2108, m6mm, Rallikross
2108, m6mm, Rallikross
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Abikäsi võib kindlasti olla! Täpselt ei oskagi kellaaega öelda, tõenäoliselt hakkan 8:30 Sakust liikuma. Kell 9 algab tehniline, ürituse ametlik avamine kell 12:00, sõidud hakkavad kell 13:00-..........atzkarik kirjutas:Mis kell sa seal laitses pead olema? tuleks hea meelega klaasi puhtaks nühkima ja rihmu sul pingutama! Kui on abi kätt tarvis?
Eks mingi sabin on ikka, üldiselt muretsen auto pärast! Auto pole sõitnud Kehala rajapäevast alates ja tõenäoliselt saab sõitma alles reedel, kui Mikk mulle appi tuleb viimaseid asju kontrollima ja parandama.
Hommiku pudru on kell 8:D! Põhitööde nimekiri on bensiinipaak vahetada, juhiuks keevitada, kojameeste ja aknapesuga on mingi kamm, pidurid õhutada, kokkujooks kontrollida, käigukastist lekib õli ja mingit pudi-padi veel!Mikk kirjutas:Tulen... kindlasti tulen. Mis kell kohal peab olema ja kas peab midagi ekstra kaasa ka võtma... on midagi puudu või mis töödega meil üldse tegemist teha tuleb.
Igal juhul võtan mõned oma tööalased tööriistad kaasa...
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Nii natuke süüdistus materjali läbi Pille Russi fotosilma. Eks varsti tulevad siis autoomaniku emotsioonid ka siia. Üht teist on vaja auto kallal ikka nokkida, aga üldjuhul läks asi üpris muretult


ülejäänud pildid aadressilt http://www.rallifotod.eu/album299/fotod.html


ülejäänud pildid aadressilt http://www.rallifotod.eu/album299/fotod.html
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Astusin ka korra läbi ürituselt perega, tegin mõne pildi ka.
Imre sõitis südikalt ja kindlalt, masin kestis, ilm oli ilus - mis sa hing veel tahta oskad.
üks pildike siia esialgu ka "võistlusolukorrast"
m6mm1.jpg-thumb.jpg
Imre sõitis südikalt ja kindlalt, masin kestis, ilm oli ilus - mis sa hing veel tahta oskad.
üks pildike siia esialgu ka "võistlusolukorrast"
m6mm1.jpg-thumb.jpg
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Eile oli minu auto usin ehituspäev koos Mikkuga! Täna oli Laitses rallikrossi demopäev. Mina läksin sõitjate koolitusele ja Mikk läks krossikaga tehnilisse. Müra oli 96db (100db võib olla) enamustel oli üle 100db. Kaal oli 934 (1000kg peab olema), õnneks olen Mikkust 5kg raskem
. Üks tehnilise probleemidest oli küljerauad, mida ikkagi sellest aastast juba ei tohi olla:(. Kuna Mikk oli minu autoga, palus tehnilises üks kohtunikest mind isiklikult näha (kes lubas torud paigaldada), et ta saaks minu ees vabandada vale info eest. Turvapuuril oli üks toru lõpuni keevitamatta ja mõningad pisiasjad veel.
Treeningsõidul sai selgeks, et auto on tohutult ülejuhitav ja arvestades, et ma polnud pool aastat kiiresti sõitnud, tekkis päris ärevaid hetki. Ajasõiduks keerasin tagumisi pidureid natuke maha, perse tunne ütles nagu pidurdaks taga ots veel rohkem. Igaljuhul tulemuseks oli kolmas koht, võitjast 2 sekundit maas. Finaalsõidu alguses suretasin stardikoridoris auto välja (kohtunikud ajasid sõitjaid boksist starti) ja kui kõik olid juba kohal ei jõudnud aku enam starterist autot käivitada. Kui oleks olnud õige võistlus, oleks minu sõit lõppenudki seal, seekord lükati mind käima. Finaali stardist sain oma standard difriga hästi minema ja suutsin esimeses kurvis kolmanda koha säilitada. See mis edasi juhtus on raske sõnadesse panna - sa sõidad kiiresti, sinu ees ja taga mõni meeter on sinu konkurendid ja sa ei näe neid tolmu pärast ja sa ei näe ka rada! Mul oli tõsine hirm, ma ei olnud ennast selleks ette valmistanud. Teisele ringile minnes lasin väikese vahe sisse (hoidsin natuke vähem peal). Kolmandal ringil olin teiseks tõusnud, kuna üks konkurent oli katkestanud, kui järsku avastasin et minust üritatakse mööduda. Poolteist ringi pidasin vastu, vahepeal hakkasid juba ringiga maha jääjad ette jääma ja siis pidurdasin ühe kurvi pikakaks ja möödas ta oligi. Eelviimases kurvis sillale pöörates purunes tal pooltelg ja ikkagi jõudsin teisena finisisse:bouncing. Kuigi ei olnud eriti esinduslik võistlejate rivi, olin enda ja auto esitusega ülirahul, polnud mul ju mingit ettekujutust hetke seisust. Jõutsin boksi tagasi kui ühe konkurendi mehaanik nii muuseas mainis, et ma päris võistlustel võiksin ikka jokker lapi ka kasutada! Nii et väike mõru plekk jäi ikkagi minu esimesele finaalile.
Kokkuvõttes ületasin kuhjaga etteseatud lootusi tänasel päeval . Tänud ka klubikaaslastele kes kaasa elama tulid ja eriline tänu jälle Mikkule!

