21011, Mel, 1979
21011, Mel, 1979
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
21011, Mel, 1979
See on siis auto, millega praegu liiklen.
Sõidukorda sain auto eelmise aasta oktoobris. Enne mind kuulus auto ühele pensionärile ja oli seisnud kordagi liigutamata 11 aastat. Aga selle eest oli läbisõit vaid 37 000 km. Kuid kahjuks polnud keegi teinud autole rooste tõrjet. Seega vajasid vahetust esimesed tiivad ja küljekarbid, samuti oli rooste jagu saanud tagumiste rattakoobaste servadest. Viga on kidlasti ka tehase viletsa kvaliteediga plekis, sest näiteks katusel on näha roosteussi käigud läbi värvi. Peale vahetatud osade on autol originaalvärv.
Mootoriks on 1300. Algul, enne ostmist, rääkisin paari auto-remondimehega, et mida nad arvavad niikaua seisnud mootorist. Öeldi, et kindlasti vaja lahti võtta ja vahetada tihendid. Üldse võivad veel silindri seinad olla roostes jne. Mina aga vahetasin õlid ja veed ära ning sõitma. Auto ei võta õli ja töötab korralikult. Mootori juures oli siiski üksasi, millega sai vaeva nähtud. Nimelt oli läbi roostetanud mootoril üks korkidest, mis peaks jäätumise korral eest ära tulema.
Vene automeistrite oskusi näitas see, et uksed olid viltu ees ning kaks polti üldsegi puudu
Tagumised koopa ääred on ise tehtud. Kasutades esimesi tiiva ääri - vastavalt esimene vasak taha paremaks ja vastupidi. Muidugi on seal juures veel palju lõikamist, keevitamis ja natukene ka klaasriiet. Kaared on nüüd veidi laiemad ja otsad, mis originaalis lõpevad peaaegu siledalt, tulevad alla välja.
Mõned pildid ka.
Sõidukorda sain auto eelmise aasta oktoobris. Enne mind kuulus auto ühele pensionärile ja oli seisnud kordagi liigutamata 11 aastat. Aga selle eest oli läbisõit vaid 37 000 km. Kuid kahjuks polnud keegi teinud autole rooste tõrjet. Seega vajasid vahetust esimesed tiivad ja küljekarbid, samuti oli rooste jagu saanud tagumiste rattakoobaste servadest. Viga on kidlasti ka tehase viletsa kvaliteediga plekis, sest näiteks katusel on näha roosteussi käigud läbi värvi. Peale vahetatud osade on autol originaalvärv.
Mootoriks on 1300. Algul, enne ostmist, rääkisin paari auto-remondimehega, et mida nad arvavad niikaua seisnud mootorist. Öeldi, et kindlasti vaja lahti võtta ja vahetada tihendid. Üldse võivad veel silindri seinad olla roostes jne. Mina aga vahetasin õlid ja veed ära ning sõitma. Auto ei võta õli ja töötab korralikult. Mootori juures oli siiski üksasi, millega sai vaeva nähtud. Nimelt oli läbi roostetanud mootoril üks korkidest, mis peaks jäätumise korral eest ära tulema.
Vene automeistrite oskusi näitas see, et uksed olid viltu ees ning kaks polti üldsegi puudu
Tagumised koopa ääred on ise tehtud. Kasutades esimesi tiiva ääri - vastavalt esimene vasak taha paremaks ja vastupidi. Muidugi on seal juures veel palju lõikamist, keevitamis ja natukene ka klaasriiet. Kaared on nüüd veidi laiemad ja otsad, mis originaalis lõpevad peaaegu siledalt, tulevad alla välja.
Mõned pildid ka.
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Jah, panin valged klaasid ja oranžid pirnid. Mulle ei meeldi eriti ees kollased klaasid.Kas esi suunatuleklaasid oled ise vahetanud?
Plaan on tegelikult seda autot natukene ehitada. Originaaliks on täielikult plaanis teha üks 03, mis seisab ka mul kodus. 011-st ei tulemidagi pöörast, auto jääb ikkagi igapäevaseks liikuriks. Natukene välimust, olemas on juba mõningaid juppe, mis vajavad külge panekut. Tegelikult on pildid veidi petlikud, kroom osad ei sära tegelikkuses pooltki nii hästi kui pildil. Stanged näiteks rooste täppe täis.Kas plaan jättagi enam vähem originaal korda, või lisada veel pisut maitsekat omaloomingut?
Samuti salongis on plaanis muutused, kindlasti uued esimesed istmed. Originaalid on siiski väga ebamugavad, selja tugi madal ja talvel on kunstnahk nii külm, et panin istmekatted peale.
Ja mitte vähem tähtis, plaanid on ka mootorit järele aidata.
Mis ja millal täpsemalt juhtuma hakkab sõltub vaba-aja olemas olust ja majanduslikest võimalustest paraku:(
Tänud heade kommentaaride eest:bouncing
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Värvitud on esimesed tiivad, karbid ja tagumised tiivad randist saati, ülejäänud on originaalvärv. Värvi pole lastud segada, vaid oli kohe valmis purgis selline toon. Muideks need pildid on tehtud juba enne talve, vist oktoobris ja nüüdseks on mõnda kohta ilmunud seni peidus olnud rooste.Mainisid, et autol on originaalvärv. Kas see tähendab, et pärast karpide-koopaäärte vahetust värvisid auto ainult osaliselt? Kui nii, siis on tulemus küll väga hea!
Praegu on tagumine uks igatahes rikutud veitsa, kui olid need tuulised ilmad "kargas" värav uste kinni ja tõmbas vao sisse.
-
wwannabe kuldooker
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 1
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Tegin mõned uuemad pildid ka.
Selline on ?iguli originaalne hooldus raamat.
Rohkem pilt veel: http://meelis.tigekala.com/011/
Mõni sõna ka.
Auto nüüdseks sõitnus 62 000 km. Aga roosteuss kipub juba vägisi liiga tegema, kuigi eemalt vaadates värv täitsa korralik.
Selle 25 000 km jooksul, mis auto minu käes sõitnud on, olen vahetanud soojendusradika kraani, ühe lühikese rooliotsa, veepumba (täiesti enda viga, sest jätsin määrimata) ja 2 piduriklotsi. Muidugi õli ja filtrid. Näiteks piduriõli on ikka veel tehase oma. Kõik ülejäänud osad on tehase omad.
Järeldus - ?iguli on igati vastupidav auto, erinevalt väidetest, et pidevalt laguneb.
Selline on ?iguli originaalne hooldus raamat.
Rohkem pilt veel: http://meelis.tigekala.com/011/
Mõni sõna ka.
Auto nüüdseks sõitnus 62 000 km. Aga roosteuss kipub juba vägisi liiga tegema, kuigi eemalt vaadates värv täitsa korralik.
Selle 25 000 km jooksul, mis auto minu käes sõitnud on, olen vahetanud soojendusradika kraani, ühe lühikese rooliotsa, veepumba (täiesti enda viga, sest jätsin määrimata) ja 2 piduriklotsi. Muidugi õli ja filtrid. Näiteks piduriõli on ikka veel tehase oma. Kõik ülejäänud osad on tehase omad.
Järeldus - ?iguli on igati vastupidav auto, erinevalt väidetest, et pidevalt laguneb.