Sõidukorda sain auto eelmise aasta oktoobris. Enne mind kuulus auto ühele pensionärile ja oli seisnud kordagi liigutamata 11 aastat. Aga selle eest oli läbisõit vaid 37 000 km. Kuid kahjuks polnud keegi teinud autole rooste tõrjet. Seega vajasid vahetust esimesed tiivad ja küljekarbid, samuti oli rooste jagu saanud tagumiste rattakoobaste servadest. Viga on kidlasti ka tehase viletsa kvaliteediga plekis, sest näiteks katusel on näha roosteussi käigud läbi värvi. Peale vahetatud osade on autol originaalvärv.
Mootoriks on 1300. Algul, enne ostmist, rääkisin paari auto-remondimehega, et mida nad arvavad niikaua seisnud mootorist. Öeldi, et kindlasti vaja lahti võtta ja vahetada tihendid. Üldse võivad veel silindri seinad olla roostes jne. Mina aga vahetasin õlid ja veed ära ning sõitma. Auto ei võta õli ja töötab korralikult. Mootori juures oli siiski üksasi, millega sai vaeva nähtud. Nimelt oli läbi roostetanud mootoril üks korkidest, mis peaks jäätumise korral eest ära tulema.
Vene automeistrite oskusi näitas see, et uksed olid viltu ees ning kaks polti üldsegi puudu

Tagumised koopa ääred on ise tehtud. Kasutades esimesi tiiva ääri - vastavalt esimene vasak taha paremaks ja vastupidi. Muidugi on seal juures veel palju lõikamist, keevitamis ja natukene ka klaasriiet. Kaared on nüüd veidi laiemad ja otsad, mis originaalis lõpevad peaaegu siledalt, tulevad alla välja.
Mõned pildid ka.


