2101 Jonx 1972 "Müüdud"
2101 Jonx 1972 "Müüdud"
- IceStorm
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 254
- Liitunud: 20 Nov 2004 21:03
- Asukoht: Saaremaa
- Autod: 2103 '74, 21063 '89, 21044 '96, VIS 23461-12 '02 & VIS 23464-10 '04
Mida rohkem ukse pinda pigimatiga katta seda parem muidugi oleks, aga mõelda tuleb ka lisanduvale raskusele, ühe mati kaal 1,8 kg kandis (kuidas käituvad uksehinged?). Minu arvutuste kohaselt ei kata ühte ust isegi 2 matiga ära. Olen päris palju selle teema kohta foorumitest lugenud ja paistab, et rohkem kasu on suuremate plekipindade katmisest (näiteks ukse keskpaik, kus pole tugevdusi), kusjuures vahed mattide vahel võivad täiesti olla. Otstarbekas oleks matt väiksemateks juppideks lõigata, kuna tervena teda sinna paigaldama vist ei mahugi? Isiklikult paneks iga ukse sisse 2 matti (3,6 kg).
Kas rattakoobastele pigimati paigaldamist pole kaalunud?
Minu mõte - pannes iga ukse sisse 2 matti, kattes rattakoopad ja mootori vaheseina kuluks selliseid matte 5 pakki ja lisanduv kaal oleks umbes 28 kg. Kõige hullemad kohad saaks nii kaetud. Mujale läheks siis vilt.
Enne mattide paigaldamist tuleb pinnad kindlasti väga puhtaks teha!
Projekt ise on väga muljetavaldav, jõudu tööle!
Kas rattakoobastele pigimati paigaldamist pole kaalunud?
Minu mõte - pannes iga ukse sisse 2 matti, kattes rattakoopad ja mootori vaheseina kuluks selliseid matte 5 pakki ja lisanduv kaal oleks umbes 28 kg. Kõige hullemad kohad saaks nii kaetud. Mujale läheks siis vilt.
Enne mattide paigaldamist tuleb pinnad kindlasti väga puhtaks teha!
Projekt ise on väga muljetavaldav, jõudu tööle!
Iga ilmaga aktsioonis!
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Tänan nõuande eest, ise olid just samad plaanid, et rattakoopad selle pigimatiga ja ka eest mootorivahe sein. Samas tahaks ka pagassi luugi seestpoolt selle sama matiga katta.. Vaatab kuidas rahad vabanevad, plaane palju, raha ei jagu kõikjale.Algselt postitas: IceStorm
Mida rohkem ukse pinda pigimatiga katta seda parem muidugi oleks, aga mõelda tuleb ka lisanduvale raskusele, ühe mati kaal 1,8 kg kandis (kuidas käituvad uksehinged?). Minu arvutuste kohaselt ei kata ühte ust isegi 2 matiga ära. Olen päris palju selle teema kohta foorumitest lugenud ja paistab, et rohkem kasu on suuremate plekipindade katmisest (näiteks ukse keskpaik, kus pole tugevdusi), kusjuures vahed mattide vahel võivad täiesti olla. Otstarbekas oleks matt väiksemateks juppideks lõigata, kuna tervena teda sinna paigaldama vist ei mahugi? Isiklikult paneks iga ukse sisse 2 matti (3,6 kg).
Kas rattakoobastele pigimati paigaldamist pole kaalunud?
Minu mõte - pannes iga ukse sisse 2 matti, kattes rattakoopad ja mootori vaheseina kuluks selliseid matte 5 pakki ja lisanduv kaal oleks umbes 28 kg. Kõige hullemad kohad saaks nii kaetud. Mujale läheks siis vilt.
Enne mattide paigaldamist tuleb pinnad kindlasti väga puhtaks teha!
Projekt ise on väga muljetavaldav, jõudu tööle!
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
mina paigaldasin "petroflex" katusekatte materjali, 3mm paks, klaaskiud armeeringuga.
Ei hakanudki haisema, 1 rull oli ligikaudu 300.- 10m² rullis.
Põrandamattide alla 3 kihti, tagaistme taha 1 kiht, ustele paigaldasin otse uksepappide alla täies ulatuses, ja originaal düüblitega.
Tulemüürile ei saanud ligi . seal oli aga üks läbiviik lahti, mis lasi rohkelt müra sisse. Lõpuks suutsin selle osa katta liimitava matiga( analoogne sinu poolt kasutatavaga) 50x50 cm. 80.-
Kokkuvõttes sai masin vaiksem ja mugavam. Samas veendusin, et pole mingit mõtet kasutada liimiga kalleid plaate, kuna hinnavahe on suur ja tulemus sama.
Ise pelgasin seda bituumeni haisu kuumal suvepäeval aga minu kartused osutusid asjatuks.
