
2101, Tarts, 75'
2101, Tarts, 75'
Väga asjalik projekt kahju et endal finantsi selliseks asjaks ei ole. Ilus vaadata kohe. Nii mõnigi ei viitsiks ega tahaks sellist raha vazi panna kuna selle raha eest saab juba päris hea ja kiire lääneka . Tekkis ka üks küsimus vaadates su auto edenemist algusest , et kust saaks sihukesi flantse ja palju need ka rahakotti kergendasid ja äkki saad panna mõne pildi tagumistest piduritest tahan endale samuti ketaspidurid taha panna aga veel ei tea kuidas. Edu ja paljusid kilomeetreid sulle 

-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 482
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Pole ammu kirjutanud,kuna sai suvel Soome nukad veel haigemate vastu vahetatud ,viimased pärit Inglismaalt,ei tule vana pritse toime ,kuna klapid liiga pikalt avatud ja vana mehaaniline pritse töötab hõrendusele, siis tuli muretseda uus.
Uus pritse saabus juba mullu sügisel Saksamaalt ja pärit seekord mootorattalt.
Tekkis vajadus ka jagajast lahti saada,tema asemele tuleb igale silindrile oma süütepool,Baieri maalt+lugeja 60-2 hammast.
Kõike seda kremplit hakkab juhtima Megascuirt,viimane küll tellitud kuid pole Jankide maalt veel kohale jõudnud.
Kui uudist siis annan teada ja lisaks mõne pildi kah.
Uus pritse saabus juba mullu sügisel Saksamaalt ja pärit seekord mootorattalt.
Tekkis vajadus ka jagajast lahti saada,tema asemele tuleb igale silindrile oma süütepool,Baieri maalt+lugeja 60-2 hammast.
Kõike seda kremplit hakkab juhtima Megascuirt,viimane küll tellitud kuid pole Jankide maalt veel kohale jõudnud.
Kui uudist siis annan teada ja lisaks mõne pildi kah.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
-
tTarts
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 482
- Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
- Asukoht: valga
- Autod: Vaz 2101
- Kontakt:
Ilmselt mitte,arvan ,et see tingitud tsikli õhupuhastikorpuse iseärast,vaja viia nad ilmselt samale tasapinnale,või mis arvad.Algselt postitas: PuZuP
Hmm... kas "trompetid" peavadki eri pikkustega olema nagu pildil näha, või on lihtsalt seadistamata veel ?
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1733
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Loomulikult samale tasapinnale...
Muidu kaks silindrit "töötaks" madalamalt ja kaks kõrgemalt
Küsimus ongi nüüd selles, et kui pikk on õhu tee klapi pealt trompeti otsani...ning muidugi arvestada, kuspool küljes õhk liigub...
Vaatan, kas leian mingid materjalid selle sisselaske pikkuse arvutamise kohta
Üldine tõde on see, et mida lühem, seda kõrgemalt "käib" ja vastupidi...
Muidu kaks silindrit "töötaks" madalamalt ja kaks kõrgemalt

Küsimus ongi nüüd selles, et kui pikk on õhu tee klapi pealt trompeti otsani...ning muidugi arvestada, kuspool küljes õhk liigub...
Vaatan, kas leian mingid materjalid selle sisselaske pikkuse arvutamise kohta

Üldine tõde on see, et mida lühem, seda kõrgemalt "käib" ja vastupidi...
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Mina arvan et see ühepikkusteks tegemine pole mõtekas. Honda on selle spetsiaalselt nii teinud
"Even the injector bodies plastic velocity stacks have been specially tuned for optimal performance. The two velocity stacks for cylinders 2 and 3 are 10mm longer than those for cylinders 1 and 4. This difference in length helps smooth the intake timing for each cylinder. Likewise, the internal diameters of the stacks narrow by approximately 1mm at their base in order to maximize their venturi effect and accelerate the flow of air into the cylinders."
Ma olen muudelgi võistlusmasinatel näinud erineva pikkusega trompeteid, mõnel isegi kõik eri pikkusega. See sellepärast et üks silinder teiselt õhku ära ei imeks...
"Even the injector bodies plastic velocity stacks have been specially tuned for optimal performance. The two velocity stacks for cylinders 2 and 3 are 10mm longer than those for cylinders 1 and 4. This difference in length helps smooth the intake timing for each cylinder. Likewise, the internal diameters of the stacks narrow by approximately 1mm at their base in order to maximize their venturi effect and accelerate the flow of air into the cylinders."
Ma olen muudelgi võistlusmasinatel näinud erineva pikkusega trompeteid, mõnel isegi kõik eri pikkusega. See sellepärast et üks silinder teiselt õhku ära ei imeks...

-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 846
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Ja kui ma ei eksi, siis peaks erineva pikkusega trompetid ka momendi graafikut veidi ühtlasemaks (st laugemaks) tegema.Algselt postitas: Valdz
...Ma olen muudelgi võistlusmasinatel näinud erineva pikkusega trompeteid, mõnel isegi kõik eri pikkusega. See sellepärast et üks silinder teiselt õhku ära ei imeks...
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?