2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1489
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Mis selle saaremaaga siis sai - ei läinudki sinna?
Festina lente!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Ütleme ,et üks keeruline, loll ja samas õpetlik lugu selle saaremaaga. Läksime ja kõik oli ok, auto valmis ja kogu tööde nimekiri tehtud mis plaanis oli ning tunne hea. Raja saime kirja ja ka kontrollitud. Auto EAL-ile ette näidatud ja kiideti,et kõik selline nagu olema peab, ühtegi mittevastavust ei leitud ning isegi pilti tehti tehnilises. Aga kogu asjale tõmbas vee peale üks punkt mis ei tea isegi kuidas aga oli kahe silma vahele jäänud. Punk siis selline, et autos on 1.juht ja 2.juht ning juht tähendab kehtiva juhtimisõiguse oleamsolu. Mida kahjuks minu kaartilugejal ei ole ning tänu sellele meid starti ei lubatud. Proovisime mis me proovisime aga erandit ei tehtud ja nii me reede õhtul juba praami peal olime ning kodutee ootas ees. Selliseks siis kujunes meie esimene ralliVäikeMägilane kirjutas:Mis selle saaremaaga siis sai - ei läinudki sinna?
Tagasi koduteel praami peal ka üks kurb pilt mälestuseks tehtud. Korralikult tõmbas moti maha selline jama ning enda lollus Aga kuna kütus ning rehvid alles ja auto terve. Lisaks olen 0 km selle autoga kiiresti sõitnud siis järgmine plaan minna Ahli rahvasprindile. Mis toimub juba sellel nädalavahetusel ja saada see esimene start ikkagi 2020 aastal tehtud.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1489
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Paljutki olen läbielanud ja kuulnud, kuid seda ei ole veel juhtunud.
Kuid tegelikult üpriski huvitav juhtum - lihtsalt, ei ole sellepeale kunagi mõelnudki.
Kunagi pidime minema starti, aga teine vend ei saand tervisetõendit, ja sama asi-ei lastud peale, aga õnneks sai asenduse.
Positiivne on see, et saite siiski jala rallimaailma uksevahele ja tehnilisest ka läbi jms.
Auto ka terve:)
Kuid tegelikult üpriski huvitav juhtum - lihtsalt, ei ole sellepeale kunagi mõelnudki.
Kunagi pidime minema starti, aga teine vend ei saand tervisetõendit, ja sama asi-ei lastud peale, aga õnneks sai asenduse.
Positiivne on see, et saite siiski jala rallimaailma uksevahele ja tehnilisest ka läbi jms.
Auto ka terve:)
Festina lente!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Ega meiegi ei osanud selle peale isegi mitte tulla, et kõrval istujal on ka kehtivaid lube vaja ning ega keegi ei osanud ka sellele tähelepanu juhtida aga nii see kahjuks on. Aga mis siin ikka järgmiseks hooajaks lahendame selle probleemi ja ega see esimene sportralli tulemata jää.VäikeMägilane kirjutas:Paljutki olen läbielanud ja kuulnud, kuid seda ei ole veel juhtunud.
Kuid tegelikult üpriski huvitav juhtum - lihtsalt, ei ole sellepeale kunagi mõelnudki.
Kunagi pidime minema starti, aga teine vend ei saand tervisetõendit, ja sama asi-ei lastud peale, aga õnneks sai asenduse.
Positiivne on see, et saite siiski jala rallimaailma uksevahele ja tehnilisest ka läbi jms.
Auto ka terve:)
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Ka rahvarallidel nõutakse kaardilugejatel juhilubade olemasolu ja see on aastaid niimoodi olnud. Võistusjuhendites see alati kirjas ka. Miks see vajalik, vot seda nüüd ei oska küll öelda. Ei oleks nagu väga põhjust.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1489
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
See nõue on tegelt juba iidamast aadamast, autoralli kui selline ongi ju kahe juhi (ekipaaž) koostöö ning pikematel võistlustel oli tihti nõnda, et teine juht ehk kaardilugeja, sõitis ülesõitudel ja esimene juht/piloot magas või puhkas. Täna võiks seda nii tõlgendada, et kui juhiga midagi juhtub, nt. ülesõidul, saab teine juht/kaardilugeja masina boksi toimetada vms. selles suhtes oleks hea, kui ka kaardilugejad saaksid aimu auto juhtimisest. Alles hiljuti oli juhus, kus meeskonna liige ei osanud VFTSiga paigalt startidagi-3x võite arvata, miks kohalt ei saanud:)RRisto kirjutas:Ka rahvarallidel nõutakse kaardilugejatel juhilubade olemasolu ja see on aastaid niimoodi olnud. Võistusjuhendites see alati kirjas ka. Miks see vajalik, vot seda nüüd ei oska küll öelda. Ei oleks nagu väga põhjust.
