Kui aus olla siis ei teagi, alkselt E30 tükk mis saanud männiku laiali edasiarenduse.ccve kirjutas:Jah, Bollverki kastiga olen hästi kursis. Kas kasutusel olev kang on algselt mõeldud 4.käigusele või 6.käigusele?atzkarik kirjutas:ccve kirjutas:Kas seda trossi saab siis seadistada ka mitut käiku piirama? Tagurpidikäigu piiramisest saan aru kuid mis piirab esimest käiku?
Mis hinnaklassi selline tükk jääb? Kuni 400€ või 400€+?
Kuna hakkan kasutama bollverk kasti siis sellel kastil 1. käik seal kus klassikalisel kastil 5. käik, ning eel pool oleval pildil ilusti näha ,et mehaanika piirab ära 1. ja tagurpidi käigu lülitamise. lihtsalt kang ei saa liikuda ilma tifi eest liigutamata nii palju paremale.
Hind samsonase omal 400+ aga selle eest ka tükk korralik.
2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Ühe juhusliku kokkusattumise tagajärjel sain selliste asjade omanikuks.
Tegu siis VAG TFSI kergendatud super-H billet kepsudega, ning selle kokkusattumuse tagajärjel tuleb mootori plaanides päris suur muudatus! Aga mis täpsemalt, eks siis räägib kui hakkame mootorit kokku panema
Tegu siis VAG TFSI kergendatud super-H billet kepsudega, ning selle kokkusattumuse tagajärjel tuleb mootori plaanides päris suur muudatus! Aga mis täpsemalt, eks siis räägib kui hakkame mootorit kokku panema
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Jääb ikka Lada mootor? või VAG-i mootor ka?
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
ikka lada!RRisto kirjutas:Jääb ikka Lada mootor? või VAG-i mootor ka?
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Mis selle kepsuhind siis on? Et odavam ülejäänudmootor sellejärgi teha?atzkarik kirjutas:Ühe juhusliku kokkusattumise tagajärjel sain selliste asjade omanikuks.
keps.jpg
Tegu siis VAG TFSI kergendatud super-H billet kepsudega, ning selle kokkusattumuse tagajärjel tuleb mootori plaanides päris suur muudatus! Aga mis täpsemalt, eks siis räägib kui hakkame mootorit kokku panema
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Hea H-keps maksab 5-700 euri Hong Kongist saab alla 300 daalaga ka Kuid need, mis pildil on pigem 5-600 kanti vist.
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Kepsude hind on nagu on (mitte just odav) aga kuna need kepsud pisut erilised ja sinna juurde tulid veel pisut teistsugused kolvid ning 21213 plokk mis juba mõõtu puuritud siis läksin seda teed ning arvan, et lõpptulemuses pettuma ei peaHulkur kirjutas:Mis selle kepsuhind siis on? Et odavam ülejäänudmootor sellejärgi teha?atzkarik kirjutas:Ühe juhusliku kokkusattumise tagajärjel sain selliste asjade omanikuks.
keps.jpg
Tegu siis VAG TFSI kergendatud super-H billet kepsudega, ning selle kokkusattumuse tagajärjel tuleb mootori plaanides päris suur muudatus! Aga mis täpsemalt, eks siis räägib kui hakkame mootorit kokku panema
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
See tundub korraliku 1,9-2,0L mootori moodi 90mm vänt, 300+ kraadine nukk peale, ITB-d ja võid Tänakule kandadele astuda
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Eks näeb mis sest mootorist täpsemalt tuleb Aga niipalju infoks ``Tehnilised tingimused 2018. Otsustati lubada 2WD E-rühma sõiduautodel alates 2018 aastast kasutada teise automargi mootorit.`` Nii, et on oodata E-rühmas korralikke proto autosid (300+ hp)! Aga kuna me Männiku Laiali Garaage ning tunnuslause on ``Männikul asetsev Lada marki sõiduatode arenduse ja modifitseerimisega tegelev asutus`` Siis meie jääme veel lada mootorite juurde, ning proovime sealt pigistada niipalju kui tuleb!RRisto kirjutas:See tundub korraliku 1,9-2,0L mootori moodi 90mm vänt, 300+ kraadine nukk peale, ITB-d ja võid Tänakule kandadele astuda
Ning väljas ka uued tehnilised tingimused hakkavad kehtima 01.01.2018 http://autosport.ee/sites/default/files ... 202018.pdf
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Vaikselt vaikselt edeneb.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
UP.
Auto salong jälle tükiteks lammutatud, nüüdseks peaksid olema kõik vajaminevad asjad endale koha leidnud ning saanud ka endale kinnitused.
Kogu salong puhtaks tehtud, väike pilt ka.
Ning tänu walterile saanud salong ning pagass epokrundi ja värvi alla.
