2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 792
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Auto kolis siis eile Valka. Ning varsti on oodata arenguid ning sirget autot. Lisaks tehaks siis ümber ka puur mis EAL-ile enam ei sobinud.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 792
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Oleme ootus ärevad ja protsessi on juba kõvasti Ning palju on veel teha.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1487
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Üsna tuttav vaatepilt-kahjuks:)
Vähemalt asjad liiguvad.
Vähemalt asjad liiguvad.
Festina lente!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 792
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Arengut on kõvasti, käib järelturu plekkide sobitamine mis nagu ikka ei taha omavahel väga kokku sobida.
Viimati muutis atzkarik, 26 Sept 2022 16:34, muudetud 1 kord kokku.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1487
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
head uudised!
kas puur ka pihta sai või seal kõik korras? (võibolla juba lahati kusagil aga ei viitsind otsima hakata:)
Ühesõnaga, peale esiotsa veel midagi teha vaja või tagasi männikule ja hakkab koostamine?
kas puur ka pihta sai või seal kõik korras? (võibolla juba lahati kusagil aga ei viitsind otsima hakata:)
Ühesõnaga, peale esiotsa veel midagi teha vaja või tagasi männikule ja hakkab koostamine?
Festina lente!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 792
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
VäikeMägilane kirjutas: ↑26 Sept 2022 15:59 head uudised!
kas puur ka pihta sai või seal kõik korras? (võibolla juba lahati kusagil aga ei viitsind otsima hakata:)
Ühesõnaga, peale esiotsa veel midagi teha vaja või tagasi männikule ja hakkab koostamine?
Puuril kaks toru ka kõverad mis lähevad vahetusse, lisaks tuleb veel need karbid tagumiste torude alla teha millest paar postitust tagasi kirjutasin. Kuna ma nüüd ju ohtlik sõitja EAL-i tehnilise arvates ja kui ei tee, siis tehnilisest ei lasta mind enam läbi. Kuigi otsest põhjust või nõuet nende tegemiseks ei ole. Tehnilistes tingimustes on kirjas ,et puur peab vastama sellele hetkele kui tehniline kaart väljastati aga kui kaart väljastati siis ei olnud seda nõuet, nüüd uutel autodel on. Aga nuh üks mis paberil kirjas, teine kuidas seda tehnilise inimesed tõlgendavad või endale pähe võtnud on. Olen sellel teemal palju nendega vaielnud aga jah lihtsam on see ära teha kui tuuleveskitega võidelda! Kui midagi sarnast veelkord välja mõtlevad siis võitlen rohkme aga praegu lasen need karbid sinna teha.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 792
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Auto tagasi kodus männiku garaages ning on sirge. Siin kohal veel kord suured tänud Tartsile!
Vahetusse läksid siis: Esipõll koos prillidega, tiib, lanseron, pool tuleseina,A biilari alune, poolraam, paar puuri toru.
Lisaks ka ära tehtud see naljakas EAL-i nõu aga loodame ,et nüüd on rahul!
Järgmisel nädalal näitan auto EAL-ile ette ning loodan ,et see läheb ilma probleemiteta ning naad ei leia mingeid uusi asju!
Vahetusse läksid siis: Esipõll koos prillidega, tiib, lanseron, pool tuleseina,A biilari alune, poolraam, paar puuri toru.
Lisaks ka ära tehtud see naljakas EAL-i nõu aga loodame ,et nüüd on rahul!
Järgmisel nädalal näitan auto EAL-ile ette ning loodan ,et see läheb ilma probleemiteta ning naad ei leia mingeid uusi asju!
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 792
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Auto ka EAL-ile ette näidatud ja tehnilises kaardis märge sees `` Kõik puudused kõrvaltatud``
Viimati muutis atzkarik, 15 Nov 2022 15:41, muudetud 1 kord kokku.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Super! Nüüd edasi on vaid lust ja lillepidu
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 792
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Käib vaikselt auto nina uuesti tugevdamine ning vajalike kaputialust koronsade külge keevitamine. Eks panen ka pildi kui uuesti garaagesse jõuan.
Kes teemat on jälginud siis teab ,et sellel autol puudub termostaat ning koguaeg oli suur jahutsring mootoril järgi. Rallidel sai täheltatud ,et kui katse finisisse jõdsime siis just ajakaarti täitmise ajal hakkas mootori temp ennast ülesse kruttima, kuna mootoril läksid pöörded alla ning tosool hakkas aeglasemalt liikuma aga mootor tahtis ikka veel head jahutust. Maanteel ühtlase kiirusega sõites kukkus temp. jälle liiga alla kuna pööre üleval aga mootor koormus väike ning ei tooda piisavalt sooja.