See ei tähenda nüüd, et teeksin sinu tegemisi maha lihtsalt soovitus ka teistele, et kallist liimitavat matti võib kasutada vertikaalsetel pindadel, suuremate pindadel, kus saab hakkama ka ilma liimita, võib kasutada odavamat lahendust.
Kas see valge auto on tulevikus igapäevasõiduk või hobiauto?
Nimelt võib see vilt hakata niiskust koguma, kui pikemalt märgade ilmadega sõidus olla.
Seda liimplaati plaanisin ise paigaldada mootoriruumi poolt tulemüürile, kui ükskord mootorivahetust tegema hakkan.
Ei hakanudki haisema, 1 rull oli ligikaudu 300.- 10m² rullis.
Põrandamattide alla 3 kihti, tagaistme taha 1 kiht, ustele paigaldasin otse uksepappide alla täies ulatuses, ja originaal düüblitega.
Tulemüürile ei saanud ligi . seal oli aga üks läbiviik lahti, mis lasi rohkelt müra sisse. Lõpuks suutsin selle osa katta liimitava matiga( analoogne sinu poolt kasutatavaga) 50x50 cm. 80.-
Kokkuvõttes sai masin vaiksem ja mugavam. Samas veendusin, et pole mingit mõtet kasutada liimiga kalleid plaate, kuna hinnavahe on suur ja tulemus sama.
Ise pelgasin seda bituumeni haisu kuumal suvepäeval aga minu kartused osutusid asjatuks.
See ei tähenda nüüd, et teeksin sinu tegemisi maha lihtsalt soovitus ka teistele, et kallist liimitavat matti võib kasutada vertikaalsetel pindadel, suuremate pindadel, kus saab hakkama ka ilma liimita, võib kasutada odavamat lahendust.
Kas see valge auto on tulevikus igapäevasõiduk või hobiauto?
Nimelt võib see vilt hakata niiskust koguma, kui pikemalt märgade ilmadega sõidus olla.
Seda liimplaati plaanisin ise paigaldada mootoriruumi poolt tulemüürile, kui ükskord mootorivahetust tegema hakkan.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Auto sõidab vaid suvel ja loodan ka kuiva ilmaga hakkama saada. Talvel jääb seisma sooja garaazi..Algselt postitas: robi
Kas see valge auto on tulevikus igapäevasõiduk või hobiauto?
Nimelt võib see vilt hakata niiskust koguma, kui pikemalt märgade ilmadega sõidus olla
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
-
mMel
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1391
- Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 3x fwd, 5x rwd
Kui auto vaid suvel sõitmiseks, siis mina ei paneks neid logareid. Jäävad koledad mustad servad koobaste servadesse. Kui taga roostetõrje tehtud (korralik mastiks), sis pole sinna logareid üldse vaja. Ette aga vaataks alumiinimist logarid, mis lähevad tervenisti rattakoopa sisse. Need logarid ei paista välja, aga kaitsevad, et sopp ei lendaks tulede ümbrusesse kokku.
Väljast jääb ilus valge auto.
Mul on endal kõigil autodel sedasi, ka talvel autot kasutades ei olnud taga logareid.
Väljast jääb ilus valge auto.
Mul on endal kõigil autodel sedasi, ka talvel autot kasutades ei olnud taga logareid.
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Paraku jõudsin juba need külge kruvida. Jääb suht ok minuarust. Homme teen pildid ka. Täna sain ustesse selle pigimati ka ära pandud. Kahjuks vaid esiustele, kummasegi läks kaks matti, kilodes siis läks üks uks raskemaks u 3,5 kg, samas ka vaikseks(ei ole enam seda pleki kolinat vaid on tume ja summutatud hääl)Algselt postitas: Mel
Kui auto vaid suvel sõitmiseks, siis mina ei paneks neid logareid.
Täna läks veel külge stabikas, mis aga lähipäevil saab omale kaaslaseks teise stabika. Kinnitused teen homme ära, uued puksid saab vast järgmine nädal.
Samas tahaks teada, et palju võiks maksta valuvelje poldid, lada originaalid jäävad lühikeseks. Vaidlesin küll Olkule vastu, et piisavalt pikad kuid tõestus oli kiire tulema. Vaatasin, et auto tagaratas loksub ja viskab sõites. Keerasin kapsli maha ja pilt oli nukker. Kaks polti vedeles lihtsalt kapsli taga ja kaks olid suht kergelt kinni. Õnn et autot proovisin ja kiirus u 10 km/h oli. Suured kiirusel oleks tagajärjed olnud väga kehvad

