5. leht 20-st
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Postitatud: 10 Okt 2017 09:53
Postitas atzkarik
ccve kirjutas:atzkarik kirjutas:ccve kirjutas:Kas seda trossi saab siis seadistada ka mitut käiku piirama? Tagurpidikäigu piiramisest saan aru kuid mis piirab esimest käiku?
Mis hinnaklassi selline tükk jääb? Kuni 400€ või 400€+?
Kuna hakkan kasutama bollverk kasti siis sellel kastil 1. käik seal kus klassikalisel kastil 5. käik, ning eel pool oleval pildil ilusti näha ,et mehaanika piirab ära 1. ja tagurpidi käigu lülitamise. lihtsalt kang ei saa liikuda ilma tifi eest liigutamata nii palju paremale.
Hind samsonase omal 400+
aga selle eest ka tükk korralik.
Jah, Bollverki kastiga olen hästi kursis. Kas kasutusel olev kang on algselt mõeldud 4.käigusele või 6.käigusele?
Kui aus olla siis ei teagi, alkselt E30 tükk mis saanud männiku laiali edasiarenduse.
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Postitatud: 10 Okt 2017 14:27
Postitas atzkarik
Ühe juhusliku kokkusattumise tagajärjel sain selliste asjade omanikuks.
- keps.jpg (122.66 KiB) Vaadatud 15259 korda
Tegu siis VAG TFSI kergendatud super-H billet kepsudega, ning selle kokkusattumuse tagajärjel tuleb mootori plaanides päris suur muudatus! Aga mis täpsemalt, eks siis räägib kui hakkame mootorit kokku panema
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Postitatud: 10 Okt 2017 22:33
Postitas RRisto
Jääb ikka Lada mootor? või VAG-i mootor ka?
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Postitatud: 11 Okt 2017 09:54
Postitas atzkarik
RRisto kirjutas:Jääb ikka Lada mootor? või VAG-i mootor ka?
ikka lada!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Postitatud: 11 Okt 2017 11:15
Postitas Hulkur
atzkarik kirjutas:Ühe juhusliku kokkusattumise tagajärjel sain selliste asjade omanikuks.
keps.jpg
Tegu siis VAG TFSI kergendatud super-H billet kepsudega, ning selle kokkusattumuse tagajärjel tuleb mootori plaanides päris suur muudatus! Aga mis täpsemalt, eks siis räägib kui hakkame mootorit kokku panema
Mis selle kepsuhind siis on? Et odavam ülejäänudmootor sellejärgi teha?
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Postitatud: 11 Okt 2017 11:24
Postitas RRisto
Hea H-keps maksab 5-700 euri
Hong Kongist saab alla 300 daalaga ka
Kuid need, mis pildil on pigem 5-600 kanti vist.
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Postitatud: 11 Okt 2017 11:45
Postitas atzkarik
Hulkur kirjutas:atzkarik kirjutas:Ühe juhusliku kokkusattumise tagajärjel sain selliste asjade omanikuks.
keps.jpg
Tegu siis VAG TFSI kergendatud super-H billet kepsudega, ning selle kokkusattumuse tagajärjel tuleb mootori plaanides päris suur muudatus! Aga mis täpsemalt, eks siis räägib kui hakkame mootorit kokku panema
Mis selle kepsuhind siis on? Et odavam ülejäänudmootor sellejärgi teha?
Kepsude hind on nagu on (mitte just odav) aga kuna need kepsud pisut erilised ja sinna juurde tulid veel pisut teistsugused kolvid ning 21213 plokk mis juba mõõtu puuritud siis läksin seda teed ning arvan, et lõpptulemuses pettuma ei pea
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Postitatud: 11 Okt 2017 12:03
Postitas RRisto
See tundub korraliku 1,9-2,0L mootori moodi
90mm vänt, 300+ kraadine nukk peale, ITB-d ja võid Tänakule kandadele astuda
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Postitatud: 11 Okt 2017 12:27
Postitas atzkarik
RRisto kirjutas:See tundub korraliku 1,9-2,0L mootori moodi
90mm vänt, 300+ kraadine nukk peale, ITB-d ja võid Tänakule kandadele astuda
Eks näeb mis sest mootorist täpsemalt tuleb
Aga niipalju infoks
``Tehnilised tingimused 2018. Otsustati lubada 2WD E-rühma sõiduautodel alates 2018 aastast kasutada teise automargi mootorit.`` Nii, et on oodata E-rühmas korralikke proto autosid (300+ hp)! Aga kuna me Männiku Laiali Garaage ning tunnuslause on
``Männikul asetsev Lada marki sõiduatode arenduse ja modifitseerimisega tegelev asutus`` Siis meie jääme veel lada mootorite juurde, ning proovime sealt pigistada niipalju kui tuleb!
Ning väljas ka uued tehnilised tingimused hakkavad kehtima 01.01.2018
http://autosport.ee/sites/default/files ... 202018.pdf
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Postitatud: 31 Okt 2017 00:55
Postitas atzkarik
Vaikselt vaikselt edeneb.
- IMG_20171031_000237.jpg (175.88 KiB) Vaadatud 14732 korda
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Postitatud: 28 Nov 2017 13:13
Postitas atzkarik
UP.
