Veljed on need mis kätte saan nagu öeldud 4*100. Aga viimasel ajal hakkasid jällegi R15 veljed millegipärast otsa saama Esimesed rummud treid 55mm peale ja teed tikkpoltide peale ringi, siis peaks saama suht paljude tänapäeva velgedega hakkama. Flantsiks kasutan alumiinium plaadist välja lõigatud kettaid.
Ei ole veel ühtegi mootorit ehitanud endale, sestap ikka originaalid sees. Mu mootoris pöördeid ka vähem, piiraja 6200. Camp'i kiirendusel vahetasin 5500 pealt, kõrgemale nad nii reipalt enam ei tõuse ka. Lõpujoonel oli 5200 neljanda käiguga.
Peavad need tavapoldid ka väga hästi,ainult tuleb kindlasti õige jõuga kinni keerata.Kahjuks kunagi ei tea nede eelnevat käekäiku,kui pika sabaga on varem pingutatud.
Algselt postitas: tuhajuhe
Peavad need tavapoldid ka väga hästi,ainult tuleb kindlasti õige jõuga kinni keerata.Kahjuks kunagi ei tea nede eelnevat käekäiku,kui pika sabaga on varem pingutatud.
Seda minagi imestan, et jarmar/atzkarik ja Walter kõik hoiavad pillid pöördes ja veel korduvkasutavad kepsupolti sealjuures. Muidu ise olen mõelnud, et kui ARP mõne teise mootori jaoks, kuid Ladale sobivaid polte ei tooda, uuriks Baltic Boltist miskit.
Siis kui midagi hakkab järgi andma alles siis tuleb hakata mõtlema kuidas asja tugevamaks ja vastupidavamaks teha;) Valmistudes järgmiseks sõiduks sai eelmine nädal väike sõit tehtud kohalikel teedel ja sain laht lühikeste reaktiiv varraste poltidest mis murdusid korraga ära poolraami küljest. Nüüd sai vähe tugevamad poldid muretsetud ja lisa kronsad tehtud, et tagasild seda polti niikiiresti kõveraks ei väntsutaks. Kuna viimane kord Ohekatkus trenni tehes sai pooleks lastud kaks mootoripatja( 1 niva ja 1 originaal 01.) Siis nüüd meisterdan uusi home made patju, eks näis kaua selline lahendus vastu peab.
Algselt postitas: tuhajuhe
Peavad need tavapoldid ka väga hästi,ainult tuleb kindlasti õige jõuga kinni keerata.Kahjuks kunagi ei tea nede eelnevat käekäiku,kui pika sabaga on varem pingutatud.
Seda minagi imestan, et jarmar/atzkarik ja Walter kõik hoiavad pillid pöördes ja veel korduvkasutavad kepsupolti sealjuures. Muidu ise olen mõelnud, et kui ARP mõne teise mootori jaoks, kuid Ladale sobivaid polte ei tooda, uuriks Baltic Boltist miskit.
Vardad on tugevdamatta veel kuna sai kiiruga alla visatud tagasid koos uute juppidega peale avariid. Kui puksid millaskil läbi lähevad siis tugevdan ka vardad ära. Tagaamordi pukse kasutasin mootoripadja tegemiseks.
Mõni õhtu jälle nokitsetud. K.kasti vahetades avastasin et vända simmer lekib ja seda vahetades uurisin ka sidurit milles oli leevendi verdu ümber mõrad tekkinud. Nüüd ootan uut ketast. Katsetamiseks pookisin ettepoole radikad lisa vendika, ehk jahutab vähe rohkem maha ja temp. seier tuleb sealt punasest vähe allapoole. Homme õhtaks võiks masin juba liikuda ja ehk saan hakkata pakkima et Ohekatkus juba ringi paugutada:spin