2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
Postitatud: 09 Dets 2016 11:50
Kuna ralli pisik on juba pikemat aega sees olnud siis tekkis mõte ning võimalus ehitada endale auto millega saaks kiirelt sõita ning osaleda erinevatel rallidel ja nautida sellega kaasnevat. Lisaks sellele pole veel männiku laiali garaages ehitatud veel ühtegi E-rühma autot algusest peale. ( rallikross on, niisama E-rühma autosid täiustatud ning taastatud on, korralikke tänava võitlejaid on, jne....)
Auto ajaloost saab lugeda siit http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=25126 Nii nagu seal teema lõppeb nii ta minu omaks sai.
Aga mis siin ikka jahuda paar pilti ütleb rohkem kui tuhat sõna:)
Sellisena jõudis ta siis garaagesse.
Algul oli plaan ka puur ise teha aga läksin lihtsamat vastupanu teed ning puuri tegi sisse ``orupõld`` Puur vastab praeguse hetke kõige karmimatele nõuetele.
Kuna mootor tuleb ka natukene suurem kui originaalis siis radikas sai pandud niiva oma. Ning, et mootori ruumis rohkem tegutsemis ruumi oleks, sai ventikad ette poole radikat pandud.
Mootori ruumis siis tehtud elementaarsed tugevdused. Amordi kann, läbilöögi puks, sillatala.
Roolikarp ja pendel saanud ka natuke lisametalli.
Et auto põhjaall oleks rajaääres mugavam teguteda sai tehtud ka pukid millele auto tõsta.
Kogu auto vanast mastiikast puhastatud. NB! väga hea tööriist selleks tööks on õhusurvel töötav nõelmeisel!
Ning känd tugevtatud.
Lisaks paigaltatud ka istme kinnitused mis praeguseks hetkekt juba uute vastu vahetatud! Kuna oli kahe silma vahele jäänud uus nõue ``6. Istmetorude läbimõõt ümartorul või külje laius ristküliku kujulise toruga on 35mm uutel autodel, mis saavad tehnilise kaardi alates 01.07.2016. Senistel võib jääda seni kehtiv versioon.`` (pilti uutest veel ei ole)
Siia temasse siis panen jooksvant nüüd kuidas see auto sõitma saab mis on plaanitud 2017 aasta jooksul ning mis temast tulevik toob aga peatse nägemiseni.
Auto ajaloost saab lugeda siit http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=25126 Nii nagu seal teema lõppeb nii ta minu omaks sai.
Aga mis siin ikka jahuda paar pilti ütleb rohkem kui tuhat sõna:)
Sellisena jõudis ta siis garaagesse.
Algul oli plaan ka puur ise teha aga läksin lihtsamat vastupanu teed ning puuri tegi sisse ``orupõld`` Puur vastab praeguse hetke kõige karmimatele nõuetele.
Kuna mootor tuleb ka natukene suurem kui originaalis siis radikas sai pandud niiva oma. Ning, et mootori ruumis rohkem tegutsemis ruumi oleks, sai ventikad ette poole radikat pandud.
Mootori ruumis siis tehtud elementaarsed tugevdused. Amordi kann, läbilöögi puks, sillatala.
Roolikarp ja pendel saanud ka natuke lisametalli.
Et auto põhjaall oleks rajaääres mugavam teguteda sai tehtud ka pukid millele auto tõsta.
Kogu auto vanast mastiikast puhastatud. NB! väga hea tööriist selleks tööks on õhusurvel töötav nõelmeisel!
Ning känd tugevtatud.
Lisaks paigaltatud ka istme kinnitused mis praeguseks hetkekt juba uute vastu vahetatud! Kuna oli kahe silma vahele jäänud uus nõue ``6. Istmetorude läbimõõt ümartorul või külje laius ristküliku kujulise toruga on 35mm uutel autodel, mis saavad tehnilise kaardi alates 01.07.2016. Senistel võib jääda seni kehtiv versioon.`` (pilti uutest veel ei ole)
Siia temasse siis panen jooksvant nüüd kuidas see auto sõitma saab mis on plaanitud 2017 aasta jooksul ning mis temast tulevik toob aga peatse nägemiseni.