Ka plaanis on hakata sõitma EMV Lada-s kus lubatud kuni 1600 mootor (mis tuleb veel ehitada) siis iga lisa Kw/Hp on tere tulnud mis läheb rattasse.
Nende kõikide eelnevate murede lahendusek tuli täna postilion ning tõi paki. Pakis siis Davies,Craig elektriline veepump koos kontrolleriga. Täpsemalt siis EWP 80 Max flow 80 L/Min, For engines up to 2.0 Litres. Loodan ,et selle võimsusest piisab.
Plaan siis ära kaotada täielikult mootori enda veepump ning pumba asemele teha alumiiniumist plaat. See elektri pump ja kontroller peaksid suutma hoida mootoritempi sõltumata mootri pööretest ette antud seades. Lisaks kontroller hakkab ka juhtima jahutus ventikaid. Kindlasti jääb ka alles praegune süsteem ,et aju saab ventikad tööle panna ja ka salongis on olemas lüliti.
Kui veel arenguid eks hoian kursis
Kes teemat on jälginud siis teab ,et sellel autol puudub termostaat ning koguaeg oli suur jahutsring mootoril järgi. Rallidel sai täheltatud ,et kui katse finisisse jõdsime siis just ajakaarti täitmise ajal hakkas mootori temp ennast ülesse kruttima, kuna mootoril läksid pöörded alla ning tosool hakkas aeglasemalt liikuma aga mootor tahtis ikka veel head jahutust. Maanteel ühtlase kiirusega sõites kukkus temp. jälle liiga alla kuna pööre üleval aga mootor koormus väike ning ei tooda piisavalt sooja.
Ka plaanis on hakata sõitma EMV Lada-s kus lubatud kuni 1600 mootor (mis tuleb veel ehitada) siis iga lisa Kw/Hp on tere tulnud mis läheb rattasse.
Nende kõikide eelnevate murede lahendusek tuli täna postilion ning tõi paki. Pakis siis Davies,Craig elektriline veepump koos kontrolleriga. Täpsemalt siis EWP 80 Max flow 80 L/Min, For engines up to 2.0 Litres. Loodan ,et selle võimsusest piisab.
Plaan siis ära kaotada täielikult mootori enda veepump ning pumba asemele teha alumiiniumist plaat. See elektri pump ja kontroller peaksid suutma hoida mootoritempi sõltumata mootri pööretest ette antud seades. Lisaks kontroller hakkab ka juhtima jahutus ventikaid. Kindlasti jääb ka alles praegune süsteem ,et aju saab ventikad tööle panna ja ka salongis on olemas lüliti.
Kui veel arenguid eks hoian kursis
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 792
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Mis siis ka vahepeal toimunud on.
Käib ikka vaikselt auto keevitamine, et vajalikud asjad kõik kapoti alla kinnitatud saaks. Palju käidud ka postkontori vahet ning pakke kätte saadud. Autol tuleb päris mitu uuendust.
Tagasilda läheb uus ülekanne 4.88 asemel on kätte saadud 5.38 sellega peaks madalale jõudu juurde tulema ning ehk ei pea niipalju esimest käiku kasutama. Lisaks ka veel tagasillale WATT link, et juhitavust paremaks saada.
Saadud ka kätte uued amordid. Mis on soomlase poolt bilsteini korpuse sisse käsitööna ehitatud mingi spets ralli/kruusa amordid ladale. Mis ja kuidas need käituvad või töötavad ei oska ütelda aga soomes sõidavad paljud nendega ning kõik pidavat kiitma. KYB-iga võrreldes on ikka kõvasti jämedamad ning lisaks käidi veel selline veksel välja, et kui mulle ei meeldi siis pidid tagasi ostma.
Kuna uude mootorisse tulevad õlipihustid mis hakkavad kolbe altpoolt jahutama siis õli temperatuuri probleemide vältimiseks saab auto endale 10 ribilise õliradiaatori koos termostaadiga.
Ning lõpetuseks, et ennem karta kui kahetseda ja turvalisust suurendada, saab auto endale sparco 4,25 liitrise vahtkustuti süsteemi.
Eks kui midagi uut siis annan teada!
