2101, Tarts, 75'

2101, Tarts, 75'

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
f
france2
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Nov 2006 21:18
Asukoht: Märjamaa
Autod: Lada Vfts

Postitus Postitas france2 »

Väga asjalik projekt kahju et endal finantsi selliseks asjaks ei ole. Ilus vaadata kohe. Nii mõnigi ei viitsiks ega tahaks sellist raha vazi panna kuna selle raha eest saab juba päris hea ja kiire lääneka . Tekkis ka üks küsimus vaadates su auto edenemist algusest , et kust saaks sihukesi flantse ja palju need ka rahakotti kergendasid ja äkki saad panna mõne pildi tagumistest piduritest tahan endale samuti ketaspidurid taha panna aga veel ei tea kuidas. Edu ja paljusid kilomeetreid sulle ;)
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

kuna läänekad on juba ammu olemas siis rahad ladasse
'
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Tarts siis uut kollet valmistamas.....Pilt
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Hakkab looma....Pilt
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Kolle koos pritsungiga...Pilt
Jupid Venemaalt!
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Pole ammu kirjutanud,kuna sai suvel Soome nukad veel haigemate vastu vahetatud ,viimased pärit Inglismaalt,ei tule vana pritse toime ,kuna klapid liiga pikalt avatud ja vana mehaaniline pritse töötab hõrendusele, siis tuli muretseda uus.
Uus pritse saabus juba mullu sügisel Saksamaalt ja pärit seekord mootorattalt.
Tekkis vajadus ka jagajast lahti saada,tema asemele tuleb igale silindrile oma süütepool,Baieri maalt+lugeja 60-2 hammast.
Kõike seda kremplit hakkab juhtima Megascuirt,viimane küll tellitud kuid pole Jankide maalt veel kohale jõudnud.
Kui uudist siis annan teada ja lisaks mõne pildi kah.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Hmm... kas "trompetid" peavadki eri pikkustega olema nagu pildil näha, või on lihtsalt seadistamata veel ?
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Algselt postitas: PuZuP
Hmm... kas "trompetid" peavadki eri pikkustega olema nagu pildil näha, või on lihtsalt seadistamata veel ?
Ilmselt mitte,arvan ,et see tingitud tsikli õhupuhastikorpuse iseärast,vaja viia nad ilmselt samale tasapinnale,või mis arvad.
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Loomulikult samale tasapinnale...
Muidu kaks silindrit "töötaks" madalamalt ja kaks kõrgemalt :P

Küsimus ongi nüüd selles, et kui pikk on õhu tee klapi pealt trompeti otsani...ning muidugi arvestada, kuspool küljes õhk liigub...
Vaatan, kas leian mingid materjalid selle sisselaske pikkuse arvutamise kohta :)
Üldine tõde on see, et mida lühem, seda kõrgemalt "käib" ja vastupidi...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
v
Valdz
Aasta Projekt
Postitusi: 612
Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
Asukoht: Jüri
Autod: 1971 BA3-2101
Kontakt:

Postitus Postitas Valdz »

Mina arvan et see ühepikkusteks tegemine pole mõtekas. Honda on selle spetsiaalselt nii teinud

"Even the injector bodies plastic velocity stacks have been specially tuned for optimal performance. The two velocity stacks for cylinders 2 and 3 are 10mm longer than those for cylinders 1 and 4. This difference in length helps smooth the intake timing for each cylinder. Likewise, the internal diameters of the stacks narrow by approximately 1mm at their base in order to maximize their venturi effect and accelerate the flow of air into the cylinders."

Ma olen muudelgi võistlusmasinatel näinud erineva pikkusega trompeteid, mõnel isegi kõik eri pikkusega. See sellepärast et üks silinder teiselt õhku ära ei imeks...Pilt
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 846
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Algselt postitas: Valdz
...Ma olen muudelgi võistlusmasinatel näinud erineva pikkusega trompeteid, mõnel isegi kõik eri pikkusega. See sellepärast et üks silinder teiselt õhku ära ei imeks...
Ja kui ma ei eksi, siis peaks erineva pikkusega trompetid ka momendi graafikut veidi ühtlasemaks (st laugemaks) tegema.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Sai täna hõtul tiba sisselaske flansi lihvatud käiakivil,lõbus tegevus just pole,aga nüüd kannatab külge panna.Pilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Õhufiltri tarbeks flants kah küljes,saab filtrit tellima hakata.Pilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Peadpidi kapotiallPilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

VeelPilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

SüütepoolidPilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

VeelPilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

LugejaPilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
t
Tarts
Ladaklubi Liige
Postitusi: 482
Liitunud: 06 Nov 2003 17:39
Asukoht: valga
Autod: Vaz 2101
Kontakt:

Postitus Postitas Tarts »

Hulga juhtmeidPilt
Aga Sankt-Peterburis pidi selline vinge minetitegija baba elama,et imeb Lada kasvõi -30C juures sumbutitoru kaudu käima.
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

et kolmapäeval kohtume riia lähedal maantee ääres näoga tsehhi suunas :D

tegelt tore, et asi ikka areneb:bouncing
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Vasta