
2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Eks mingi plaan ju ikka....et teed 200-300km ringi või 500km....loed teeäärseid kilomeetri poste 

-
nn6ps
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 50
- Liitunud: 08 Juul 2019 20:14
- Asukoht: Tartumaa
- Autod: VAZ 2106
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Olen kuulnud lugu, kus tehti ka sigullile võistlusmootor ja sissesõit käis nii, et sõideti Tartust Elvasse(ca 25km üks ots) viina järgi ja tagasi, seda kõike nö põhjagaasiga... kui vastu pidas võis võistlustele minna 

- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 689
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Mida sa ikka sissesõidad. Käib paarkorda kohapeal soojaks. Siis road tune. Peale seda juba rajapäevadele kus ei jõua pilli kinni hoidagi!:) Seejärel ravid puudujäägid ja siis rullid ära. Peale seda mõtled, et pekki, et polegi jõudu ollagi 

- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 768
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Nii need KM mööduvad. https://www.youtube.com/watch?v=SIAVCfnFeq4
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Tuttav kant, kui näed oranzi-valge kirjut 06-te vastu vuramas siis tõsta käppaatzkarik kirjutas:Nii need KM mööduvad. https://www.youtube.com/watch?v=SIAVCfnFeq4
Üks test on väärt rohkem kui 1000 ideed.
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 768
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Panen paar puhast ja ilusat pilti autost kaa siis.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 768
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Saabus siis see aeg kui autoga sai dünos rullidel ära käidud. Tänu Hendule kes sebis välja sellise koha nagu Wheelsup Racing-u ja Joosepi. Tõesti väga meeldiv koht ning väga meeldivad inimesed.
Tõmbed said kõvasti tehtud arvan ,et neid oli 30+ ning Joosep ja Hendu nägid korralikult vaeva, et õige seade ajule leida. Ning ilusat graafikut saada. Üks huvitav seik ka dünost `` Peale esimest tõmmet kui Hendu küsis ,et mis number tuli vastas joosep ,et ei ütle, tundub, et dünol midagi viga kuidagi suur see number. Teen teise tõmbe veel. Dünol ei olnud midagi viga lihtsalt oligi see number selline mida lada plokil ehitatud mootoril ennem seal dünos nähtud ei oldud ehk 104 Kw mis ka oli paras üllatus Joosepile kuna tavaliselt ladade jõunumbrid jäävad 70-90 Kw vahele ".
Peale paari tunnist seadistamist olid siis lõppnumbrid ja graafik selline.
Ehk siis.
Rattast 115,3 Kw / 154.6 hp / 184,2 N
Mootorist 126,8 Kw / 170 hp / 202,6 N
Seda siis tankla kütuse ja piirajaga mis seatud 7000 rpm-ile. Kui panna sisse racing kütus ja piirajat tõsta 1000-1500 rpm-i siis pidavat 10-30 Kw veel juurde tulema olid Joosepi sõnad. Aga eks sellega tegelema siis kui jääb sellest väheseks mis praegu on.
Tagasi koju jõudes sai ka väike ring tehtud mis tundus väga palju lubav ja tõstis rajale saamis moti 150% peale. Väike klipp ka sellest. https://youtu.be/XARQ_h90Yuk
Tõmbed said kõvasti tehtud arvan ,et neid oli 30+ ning Joosep ja Hendu nägid korralikult vaeva, et õige seade ajule leida. Ning ilusat graafikut saada. Üks huvitav seik ka dünost `` Peale esimest tõmmet kui Hendu küsis ,et mis number tuli vastas joosep ,et ei ütle, tundub, et dünol midagi viga kuidagi suur see number. Teen teise tõmbe veel. Dünol ei olnud midagi viga lihtsalt oligi see number selline mida lada plokil ehitatud mootoril ennem seal dünos nähtud ei oldud ehk 104 Kw mis ka oli paras üllatus Joosepile kuna tavaliselt ladade jõunumbrid jäävad 70-90 Kw vahele ".

