veidi OT: Eks need närvid ka pikapeale taastuvad, aga tolle aja hetkeemotsioonid jätan enda teada;) ometi valmistun ma selleks, et juulis enda kopika maale viin ja sellega ka kindlalt sama töö ees, aga kes ütles, et elu lihtne peab olema.. praegu ehitan endale elamist ja kui see valmis ehitatud, siis on kopika kord!!! järgmine kuu peaks olema ka minu hobiauto teemat siia oodataAlgselt postitas: CozmonauT
Via kopikas on sama värviga värvitud mida mina kasutan, aga lihtsat tavaline lakialune baasvärv ja ei taha ettegi kujutada kui palju närve sm. kiwa detailide sirgeksajamiseks kulutas
21011,masuurik, 1980
21011,masuurik, 1980
Töö tegi ahvist inimese, inimene ostis ?iguli
-
ggrimes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 910
- Liitunud: 14 Jaan 2005 15:15
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada 2105 83a. Ford scorpio 4x4 2.8
- Kontakt:
Mõtleisn jh sama tooni ja sai selle bemmi omanikult ka foorumi kaudu küsitud värvi hinda jms. Vastus tuli selline !Algselt postitas: Kevin68
Usun, et kaasfoorumlnae Grimes mõtles sellist tooni,
http://static2.nagi.ee/i/p/436/36/10909 ... 69_l.jpg/1
Kevin.
[Muudetud: 16-6-2009 Kevin68]
No see hind jääb kuskil sinna tonni kanti 1l aga võin ka täpsemalt uurida esmaspäeval.Muidugi hoiatan juba ette ära ka et kui ära värvid siis hoia seda ikka korralikult see selline värv et kui saad tiiva peale mõlgi siis värvi uuesti terve küll muidu jääb erinevus sisse.
Auto omanik ja auto on ikka kuhjaga respecti/retsepti väärt !
Autot tehakse maitsekalt ja korralikult mis on peamine !
Kuna siin vahepeal oli mõte traksid aretada ,siis otsisin välja vanad turvavööd ja pehmenduspadjad...tegin väikse proovi ning hiljem kerge virtuaaltuuninguga üle...
Asi võiks idee poolest näha välja midagi sellist.Padjad teeks heledast nahast ning kirja vist ei panekski...
Väga hästi välja ei kukkund aga mingi ettekujutuse ehk saab...ootaks mingit vastukaja üldsuselt kuna ise üpriski kahevahel.Fakt on see,et tavaturvavöö ei kaitse midagi kuna kinnitus jääb peast ettepoole ning kui panna siis mõlemale istmele... võib vabalt arvamust avaldada...


Asi võiks idee poolest näha välja midagi sellist.Padjad teeks heledast nahast ning kirja vist ei panekski...
Väga hästi välja ei kukkund aga mingi ettekujutuse ehk saab...ootaks mingit vastukaja üldsuselt kuna ise üpriski kahevahel.Fakt on see,et tavaturvavöö ei kaitse midagi kuna kinnitus jääb peast ettepoole ning kui panna siis mõlemale istmele... võib vabalt arvamust avaldada...


PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Rapla oli äge.Autoga sai kõvasti lustitud...päris “kõvasti sai haiget...
Esimesed klotsid kulund tänu puuritud kettale.Tunda oli,et pidevalt võttis eest loha ,tagumised jäid kõvasti maha.Opentrakil lõpus oli velg nii must ja suitses nagu korsten seal ketta juurest:lol
vent oli tuksis...suure pauguga käis kapoti all vesi laiali ,nii et valgest kapotialusest sai pruun.Poolassi tihendi vahelt oli õli välja pressind...Ei tiagi kas tihend vist õhtal omadega.Käigukangi juures klõbiseb midagi.Tagatipuks suutsin märjamaa statoilis veel spilerile kergelt haiget teha...ei midagi hullu aga noh..paar kriimu ja väike pragu.
Peale rada sai kohe haavu lakkuma mindud.Uus tosool koos läbipesuga,uued klotsid,taga tikkpoldid kinni keevitatud(olid lahti keerand).vent korras ning töötab ning kapotialt sai kõ'va pesu tehtud.nüüd nagu uus jälle.Vaja poolassitihendeid veel vaadata,kangi klõbin kaotada..roolikarpi veits peale keerata ja muud nipet näpet.

Eraldi rajaauto mõte terendab...
[Muudetud: 27-6-2009 zigulimasuurik]
Esimesed klotsid kulund tänu puuritud kettale.Tunda oli,et pidevalt võttis eest loha ,tagumised jäid kõvasti maha.Opentrakil lõpus oli velg nii must ja suitses nagu korsten seal ketta juurest:lol
vent oli tuksis...suure pauguga käis kapoti all vesi laiali ,nii et valgest kapotialusest sai pruun.Poolassi tihendi vahelt oli õli välja pressind...Ei tiagi kas tihend vist õhtal omadega.Käigukangi juures klõbiseb midagi.Tagatipuks suutsin märjamaa statoilis veel spilerile kergelt haiget teha...ei midagi hullu aga noh..paar kriimu ja väike pragu.
Peale rada sai kohe haavu lakkuma mindud.Uus tosool koos läbipesuga,uued klotsid,taga tikkpoldid kinni keevitatud(olid lahti keerand).vent korras ning töötab ning kapotialt sai kõ'va pesu tehtud.nüüd nagu uus jälle.Vaja poolassitihendeid veel vaadata,kangi klõbin kaotada..roolikarpi veits peale keerata ja muud nipet näpet.

Eraldi rajaauto mõte terendab...
[Muudetud: 27-6-2009 zigulimasuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Tükk aega otsisin lahendust türvavööle juhikohal,mis ei pakkund eriti tuge vaid jooksis lihtsalt MÖÖDA.Mõte Traksid soetada... mõeldud tehtud...otsisin pikalt.Juhuslikult sain jutule Dr.Tuhaga ning juhuslikult tal olemas.Suured tänud sulle.Kuna ühega oleks asi veidi kahtalne jäänd ,siis läksid nood mõlemale istmele + õmblesime veel nahast rihmapadjad juurde-väga ilusad jäid ning hästi tulid välja+pehmed:).Ruumi muidugi on nüüd taga vähem,aga see pole oluline.Ise väga rahul,nii välimuse kui ka trakside eesmärgiga ,mida saada lootsin.
Rapla raja haava ka parandatud ning auto jälle mürinal liikvel.


[Muudetud: 30-6-2009 zigulimasuurik]
Rapla raja haava ka parandatud ning auto jälle mürinal liikvel.


[Muudetud: 30-6-2009 zigulimasuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!

