalu
- Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'
- zajetz
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1085
- Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
- Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
- Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid
Täna siis sai alustatud auto korrastamisega cambiks. Sai siis masin võetud aianurgast nii nagu ta rapla üritusest jäi.
Sain mõned vastused raplas tekkinud küsimustele. Tagadiffer ragises sõidu ajal, tulemuseks siis täiesi puru tigu(kolm tervet hammast leidsin silla korpuse põhjast). Raplas moortoril minekut ei olnud, sest teise kambri segusiiber oli kinni oksüdeerunud ja tänu sellel ei avanenud ka esimene kamber täielikult.
Alla läks 4,3 ülekanne, üks pooltelje simmer. Karbussi sai natuke õlitatud ja siis hakkas jälle ilusti käima.
Sai veel tiba nukkvõlli timmitud ja klapivahed üle vaadatud. Nüüd veel vaja pidurivoolikud üle kontrollida. Ja väike proovi katsetus kuskil teha.
[Muudetud: 25/7/2009 zajetz]
Sain mõned vastused raplas tekkinud küsimustele. Tagadiffer ragises sõidu ajal, tulemuseks siis täiesi puru tigu(kolm tervet hammast leidsin silla korpuse põhjast). Raplas moortoril minekut ei olnud, sest teise kambri segusiiber oli kinni oksüdeerunud ja tänu sellel ei avanenud ka esimene kamber täielikult.
Alla läks 4,3 ülekanne, üks pooltelje simmer. Karbussi sai natuke õlitatud ja siis hakkas jälle ilusti käima.
Sai veel tiba nukkvõlli timmitud ja klapivahed üle vaadatud. Nüüd veel vaja pidurivoolikud üle kontrollida. Ja väike proovi katsetus kuskil teha.
[Muudetud: 25/7/2009 zajetz]