Käib ikka vaikselt auto keevitamine, et vajalikud asjad kõik kapoti alla kinnitatud saaks. Palju käidud ka postkontori vahet ning pakke kätte saadud. Autol tuleb päris mitu uuendust.
Tagasilda läheb uus ülekanne 4.88 asemel on kätte saadud 5.38 sellega peaks madalale jõudu juurde tulema ning ehk ei pea niipalju esimest käiku kasutama. Lisaks ka veel tagasillale WATT link, et juhitavust paremaks saada.
Saadud ka kätte uued amordid. Mis on soomlase poolt bilsteini korpuse sisse käsitööna ehitatud mingi spets ralli/kruusa amordid ladale. Mis ja kuidas need käituvad või töötavad ei oska ütelda aga soomes sõidavad paljud nendega ning kõik pidavat kiitma. KYB-iga võrreldes on ikka kõvasti jämedamad ning lisaks käidi veel selline veksel välja, et kui mulle ei meeldi siis pidid tagasi ostma.
Kuna uude mootorisse tulevad õlipihustid mis hakkavad kolbe altpoolt jahutama siis õli temperatuuri probleemide vältimiseks saab auto endale 10 ribilise õliradiaatori koos termostaadiga.
Ning lõpetuseks, et ennem karta kui kahetseda ja turvalisust suurendada, saab auto endale sparco 4,25 liitrise vahtkustuti süsteemi.
Eks kui midagi uut siis annan teada!
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Kas amordid on õiges mõõdus või lada std mõõt?
Õlijahuti on minu pillil 8 aastat olnud... jälgin ka õlitempi... Paiskõlitusest ei piisa kolvile?
Veepumba teema on hea. Tegin sellise lahenduse ühele ladale juba mitu aastat tagasi.. hea on see, et seisva mootoriga saad lasta vedeliku ringipumbata..
Kelle toode ülekanne?
Ratas hakkab olema 185?
Watt-iga näen mina küll rohkem muresi kui kasu...
Õlijahuti on minu pillil 8 aastat olnud... jälgin ka õlitempi... Paiskõlitusest ei piisa kolvile?
Veepumba teema on hea. Tegin sellise lahenduse ühele ladale juba mitu aastat tagasi.. hea on see, et seisva mootoriga saad lasta vedeliku ringipumbata..
Kelle toode ülekanne?
Ratas hakkab olema 185?
Watt-iga näen mina küll rohkem muresi kui kasu...
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 792
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Hulkur kirjutas: ↑02 Dets 2022 18:53 Kas amordid on õiges mõõdus või lada std mõõt?
Et mis on õige mööt? See amort mõeldud koos töötama originaal vedruga
Õlijahuti on minu pillil 8 aastat olnud... jälgin ka õlitempi... Paiskõlitusest ei piisa kolvile?
Õlipihustiga saab paremaks ja kauem kestvamaks. Mis ja kuidas, las mõned asjad jäävad ka saladuseks!
Veepumba teema on hea. Tegin sellise lahenduse ühele ladale juba mitu aastat tagasi.. hea on see, et seisva mootoriga saad lasta vedeliku ringipumbata..
Kelle toode ülekanne?
Otsest tootjat ei tea aga pärineb lautamägi motorspord-ist sama ülekanne ka praegu autol alla ainult 4,88 ülekandega
Ratas hakkab olema 185?
jah
Watt-iga näen mina küll rohkem muresi kui kasu...
Hmm äkki oskad oma muresid ka lahti seletada, niipalju kui külapealt kuulnud olen siis pidavat juhitavus päris palju paranema kuna tagasild ei mängi enam vasakule ja paremale! Pole veel kordagi kuulnud ,et kellegile see ei meeldiks ja oleks originaali tagasi pannud! Kõik ainult soovitavad ning küsivad ,et miks su autol ei ole! Mingeid muresid küll pole ennem kuulnud ,et kellegil teisel oleks olnud, lisaks miks seda siis niipalju kasutatakse kui tekitab rohkem muret kui kasu?