Peale paari tunnist seadistamist olid siis lõppnumbrid ja graafik selline.
Ehk siis.
Rattast 115,3 Kw / 154.6 hp / 184,2 N
Mootorist 126,8 Kw / 170 hp / 202,6 N
Seda siis tankla kütuse ja piirajaga mis seatud 7000 rpm-ile. Kui panna sisse racing kütus ja piirajat tõsta 1000-1500 rpm-i siis pidavat 10-30 Kw veel juurde tulema olid Joosepi sõnad. Aga eks sellega tegelema siis kui jääb sellest väheseks mis praegu on.
Tagasi koju jõudes sai ka väike ring tehtud mis tundus väga palju lubav ja tõstis rajale saamis moti 150% peale. Väike klipp ka sellest. https://youtu.be/XARQ_h90Yuk
Viimati muutis atzkarik, 21 Aug 2020 17:03, muudetud 1 kord kokku.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Väga muljetavaldavad numbrid!
Laulab nagu ungarlane
Laulab nagu ungarlane

- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1434
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Huvitav düno, tavaliselt on mootorist ikka 15-17% rohkem kui rattast, siin vaevalt 10%
Graafik on suht kena ja kui lasta 8000ni, siis või sealt koos võidusõidu küttega kuni 12kw tulla küll. 30 - siiralt kahtlen.
Väänet oleks oodanud rohkem suurelt mootorilt, aga ju siis ehitaja disainis pigem kw peale:)
Edu!
Graafik on suht kena ja kui lasta 8000ni, siis või sealt koos võidusõidu küttega kuni 12kw tulla küll. 30 - siiralt kahtlen.
Väänet oleks oodanud rohkem suurelt mootorilt, aga ju siis ehitaja disainis pigem kw peale:)
Edu!
Viimati muutis VäikeMägilane, 24 Aug 2020 21:58, muudetud 1 kord kokku.
Festina lente!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 768
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
10% transmissiooni kadu võtsin enda peast ning arvasin , et sinna kanti ta jääb kui rohkem siis ju ainult hea kuna näitab , et mootor tegelikult võimsam. Väänet võiks jah natuke rohkem olla aga eks see sellest tingitud ,et surveaste sai päris suur. Kuigi arvan, et sellest Kw ja N piisab ka sõitma õppimiseks ning jääb natuke ülegiVäikeMägilane kirjutas:Huvitav düno, tavaliselt on mootorist ikka 115-17% rohkem kui rattast, siin vaevalt 10%
Graafik on suht kena ja kui lasta 8000ni, siis või sealt koos võidusõidu küttega kuni 12kw tulla küll. 30 - siiralt kahtlen.
Väänet oleks oodanud rohkem suurelt mootorilt, aga ju siis ehitaja disainis pigem kw peale:)
Edu!


Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 689
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Mida suurem peaülekanne seda rohkem neelab tema energiat ära.
Mis vänt/kolb sisse läks? Ja mis komplekti eelarve oli? Mõtlen koos pritsega?
Meie oleme käinud tartus maaülikoolis mõõtmas/seadistamas. (karpadega pill)
Mis vänt/kolb sisse läks? Ja mis komplekti eelarve oli? Mõtlen koos pritsega?
Meie oleme käinud tartus maaülikoolis mõõtmas/seadistamas. (karpadega pill)
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 768
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Vänt teras, Keps VAG, Kolb BMW. Algusest peale juba olnud selline plaan , et ei pea excelit palju midagi maksma läks, et pärast ei saaks vaadata ja imestada palju raha auto alla magama on pandud aga arvan, et sinna 3 K kanti tükid jäävad ja muidugi ei ole siin arvestatud tööd. Samas läks palju läks unistused ongi selleks , et need saaksid ükskord täitumaHulkur kirjutas:Mida suurem peaülekanne seda rohkem neelab tema energiat ära.
Mis vänt/kolb sisse läks? Ja mis komplekti eelarve oli? Mõtlen koos pritsega?
Meie oleme käinud tartus maaülikoolis mõõtmas/seadistamas. (karpadega pill)

Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 689
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Unustasin küsida, et kas pill EMV 5 või 6-te?
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1434
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Ega ma midagi halba ei mõelnudki-pigem väga positiivne tulemus, eriti kui graafikut kaeda, et kena töö ja selle pilliga peaks suht laadna sõita olema.
Kui sa nüüd ka EMÜ või tkt stendis käiksid siis saaks ehk teada, mis see konkreetne düno ja tema andmed endast kujutavad.
Hulkurile-auto kubatuur vist üle 1.8L
Kui sa nüüd ka EMÜ või tkt stendis käiksid siis saaks ehk teada, mis see konkreetne düno ja tema andmed endast kujutavad.
Hulkurile-auto kubatuur vist üle 1.8L
Viimati muutis VäikeMägilane, 25 Aug 2020 13:27, muudetud 1 kord kokku.
Festina lente!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
4ja Eesti dyno test on tehtud:
https://youtu.be/FrSqMvzXMp8
TKTK-t kahjuks selles videos ei ole, harilikult TKTK-s kõige pessimistlikumad numbrid, üks põhjus on ventilatsioon.
Joosepi stendil samad seaded nagu konkreetse video filmimise ajal.
https://youtu.be/FrSqMvzXMp8
TKTK-t kahjuks selles videos ei ole, harilikult TKTK-s kõige pessimistlikumad numbrid, üks põhjus on ventilatsioon.
Joosepi stendil samad seaded nagu konkreetse video filmimise ajal.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1434
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Jah, oligi arvata, et suht suured vahed on sees, wheelsup on sis pigem selline konservatiivne ülespoole, kui VKM väljajätta.
Mina nt. sain suht samad tulemused nii Liguri kui EMÜ stendis, prakt. sama motoga.
Kuid kui ma õigesti mäletan, siis see nukk mis sul peal on, tahakski käia kuni 8500p/min kindlasti, et heaga võiks siin sissetöötatud motol piiraja sinna kanti panna.
Mina nt. sain suht samad tulemused nii Liguri kui EMÜ stendis, prakt. sama motoga.
Kuid kui ma õigesti mäletan, siis see nukk mis sul peal on, tahakski käia kuni 8500p/min kindlasti, et heaga võiks siin sissetöötatud motol piiraja sinna kanti panna.
Festina lente!
-
aandrki
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 19
- Liitunud: 11 Okt 2011 23:01
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101 72’
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
hea töö! kas auto kaal ka teada?
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 768
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
No nii nüüd siis esimesel rallil kirjas. Selleks siis 53 korda toimuv Saaremaa ralli.
Auto üld joones valmis vaja veel nipet näpet teha ning tahaks ka ühe trenni ennem rallit jõuda aga nagu alati jääb ajast natuke puudu. Rallile läheme km koguma, koostööd harjutama ja nautima sõitu. Esmane plaan on lõpetada! Kohtade ning aegade peale ei mõtle sest kindlasti oleme viimaste hulgas
Auto üld joones valmis vaja veel nipet näpet teha ning tahaks ka ühe trenni ennem rallit jõuda aga nagu alati jääb ajast natuke puudu. Rallile läheme km koguma, koostööd harjutama ja nautima sõitu. Esmane plaan on lõpetada! Kohtade ning aegade peale ei mõtle sest kindlasti oleme viimaste hulgas

Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1434
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Super!
Kindlasti tehke enne ka tava autos, kruusal/metsas legendi trenni, muidu on hõk-hõk kui kiivrid peas.
Ladaklubi taas suures mängus, igaljuhul paksu tengelpunga ja külma närvi!
Kindlasti tehke enne ka tava autos, kruusal/metsas legendi trenni, muidu on hõk-hõk kui kiivrid peas.
Ladaklubi taas suures mängus, igaljuhul paksu tengelpunga ja külma närvi!
Festina lente!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 768
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Nu eks oleme siin salaja käinud rallisid ülesse kirjutamas ning enda kirjutatud legendi kontrollimas. Eks see paras katsumus ole. Aga nuh oleme positiivsed ja autos ka kaamera kuhu läheb sidepoksi heli nii, et pärast saab jagada seda mis seal autos korda saadame.VäikeMägilane kirjutas:Super!
Kindlasti tehke enne ka tava autos, kruusal/metsas legendi trenni, muidu on hõk-hõk kui kiivrid peas.
Ladaklubi taas suures mängus, igaljuhul paksu tengelpunga ja külma närvi!

Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!