Tänaseks on toimunud Karukoopas neli ehituspäeva, täna on viies. Seis on hetkel selline, et mootor on juba kokku tagasi pandud. Midagi erilist mootorist ei leitud (kui välja jätta LEGO mehike, mille mu poeg sinna õlivarda august toppis:P). Läksid uued saaled, tihendid ja plokikaan käis lihvimises. Hoorattal treiti siduri pind üle, kettale pandi uued katted, korv läks uus LUKi originaal. Sisselaskekollektorit kohendasin uue suurema drosselklapi tarvis. Kütuse pihustid jäävad samad, mis olid eelmisel aastal. Pihustid käisid stendis ja olid nii heas/võrdses seisus, et isegi puhastada polnud vaja. Olemas on ka uus 100-seeria radikas, kuhu läksid kaks ventikat, kahepeale kokku 2700m3/h. Lisaks, kui veel mõni aeg tagasi tahtsime radika taha viia, siis nüüd selle aasta tehniliste tingimustega on see super1600 autodel keelatud. Roolivõim jõudis Mägilase kaudu sammuti minuni ja kuna Samara ja 100-seerial on roolikinnitused natuke erinevad, siis eemaldasin originaal kinnituse ja tegin turvapuurilt uue kinnituse. Tagumised tiivad lähevad ikka varsti vahetusse, asemele tulevad plastikud. Põhjus on lihtne, Sinuauto.eu Saaremaalt hoolitseb terve selle aasta minu auto plastikdetailide eest, ega siin midagi enam kokku hoida pole. Nende tagumiste plastiktiibae paigaldamisega tekib üks mure koht, millele ei ole suutnud päris head lahendust välja mõelda. Nimelt kuidas ühendada nn koobas ja tiib (tolm ja vesi rajalt)? Ralliautol oleks asi lihtsam, aga rallikrossi autol, kus on kontaktid??? Ise hetkel panustaks kuidagi plastiku või kummi peale, aga eks näha ole. Vedrustus tuleb sellel aastal väga jäik, vähemalt võrreldes eelmise aastaga. Eelmine aasta olid ees ja taga ~10kg/cm vedrud, siis nüüd tulevad ette 45kg/cm ja taha 60kg/cm

. Amordid tulevad sellel aastal Koni tootevalikust. Lisaks sai genekas uue rihmaratta - kui vana ratas oli suhtega 2,52 siis uus on 1,43. Selle lükkega peaks geneka eluiga suurenema ja genekalt mootorile liikuv inerts vähenema.
