Algselt postitas: dBoy
Kui viimast pilti vaadata,siis ongi minuarust need ära tõmmatud sealt.
vaata ikka väga väga hoolikalt ja ehk näed ühte tagaluugil
ja kui sa veel hoolikalt vaatad siis on selle dub märgi liim või 2poolse teibi jäänused ainult, st et need on ära võetud. ja ega värvimiseks neid külge jäeta, iseasi kas tagasi pannakse.
Algselt postitas: masuurik
Vist ei hakka renni kaotama .Tagaosa detailid ka kõik tänu robile olemas,ehk saab nädalavahetuseks tagaotsa ka kokku.
Mida sa kardad, seda tööd või ebaõnnestumist (lõpptulemust)? Rennide eemaldamine sinul küll ülejõu ei käi.
Kui mõte ikka ei anna rahu ning ei tea kus otsast alata, siis pane tiivad enne külge. Uksed peavad kindlasti enne rennide lõikumist paigas olema. Lõpptulemus on seda väärt!
PS! Rennid on esimene koht kus rebane välja trügima hakkab.
teades et see renn on põhjusega seal ( vesi hakkab ukse vahele roomama, eriti kui ukse vihmaga lahti teed) siis ei soovita seda kaotada, isegi kopikasraceing mainis selle ära...
Auto audio on nagu seks, ei loe kui pikk sul on vaid peab olema hea...
see spoila on kuidagi nii üksik seal luugi küljes. äkki õnnestub midagi minu kopika tagaosaga sarnast aretada? või servad laugemaks teha. jube järsk tundub :S
Vahepeal natuk mõelnud,mis ennem kruntimist vaja teha..
Peale käijamist oleks tarvis ka ilmselt must krunt maga ajaga ja põlelt sammuti.tahaks haljale plekile otse kruntida,et ei jääks seda roosteohtu alla.Lamellkettaga ei tohiks vägapalju plekki kraapida ja soonida,terasharjaga see oht olemas.
Algselt postitas: masuurik
Lamellkettaga ei tohiks vägapalju plekki kraapida ja soonida,terasharjaga see oht olemas.
Soovitan kasutada relaka otsa käivat kärgketast (NB. relakas peaks olema pööreteregulaatoriga ja lased väikeste pööretega). Ohutu plekile ja eemaldab hõlpsasti värvi ja rooste.
Et must krunt ilma plekki kuumaks ajamata maha saada kasutasin mina nitrolahu ja kõige karedamat karukeelt.
Must krunt tuli maha nagu peseks kraani all määrdunud käsi.
Soovitan kasutada relaka otsa käivat kärgketast (NB. relakas peaks olema pööreteregulaatoriga ja lased väikeste pööretega). Ohutu plekile ja eemaldab hõlpsasti värvi ja rooste. [/quote]
Algselt postitas: GTA
Vaatan ja mõtlen kas mingi teise auto ukselinke ei sobiks panna? 05? Või mingi praeguse aja VW, BMW vms plastiksangaga variandid.
Ei oska oma mõttekäiku seletada aga vb oleks natuke kliinim:D Nagu moodsalt üteldakse
Algselt postitas: masuurik
Vist ei hakka renni kaotama...
Kuna see auto näeb välja juba päris kaasaegne, mõjuksid Audi c4(100/a6) või b4 ukselingid päris hästi ning veel ilma rennita täitsa voh. Siis jääks selline mulje, et kopika uus mudel tänapäevast . Eks omanik ise tea...
Edu!... Ootab tuleust!
Kui rennid kaotada, oleks vaja paigaldada ka välimised uksetihendid(ukse külge). Siis ei tohiks vihma sisse tulla. Audi uksekäepidemed on küll hea mõte. Kuid siis oleks vaja lõigata linkide osa doonori küljest. Ise kogu mehhanismi leiutada pole mõtet. Kui võtad kätte Audi käepideme ja kõrvutad seda Lada omaga, siis saad aru;)
Asi natuke arenenud kah .Keevitustöödega on jokk.Täna käijasin kõik üle ning õhtul ajasin värvi maha.Parempool on juba kruntimiseks sisuliselt valmis.Vasaku poolega tarvis veel veidi tegeleda,kuid mitte palju.Ustevahed lasin täiesti haljaks,kuna seal oli mitu kihti värvi ja koorus jne...tööd omal palju vähem hiljem.
Visible tuleb järgmine nädalavahetus ilmselt püssiga kohale.20.märtsi paiku hakkan siis pahteldama ilmselt ja loodan selle töö nädalaga ära teha.Sel ajal vaba nädal ja ehk keegi tuleb appi kah.
Arvan et töökoja juhatajaga rääkida ja diislit viia talle paarkend lirtsu et kamber soojaks ajada ja saab asja siiski tehtud.Ei ole vahet kas sander läheb ära või ei.Korralikult võiks asja siiski lõpuni teha.