1. leht 4-st
					
				21013 Jonx666 1986
				Postitatud: 03 Okt 2006 22:58
				Postitas Jonx
				Täna sai siis soetatud endale taas uus lada. Tegemist siis vaz 21013-ga aastast 1986. Auto on punast värvi, viimased 6 aastat seisnud garaazis. Põhi tundus esimesel vaatusel kõva, küljekarbid samamoodi. Roostet esineb ustel, tõsisemalt on kannatada saanud kõrvalistuja poolne uks.. Mootor läks väga hästi käima, mootori ruum ja pagass on väga puhtad... Stangedel on palju roostet ja imelikust kohast(taga klaasi alumine nurk) ka värv kobrutab..
Auto otsa sattusin juhuslikult, enda autot ehitades garaazis pandi kõrval garaazi elektrit ja elektrikud tulid mu autot tsekkima. Üks häbelik elektrik ytles et tal ka yx siks garaazis, et äkki olen huvitatud.. Saigi vaatama mindud ja ka ära ostetud.
Plaanid tulevikuks: teha ära ülevaatus ja kindlustus. eemaldada see pindmine rooste. Ja mis põhiline, hoida see auto originaaline, kuna teine masin on läinud teist teed..
Pildid siis homme
			 
			
					
				Pildi materjali siis ka
				Postitatud: 04 Okt 2006 22:06
				Postitas Jonx
				Eest

 
			 
			
					
				Kroom
				Postitatud: 04 Okt 2006 22:07
				Postitas Jonx
				
			 
			
					
				Küljepealt
				Postitatud: 04 Okt 2006 22:08
				Postitas Jonx
				
			 
			
					
				Tagant
				Postitatud: 04 Okt 2006 22:09
				Postitas Jonx
				
			 
			
					
				parema küljepealt
				Postitatud: 04 Okt 2006 22:10
				Postitas Jonx
				
			 
			
					
				Roostes uks
				Postitatud: 04 Okt 2006 22:16
				Postitas Jonx
				
			 
			
					
				Salong
				Postitatud: 04 Okt 2006 22:17
				Postitas Jonx
				
			 
			
					
				Mootor
				Postitatud: 04 Okt 2006 22:18
				Postitas Jonx
				
			 
			
					
				Auto pimedas
				Postitatud: 04 Okt 2006 22:19
				Postitas Jonx
				
			 
			
					
				Kaks x 21013
				Postitatud: 04 Okt 2006 22:20
				Postitas Jonx
				
			 
			
					
				Kolm uunikumi koos
				Postitatud: 04 Okt 2006 22:21
				Postitas Jonx
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 04 Okt 2006 22:23
				Postitas Jonx
				Auto hetkeolukord on väga hea.. Sai täna ära tehtud kindlustus ja homme selgub kuidas ülevaatusel läheb. Tänasel sõiduproovil andis tunda kerge rooliloks aga muu systeem peaks toimima korralikult..
 
Ah ja, mootor ka tossab, kas külmast, seismisest või väsinud tihenditest.
Igatahes olen masinaga väga rahul
			 
			
					
				
				Postitatud: 04 Okt 2006 22:24
				Postitas Kiwa
				Minuarust v2ga hea ost.. sellise raha eest ikka autot k6vasti! Tuleks meil ka valgas keegi nii odavalt sellist autot pakkuma:o
			 
			
					
				
				Postitatud: 04 Okt 2006 22:41
				Postitas Jonx
				Algselt postitas: Kiwa
Minuarust v2ga hea ost.. sellise raha eest ikka autot k6vasti! Tuleks meil ka valgas keegi nii odavalt sellist autot pakkuma:o 
Ise olen ka rahul, sest selle raha eest on autot tõesti
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 15 Okt 2006 21:58
				Postitas Jonx
				Täna sai siis natuke auto kallal pusitud, esisild sai kingiks uued sharniirid, nii ülemised kui alumised.. Aga kuhu midagi tuleb, sealt tuleb ka midagi ära võtta... Ära sai võetud esivedrude keerud, nimelt 3 tükki.. Auto meeldivalt madal, aga probleemiks õõtsumine ja kui suuremad augud siis käib ka ülemine õõts peaaegu põhjas, st kummipuhver mis seal õõtsa peal läheb päris lödiks.. Sai proovitud erinevaid maastikke ja kummi vastukäimist logaritele sai  tuntud rooli täiesti väljapööramisel ebatasasel maastkikul. Kui kohapea rool täiesti väljapöörata siis jääb vahe logari ja kummi vahele umbes 5-8mm... 
Et seda vetrumist ja õõtsumist leevendada on plaan paigaldada teine stabikas ja kui see ka ei aita siis ka uued lühemad ja jäigemad amordid..
Pildid panen homme.. Aga hetkel siis autol karteri kaitse ja maapinna vahe u 10 cm
			 
			
					
				
				Postitatud: 16 Okt 2006 00:13
				Postitas viaccess
				Algselt postitas: Jonx666
 Ja mis põhiline, hoida see auto originaaline, kuna teine masin on läinud teist teed
Kui juba l6ikad vedrusi ja paned igasugu stabikaid juurde, siis see masin läheb ka teist teed.... kahju... 

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 16 Okt 2006 09:52
				Postitas olaaf
				kui vedru muudad siis amordi vahetusest ei pääse...
seega padavai poodi uute amorgikate järele..
mingit lisastabikat pole küll vaja sellele..
			 
			
					
				
				Postitatud: 16 Okt 2006 11:06
				Postitas Priidic
				variant on ka amordi kinnitused allapoole tuua, säilib normaalne amordi töökäik.
kuna need allolevad amordid kindlasti eelmisest sajandist siis see madaldus viis amordid normaaltöökäiguasendist välja ja nüüd nad ei soovi eriti koostööd teha
PS. via-l õigus, mis originaalist me siin enam räägime...

 
			 
			
					
				
				Postitatud: 16 Okt 2006 17:33
				Postitas Jonx
				Paraku jah, nagu te siin juba kritiseerita, on ka teisi ütlejaid, kes tahtsid originaali säilimist.. Aga endal viskas üle, lihtsalt ei meeldinud enam nii sõita.. Kujundasin natuke oma silma järgi ja et endale meeldix.. Endal ka natuke kahju aga ju siis pole mina see inimene kes vastutab origaalsete ladade säilimise eest.. 
Vabandust klubi rahvas
Jonx666