21013, Hunter112, 1983
21013, Hunter112, 1983
-
rrizto05
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 315
- Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
- Asukoht: Vaida
- Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
- Kontakt:
Lada vaikselt edeneb. Mootoriruum, esisillatala ja esikapott(seest poolt) sai puhastatud liivapritsiga ära.
Mootori saab varsti peale tõsta, kui tala paika saab (enne veel peab lansekate küljes kinnitusi väheke tugevamaks tegema). Siis tuleb käigukast alla sobitada. Progetava aju peaks saama see kuu kätte:spin.
Sillatala küljes olevaid alumise õõtshoova kinnitused viisin ette poole. Homme puurib ühe augu veel ära ja siis krunt peale.
Mõned pildid tala ehitusest:

Mootori saab varsti peale tõsta, kui tala paika saab (enne veel peab lansekate küljes kinnitusi väheke tugevamaks tegema). Siis tuleb käigukast alla sobitada. Progetava aju peaks saama see kuu kätte:spin.
Sillatala küljes olevaid alumise õõtshoova kinnitused viisin ette poole. Homme puurib ühe augu veel ära ja siis krunt peale.
Mõned pildid tala ehitusest:
-
rrizto05
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 315
- Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
- Asukoht: Vaida
- Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
- Kontakt:
Tänud via!
Autogrill on ise kompunnitud tõesti. Alguses oli mõte, et teeks kõrge,k us saab katuse ka alla keerata, aga siiski, oleks see liiga kõrgele jäänud ja kokkuvõtteks ebamugav tööd teha. Autot kahjuks ise üles-alla ei saa liigutada. Polnud võtta sellist abivahendit. Aga autot saab väga hästi ka kraanaga üles tõsta(3,5t madel koos kraanaga).
Mootorist võin varsti pilte teha.
Autogrill on ise kompunnitud tõesti. Alguses oli mõte, et teeks kõrge,k us saab katuse ka alla keerata, aga siiski, oleks see liiga kõrgele jäänud ja kokkuvõtteks ebamugav tööd teha. Autot kahjuks ise üles-alla ei saa liigutada. Polnud võtta sellist abivahendit. Aga autot saab väga hästi ka kraanaga üles tõsta(3,5t madel koos kraanaga).
Mootorist võin varsti pilte teha.

-
rrizto05
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 315
- Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
- Asukoht: Vaida
- Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
- Kontakt:
Tänud.
Täna hakkasin põhja korda tegema. Kraapisin suurema osa mastiksist maha. Osades kohtades esineb pindmist roostet, läbivaid auke oli õnneks ainult kolm. Plus siis veel vaja ära vahetada eest tungi kõrvalt olevad karp-plekid kuhu kinnituvad originaalis porilapakate kinnitused.
Kuidas oleks mõistlik põhi korda teha? Kas kannan roostemuunduri peale, lasen ära kuivada, krunt peale, Dinitrol ML, kivikaitse? Kas viimaseks kihiks kõlbab kivikaitse, või võiks midagi muud peale panna?
Täna hakkasin põhja korda tegema. Kraapisin suurema osa mastiksist maha. Osades kohtades esineb pindmist roostet, läbivaid auke oli õnneks ainult kolm. Plus siis veel vaja ära vahetada eest tungi kõrvalt olevad karp-plekid kuhu kinnituvad originaalis porilapakate kinnitused.
Kuidas oleks mõistlik põhi korda teha? Kas kannan roostemuunduri peale, lasen ära kuivada, krunt peale, Dinitrol ML, kivikaitse? Kas viimaseks kihiks kõlbab kivikaitse, või võiks midagi muud peale panna?
- erxx
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 388
- Liitunud: 18 Nov 2007 15:36
- Asukoht: Konguta vald
- Autod: BMW 316 110kW, Vaz 2101
Ma jätan roostemuunduri alla ja pole mingeid probleeme haakumisega, muidugi see on ka vee baasil lahjendatav konsendraat. Aga jaheda ilmaga seda eriti kasutada ei saa kuna vesi ei aura ära ja siis võib tekitada roostet metallile selle tõttu. Võibolla viga kehvas lahuses.Algselt postitas: visible
Lisaks oma kogemuste põhjal, et roostesurm tasub kindlasti maha lihvida või atsetooniga maha võtta, kuna see aine üsna rasvane ja tekitab kerge kile metallile ning tänu sellele võib hiljem tekkida probleeme värvi haakumisega pinnale.