Festina lente!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Ilus masin, aga kas tundub või ongi kõrgemas seades kui mõned teised Ladad?
Kahju, et nii algas selle auto sportralli teekond, aga iga asi millekski hea.
0km pealt Saaremaad sõita oleks ikka korralik pähkel.
See hooaeg veel mitu rahvasprinti ja terve rahvaralligi ees, kus hea kõigega algust teha.
Ise alustaks sõitjana sellist teekonda kindlasti kogenud lugejaga, ei peaks kõike kohe omal nahal ja rahakotil ära proovima.
Kahju, et nii algas selle auto sportralli teekond, aga iga asi millekski hea.
0km pealt Saaremaad sõita oleks ikka korralik pähkel.
See hooaeg veel mitu rahvasprinti ja terve rahvaralligi ees, kus hea kõigega algust teha.
Ise alustaks sõitjana sellist teekonda kindlasti kogenud lugejaga, ei peaks kõike kohe omal nahal ja rahakotil ära proovima.
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
FYI: Rahvarallis nõutakse samuti mõlemalt juhilube.
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Auto jah võrreldes teiste ladatega natuke kõrgem, ei ole olnud see tahtlikult vaid vedru ja amordi koosmõjust tingitu. Midagi selle vastu ei hakanud ka tegema kuna nagunii tuleb kõige taga alguses sõita ning rööbastes hakkama saada siis parem kui auto ka suts kõrgem ja eks ajapikku läheb ka madalamaks kui asjad natukenegi sisse töötavad.Ilus masin, aga kas tundub või ongi kõrgemas seades kui mõned teised Ladad?
Nu ega sportrallise minek olegi alati 0 kiiruskatse km pealt. Olgu selleks siis valitud saaremaa, viru, lõuna või mõni mu. Ikkagi kuskilt tuleb alustada ja km hakata koguma. Rahvarallit jne.. olen eelnevalt ikka sõitnud mitte küll selle autoga aga üldjoontes ikkagi tean mis asi on ralli. Ning ega sportralliks sind rahvaralli ette valmista need ikka kaks täiesti erinevast leerist asjad0km pealt Saaremaad sõita oleks ikka korralik pähkel.
See hooaeg veel mitu rahvasprinti ja terve rahvaralligi ees, kus hea kõigega algust teha.
Minus tekitab see küsimust ,et kui ei soovi omal nahal asja ära tunda siis pole ka mõtet asjaga tegeleda las siis teised teevad ja las kogenud nimesed tegelevad sellega . Millist rahalist kokkuhoidu annab see kogenud kaartilugeja seal kõrvalistmel kui ise oled amatöör. Kuna ise pead ju endale legendi kirjutama ning seda usaldama ja selle järgi ka sõitma mis oled ise ette ütelnud/lasknud kokku kirjutada. Ei aita oma kirjutatud legendi usaldamise juures sind keegi kogenud seal kõrval. Minu arust ongi meeldiv, et meeskond areneb koos ja kui kaartilugeja eksibki siis mis sest, ega ei saa ka selles kindel olla, et ise ei eksinud kirjutamisel ja nagunii alguses kiirust ei ole sest lihtsalt ei usalda oma kirjapandut.Ise alustaks sõitjana sellist teekonda kindlasti kogenud lugejaga, ei peaks kõike kohe omal nahal ja rahakotil ära proovima
Kuidas need kuldsed sõnad olid `` Ralli on meeskonna sport, rallit võidetakse ja kaotatakse koos!``
Aitab küll sellest saaremaa juhtumist on endale ja teistele õpetuseks ning teadmiseks. Elu läheb edasi ning kõik on alles ees! Lõpetuseks ka üks pilt, autopeal olevast kleepekast, mis võtab hästi kokku meie meeskonna suhtumise!
