Lappisin mootorit kokku täna jälle.Vahetasin veel eelmise omaniku poolt vahetamata jupid uute vastu(õnneks olid need vaid visuaalsed ja tihenditel baseeruvad).Leidsin ka igasugu uusi kronsasid ja jubinaid ning panin külge. Ainus kole vidin on see salongipoolne jahutusvedeliku toruke-põlveke.Asi juba üsna kaugel omadega,aga vaevab veel mõni mure.
Vända märgid paigas.Nukkvõlli koja märk regrattal oleva auguga samuti koos.Mootorit ringi ajades kõik liikus sujuvalt.Tähendab midagi kokku ei käind.Kas ratta märgid said õigesti?(suure tõusuga nukk)
Olku äki viitsid sõna sekka öelda.Arutasin suga seda üksvahe ning äki viitsid uuesti lisada ka klapivahe numbrid?
Lähendamist vajab ka veel torukollektori mure..pole teist ning ilmselt oleks päris närune see org vahele panna.
Olen sinuga 100 % nõus.
Nukka (mõõte)päris tuvastanud ei ole,aga suht asine teine.France lasi ta tuha juures teha.Seda teemat siin eespoool veidi lahatud ka.Surveastet kah tõstetud.Peaks 11 kandis olema.
Hetkel plaanin ta tööle panna originaalkarpaga ,aga plaanis olku soovitatud andmed karpasse juurde tuua.Eelmine omanik niigi suuremad düüsid ja lego pannud.
Mõtlesin ka vahepeal ,et talvel on veidi aega ning siis võiks uurida ka pritsungi knowhowd sinna juurde.Ivar pani ju oma sõbraga tehasekondistjoonis 06le ascona pritsesüsteemi,kus käis ka turbo juures.Loomulikult mootor polnd org.Päris ilusti hakkas lõpuks jooksma...AGA HETKEL JAH ORG KARPA.
Ajaaa...kindlustus lõppend ja ametlikult auto nüüd talveunes.Liigub vaid garaasist a ---100m---garaasi b ja vastupidi.
tänud olkule info eest.Loota võib,et pooleteise nädala pärast hakkab mürtsu tulema.Irmus kihk oleks ka täisplokk taha kupatada,aga tänaval see liiga jant.Poollukku vist org korpusesse vaid venest.
pritse puhul võid pigem juba asja tõsisemalt ette võtta et mitte mitu korda üle teha. alusta sellest et soeta tsikli ITB-d ja siis küll keegi selle MS-i ka sulle kokku joodab. varu pigem aega ja pappi ning tee kohe kobedam asi.
Kuna nädalavahetus ees ning ka järgmine nädal on vaba,siis plaanis selle aja jooksul uus süda autole peale ning ehk ka tööle.
Täna õhtul nokitsesin asja sinna maale,et hetkel vaja vaid kast maha tõsta ning mootor patjadest lahti lasta.Siis vaja uut veidi kokku lappida ja peale tõsta.Kasutan vana mootori küljest klapikakaant ning sisselaske kollet+ igasugu voolikud ja lõdvikud.
Kollektor vaja veel ära lõpetada.Aitäh Kerdile kolde eest.tarvis 2-1 osa Y teha ning põlvega kõhualla keerata.ilus 90 kraadi põlv ka olemas.Vaja vaid y osa hästi lahendada.hetkel see kollektori osa ongi kõige tähtsam.Puudu ka õiged mootoripadjad.Niva omasi nagu ei täi panna,kuna nood jäigad.Tõin deppaheppa poiste käest ka termoteipi,et hiljem kolle ilus ja soojas oleks.
Sai täna pikk päev tehtud.Hommikul tellisin ära ford transiti padjad(83-2000a).Hetkel niva omad ,aga ülejärgmine nädal peaks kätte saama.
Mootor vahetatud .Uus kone vahel ning enamus asju juba ühendatud.Alustud sai ka koldega.Sisuliselt vägapalju enam teha pole.Üks torujupike veel kokku lasta ja siis tarvis ää mähkida.Kolde valmis saab ,siis sisuliselt paar tundi “veel kokku lappida ja peaks häält tegema.
Ilmselt hakkan kasutama MOBIL Rally formulat.5w50 täissünt.
Ehk olku viitsib klapivahe ka üles tähendada----0,12 ?
Algselt postitas: olaaf
0,18 külmalt normaalse jõuga sikutades
Enda kasutuses olnud motorite klapipaisuvahed olid 0.10 kuni 0.12 külmalt ja 0.16 kuni 0.18 soja mootori puhul.
Suurem arv on väljalaske, väiksem aga sisselaske.
Mootor töötab vaikselt ja minek on parem