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Sul vist 1030 sild, siis arvan, et see Lautamäki 5.38 oli minu garaazis mõnda aega, saatsin talle selle sügisel tagasi, et ta mulle 1031 silla ülekande saadaks Aga WATT ja Panhard vahe ... see küljelt-küljele liikumine tundub vähe pseudona, see on nii väike liikumine (kui mäletan, siis 10mm ühele ja 15mm teisele poole, kui sild max üleval/all). Kui sul seal sild kummipuksidel, siis see juba sealt nii palju vedel, et liigub isegi rohkem. Mul on ka panhardi peal veel ja ei ole arusaanud, et seal mingit probleemi oleks... pigem mure esisillas, et see on vedel, ebausaldusväärne ning ebatäpne. Aga eks seal põhi problemm selles, et kere vaja parajalt lõikuda ja kännasid tugevdada, metallitööd omajagu. Ja kui juba teha, siis vb mõelda, et ülemised/alumised reaktiivid ühepikkused teha.
Kas originaal vedru vähe pehmeks ei jää? Eriti pika õõtsaga ees?
Kas originaal vedru vähe pehmeks ei jää? Eriti pika õõtsaga ees?
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1487
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Watt-lingi/kesk-telg liigendi:) kohapealt võin kaasa rääkida ja ainult positiivses võtmes.
Lisaks, terve soome (ka rootsi sarnases sarjas) F-Cupi esiots sõidab Wattidega - ehk see midagi "must have" detail. Kuigi, sõltub kuidas keegi harjund on. Siledal rajal ilmselt ei ole see efekt nii suur muidugi, kuid treppis teel on märgatavalt stabiilsem see tagaots.
to Ats: Hulkur ilmselt pidas silmas, kas tellisid Lada STD parameetritele amordid või nt. pikemad/lühemad...
Lisaks, terve soome (ka rootsi sarnases sarjas) F-Cupi esiots sõidab Wattidega - ehk see midagi "must have" detail. Kuigi, sõltub kuidas keegi harjund on. Siledal rajal ilmselt ei ole see efekt nii suur muidugi, kuid treppis teel on märgatavalt stabiilsem see tagaots.
to Ats: Hulkur ilmselt pidas silmas, kas tellisid Lada STD parameetritele amordid või nt. pikemad/lühemad...
Festina lente!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 792
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Ei oska vaielda ega ka kaasa rääkida kuna ise ka pole watt-iga sõitnud. Eks annan oma kogemusest ka siia tead aga nii rinka, ralli kui ka kiirendus (tarts) mehed räägivad kui ühest suust ,et watt üks ainuõige asi mida autole panna ning juhitavus pidi muutuma märgatavalt. Ning kõikidega kellega rääkinud olen imestavad miks mu autol seda veel ei ole!
Vedru ei tule mitte päris klassiku originaal aga jääb nii nagu oli eelnevalt, ette chevi-Niva vedru taha natuke lühem 02 oma. Auto tuleb sama kõrge kui oli kuna ei näe mingit vajadust teda madalamaks ajada!
Amort eks ta standard pikkus ole, juttude järgi progreseeruva jäikusega. Aga elame näeme mis see on.
Vedru ei tule mitte päris klassiku originaal aga jääb nii nagu oli eelnevalt, ette chevi-Niva vedru taha natuke lühem 02 oma. Auto tuleb sama kõrge kui oli kuna ei näe mingit vajadust teda madalamaks ajada!
Amort eks ta standard pikkus ole, juttude järgi progreseeruva jäikusega. Aga elame näeme mis see on.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Timmu Kõrge ja minu meelest ka Rainer Ausi autodel olid panhardid. Mõlemad Ladaga rallis Eesti Meistrid võta nüüd kinni.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1487
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Oleks neil kesk-telg liigendid olnud, poleks ehk nii palju võimlema pidanudki nende tiitlite eest...
Nondel masinatel polnud paljusid asju, mis nüüd tavaline taks juba - aga see jutt ei vii kuhugi.
Festina lente!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
OK Mis siin ikka vaielda, eks rajal saab võrrelda.
Igatahes Laurile jaksu ja edu, et see masin jälle sõitma saada.
Igatahes Laurile jaksu ja edu, et see masin jälle sõitma saada.
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 792
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Kaua olnud vaikus eks ise selles süüdi
Aga praeguseks hetkeks autol salong ja kapotialune värvi all. Käib komplekteerimine, uue mootori ehitus jne... Aeg taob jalaga sinna samusesse kohta aga pingutame ,et raplaks ikka starti jõuaks! Paar pilti ka.
Aga praeguseks hetkeks autol salong ja kapotialune värvi all. Käib komplekteerimine, uue mootori ehitus jne... Aeg taob jalaga sinna samusesse kohta aga pingutame ,et raplaks ikka starti jõuaks! Paar pilti ka.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!