21011,masuurik, 1980

21011,masuurik, 1980

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

07 karpaga, kui 1 lõõr puurida 23mm peale ja segukoonus panna 4,0 siis 150/170; 175/190(200) on suhteliselt maksimum mida mootor ära seedib veel...

alla 3000 kipub täis jooksma mootor kohati - samas sportmootor on loodud hingama pööretel :rolleyes
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Lappisin mootorit kokku täna jälle.Vahetasin veel eelmise omaniku poolt vahetamata jupid uute vastu(õnneks olid need vaid visuaalsed ja tihenditel baseeruvad).Leidsin ka igasugu uusi kronsasid ja jubinaid ning panin külge. Ainus kole vidin on see salongipoolne jahutusvedeliku toruke-põlveke.Asi juba üsna kaugel omadega,aga vaevab veel mõni mure.
Vända märgid paigas.Nukkvõlli koja märk regrattal oleva auguga samuti koos.Mootorit ringi ajades kõik liikus sujuvalt.Tähendab midagi kokku ei käind.Kas ratta märgid said õigesti?(suure tõusuga nukk)
Olku äki viitsid sõna sekka öelda.Arutasin suga seda üksvahe ning äki viitsid uuesti lisada ka klapivahe numbrid?
Lähendamist vajab ka veel torukollektori mure..pole teist ning ilmselt oleks päris närune see org vahele panna.
Pilt

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Tehnikavaldkonnas ei ole minujaoks ilusamat asja kui kena, puhas, värvitud ja sisemuselt järgiaidatud mootor. Olen vist auto(mootori)pede :lol

Mis nukk ja surveaste on? Ilmselt originaalkarpaga variant tuleb?
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Olen sinuga 100 % nõus.
Nukka (mõõte)päris tuvastanud ei ole,aga suht asine teine.France lasi ta tuha juures teha.Seda teemat siin eespoool veidi lahatud ka.Surveastet kah tõstetud.Peaks 11 kandis olema.
Hetkel plaanin ta tööle panna originaalkarpaga ,aga plaanis olku soovitatud andmed karpasse juurde tuua.Eelmine omanik niigi suuremad düüsid ja lego pannud.
Mõtlesin ka vahepeal ,et talvel on veidi aega ning siis võiks uurida ka pritsungi knowhowd sinna juurde.Ivar pani ju oma sõbraga tehasekondistjoonis 06le ascona pritsesüsteemi,kus käis ka turbo juures.Loomulikult mootor polnd org.Päris ilusti hakkas lõpuks jooksma...AGA HETKEL JAH ORG KARPA.

Ajaaa...kindlustus lõppend ja ametlikult auto nüüd talveunes.Liigub vaid garaasist a ---100m---garaasi b ja vastupidi.

[Muudetud: 17-10-2009 masuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

tänud olkule info eest.Loota võib,et pooleteise nädala pärast hakkab mürtsu tulema.Irmus kihk oleks ka täisplokk taha kupatada,aga tänaval see liiga jant.Poollukku vist org korpusesse vaid venest.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Ilmselt läks täna jälle õnneks.Vaja uuel nädalal TLN 4-2-1 kolde järgi minna :).

[Muudetud: 17-10-2009 masuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
t
tann
Foorumi kasutaja
Postitusi: 251
Liitunud: 18 Mär 2009 09:52
Asukoht: viljandimaa/jõgevamaa
Autod: vaz 21063 91a.(müüdud), golf 3 97 a., vaz 2107 92a.