Järgnevaks tuleb auto väljast haljaks lasta ning ära kruntida ning hakkab juba meeldivam osa saab autole jäädavalt tükke külge keerama hakata
Auto salong jälle tükiteks lammutatud, nüüdseks peaksid olema kõik vajaminevad asjad endale koha leidnud ning saanud ka endale kinnitused.
Kogu salong puhtaks tehtud, väike pilt ka.
Ning tänu walterile saanud salong ning pagass epokrundi ja värvi alla.
Järgnevaks tuleb auto väljast haljaks lasta ning ära kruntida ning hakkab juba meeldivam osa saab autole jäädavalt tükke külge keerama hakata
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Väljast krunt peale ja full-body wrap ... nagu ralliautodele kohane
- madmur
- Foorumi haldaja
- Postitusi: 191
- Liitunud: 07 Dets 2010 15:02
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2105
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Mis sellise lahenduse boonused oleks? (kui mitte arvestada, et kile võimaldab kirevamat värvilahendust)RRisto kirjutas:Väljast krunt peale ja full-body wrap ... nagu ralliautodele kohane
Rallikkal, mille küljeplekid kuluosad, kiletades rahaliselt ilmselt ei võida, kui on variant ise "põlveotsas" värvida?
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Eks seal olemeb rallimehest, kas plekid on kuluosad või mitte Tavaliselt kui juba vaja kere teha, siis praktiliselt kõiki plekke.
Ega seal mingeid boonuseid/eeliseid ei olegi, pigem tänapäeva suund, et rallis autosid pigem kleebitakse. Osalt kindlasti ka selleks, et saab kirevamad kujundused teha. Samas saab igat detaili vajadusel uuesti kleepida ka ise garaazis, põlve otsas.
Ega seal mingeid boonuseid/eeliseid ei olegi, pigem tänapäeva suund, et rallis autosid pigem kleebitakse. Osalt kindlasti ka selleks, et saab kirevamad kujundused teha. Samas saab igat detaili vajadusel uuesti kleepida ka ise garaazis, põlve otsas.
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
WRC/WRC2 autosid kleebitakse kaalu kokkuhoiu tõttu, värvi pealt säästab nii mõnegi kilo.
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
ccve kirjutas:WRC/WRC2 autosid kleebitakse kaalu kokkuhoiu tõttu, värvi pealt säästab nii mõnegi kilo.
Kurat ei tea... Ega ju haljale plekile kleebita... Palju autole värvi kulub... üldjuhul 3l valmis segu saab parajalt paks kiht... Aga mitu rulli läheb kleepsu? Ja palju see kaalub?....
Isiklikult pole värvi märlajlt ja kuivalt kaalunud... kuid usun, et mingi kaal kuivates ikka kahaneb....
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17)
Youtubest leiab nii mõnegi video sel teemal. Mingi ralli raames tehtud videos oli vist M-Sporti insener rääkimas ning tõi välja ka konkreetse kilo kui palju nad autolt säästavad. Samuti ju Rallikrossi MM autosid ei värvita vaid kiletatakse.Hulkur kirjutas:ccve kirjutas:WRC/WRC2 autosid kleebitakse kaalu kokkuhoiu tõttu, värvi pealt säästab nii mõnegi kilo.
Kurat ei tea... Ega ju haljale plekile kleebita... Palju autole värvi kulub... üldjuhul 3l valmis segu saab parajalt paks kiht... Aga mitu rulli läheb kleepsu? Ja palju see kaalub?....
Isiklikult pole värvi märlajlt ja kuivalt kaalunud... kuid usun, et mingi kaal kuivates ikka kahaneb....
Haljale plekile tõesti ei kleebita kuna enamus autost on Carbon. Plekk osa siiski krunditakse. Kleepsu kasutatakse ju nagunii, isegi kui auto alt ära värvida. Milleks värvida kui see nagunii üle kleebitakse?
Edit: Värvi teema käis hoopis Rallikrossi autode kohta ning oli Ford Performance video. 3kg oli vist see kaalusääst.
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
UP.
Sai otsustatud, et võtan vana värvi täielikult autolt maha. Nõme töö aga tehtud Tänu sellele avastatud, et uued tehase plekid on juba tehases tehtud roostes materjalist ja krundi alla rooste ära peidetud Nüüd rooste kohtadele rooste muundurit peale ja saab hakata kruntima
Hõbenool
Sai otsustatud, et võtan vana värvi täielikult autolt maha. Nõme töö aga tehtud Tänu sellele avastatud, et uued tehase plekid on juba tehases tehtud roostes materjalist ja krundi alla rooste ära peidetud Nüüd rooste kohtadele rooste muundurit peale ja saab hakata kruntima
Hõbenool
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
Palju see tagumise pagassi ääre auklikuks tegemine kaalu säästab?
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2016/17/18)
Nipet näpet veel aga kokku -6kgRRisto kirjutas:Palju see tagumise pagassi ääre auklikuks tegemine kaalu säästab?
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!