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Sai siis käidud Ahli rahvasprindil ja sõidetud esimesed kiired km-id. Kuig jah selline rahvasprint ikka ei ole see, korralik tünnide vahel sõelumine ja 3+ km katse kilomeetreid selline, et kui hakkab juba tunne tulema on katse läbi Ning oota jälle 2,5 tundi oma uut starti.
Auto üle ootuste hea. See, et auto kõrge on ainult kasuks kuna need kohad kus teised lükkasid auto põhjaga valli maha sõitsime meie rahulikult üle. Ainuke asi oli, et viimase vooru rikkus ära õlituli mis põlema läks. Viga arvatavasti anduris kuna kella järgi mis teise anduriga oli 5-6 bar-i õlirõhku. Aga eks vaatame ka logi üle ning siis selgub täpne põhjus selle tule süttimisele.
Nüüd tuleb auto üle käija ja siis kuni kevadeni läheb auto talvekorterisse. Et kevadel hakata suures rallis km koguma.
Auto üle ootuste hea. See, et auto kõrge on ainult kasuks kuna need kohad kus teised lükkasid auto põhjaga valli maha sõitsime meie rahulikult üle. Ainuke asi oli, et viimase vooru rikkus ära õlituli mis põlema läks. Viga arvatavasti anduris kuna kella järgi mis teise anduriga oli 5-6 bar-i õlirõhku. Aga eks vaatame ka logi üle ning siis selgub täpne põhjus selle tule süttimisele.
Nüüd tuleb auto üle käija ja siis kuni kevadeni läheb auto talvekorterisse. Et kevadel hakata suures rallis km koguma.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Kas talvel siis jääraja karikat vms ei olegi plaanis sõita?
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Ei ole plaanis talviseid võistluseid sõita. Lisan ka sise video Ahli sprindist. https://www.youtube.com/watch?v=3hcE8qQ6JgYRRisto kirjutas:Kas talvel siis jääraja karikat vms ei olegi plaanis sõita?
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Kuna hommik kiire ja ei jõudnud video lõpuni vaadata... aga kohe paistis välja, et kui ebameeldiv tundub selle kangiga 1 käiku sisse saada.. ok need shikaanid veel aegalsed suhteliselt.. aga kui tuled suure pauguga peale ja kiirelt vaja seda esimest hakkad teda kobama..
Auto kõrgusega on ka teil nõnda, et näha pildilt.. Pole väga keeruline koht aga autol juba 1 ratas õhus...
Aga siit saab ainult paremaks minna! Edu
Auto kõrgusega on ka teil nõnda, et näha pildilt.. Pole väga keeruline koht aga autol juba 1 ratas õhus...
Aga siit saab ainult paremaks minna! Edu
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Vaatasin video lõpuni ja ütlen veel paar mõtet..
Käiguvahetused... Sa lähed 3-andalt alla kohe esimesele shikaani minnes. Lahtisel pinnasel kasuta võimalikult palju käiguvahetusi.. iga allavahetatud käiguga saad korrigeerida tagaotsa tööd... ehks saad auto paremini keerama.
Launch on äge asi. aga see vb pigem driftis äge vms Enda autol on ka see funktsioon aga ühelgi ajasõidul pole kasutanud
Stardis kohe peeneks vajutamine... Näha, et pill on piirajas... lükkad 2. käigu ja kohe hing kinni. Meelita esimesega ikka hoog sisse.. piirajaga ei kogu see hoog nõnda.. hoiad nõks enne piirajat pööret ja siis kui hoog tagaotsatundejärgi üleval lappad käike ülesse.
Madalama pilliga on kiiretes kohtades endal ka mõnusam lasta... Ok kõrge pilliga rööpas on parem... aga pead vaatama kuda rööpa/kiire osa suhe jääb.. et oleks kiirem seade.
Loodan, et keegi ei solvu Tahaks ikkagi rohkem sikse näha meie rallidel
Käiguvahetused... Sa lähed 3-andalt alla kohe esimesele shikaani minnes. Lahtisel pinnasel kasuta võimalikult palju käiguvahetusi.. iga allavahetatud käiguga saad korrigeerida tagaotsa tööd... ehks saad auto paremini keerama.
