2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)

2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 788
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas atzkarik »

UP.

Panen siis lubatud pildid uuest väljalaskest.
Väljalase_1.jpg
Väljalase_1.jpg (103.06 KiB) Vaadatud 10837 korda
Väljalase_2.jpg
Väljalase_2.jpg (96.25 KiB) Vaadatud 10837 korda
Väljalase_3.jpg
Väljalase_3.jpg (98.29 KiB) Vaadatud 10837 korda
Nüüd siis kapotiall peaaegu kõik asjad kinnitatud ja oma koha leidnud.
Kapotialune_21.02.2024.jpg
Kapotialune_21.02.2024.jpg (182.75 KiB) Vaadatud 10837 korda
Ning kohe kohe teeb uus mootor oma esimese turtsatuse :)
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1476
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas VäikeMägilane »

atzkarik kirjutas: 21 Veebr 2024 15:02
Ning kohe kohe teeb uus mootor oma esimese turtsatuse :)
Väga viis!
Festina lente!
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas Hulkur »

Käigukasti juurest sumpat ei toeta?
Kummipuksikud jäävad alles tagapüti juures hoidma... Enne tagusilda põlevad lahti.
Kasutaja avatar
Pets
Foorumi kasutaja
Postitusi: 101
Liitunud: 10 Dets 2002 21:40
Asukoht: Haapsalu
Autod: 21011

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas Pets »

Kui juba sumpsijuttudeks läks. Tekkis pärast sukka oleva koonusklambriga seoses üks mõte:
Kuivõrd remonditav see katsetevahelisel tehnohoolde ajal on? Tean omast käest, et see on mõnus klamber kasutada selle hetkeni kui kõik ideaalselt kokku istub. Kas ta pärast mõnelt kivilt paugu saamist lekkima hakkab või laiali ei pudene?

Püüan lihtsalt kaasa mõelda, et eesseisvatel rallidel kõik libedalt kulgeks. Edu koera saba ületamisel!

Edit: kui liide põhjakaitse varju jääb siis pole ilmselt muret...
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 788
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas atzkarik »

Hulkur kirjutas: 22 Veebr 2024 16:29 Käigukasti juurest sumpat ei toeta?
Kummipuksikud jäävad alles tagapüti juures hoidma... Enne tagusilda põlevad lahti.
Sinna jah tuleb veel midagi mõelda, kas siis ka kummi puksid nagu taga või midagi muud aga seal natuke probleem ,et seal läheb väga kuumaks asi.

Pets kirjutas: 23 Veebr 2024 00:30 Kui juba sumpsijuttudeks läks. Tekkis pärast sukka oleva koonusklambriga seoses üks mõte:
Kuivõrd remonditav see katsetevahelisel tehnohoolde ajal on? Tean omast käest, et see on mõnus klamber kasutada selle hetkeni kui kõik ideaalselt kokku istub. Kas ta pärast mõnelt kivilt paugu saamist lekkima hakkab või laiali ei pudene?

Püüan lihtsalt kaasa mõelda, et eesseisvatel rallidel kõik libedalt kulgeks. Edu koera saba ületamisel!

Edit: kui liide põhjakaitse varju jääb siis pole ilmselt muret...

Natuke nii ja naa on jah see esimene koonus klamber. Jäi selline selle pärast, et proovisin säilitada seda ,et saaks vana väljalaske vajatusel lihtsalt tagasi panna. Siiani ei ole olnud sellega probleeme ning lahti vaja seda võtta ainult siis kui peaks olema vajadus kollektorit küljest saada. Kasti saab niisama alt kätte. Aga eks elu näita kas vahetan ka ühel hetkel selle välja või mitte.

Põhjakaitse ole vist jah natuke veel madalamal.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas RRisto »

Mina kuumust ei kardaks. Pigem seda, et kui saab veits pihta, siis teeb need puksid katki ja kukub alla. Lekkimine veel katkestama ei ole küll kedagi pannud :) Aga mul oli vana sumps ikka väga koledalt all ning "rippus" ... ei olnud tal häda midagi, aga oli metallist kinnitustega kere küljes, ülesõitudel oli veits rohkem vibratsiooni, aga katsetel see ei mängi väga rolli ;) mina ütleks, et pohh ... peaasi, et katsel/ülesõidul alt ära ei kuku .. järgmise saab juba parema.
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 788
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)

Postitus Postitas atzkarik »

Tänast postitust alustame sõnadega TA ELAB!