Aga üle ka plokikaane poldid, mõtlesin et keermestaks need ära ja lõigaks lühemaks. Kuid kumb oleks parem lahendus. Uued valuvelje poldid või siis plokikaane omad?
Homme uued uudised
Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Nädalavahetusel ostsin endale, st autole juurde pigimatti. Pigimatt on siis katusekattematerjal pibol. Rullis seda 15 m2 ja jagub päris palju. Paigaldan kuuma puhuriga. Praeguseks valmis pagasnik ja tagumised uksed. Kuna ta on suht peen, u 2 mm siis sai seda pandud ustesse 3 kihti. Lisaks värvitud kapotialune. Pilte siis ka.

Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Panin ka ustele klaasid ette ja vahetasin esimesed uksed linkidega uste vastu. Paraku ei taha nad kuidagi sobida, sobitamisele läks üle 2 tunni.

Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Mootori ruumi osad jupid said punase katte. Et jääks ilus tulemus tuli 3 korda üle värvida. Tahaks ka lakki peale saada siis oleks ilusam vaadata. Enamus mutreid ja polte on vahetatud välja uute ja läikivate vastu. Saaks veel mootoriploki ka puhtamaks oleks väga hea. Pildil peal ka vana karpa, uus on remonditud kuid ootab peale panemist

Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Tagant vaatasin ja jäin mõtlema, et oleks vaja 02 stanget. Kuna nr tuleb stange alla siis ei ole seda valgustuse kohta vaja.

Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Pigimatiga kaetud pagasnikuluuk

Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Pooleli olev pagass

Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- Jonx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1409
- Liitunud: 06 Nov 2003 21:53
- Asukoht: Kärdla
- Autod: 2101
- Kontakt:
Täna siis käisin autoga väiksel ringil. Mootor ei tööta nii nagu peaks. Küll jääb gaas peale, küll on muid jamasid. Lisaks tabas mind kurb üllatus, kui sõitmast tulles avastasin, et bensiinipaak lekib alt. Homme tuleb uut paaki paigaldama hakata. Paak tuleb punase 013 peale, millest on praeguseks saanud doonorauto.
Lisaks lõin lollipeaga kinni kapoti kuid kapoti avamistross oli veel panemata. Nussisin ikka kõvasti, algul proovisin traadiga tõmmata seda hooba läbi kapoti avade. Kuid kui kriipisin yhte ribi siis loobusin. Otsustasin siis eest kapoti hinged lahti keerata. Kuna uued poldid siis ei olnud erilist probleemi. Kuid lahti neid ikkagi ei saanud. Läksin jälle traadiga kallale ja sain ka selle kapoti lahti. Hakkan käivitama ja ei võta starterit taha. Kindlasti starteri juhe lahti, nii oligi. Minu arust see kõige nõmedam juhe mida peab tagasi panema. Nii raske on ligipääseda. Suure jamamise peale, kätega kobamisi sain ka selle paika. Oligi õhtu käes ja homme uued uudised kui ilusat ilma peab. Lõpetuseks lihtsalt üks ilus pilt
Lisaks lõin lollipeaga kinni kapoti kuid kapoti avamistross oli veel panemata. Nussisin ikka kõvasti, algul proovisin traadiga tõmmata seda hooba läbi kapoti avade. Kuid kui kriipisin yhte ribi siis loobusin. Otsustasin siis eest kapoti hinged lahti keerata. Kuna uued poldid siis ei olnud erilist probleemi. Kuid lahti neid ikkagi ei saanud. Läksin jälle traadiga kallale ja sain ka selle kapoti lahti. Hakkan käivitama ja ei võta starterit taha. Kindlasti starteri juhe lahti, nii oligi. Minu arust see kõige nõmedam juhe mida peab tagasi panema. Nii raske on ligipääseda. Suure jamamise peale, kätega kobamisi sain ka selle paika. Oligi õhtu käes ja homme uued uudised kui ilusat ilma peab. Lõpetuseks lihtsalt üks ilus pilt

Autoorienteerumine, Linnaseiklused, Seikluskoolitused, Suvepäevad - http://www.seiklusministeerium.ee
- viaccess
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1926
- Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
- Asukoht: Valga
- Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
- Kontakt:
Siis kui mu auto oli ilus ja punane siis oli tal küljes ülisuur antitiib, mis kaalus vähemalt 15 kilo, pagasnik seisis ilusti üleval, nii et Jonxi autol kasutatud pigimatt peaks kaaluma kõige rohkem 2 kg, ja luuk püsib ilusti üleval....Algselt postitas: allah
Kas pakiruumi luuk liiga raskeks ei läinud ja vedrud ikka jõuavad luugi lahti lükata?
Enda 02-l läksin liiga hoogu pigimati paigaldamisega ja nüüd vedrud vaevu jõuavad luuki lahti hoida.
To Jonx: Kapotialune hakkab saama, aint et enne panne ikkagi selliseid asju külge nagu kapotitross, siis hakka tegema prooviringe, neid saad teha veel hallituseni.... nii et auto ilusti kompletseks, ja siis tuld!!!!!!!!!!
[Muudetud: 3/4/2007 viaccess]
Jupid Venemaalt!