Launch on äge asi. aga see vb pigem driftis äge vms Enda autol on ka see funktsioon aga ühelgi ajasõidul pole kasutanud
Stardis kohe peeneks vajutamine... Näha, et pill on piirajas... lükkad 2. käigu ja kohe hing kinni. Meelita esimesega ikka hoog sisse.. piirajaga ei kogu see hoog nõnda.. hoiad nõks enne piirajat pööret ja siis kui hoog tagaotsatundejärgi üleval lappad käike ülesse.
Madalama pilliga on kiiretes kohtades endal ka mõnusam lasta... Ok kõrge pilliga rööpas on parem... aga pead vaatama kuda rööpa/kiire osa suhe jääb.. et oleks kiirem seade.
Loodan, et keegi ei solvu Tahaks ikkagi rohkem sikse näha meie rallidel
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Hulkur kirjutas:Vaatasin video lõpuni ja ütlen veel paar mõtet..
Käiguvahetused... Sa lähed 3-andalt alla kohe esimesele shikaani minnes. Lahtisel pinnasel kasuta võimalikult palju käiguvahetusi.. iga allavahetatud käiguga saad korrigeerida tagaotsa tööd... ehks saad auto paremini keerama.
Launch on äge asi. aga see vb pigem driftis äge vms Enda autol on ka see funktsioon aga ühelgi ajasõidul pole kasutanud
Stardis kohe peeneks vajutamine... Näha, et pill on piirajas... lükkad 2. käigu ja kohe hing kinni. Meelita esimesega ikka hoog sisse.. piirajaga ei kogu see hoog nõnda.. hoiad nõks enne piirajat pööret ja siis kui hoog tagaotsatundejärgi üleval lappad käike ülesse.
Madalama pilliga on kiiretes kohtades endal ka mõnusam lasta... Ok kõrge pilliga rööpas on parem... aga pead vaatama kuda rööpa/kiire osa suhe jääb.. et oleks kiirem seade.
Loodan, et keegi ei solvu Tahaks ikkagi rohkem sikse näha meie rallidel
Kõik kriitika ainult hea, see ju edasi viiv jõud. Eks see sprint oligi üks test ,et saaks maigu suhu kuidas ja mis moodi auto käitub ning ise käituma peaks selle autoga. Nagu ennemi kirjutasin, et ise autoga rahul ja ega ka ise korralikult roostes kuna viimati sai sõidetud kiiresti kolm aastat tagasi. Aga nuh proovime uuel hooajal seda viga parandada ja võimalikult palju kiireid kilomeetreid koguda. Siit on ainult võimalik paremaks ja kiiremaks minna! Lisaks tuletan meelde ka esimest postitust selles teemas, et soov osaleda erinevadel rallidel ja nautida sõitu ning sellega kaasnevat. Et hambad ristis ei lähe aega sõitma vaid ikka nautima seda, kes siis rahvale teeb kui ise ei tee Enne kurvi ikka kontra ette!! ;)Neid kiiresti liikuvaid tramme mis kõik täpselt ühes jäljes ning ühtemoodi sõidavad võib Ralli Estonial vaadata, mis minuarust kui rajaääres olnud töötaja/vaataja seisukohast oli tõeliselt igav tegevus!
Lõetuseks lisan ,et peale seda sprinti on pealtvaatajate seas lahti läinud juba selline küla jutt, et minu autol pidi 300+ hp olema Ju siis on kui jutud sellised
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
-
rraigovilbiks
- Postitusi: 33
- Liitunud: 15 Juul 2008 19:09
- Asukoht: Harjumaa
- Autod: Lada Samara WRC
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Olen Hulkuriga nõus. Stardis meeletu kräunutamine pole vast mõtekas jah.Hulkur kirjutas:Vaatasin video lõpuni ja ütlen veel paar mõtet..
Käiguvahetused... Sa lähed 3-andalt alla kohe esimesele shikaani minnes. Lahtisel pinnasel kasuta võimalikult palju käiguvahetusi.. iga allavahetatud käiguga saad korrigeerida tagaotsa tööd... ehks saad auto paremini keerama.
