2108, m6mm, Rallikross
2108, m6mm, Rallikross
Hetke seis on loodetust oluliselt parem. Missosse jõuda on täiesti reaalne! Üleüldine toetus minu hetke seisule on olnud väda positiivne, seal hulgas on Ladaklubil VÄGA suur roll. Homme hommikul lähme Mikuga ja toome uue auto kere ära Männikule. Peale mida tuleb suhteliselt hullumeelne nädal Miku juhtimisel. Nädala pärast peab olema auto värvitud:P, kui Missosse minna tahame! Siin kohal oleks kohe hea küsida, et kas keegi oskab anda infot kust oleks võimalik saada suht odavalt valget värvi. See värv, millega eelmine auto oli värvitud, maksis koos katte krundiga ~230€! Usun, et krossi jaoks pole nii kallist värvi mõtet enam osta?
Eks homme, kui auto käes, jagan uut infot;)!
Eks homme, kui auto käes, jagan uut infot;)!
Avsk on olemas ka selline valge mis maksab 10.- purk. Ise värvisin sellega sisu ja täidsa kannatab värvida! Mainisin sulle kah seda, kui kohtusime! mine männiku avsk-st läbi ja värv olemas. Puuri toru teel sinu poole ja lisasin ka suurema tüki 3mm materjali, küll ära kulub! Loodan, et missoks ikka rajal muidu ei viitsi nii kaugele minnagi
. Eks unetuid öid teile ja loodame, et uus tuleb veelgi ilusam!

- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Muide, kunagi aastaid tagasi oli mul gaazik. Isiklik. Gaz-53 siis.
Ostes oli hirmsal kombel pleekinud välimusega (tehasevärv pleekus
) ja kabiin saigi sadoliniga üle tuisatud.
Aeg raske, rahadega kitsikus käes, nospli jaoks ei olnud võimalik õiget autovärvi osta.
Ehituspoest krabasin siis valge poolmati põrandavärvi. Väga hea kulumiskindlusega oli. Ja mis peamine - odav
.
Ostes oli hirmsal kombel pleekinud välimusega (tehasevärv pleekus

Aeg raske, rahadega kitsikus käes, nospli jaoks ei olnud võimalik õiget autovärvi osta.
Ehituspoest krabasin siis valge poolmati põrandavärvi. Väga hea kulumiskindlusega oli. Ja mis peamine - odav

- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
-
ssamara1500
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 05 Jaan 2009 22:20
- Asukoht: viljandimaa
- Autod: lada samara 1.5 97a
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Kahjuks esimeseks stardiks sama kergkaalu me uut masinat ei saa. Sest näiteks tuleb juba puur kuskil 7 kg raskem, kui seda oli vanal masinal. Seega tähendaks, et peaksime leidma kuskilt kust seda 7 kg vähendada. Kohti tegelikult veel on
Samuti ei ole me veel kindlad, kas ette läheb originaal klaas või siis sama moodi nagu eelmisel oli. Kui läheb tavaline klaas, siis 7 kg jällegi juures. Pluss siis on see kere juba ilmselt loomu poolest raskem kuna erinevaid kohti on paigatud või plekk välja vahetatud. Seega eeldan, et auto on kuskil 20 kg raskem esimeses stardis kui seda oli eelmine. Aga elame näeme.

-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Täna ma pikalt ei kavatse teha. Seitmest võivad abilised juba saabuda, aga üheksast plaanin täna kindlasti lõpetada. Liigun otse töölt garaazi, seega kui keegi varem saabub võib helistada. Ja paluks ikka ette teatada, et ülerahvastust ei tekiks
Täna käidi vaadati puur ja istme talad üle, võeti kere number ja vormistatakse siis tehniline kaart. Anti veel mõningad suunavad näpunäited ja sooviti jõudu tööle.
Seega loodan, et homme on ikkagi võimalik masin juba krundiga katta.
Elts on siin muu tubli töö kõrval ka pilte masinast teinud eks need tulevad ka lõpuks kuhugi ülesse.

Seega loodan, et homme on ikkagi võimalik masin juba krundiga katta.
Elts on siin muu tubli töö kõrval ka pilte masinast teinud eks need tulevad ka lõpuks kuhugi ülesse.
Jah, homme toon auto Sakku ära. Siis näen isegi värvitud auto ära, tegelikult olen seda autot üldse veel vähe näinud. Mikk ja Elts on seda autot pea asjalikult terve selle nädala kahekesi ehitanud.
Möödunud neljapäeval kirjutati uuele autole tehniline kaart välja. See linnalegend, et uuele autole on tehnilise kaardi saamine higi, on täielik jama, mõni minut vaatas puuri ja soovis edu. Värviks sai valitud siis see Globo värv AVSK-st. Eelmise nädala alguses käisin ka uut turvavööd valimas. Põltsamaal peale avariid lõigati nii igaks juhuks turvavöödel homologeeringud maha, kuigi midagi rihmadel viga polnud. Mõni päev hiljem otsustati ka, et järgmisest aastast peavad kõik hakkama krossis kasutama HANSu! Õnneks HANSu mure võttis minu tööandja kohe enda peale ja aitas kohe selle soetada - minust pidi rohkem kasu olema terve kaelaga:D.
Möödunud neljapäeval kirjutati uuele autole tehniline kaart välja. See linnalegend, et uuele autole on tehnilise kaardi saamine higi, on täielik jama, mõni minut vaatas puuri ja soovis edu. Värviks sai valitud siis see Globo värv AVSK-st. Eelmise nädala alguses käisin ka uut turvavööd valimas. Põltsamaal peale avariid lõigati nii igaks juhuks turvavöödel homologeeringud maha, kuigi midagi rihmadel viga polnud. Mõni päev hiljem otsustati ka, et järgmisest aastast peavad kõik hakkama krossis kasutama HANSu! Õnneks HANSu mure võttis minu tööandja kohe enda peale ja aitas kohe selle soetada - minust pidi rohkem kasu olema terve kaelaga:D.
-
uuzzac
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 859
- Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
- Asukoht: prn/tln
- Autod: Volvo S40
Väga tore tööandja sul (Y)
Homologeeringuid ikkagi niisama või igaks juhuks küljest ei lõigata. Kui on üle elatud karmim avarii, siis vööd venivad paar cm, nagu tehasest ette nähtud. Kui korra on see venimine matsu hetkel läbi tehtud, siis edaspidi võib avariisse sattumine samade vöödega kordades ohtlikum olla, sest matsu need vööd uuesti ei leevenda.
Jõudu auto ehitamisel, küll varsti rajal oled.
Homologeeringuid ikkagi niisama või igaks juhuks küljest ei lõigata. Kui on üle elatud karmim avarii, siis vööd venivad paar cm, nagu tehasest ette nähtud. Kui korra on see venimine matsu hetkel läbi tehtud, siis edaspidi võib avariisse sattumine samade vöödega kordades ohtlikum olla, sest matsu need vööd uuesti ei leevenda.
Jõudu auto ehitamisel, küll varsti rajal oled.