1. leht 20-st

2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)

Postitatud: 09 Dets 2016 11:50
Postitas atzkarik
Kuna ralli pisik on juba pikemat aega sees olnud siis tekkis mõte ning võimalus ehitada endale auto millega saaks kiirelt sõita ning osaleda erinevatel rallidel ja nautida sellega kaasnevat. Lisaks sellele pole veel männiku laiali garaages ehitatud veel ühtegi E-rühma autot algusest peale. ( rallikross on, niisama E-rühma autosid täiustatud ning taastatud on, korralikke tänava võitlejaid on, jne....)

Auto ajaloost saab lugeda siit http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=25126 Nii nagu seal teema lõppeb nii ta minu omaks sai.

Aga mis siin ikka jahuda paar pilti ütleb rohkem kui tuhat sõna:)


Sellisena jõudis ta siis garaagesse.
1.JPG
1.JPG (139.26 KiB) Vaadatud 12164 korda
Algul oli plaan ka puur ise teha aga läksin lihtsamat vastupanu teed ning puuri tegi sisse ``orupõld`` Puur vastab praeguse hetke kõige karmimatele nõuetele.
2.JPG
2.JPG (120.33 KiB) Vaadatud 12164 korda
3.JPG
3.JPG (127.5 KiB) Vaadatud 12164 korda
4.JPG
4.JPG (137.84 KiB) Vaadatud 12164 korda
5.JPG
5.JPG (112.01 KiB) Vaadatud 12164 korda
Kuna mootor tuleb ka natukene suurem kui originaalis siis radikas sai pandud niiva oma. Ning, et mootori ruumis rohkem tegutsemis ruumi oleks, sai ventikad ette poole radikat pandud.
6.JPG
6.JPG (133.14 KiB) Vaadatud 12164 korda
Mootori ruumis siis tehtud elementaarsed tugevdused. Amordi kann, läbilöögi puks, sillatala.
7.JPG
7.JPG (138.84 KiB) Vaadatud 12164 korda
Roolikarp ja pendel saanud ka natuke lisametalli.
8.JPG
8.JPG (139.81 KiB) Vaadatud 12164 korda
9.JPG
9.JPG (127.19 KiB) Vaadatud 12164 korda

Et auto põhjaall oleks rajaääres mugavam teguteda sai tehtud ka pukid millele auto tõsta.
10.JPG
10.JPG (97.2 KiB) Vaadatud 12164 korda
11.JPG
11.JPG (105.28 KiB) Vaadatud 12164 korda
12.JPG
12.JPG (130.31 KiB) Vaadatud 12164 korda
Kogu auto vanast mastiikast puhastatud. NB! väga hea tööriist selleks tööks on õhusurvel töötav nõelmeisel!
14.JPG
14.JPG (115.13 KiB) Vaadatud 12164 korda
13.JPG
13.JPG (109.83 KiB) Vaadatud 12164 korda

Ning känd tugevtatud.
15.JPG
15.JPG (105.02 KiB) Vaadatud 12164 korda
16.JPG
16.JPG (140.4 KiB) Vaadatud 12164 korda
Lisaks paigaltatud ka istme kinnitused mis praeguseks hetkekt juba uute vastu vahetatud! Kuna oli kahe silma vahele jäänud uus nõue ``6. Istmetorude läbimõõt ümartorul või külje laius ristküliku kujulise toruga on 35mm uutel autodel, mis saavad tehnilise kaardi alates 01.07.2016. Senistel võib jääda seni kehtiv versioon.`` (pilti uutest veel ei ole)
17.JPG
17.JPG (124.83 KiB) Vaadatud 12164 korda
Siia temasse siis panen jooksvant nüüd kuidas see auto sõitma saab mis on plaanitud 2017 aasta jooksul ning mis temast tulevik toob aga peatse nägemiseni.

Postitatud: 09 Dets 2016 16:55
Postitas zajetz
Tore et teema tegid. Muidu pidn salaja piilumas käima:)

Edu

Postitatud: 10 Dets 2016 08:22
Postitas -lada07-
Jälgib huviga.mis tehnika peale läheb ?

Postitatud: 12 Dets 2016 14:08
Postitas atzkarik
 
-lada07- kirjutas:Jälgib huviga.mis tehnika peale läheb ?
Mootriks endise auto weberitega rebuilt 1,8, kastiks bollverk. Eks ülejäänud selgub töökäigus.

Postitatud: 12 Dets 2016 15:39
Postitas RRisto
Ehk siis klassiks tuleb E10? Kas hetkel plaan 14" või 15" rattad? Päris huvitav projekt, kuna ise hakkame ka 2105te tegema :) Ja ei teagi, et mis teed minna...kas coilover+volvo või bmw. Ungarist 6-ene k.kast on umbes samas hinnas, mis Bollverki oma (koos transpordiga väheke kallim).
Plaan ka roolilatt+el. võim panna? või jääb originaal lahendus?