Väike tõestus ka sellest. Esimene käivitus 06.03.2024

Siin kohal veelkord tänud Zajetz-ile kes valmistas/modis päris palju alumiinium detaile sellele mootorile ning ka Hendule kes läpaka kaenlasse võttis ja tuli vaatas arvutist ,et esimene käivitus ikka hästi läheks!

Nüüd mureks jäänud veel kaua oodatud esisild mis peaks lähipäevadel lõpuks saabuma. Ning siis saab juba esimesed ringid teha.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 788
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)

Postitus Postitas atzkarik »

Lõpuks on kätte jõudnud see aeg kui kauatehtud ja mõeldud õõtsad männikul.
IMG_20240528_185808_147.jpg
IMG_20240528_185808_147.jpg (248.4 KiB) Vaadatud 2268 korda
Õõtsade materjal siis külmtõmmatud turvapuuri toru, mitte nagu vene rally sport õõtsad, lõikasime lahti ja tavaline veetoru!!! Alumiste õõtsade kinnitus poldid juba siin teemas läbikäinud materjalist kroom 42 molübdeenist. See matejal ennast hästi tõestanud isegi avariis jäid need poldid sirgeks aga igaks juhuks paneme ikkagi uued.

Aga nüüd käib kiire viimane komplekteerimine, et saada auto ratastele, jõuda sillapinki ja saada vastus kas sai asi õigesti tehtud või on ikka mingi ongelmaa sees. Aga eks annan teda kui mingeid uudiseid.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 788
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)

Postitus Postitas atzkarik »

Sillapingis käidud ja antud vaba voli foorumikasutajale nimega jaaniuss.
Sild_08.06.2024.jpg
Sild_08.06.2024.jpg (135.71 KiB) Vaadatud 1920 korda
Tehtud ka väike ring ja tundub hea seade, rool keerab ilusti tagasi jne... Silda oli ka lihtne paika panna ning mingit ongelmaad ei olnud. Lisaks ka autol nüüd põõrdenurk suurem. Aga eks kruusal tule täpsemalt välja kuidas ja mis on. Aga kokkuvõttes võib öelda ,et uue silla tegemine läks korda.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 788
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)

Postitus Postitas atzkarik »

UP.

Autoga siis sissesõit tehtud, sai läbitud pea 400 km ja auto tundub hea. Väike tõestus ka ,et ikka olin linnapeal!
IMG_20240703_150920_589.jpg
IMG_20240703_150920_589.jpg (183.26 KiB) Vaadatud 1023 korda
Aga sissesõidu käigus tõdetud tõsiasja ,et ladasse stilo trophy 2 side ei ole üldse sobilik. Põhiline mure seisneb selles ,et autos nii suur müra ja tropy 2 side ei filtreeri seda jutust välja. Ehk teisisõnud, paned ülesõidu klapid või kiivri pähe on mõnusalt vaikne aga kui box-i sisse keerad tekib müra tagasi, ehk box võimendab ja saadab edasi ka autos oleva müra. Selle probleemi lahenduseks sai siis ostetud uus side.
IMG_20240705_184610_916.jpg
IMG_20240705_184610_916.jpg (128.6 KiB) Vaadatud 1023 korda
Tegu siis Stilo WRC sidega, sellel sidel nüüd siis olemas igasugused erinevad müra filtrid nii digidaalsed kui analoogid. Katsetame ja proovime aga juttude järgi pidi väga head olema


Nüüd siis õlide vahetus, klapid ja nuka asend üle vaadata ning saab dünosse minna, et seade üle vaadata. Peale seda auto põhimõtteliselt valmis esimeseks kruusa testiks või siis võistluseks.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Vasta