Auto salong jälle tükiteks lammutatud, nüüdseks peaksid olema kõik vajaminevad asjad endale koha leidnud ning saanud ka endale kinnitused.
Kogu salong puhtaks tehtud, väike pilt ka.
- Salong_puhas.jpg (192.29 KiB) Vaadatud 14332 korda
Ning tänu walterile saanud salong ning pagass epokrundi ja värvi alla.
- Salong_värvitud.jpg (144.29 KiB) Vaadatud 14332 korda
- Pagass_värvitud.jpg (110.16 KiB) Vaadatud 14332 korda
Järgnevaks tuleb auto väljast haljaks lasta ning ära kruntida ning hakkab juba meeldivam osa saab autole jäädavalt tükke külge keerama hakata
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Postitatud: 28 Nov 2017 15:45
Postitas RRisto
Väljast krunt peale ja full-body wrap ... nagu ralliautodele kohane
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Postitatud: 29 Nov 2017 15:37
Postitas madmur
RRisto kirjutas:Väljast krunt peale ja full-body wrap ... nagu ralliautodele kohane
Mis sellise lahenduse boonused oleks? (kui mitte arvestada, et kile võimaldab kirevamat värvilahendust)
Rallikkal, mille küljeplekid kuluosad, kiletades rahaliselt ilmselt ei võida, kui on variant ise "põlveotsas" värvida?
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Postitatud: 29 Nov 2017 15:50
Postitas RRisto
Eks seal olemeb rallimehest, kas plekid on kuluosad või mitte
Tavaliselt kui juba vaja kere teha, siis praktiliselt kõiki plekke.
Ega seal mingeid boonuseid/eeliseid ei olegi, pigem tänapäeva suund, et rallis autosid pigem kleebitakse. Osalt kindlasti ka selleks, et saab kirevamad kujundused teha. Samas saab igat detaili vajadusel uuesti kleepida ka ise garaazis, põlve otsas.
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Postitatud: 29 Nov 2017 23:57
Postitas ccve
WRC/WRC2 autosid kleebitakse kaalu kokkuhoiu tõttu, värvi pealt säästab nii mõnegi kilo.
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Postitatud: 30 Nov 2017 22:44
Postitas Hulkur
ccve kirjutas:WRC/WRC2 autosid kleebitakse kaalu kokkuhoiu tõttu, värvi pealt säästab nii mõnegi kilo.
Kurat ei tea...
Ega ju haljale plekile kleebita... Palju autole värvi kulub... üldjuhul 3l valmis segu saab parajalt paks kiht... Aga mitu rulli läheb kleepsu?
Ja palju see kaalub?....
Isiklikult pole värvi märlajlt ja kuivalt kaalunud... kuid usun, et mingi kaal kuivates ikka kahaneb....
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Postitatud: 30 Nov 2017 23:04
Postitas ccve
Hulkur kirjutas:ccve kirjutas:WRC/WRC2 autosid kleebitakse kaalu kokkuhoiu tõttu, värvi pealt säästab nii mõnegi kilo.
Kurat ei tea...
Ega ju haljale plekile kleebita... Palju autole värvi kulub... üldjuhul 3l valmis segu saab parajalt paks kiht... Aga mitu rulli läheb kleepsu?
Ja palju see kaalub?....
Isiklikult pole värvi märlajlt ja kuivalt kaalunud... kuid usun, et mingi kaal kuivates ikka kahaneb....
Youtubest leiab nii mõnegi video sel teemal. Mingi ralli raames tehtud videos oli vist M-Sporti insener rääkimas ning tõi välja ka konkreetse kilo kui palju nad autolt säästavad. Samuti ju Rallikrossi MM autosid ei värvita vaid kiletatakse.
Haljale plekile tõesti ei kleebita kuna enamus autost on Carbon. Plekk osa siiski krunditakse. Kleepsu kasutatakse ju nagunii, isegi kui auto alt ära värvida. Milleks värvida kui see nagunii üle kleebitakse?
Edit: Värvi teema käis hoopis Rallikrossi autode kohta ning oli Ford Performance video. 3kg oli vist see kaalusääst.
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
Postitatud: 05 Jaan 2018 10:27
Postitas atzkarik
UP.
Sai otsustatud, et võtan vana värvi täielikult autolt maha. Nõme töö aga tehtud
Tänu sellele avastatud, et uued tehase plekid on juba tehases tehtud roostes materjalist ja krundi alla rooste ära peidetud
Nüüd rooste kohtadele rooste muundurit peale ja saab hakata kruntima
Hõbenool
- hõbenool_1.jpg (213.12 KiB) Vaadatud 13387 korda
- hõbenool_3.jpg (194.57 KiB) Vaadatud 13387 korda
- hõbenool_2.jpg (209.38 KiB) Vaadatud 13387 korda
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
Postitatud: 05 Jaan 2018 11:04
Postitas RRisto
Palju see tagumise pagassi ääre auklikuks tegemine kaalu säästab?
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
Postitatud: 05 Jaan 2018 12:17
Postitas atzkarik
RRisto kirjutas:Palju see tagumise pagassi ääre auklikuks tegemine kaalu säästab?
Nipet näpet veel aga kokku -6kg