nii,
nüüd siis kollektor installeeritud koos üsna sportliku väljalaskega..
algas asi kõikvõimalike asjade maha monteerimisega..
vana summuti eraldasime relakaga. kollektor oli ikka eriline vene inseneride leiutis.. sellest kahjuks pilti ei teinudki.. ehk tuha teeb.
teisest lamdast loobusime üldse esialgu.
esimene lamda kolis sinna kus muidu teine pesitsema peaks.
juhet pikendasime täpselt 62cm
kapotiall erilisi üllatusi polnud. kõik pistikud õnneks täiesti erinevad - midagi kuskile valesti pista pole võimalik..
peasüüdlane ka siis:
ja teise nurga alt ka:
tulemusega olen väga rahul.. linnas on väljalase hiirvaikne - kuulda pole midagi, aga kui pedaali suruda ning pöörded üle 3000 jõuavad hüüab ikka täiest kõrist..
sumpa install on tasemel - midagi ei käi vastu, ei logise jne.
lisaks kollele sai installitud ka jäigad mootorikinnitused milleta ei kujuta enam sõitu ette. sobisid pmst ideaalselt. mootor 95% jäik - kuhugi suunas ei liigu eriti. enam ei kao käigukang kiirendades käiku vahetades armatuuri alla

treppis teel ei viska ka teist käiku välja..
loomulikult tuli seoses jäikade kinnitustega tõsta ka tühikäiku - esialgu sai gaasihoovastikku peale keeratud. peab uurima kuidas seda tõsta. ideaalne oleks 1000rpm.
760 ilmselgelt liiga madal..
kokkupanemise käigus sai kiigatud ka gaasijaotusrihma pingutusrulli - oli viimane väga läbi- sisemine plastikust serv oli seestpoolt väljapoole lausa auklik.. laagrikuulid katki - kõrinat päris palju. hea, et asendus kaasas oli..
igatahes meie oleme rahul
