nii,
jällegi tore nädalavahetus.
kasti mahasaamine oli tükk jebi - tänu Logmanile kes viitsis viljandist kohale tulla ja nii nõu kui ka jõuga abiks olla.
kolmekesi saime asja üpris kiiresti laiali..
esialgsed tulemused olid - hooratas pmst tuksis - ketas täiega sisse söönud vao ning ka hammasvööl olid ilusti hambutud alad neljaks jaotunud..
ligi pool hammastest oli nendes alades ära kulunud

sellist asja pole enne näinud.. tuha rääkis, et säherdust asja traktoritel kohanud..
igatahes olin päris rahul, et sai kergem hooratas sebitud.
kokku panime asja paar tundi.. kast läks tänu ketta tsentreerimisvõllile alla ideaalselt.. (sobib klassikalise tsentreerimisvõll! siduriketta nuut on 1:1)
tallinnasse jõudsime täpselt 21:19
tulemustest niipalju, et kiirendus läks ikka konkreetsemaks - mootor jõuab möödasõitu teha ka viiendaga vabalt
kasti sai sisse pandud ka hado - tagasisõites märkasin, et tutav vilin on puudu - jube vaikne oli sõita - alles kodus tuli meelde, et hado sai ju sisse pandud..
esialgu tundub, et asi töötab..
ei tea millest aga ka küttekulu vähenes.. 50km läbimiseks kulus vai 2,9L sõit vihmas 100-110 mõned möödasõidud pidurdamised ja hoovõtud.. keskmine kulu maanteel kulgedes pendeldab talvekummide ja raskete plekkvelgedega 5,4 - 5,9 L vahel.
Katalüsaatoris on pragu

kohe päris korralik..
veelkord tänud Tuha ja Logman.