Launch on äge asi. aga see vb pigem driftis äge vms Enda autol on ka see funktsioon aga ühelgi ajasõidul pole kasutanud
Stardis kohe peeneks vajutamine... Näha, et pill on piirajas... lükkad 2. käigu ja kohe hing kinni. Meelita esimesega ikka hoog sisse.. piirajaga ei kogu see hoog nõnda.. hoiad nõks enne piirajat pööret ja siis kui hoog tagaotsatundejärgi üleval lappad käike ülesse.
Madalama pilliga on kiiretes kohtades endal ka mõnusam lasta... Ok kõrge pilliga rööpas on parem... aga pead vaatama kuda rööpa/kiire osa suhe jääb.. et oleks kiirem seade.
Loodan, et keegi ei solvu Tahaks ikkagi rohkem sikse näha meie rallidel
Kuid tuleb arvesse võtta, et ikkagi esimene start. Pole häda, ainult edasi...
-
rraigovilbiks
- Postitusi: 33
- Liitunud: 15 Juul 2008 19:09
- Asukoht: Harjumaa
- Autod: Lada Samara WRC
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Ka selle nautimisega on nii, et kui liiga nautida, siis jäädki nautlejaks. Tuleb ikka võidusõit. Usu mind, hakkad palju rohkem nautima siis .atzkarik kirjutas:Hulkur kirjutas:Vaatasin video lõpuni ja ütlen veel paar mõtet..
Käiguvahetused... Sa lähed 3-andalt alla kohe esimesele shikaani minnes. Lahtisel pinnasel kasuta võimalikult palju käiguvahetusi.. iga allavahetatud käiguga saad korrigeerida tagaotsa tööd... ehks saad auto paremini keerama.
Launch on äge asi. aga see vb pigem driftis äge vms Enda autol on ka see funktsioon aga ühelgi ajasõidul pole kasutanud
Stardis kohe peeneks vajutamine... Näha, et pill on piirajas... lükkad 2. käigu ja kohe hing kinni. Meelita esimesega ikka hoog sisse.. piirajaga ei kogu see hoog nõnda.. hoiad nõks enne piirajat pööret ja siis kui hoog tagaotsatundejärgi üleval lappad käike ülesse.
Madalama pilliga on kiiretes kohtades endal ka mõnusam lasta... Ok kõrge pilliga rööpas on parem... aga pead vaatama kuda rööpa/kiire osa suhe jääb.. et oleks kiirem seade.
Loodan, et keegi ei solvu Tahaks ikkagi rohkem sikse näha meie rallidel
Kõik kriitika ainult hea, see ju edasi viiv jõud. Eks see sprint oligi üks test ,et saaks maigu suhu kuidas ja mis moodi auto käitub ning ise käituma peaks selle autoga. Nagu ennemi kirjutasin, et ise autoga rahul ja ega ka ise korralikult roostes kuna viimati sai sõidetud kiiresti kolm aastat tagasi. Aga nuh proovime uuel hooajal seda viga parandada ja võimalikult palju kiireid kilomeetreid koguda. Siit on ainult võimalik paremaks ja kiiremaks minna! Lisaks tuletan meelde ka esimest postitust selles teemas, et soov osaleda erinevadel rallidel ja nautida sõitu ning sellega kaasnevat. Et hambad ristis ei lähe aega sõitma vaid ikka nautima seda, kes siis rahvale teeb kui ise ei tee Enne kurvi ikka kontra ette!! ;)Neid kiiresti liikuvaid tramme mis kõik täpselt ühes jäljes ning ühtemoodi sõidavad võib Ralli Estonial vaadata, mis minuarust kui rajaääres olnud töötaja/vaataja seisukohast oli tõeliselt igav tegevus!
Lõetuseks lisan ,et peale seda sprinti on pealtvaatajate seas lahti läinud juba selline küla jutt, et minu autol pidi 300+ hp olema Ju siis on kui jutud sellised
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Kas Raplas siis plaanis see debüüt ära teha?
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Plaan selline on ning ka kirjas aga ennem kui AKP 0 -is ei ole siis ei tahaks väga hõisata sest kes teab mis üllatusi siin veel varuks on.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Super! Endal ka see plaan ning samasugune "aga"
Auto veel laiali ning ees palju tööd, et jonksu saada.
Ehk rajal siis näeme!
Auto veel laiali ning ees palju tööd, et jonksu saada.
Ehk rajal siis näeme!