Postitus Postitas tann »

hea kui on soe ja kuiv koht kus autot teha. palju jaksu ja edu uue mootoriga ja muretuid kilomeetreid:d
mats maalt:D
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Postitus Postitas uzzac »

pritse puhul võid pigem juba asja tõsisemalt ette võtta et mitte mitu korda üle teha. alusta sellest et soeta tsikli ITB-d ja siis küll keegi selle MS-i ka sulle kokku joodab. varu pigem aega ja pappi ning tee kohe kobedam asi.
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Kuna nädalavahetus ees ning ka järgmine nädal on vaba,siis plaanis selle aja jooksul uus süda autole peale ning ehk ka tööle.
Täna õhtul nokitsesin asja sinna maale,et hetkel vaja vaid kast maha tõsta ning mootor patjadest lahti lasta.Siis vaja uut veidi kokku lappida ja peale tõsta.Kasutan vana mootori küljest klapikakaant ning sisselaske kollet+ igasugu voolikud ja lõdvikud.
Kollektor vaja veel ära lõpetada.Aitäh Kerdile kolde eest.tarvis 2-1 osa Y teha ning põlvega kõhualla keerata.ilus 90 kraadi põlv ka olemas.Vaja vaid y osa hästi lahendada.hetkel see kollektori osa ongi kõige tähtsam.Puudu ka õiged mootoripadjad.Niva omasi nagu ei täi panna,kuna nood jäigad.Tõin deppaheppa poiste käest ka termoteipi,et hiljem kolle ilus ja soojas oleks.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Ahjaa...mis marki ja numbrit õli kasutama võiks hakata sellise mootoriga?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Talvel mingi 5W40, suvel võiks tagumine nr suurem olla kui tahad rajal rohkem kui 5 ringi sõita.
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Talvel ei sõida.Ainult soe periood.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Kasutaja avatar
Moss
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1069
Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
Asukoht: Siuntio, Soome
Autod: erinevad illegaalid
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Motul 300V 20W60 mu masinal mootoris.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mina soovitan xado 5w50
pole üksi mootor kokku jooksnud + kestis ka 10sek kuival olevas lada mootoris!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

Sai täna pikk päev tehtud.Hommikul tellisin ära ford transiti padjad(83-2000a).Hetkel niva omad ,aga ülejärgmine nädal peaks kätte saama.
Mootor vahetatud .Uus kone vahel ning enamus asju juba ühendatud.Alustud sai ka koldega.Sisuliselt vägapalju enam teha pole.Üks torujupike veel kokku lasta ja siis tarvis ää mähkida.Kolde valmis saab ,siis sisuliselt paar tundi “veel kokku lappida ja peaks häält tegema.
Ilmselt hakkan kasutama MOBIL Rally formulat.5w50 täissünt.
Ehk olku viitsib klapivahe ka üles tähendada----0,12 ?
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

0,18 külmalt normaalse jõuga sikutades
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
s
segu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 118
Liitunud: 07 Mär 2008 18:48
Asukoht: viljandi
Autod: lada 2106
Kontakt:

Postitus Postitas segu »

kas need ford transiti mootori padjad sobivad ilusti ja mis hind neil on? kui saladus pole
m
masuurik
Postitusi: 1711
Liitunud: 09 Juun 2006 10:56
Asukoht: MUUMIORG
Autod: 1.seeria LADA

Postitus Postitas masuurik »

sott tükk ja üks poldi ots tuleb lühemaks veidi teha.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
s
segu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 118
Liitunud: 07 Mär 2008 18:48
Asukoht: viljandi
Autod: lada 2106
Kontakt:

Postitus Postitas segu »

ok
tänan
aga kätte saad ja külge hakkad panema tee siis pilte kh
Kasutaja avatar
ROJEV
Postitusi: 307
Liitunud: 27 Apr 2007 11:40
Asukoht: Viljandi linn.
Autod: Ноль шесть, была(((

Postitus Postitas ROJEV »

Algselt postitas: olaaf
0,18 külmalt normaalse jõuga sikutades
Enda kasutuses olnud motorite klapipaisuvahed olid 0.10 kuni 0.12 külmalt ja 0.16 kuni 0.18 soja mootori puhul.
Suurem arv on väljalaske, väiksem aga sisselaske.
Mootor töötab vaikselt ja minek on parem
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
Vasta