Aega võtab aga siiski vaikselt areneb.Nüüdseks siis all tagasi originaal sild kemppi difri ja uue pidurisüsteemiga.Taga vedrudest sai ka kaks keerdu esialgu maha võetud,eks näeb kui ei meeldi siis saab alati miskit uut alla panna,esivedrudega tegeleb siis kui mootor ja kast peal.Mõni aeg tagasi sai dasfi juurest toodud kaks väiksevändalist mootorit.Kuna peale selle projekti on veel kaks,siis tuleb natuke kannatada mootori tegemisega.Aga kindel plaan on talveks masin rajale saada.Rajale saamiseks vaja siis veel teha/osta istmed,traksid, esipidurid,eest-taha pid.toru,piduripump,siduripump,-töösilinder,amordid,minu jaoks suurim komistuskivi ELEKTER ja lõpuks siis mootor ja väljalase.
Pilte kahjuks kaamera streikimise tõttu esitada ei ole.
No juhtmestik on auto küljes olemas jah,kuid see on kohandatud 07 armatuuri ja kellade/pulkade jaoks,ning lahtisi esialgu tundmatuid otsi on palju.Lisaks tuleb veel ju usteavamis süsteem teha elektriliseks kuna pole ju ühtegi ukselinki.
Tänaseks on pidurisüsteem valmis.Nüüd siis vaja hakata elektrit mootoriruumi tagasi vedama ja siis plaanis esialgu mingi suvaline mootor peale tõsta,kuna praegu puudub finants et lasta teha korralik mootor.Eile sai juba üks dasfi juurest toodud mootor laiali nokitud.Kuna polnud teada mis on tema kubatuur,sest ploki peal oli ainult kirjas VAZ,siis lahti võttes selgus et 1200.Täna võtan kas alumise osa pulkadeks ning siis saab teada mis seisukorras on ja kas niisama saab uuesti töölooma sellest,kuna seest paistab küll jube tahmane.Lahti võttes avastasin et nukiga on miskit tehtud,et oleks nagu peale keevitatud.Et nüüd oleks vaja siis teada kas on lihtsalt taastatud või on vähe kangemaks tehtud.Mootori ajalugu on teadmata.
Eile võtsin kolvid välja ning pilt on kurb selles suhtes et kolvid tuksis.1. 3.ja 4. kolvi esimese ja teise rõnga vahelt veerand kolvi jagu tükid väljas,seega vaja uusi kolbe.Täna pesen mootori jupid puhtaks ning siis vaja sebida kuskilt uued kolvid ja rõngad.
Nii,alanud on siis selle hädise mootori koostamine.Kuna ise enne väga ei ole mootoritega tegelenud,siis oleks selline küsimus,et kust oleks mõistlik osta originaal mõõdus kolvid ja rõngad?Mootoriks siis 1200.
Nii.Asi jätkuvalt areneb.Tänase seisuga sai uued kolvid ja rõngad komplekteeritud ning saab mootori nüüd kokku panna.Saab näha kuidas see siis käima hakkab.Koolis sai üks 28 aastat seisnud 528 km sõitnud 1300 käima pandud millel olid sellest pikast seismisest kolvid kinni jäänud.Autoks ise oli 21063 ning nägi tõeliselt kena välja:o kuigi kahjuks on juba selle 528 km jooksul paugu saand ette vasakule nurka ning tiib vahetatud.Täiesti originaal pill.
hunter112 kirjutas:Koolis sai üks 28 aastat seisnud 528 km sõitnud 1300 käima pandud millel olid sellest pikast seismisest kolvid kinni jäänud.Autoks ise oli 21063 ning nägi tõeliselt kena välja:o kuigi kahjuks on juba selle 528 km jooksul paugu saand ette vasakule nurka ning tiib vahetatud.Täiesti originaal pill.
THK's? Kuna üpris heas korras oli ja vasak esitiib musta värvi siis eeldan, et räägime samast masinast. Päris kõvasti anti gaasi sellele seal kolmapäeval.
Sama masin jah.Mina ja klassivend panime süüte paika ja tegime karpa puhtaks(sellele eelnes täielik mootori osandamine,plokk hooniti tõukuris ning läks uute kolvirõngaste ja tihenditega kokku),peale seda hakkas ilusti käima ning siis õpetaja ise lasi ta pöördesse.Mingeid puterdamisi ei esinenud.:PProoviringile kahjuks ei lastud:regan
Asi nüüd sedamoodi,et vaja on uusi uksi sellele masinale,kuna reeglites kirjas et uksed peavad olema ka väljast avatavad.Seega pakun need ilma linkideta uksed müügiks või vahetuseks teiste samaväärsete uste vastu.
Reiner ja zajetz rääkisid Taalis et neil on pakkuda sellist kütusepaaki mida saab pagassist tankida.Ehk on pilte jagada nendest?
Ega kellegi juhtumisi ei ole pakuda lada kastile padja tala?Lootus sel nädalal kast ja kardaan alla visata ning siis saaks juba proovida kas ka mootor elumärke näitab.
hunter112 kirjutas:Ega kellegi juhtumisi ei ole pakuda lada kastile padja tala?Lootus sel nädalal kast ja kardaan alla visata ning siis saaks juba proovida kas ka mootor elumärke näitab.
juhtumisi on küll, vedeleb siksi asjade hulgas kastis,kui huvi anna teada:D
Jah,tean seda varianti.Originaal paake mul mitu tk.Aga vaja ju ringi teha.Ise arvan et päris tavalise traatkeevitusega sinna ei lähene,et tuleks see asi jootmise/vasetamise teel teha.
PS.Aga võiks ära kuulata reineri ja zajetzi pakkumised millest Taalis juttu oli.Et kui teil miskit üle siis oleks nagu huvitatud.
Tänase seisuga said külge,esi topelt satbikas,tulede kopsikud salongi soojendus ja süütepool.Homme selgub uste ja muude asjade saamise saatus.
Tänase seisuga sai uus mootor esimest korda tule torusse.Süüdet vaja veel näppida ning väljalase ja sidur lõpetada siis saaks ka juba esimese prooviringi ehk teha.
Nüüd ka sidur OK.Pusin papsiga praegu elektri kallal,mis on väga ulmeline,kuna kunagi Risto ju pani 07 armatuuri sisse ja juhtmestiku ümbertegemise jättis poolikuks.Midagi juba on olemas aga väga lahja veel esialgu.Kui päris jagu asjast ei saa siis arvatavasti kisun selle maha ja teen ise uue ja siis ainult rajale vajalikud asjad.Plaan ka käigukang tahapoole tuua.Täna tõin selle jaoks ka ühe suvalise sisemise rooliotsa,ehk siis plaan sarnane süsteem teha nagu kasutajal ''twist'' on tehtud.