21011,masuurik, 1980
21011,masuurik, 1980
Otstarve samasuurnagu valuvelgedel ja toonklaasil.Igatahes on nüüd all uued tagaamordid,regullitud on kapott,selle avamine ja sellega seonduv samuti on splitter tagasi riiulil.ei pane teda tagasi enam tõenäoliselt.
Toivokuga jah mingiaeg peab vestlema...ta e34 päris kena aparaat.Kui dokumendid korda saab siis peab andreasele ka uuesti auto kaamera ette viima ja uued ajakirja pildid tegema:).
Toivokuga jah mingiaeg peab vestlema...ta e34 päris kena aparaat.Kui dokumendid korda saab siis peab andreasele ka uuesti auto kaamera ette viima ja uued ajakirja pildid tegema:).
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
- undu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 311
- Liitunud: 04 Apr 2010 21:22
- Asukoht: Viljandi/ Tartu
- Autod: Audi 100 C4
ma ei tahtnudki otseselt kedagi solvata, ega midagi sellist, lihtsalt dasfil on ka väga ilus auto ja ammu pole sellest midagi kuulda olnud, ja tahaks väga kuulda, mis ka tema autost saanud onAlgselt postitas: andoSee, et inimene foorumis pidevalt ei kuuluta, et midagi uut küljes, ei tähenda seda, et midagi ei toimu. Koguaeg toimub midagi, see on ju elu, ning pealegi-auto on siiski hobi, mitte inimese põhitöö. Paljudel foorumlastel käib auto ümber kordi kibedam töö, kui välja näidatakse, kuna ei ole tahtmist/viitsimist/vahendeid pidevalt teemat uuendada. Kuid teemaalgatajale tuleb au anda-teema uueneb pidevalt ja on, mida vaadata.Algselt postitas: undu
väga lahe auto, väga hea töö ja pidevad foorumitäiendused, mitte nagu dasf, kellel auto ilmselt lihtsalt seisab, selle pärast sellest midagi enam kuulda polegi:lol:lol:lol
Teema enda juurde tulles on hea näha, et auto juures kõige nõrgem koht sai likvideeritud. Tahaks oma silmaga kriitilise pilguga üle vaadata, piltidelt näib kena.![]()
- Ronn
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 575
- Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21043 - 2.0L
- Kontakt:
Nii natuke kriitikat ka siis. Millal kapoti alt need kollaseks võõbatud jubedad paagid eemaldad ja need originaaliga asendad? Siduri ja piduri potsik maksab 60-75 ringis ja paisupaak jäi sinna 100 ringi. Usun et kapoti alune oleks tunduvalt ilusam kui need asendada ilusate uute paakidega! hetkel kuidagi liiga kirju!
See puhtalt minu arvamus
Edu! Vähemalt on sul auto koos , mitte nagu mul
See puhtalt minu arvamus

Edu! Vähemalt on sul auto koos , mitte nagu mul

-
--Lada-Niva-
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 21
- Liitunud: 15 Nov 2009 15:26
- Asukoht: Vanaküla
- Autod: Wolksvagen Passat 1.8 59Kw . Teine auto : Lada niva 1.6 . Vanem Version !
- Kontakt:
Mul tekkis küsimus ,et kas ülevaatus kestab teiste autodega võrreldes kiiremini või nõuuab aega? Veel natuke enda arvamusest. Minu arust pole siin üksi asi üle või siis vähe. ( sorry suht segane lause ) Need paagid sobivad ka väga hästi.
Masuurik ütleb : PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Õige se on !
Masuurik suurim fänn !
The Best Car Ever !
Õige se on !
Masuurik suurim fänn !

The Best Car Ever !
Kriitika tegelikult õiges väravas ja mõtted sealsuunas liiguvad.Nüüd auto valmis ja nipetnäpet asjade jaoks aega.Kapotialune on hetkel jah vaja kergelt üle käija...ka uus tosoolipaak oleks teretulnud ning mõningate detailide uuenduskuur.Vaja pidurid üle käija ,kesklukk ka niferdab natuke,ning siis ülevaatusele.Täna sai ka esimene kurjakuulutav tiir linnavahel tehtud:lol...huvitavad näod olid teeääres:wowAlgselt postitas: Ronn
Nii natuke kriitikat ka siis. Millal kapoti alt need kollaseks võõbatud jubedad paagid eemaldad ja need originaaliga asendad? Siduri ja piduri potsik maksab 60-75 ringis ja paisupaak jäi sinna 100 ringi. Usun et kapoti alune oleks tunduvalt ilusam kui need asendada ilusate uute paakidega! hetkel kuidagi liiga kirju!
See puhtalt minu arvamus![]()
Edu! Vähemalt on sul auto koos , mitte nagu mul![]()
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Natuke jamasti hetkel asjad...mahlad alt väljas jne...
.
Lisaks,kas keegi omale ilusat,tervet ja sisuliselt uut 6000k bixenon (kaug + lähi)ei taha osta.?karbid värgid ja garantiid olemas...plug and play sisuliselt.Kõik pistikud ja kõik nagu uued.Peal olnud vast aasta aega,aga kasutanud vaid 3-4 kuud.Ilus valgus ja öösel hea nähtavus samuti.Korralik komplekt.
Samuti peab otsima omale roolisertifikaadid ja väljalaske sertifikaadid...õuduste autoriik ...ära ehita,ära muuda,ära teee...äkki saab parem ja ilusam kah veel,kui tehase saast:flaming.