Postitatud: 12 Dets 2016 16:25
Postitas atzkarik
 
RRisto kirjutas:Ehk siis klassiks tuleb E10? Kas hetkel plaan 14" või 15" rattad? Päris huvitav projekt, kuna ise hakkame ka 2105te tegema :) Ja ei teagi, et mis teed minna...kas coilover+volvo või bmw. Ungarist 6-ene k.kast on umbes samas hinnas, mis Bollverki oma (koos transpordiga väheke kallim).
Plaan ka roolilatt+el. võim panna? või jääb originaal lahendus?
Klassiks jah E10 kuna järgmine aasta pole E9 midagi teha. Ratas 14`` aga teeme valmiduse ka 15`` kohe kasutada, Rooli süsteem jääb originaal + elektri võim.

Postitatud: 12 Dets 2016 16:59
Postitas RRisto
Mis seal siis E9/E10 vahe tuleb? vb peaks ise ka 1700cc-se suuremaks puurima ja sinna 1800-1900ni viima.
Mille el. võim läheb?

Postitatud: 13 Dets 2016 10:52
Postitas atzkarik
 
RRisto kirjutas:Mis seal siis E9/E10 vahe tuleb? vb peaks ise ka 1700cc-se suuremaks puurima ja sinna 1800-1900ni viima.
Mille el. võim läheb?
Järgmisest aastast tohutu kogus sõitjaid E9 klassis (hondad ka kõik seal :P ) Ning suurem osa vene tagaveoliseid läheb tänu sellele E10-se üle , Võim oli vist kalina.

Postitatud: 13 Dets 2016 11:13
Postitas RRisto
No konkurents ongi ju hea :)

Aga tundub, et need lähevad ikkagi EMV6 klassi ja Ladad oleks EMV9 klassis.
E10 on ka "pooleks" tehtud, aga eks alguses konkureerind nii ehk naa enda/kaardilugejaga/autoga/rajaga, kui teistega ;)

Postitatud: 14 Dets 2016 12:31
Postitas atzkarik
 
RRisto kirjutas:No konkurents ongi ju hea :)

Aga tundub, et need lähevad ikkagi EMV6 klassi ja Ladad oleks EMV9 klassis.
E10 on ka "pooleks" tehtud, aga eks alguses konkureerind nii ehk naa enda/kaardilugejaga/autoga/rajaga, kui teistega ;)
Eks ta ole jah nii, et algul käib võitlus ikka nendega mis sa kirjeldasid mitte teistega :) Aga jah kuna olemas 1,8 mootor siis E10. Eks vaatab mis tulevik toob.

Postitatud: 14 Dets 2016 12:34
Postitas atzkarik
Panen ka lubatud ümberehitatud istme kinnitused 35x35x3, Lisaks pandud ka kolmas toru rihmade kinnituseks ning istme kinnitus torudel hülsid sees.
1.JPG
1.JPG (125.48 KiB) Vaadatud 12164 korda

Postitatud: 16 Dets 2016 12:15
Postitas RRisto

Postitatud: 22 Dets 2016 10:29
Postitas atzkarik
Kuna toas on niigi vähe ruumi siis teeme tuba veel väiksemaks :(
1.JPG
1.JPG (116 KiB) Vaadatud 12164 korda
2.JPG
2.JPG (122.42 KiB) Vaadatud 12164 korda

Postitatud: 22 Dets 2016 10:37
Postitas ccve
Kelle toodang selline kollektor on?

Postitatud: 22 Dets 2016 15:49
Postitas atzkarik
 
ccve kirjutas:Kelle toodang selline kollektor on?
Peaks vist olema Ungarlane.

Postitatud: 22 Dets 2016 15:54
Postitas atzkarik
Täna siis veel üks samm edasi selle auto arengus :bouncing:bouncing peab vist tähistama hakkama!
1.JPG
1.JPG (78.55 KiB) Vaadatud 12164 korda

Postitatud: 23 Dets 2016 10:36
Postitas RRisto
(Y) Mootor tuleb 1200ne? :) Selle alusel saab punased numbrid?

Postitatud: 23 Dets 2016 12:55
Postitas atzkarik
 
RRisto kirjutas:(Y) Mootor tuleb 1200ne? :) Selle alusel saab punased numbrid?
Läks tehnilise passi järgi :)

Postitatud: 23 Dets 2016 16:03
Postitas VäikeMägilane
 
atzkarik kirjutas: 
ccve kirjutas:Kelle toodang selline kollektor on?
Peaks vist olema Ungarlane.
dr. tuha ei tee enam?

Postitatud: 24 Dets 2016 10:30
Postitas france2
 
atzkarik kirjutas: 
RRisto kirjutas:(Y) Mootor tuleb 1200ne? :) Selle alusel saab punased numbrid?
Läks tehnilise passi järgi :)
Minu käest kl küsiti mis paneme :D Panin kohe 1600cc Sest hiljem võidakse märkus teha, et mootor ei vasta tehnilisele kaardile