Auto hetkel keevitaja käes. Veneaegsed insenerid keerasid ikka paraja käki kokku, karpide vahetusel ei lõikanud vanu karpe maha, vaid keevitati uued lihtsalt peale. Roostet autol kõvasti, lootsin et nii palju pole....
Karbid nüüdseks maha lõigatud....
Keevitaja mees vandus et plastiliini kõik kohad täis, et ei saa kuidagi maha, hari kohe täis, kettaga pole midagi teha....
Ka vaheplekid kõvasti kannatada saanud....
Jõudu ja jaksu, see pilt meenutab mulle oma autot suvel. Endal oli samamoodi vaheleht ka jumala läbi. Aga usun, et tuleb hea töö ja ilus auto sellest. Sain omaauto karbid korda ja olen kindel et siit tuleb ka midagi väga ilusat. Anna aga minna ja ootan lõpptulemust
selline küsimus et kui sa originaali taga ajad , oleks mul pakkuda diagonaal rehve ( 4 tutikat ja üks veljega,mis on natuke sõitnud)kui on huvi siis PS.
Algselt postitas: dzidzi
Kas küljekarpidele tulevad need iluliistud kaa külge või tehakse nii nagu kõigil tänapäeval vahetatavatel klassiku karpidel ,et jäävad sirgeks?:)
Nagu pildilt näha et karbid on aukudega, nii et liistud kindlasti külge, otsisin veel pool eestit läbi et leida vanu aukudega karbid...
To hautz: vaata PM
Seniks keevitustööd lõpetatud, JESS!!!
Kuu aega otsisin meest kes teeks pahteldus ja värvimistööd ära, lõpuks seltsimees Kiwa andis oma nõusoleku mu auto ilusti ära pahteldada ja üle värvida, APPLAUS!!!
Hetkel käib vana värvi eemaldamine, sest päris palju ussikohti leidub sääl
Algselt postitas: viaccess
Tiivade vahetusel vana omanik jättis transpordi krundi eemaldamata
Kui must krunt on korralikult karestatud, mida ta siis seal halba teeb? Ainuke risk on, et hakkab tänapäevaste värvidega reageerima. Kui see ületatud, kas siis veel mingeid probleeme on?
Algselt postitas: motamees
Kui must krunt on korralikult karestatud, mida ta siis seal halba teeb? Ainuke risk on, et hakkab tänapäevaste värvidega reageerima. Kui see ületatud, kas siis veel mingeid probleeme on?
Ei usu eriti, et must krunt seal midagi halba teeks ja uute värvidega reageerima hakkaks.. ainuke miinus on see, et seal all võib mingi algne korrosioon olla.. lihvisin kõik haljaks, uste ja tiibade pealt ikka tuli väikest korrosiooni nähtavale värvi alt.. kapoti, katuse ja pagasniku luugiga sellist jama ei ole ja neile jääb osaliselt värv peale... Üldiselt ei usu et nüüd mingeid probleeme peaks välja ilmuma, kui kõik juba haljaks lastud ...tänu sellele ka väiksem tekkevõimalus silikoonaukudele ja teistele taolistele asjadele... autole panen peale vesivärvi, mis on uudsem tehnoloogia ja vähendab omakorda aluspinna erinevate materjalide reageerimist värviga ja silikoonaukude teket..eelpool mainitud värvile läheb lakk peale omakorda...eks tarts või via teevad vahest pilte ja panevad üles siia.
Algselt postitas: ConanTM
selline loll küsimus,et millega sa selle vana värvi "kooruma" panid:wow
Ei oskagi kohe nii täpselt vastata sellele.. see mida ma kasutasin on mõeldud vanade tihendite kätte saamiseks.. sai seda kunagi ise katsetatud ja selgus, et võtab värvi ka ilusti kooruma ja nüüd kasutamegi seda.. seda asja poest ei leia minuteada (võin ka eksida).. tuleb tellida OÜ Kevamer A.V.-lt... Aine tootjaks on KENT ja purgile kirjutatud ingliskeelselt: "Gasket and Carbon stripper."