Lisaks,kas keegi omale ilusat,tervet ja sisuliselt uut 6000k bixenon (kaug + lähi)ei taha osta.?karbid värgid ja garantiid olemas...plug and play sisuliselt.Kõik pistikud ja kõik nagu uued.Peal olnud vast aasta aega,aga kasutanud vaid 3-4 kuud.Ilus valgus ja öösel hea nähtavus samuti.Korralik komplekt.
Samuti peab otsima omale roolisertifikaadid ja väljalaske sertifikaadid...õuduste autoriik ...ära ehita,ära muuda,ära teee...äkki saab parem ja ilusam kah veel,kui tehase saast:flaming.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Võid:).Tänasega TO DO list ka sisuliselt tehtud.
+Tagaaknasirm sai paigaldatud
+Uue piduri peatoru lasin teha
+ uksi veidi regullitud
+ summuti pandud tagant kahele suurele puffrile,mis ei lase tagapütil ujuda
+põhjamastiks ülepõhja lastud
+pidurid õhutatud+uus õli
+Polstreid tuunitud+kõlarirõngaid
+Esituledega ühtteist tehtud
+massilülitit käepärasemaks tehtud
To do :
+ tagaluugi ja ühe ukse regull ning kapoti nurk
+auto tahaks pesta veidi nii seest kui väljast
+helisüsteemi häälestamine
Sai täna peale pidurite upgradi sõitmas käidud ja...pidurdab väääääga hästi:wow:wow..soonimisest tõsiselt kasu...tõsiselt kulub ka ilmselt.Jätsin regulaatori tagant välja kuna ilmselt on see ka väga roostes.Peab libedaga vähe ettevaatlikum lihtsalt olema.Käib edasi ka vägevalt:lol.
Vaja ainult põhjakaitse teha,kuna pool summutitrippi on asfalt juba ära söönd:(.riffelplaadist võiks teha samalaia asja nagu karteri põhja all.Titaan oleks ka ““äge““...pimedas tuld lendab:regan.
Endal suu naerul ja fiiling väga laes tänaõhtusest 5min ringist:bouncing.
Väheajapärast hakkavad fotograafiseeriad ka tulema ilmselt.esimene seanss peaks koos dani käruga olema...hiljem ühe lumivalge ja madala e34-ga ja siis monofotod .Juba helistati ja küsiti ,et millal auto valmis.
+Tagaaknasirm sai paigaldatud
+Uue piduri peatoru lasin teha
+ uksi veidi regullitud
+ summuti pandud tagant kahele suurele puffrile,mis ei lase tagapütil ujuda
+põhjamastiks ülepõhja lastud
+pidurid õhutatud+uus õli
+Polstreid tuunitud+kõlarirõngaid
+Esituledega ühtteist tehtud
+massilülitit käepärasemaks tehtud
To do :
+ tagaluugi ja ühe ukse regull ning kapoti nurk
+auto tahaks pesta veidi nii seest kui väljast
+helisüsteemi häälestamine
Sai täna peale pidurite upgradi sõitmas käidud ja...pidurdab väääääga hästi:wow:wow..soonimisest tõsiselt kasu...tõsiselt kulub ka ilmselt.Jätsin regulaatori tagant välja kuna ilmselt on see ka väga roostes.Peab libedaga vähe ettevaatlikum lihtsalt olema.Käib edasi ka vägevalt:lol.
Vaja ainult põhjakaitse teha,kuna pool summutitrippi on asfalt juba ära söönd:(.riffelplaadist võiks teha samalaia asja nagu karteri põhja all.Titaan oleks ka ““äge““...pimedas tuld lendab:regan.
Endal suu naerul ja fiiling väga laes tänaõhtusest 5min ringist:bouncing.
Väheajapärast hakkavad fotograafiseeriad ka tulema ilmselt.esimene seanss peaks koos dani käruga olema...hiljem ühe lumivalge ja madala e34-ga ja siis monofotod .Juba helistati ja küsiti ,et millal auto valmis.
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!
Mööblipoest diivani ja nahahooldusvahend.Esmalt pesuvahend ja siis mingi spetskreem.
Endal vähe teine aine ja hoopis parem:).Seda ei müüda ka muidugi sedasi.Teiseks otstarbeks mõelnud,aga nahka puhastab kõigeparemini.
Kuna asfalt sõi 60km sisuliselt sileda teega ära osa summutiklambrit ,siis sai paksust alumiiniumist põhjakaitse tehtud.Kaalub healjuhul 2kg,aga on tugev ja sitke:spin.Olematu kliirens vähenes kahjuks ainult jällegi 15 mm võrra.Topelt augud selleks,et vajadusel edasi saaks tõsta ja keskel vee äravoolu auk.Selle asja poleerimine võttis ilge aja ,kuna alguses oli too tavaline sile ja sammaldunud plaat.Auto pestud ,puhas ja läigib ka kenasti hetkel,et ei raatsigi sõita.






EI ole tagant mölkis...varjud mängivad.
[Muudetud: 6-6-2010 masuurik]
Endal vähe teine aine ja hoopis parem:).Seda ei müüda ka muidugi sedasi.Teiseks otstarbeks mõelnud,aga nahka puhastab kõigeparemini.
Kuna asfalt sõi 60km sisuliselt sileda teega ära osa summutiklambrit ,siis sai paksust alumiiniumist põhjakaitse tehtud.Kaalub healjuhul 2kg,aga on tugev ja sitke:spin.Olematu kliirens vähenes kahjuks ainult jällegi 15 mm võrra.Topelt augud selleks,et vajadusel edasi saaks tõsta ja keskel vee äravoolu auk.Selle asja poleerimine võttis ilge aja ,kuna alguses oli too tavaline sile ja sammaldunud plaat.Auto pestud ,puhas ja läigib ka kenasti hetkel,et ei raatsigi sõita.






EI ole tagant mölkis...varjud mängivad.
[Muudetud: 6-6-2010 masuurik]
PILL TULEB PIKA EHITAMISE PEALE!