2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971
2101, Valdz - Kopikas Racing, 1971
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Vahepeal sai käidud uuesti TKTK dünos, tulemus peal 20% väiksem kui enne mõningatel arusaamatutel põhjustel.
Siin ka video sellest: http://www.youtube.com/watch?v=RmzwyzOAsx4
[Muudetud: 1/11/2008 Valdz]
Siin ka video sellest: http://www.youtube.com/watch?v=RmzwyzOAsx4
[Muudetud: 1/11/2008 Valdz]
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Nad said jah terve meetrise tüki sealt ära lõigata, kuna see oli väga paljudest kohtadest katki. 
Aga siin ka dynomax'is käimisest video:
http://www.youtube.com/watch?v=2HOP-N69Puk

Aga siin ka dynomax'is käimisest video:
http://www.youtube.com/watch?v=2HOP-N69Puk
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Kolm on kohtuseadus... Täna siis saime jagu ka kolmandast käigukastist. Autost tuleb väike lugu motors24'jas ja proovisime teha burnouti. 
Külmal, märjal asfaldil, märgade tagarehvidega - start @ 5000 rpm oli esi rattad maast lahti tõstnud ja siis käis KRRRR.
Tõenäoliselt siis esimese käigu hammasrattad tõmbas tühjaks.
Igatahes hakka või Hoosier'itega talvel sõitma.

Külmal, märjal asfaldil, märgade tagarehvidega - start @ 5000 rpm oli esi rattad maast lahti tõstnud ja siis käis KRRRR.
Tõenäoliselt siis esimese käigu hammasrattad tõmbas tühjaks.
Igatahes hakka või Hoosier'itega talvel sõitma.

-
eEve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 196
- Liitunud: 29 Juun 2006 19:00
- Asukoht: Jüri alevik, Harjumaa
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Täna siis ilmus eelmisel nädalal filmitud video motors24-s.
LINK MOTORS24-ja
LINK MOTORS24-ja
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 4002
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Supergut ütleksid sellise asja peale germaanlased.
Jätkuvalt ei saa tagasi hoida omi emotsioone ja soovin, et sel perel läheks tuleval aastal karussellis püsimine edukamalt, kui siiani.
Ma olen alati olnud igasuguse autospordi rahastamise peale kole kuri mõttega, et "tehku kuradid ka midagi ise!", aga no see ekipaazh on end minu silmis küll isetegemisega ülikõrgele kohale tõstnud.
Kõigest hingest loodan, et ükspäev leiab teid keegi ja avab omad rahakotirauad.
Parimat soovides:
/Jan.
Jätkuvalt ei saa tagasi hoida omi emotsioone ja soovin, et sel perel läheks tuleval aastal karussellis püsimine edukamalt, kui siiani.
Ma olen alati olnud igasuguse autospordi rahastamise peale kole kuri mõttega, et "tehku kuradid ka midagi ise!", aga no see ekipaazh on end minu silmis küll isetegemisega ülikõrgele kohale tõstnud.
Kõigest hingest loodan, et ükspäev leiab teid keegi ja avab omad rahakotirauad.
Parimat soovides:
/Jan.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Kui sponsoreid praeguses majandussurutises ei peaks tulema siis proovi üle kolida bmw käigukastile - e34 540i kast kannatab ju originaalis 210kw ja 400Nm
tüüp on getrag S6S 420G
mingisugune on müüa ka ebays - ilmselt õnnestub eestist ehk odavamalt leida see..
Loodame ikka parimat!
tüüp on getrag S6S 420G
mingisugune on müüa ka ebays - ilmselt õnnestub eestist ehk odavamalt leida see..
Loodame ikka parimat!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Seda kasti tean ja olen uurinud, suht haruldane aga siiski kättesaadav. See kindlasti üks tugevamaid seeria manual kaste mis saada.
Jama selles, et juba praegu on 400nm mootorist käes ja kui sellel kastil peaks midagi juhtuma (kasvõi oma lollusest), siis on raske leida uut. Automaatkastil oleks võimalik enamus asju saada kiiresti ja kui vaja siis ka tugevamaid.
Tahaks käigukasti saada tagavaraga, et ei peaks järgmine aasta jälle selle peale mõtlema.
Jama selles, et juba praegu on 400nm mootorist käes ja kui sellel kastil peaks midagi juhtuma (kasvõi oma lollusest), siis on raske leida uut. Automaatkastil oleks võimalik enamus asju saada kiiresti ja kui vaja siis ka tugevamaid.
Tahaks käigukasti saada tagavaraga, et ei peaks järgmine aasta jälle selle peale mõtlema.
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Järgmisel nädalal valmivad Kopikas Racingu 2009.a. kalendrid.
Kalender korralikul paberil, igal kuul erinev pilt + esi/tagakaan ja info auto kohta. Kalendril märgitud lisaks kuudele ja kuupäevadele, päikesetõusud, nädalanumbrid, väikeselt eelmine ja järgmine kuu. Suurus: kaks, natuke suuremat paberit kui A4, keskelt kinni spiraaliga.
Pildid üheksalt erinevalt autorilt (Mihkel Majori, Kertin Vasser, Tarvo Oras, Martin Varik, Deniss Podnebess, Sergei Zjuganov, Kenneth Benström, mina ja Eve)
Hinnaks 225.-
Kes on huvitatud palun andke teada, sest plaanis teha neid väiksem kogus.
Ettemaks tervitatav ja palun maksta MTÜ Kopikas Racing arvele; Hansapank a/a: 221039675845. Ettemaksu korral palun teada anda ka postiaadress e-mailile indrek@kopikasracing.ee või U2U.
Postitamiskulud hinna sees.
Kalendritest saadud tulu läheb tulevase hooaja eelarvesse.
[Muudetud: 6/1/2009 Valdz]
Kalender korralikul paberil, igal kuul erinev pilt + esi/tagakaan ja info auto kohta. Kalendril märgitud lisaks kuudele ja kuupäevadele, päikesetõusud, nädalanumbrid, väikeselt eelmine ja järgmine kuu. Suurus: kaks, natuke suuremat paberit kui A4, keskelt kinni spiraaliga.
Pildid üheksalt erinevalt autorilt (Mihkel Majori, Kertin Vasser, Tarvo Oras, Martin Varik, Deniss Podnebess, Sergei Zjuganov, Kenneth Benström, mina ja Eve)
Hinnaks 225.-
Kes on huvitatud palun andke teada, sest plaanis teha neid väiksem kogus.
Ettemaks tervitatav ja palun maksta MTÜ Kopikas Racing arvele; Hansapank a/a: 221039675845. Ettemaksu korral palun teada anda ka postiaadress e-mailile indrek@kopikasracing.ee või U2U.
Postitamiskulud hinna sees.
Kalendritest saadud tulu läheb tulevase hooaja eelarvesse.
[Muudetud: 6/1/2009 Valdz]