Treeningsõidul sai selgeks, et auto on tohutult ülejuhitav ja arvestades, et ma polnud pool aastat kiiresti sõitnud, tekkis päris ärevaid hetki. Ajasõiduks keerasin tagumisi pidureid natuke maha, perse tunne ütles nagu pidurdaks taga ots veel rohkem. Igaljuhul tulemuseks oli kolmas koht, võitjast 2 sekundit maas. Finaalsõidu alguses suretasin stardikoridoris auto välja (kohtunikud ajasid sõitjaid boksist starti) ja kui kõik olid juba kohal ei jõudnud aku enam starterist autot käivitada. Kui oleks olnud õige võistlus, oleks minu sõit lõppenudki seal, seekord lükati mind käima. Finaali stardist sain oma standard difriga hästi minema ja suutsin esimeses kurvis kolmanda koha säilitada. See mis edasi juhtus on raske sõnadesse panna - sa sõidad kiiresti, sinu ees ja taga mõni meeter on sinu konkurendid ja sa ei näe neid tolmu pärast ja sa ei näe ka rada! Mul oli tõsine hirm, ma ei olnud ennast selleks ette valmistanud. Teisele ringile minnes lasin väikese vahe sisse (hoidsin natuke vähem peal). Kolmandal ringil olin teiseks tõusnud, kuna üks konkurent oli katkestanud, kui järsku avastasin et minust üritatakse mööduda. Poolteist ringi pidasin vastu, vahepeal hakkasid juba ringiga maha jääjad ette jääma ja siis pidurdasin ühe kurvi pikakaks ja möödas ta oligi. Eelviimases kurvis sillale pöörates purunes tal pooltelg ja ikkagi jõudsin teisena finisisse:bouncing. Kuigi ei olnud eriti esinduslik võistlejate rivi, olin enda ja auto esitusega ülirahul, polnud mul ju mingit ettekujutust hetke seisust. Jõutsin boksi tagasi kui ühe konkurendi mehaanik nii muuseas mainis, et ma päris võistlustel võiksin ikka jokker lapi ka kasutada! Nii et väike mõru plekk jäi ikkagi minu esimesele finaalile.
Kokkuvõttes ületasin kuhjaga etteseatud lootusi tänasel päeval . Tänud ka klubikaaslastele kes kaasa elama tulid ja eriline tänu jälle Mikkule!
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1026
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Nuh müramõõtmine on nii nagu on..... Imre ju isegi nägi kuidas seda tehti... sinu auto puhul, arvan, et saime üsna reaalse tulemuse.
Eilsest nokkimisest ka midagi. Bensiinipaak läks tagasi vana mõlkine, mida natuke sirgemaks oli Imre tagunud, sest teised paagid kõik lekkisid. Metalli keevitas ka m6mm juhiukse sisse juurde ehk siis taastas pea originaaliks... eelmine omanik oli nats ülearu lõikunud seal.
Üllatus tabas meid aga siis, kui prooviringilt auto tuli. No kohe üldse ei käinud. Kõige pealt sai eemaldatud mittetöötav elektriline pump, kartes, et äkki see tekitab takistust... tühi töö.. siis vahetatud originaal pumba jalg ja pumba tõukurvarras.. ikka ei midagi... karpalt õhufilter maha ja siis selgus tõsi asi, et üks düüs oli oma kaevust lahkunud. Täitsa müstika, kuidas nii sügavalt kaevust nii pikk düüs karpa tugevdus ribide vahele saab. Õnneks sellega asi ka lahenes.
Täna aga oli probleem auto välja suretamisel, Olavi arvates lahja segu, aga eks selle karpaga tuleb natuke tegeleda. Tühikäigu pöörded on ka nii nagu tuul juhatab. Aga eks esimene eesmärk ole ikka need puuduvad 70 kg leida. Saaks kaardilugejat kasutada oleks asi lahendatud
Eilsest nokkimisest ka midagi. Bensiinipaak läks tagasi vana mõlkine, mida natuke sirgemaks oli Imre tagunud, sest teised paagid kõik lekkisid. Metalli keevitas ka m6mm juhiukse sisse juurde ehk siis taastas pea originaaliks... eelmine omanik oli nats ülearu lõikunud seal.
Üllatus tabas meid aga siis, kui prooviringilt auto tuli. No kohe üldse ei käinud. Kõige pealt sai eemaldatud mittetöötav elektriline pump, kartes, et äkki see tekitab takistust... tühi töö.. siis vahetatud originaal pumba jalg ja pumba tõukurvarras.. ikka ei midagi... karpalt õhufilter maha ja siis selgus tõsi asi, et üks düüs oli oma kaevust lahkunud. Täitsa müstika, kuidas nii sügavalt kaevust nii pikk düüs karpa tugevdus ribide vahele saab. Õnneks sellega asi ka lahenes.
Täna aga oli probleem auto välja suretamisel, Olavi arvates lahja segu, aga eks selle karpaga tuleb natuke tegeleda. Tühikäigu pöörded on ka nii nagu tuul juhatab. Aga eks esimene eesmärk ole ikka need puuduvad 70 kg leida. Saaks kaardilugejat kasutada oleks asi lahendatud

- Tan
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
- Asukoht: Saue
- Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m
Tere !
Tore näha , et auto saanud jälle uue väljanägemise ja "hingamise"
Rõõm kuulda, et omanik enamvähem rahul esimese sõiduga ! 1 asi huvitab, kuskohast oli puur keevitamatta??
Ning kas sa karpat pritsungiga ei tahks asendada?
Samuti soovitaks kindlasti kiiret roolilati, selle auto vana on hetkel hr Juga käes, kes 08 asju ka osadena müüb .
1 mai peaks toimuma Kehtnas rallisprint, kas sinna ka plaan tulla ?
Ma igatahes kavatsen minna, ka esimene kord üle pika aja:)
Tan
Tore näha , et auto saanud jälle uue väljanägemise ja "hingamise"

Rõõm kuulda, et omanik enamvähem rahul esimese sõiduga ! 1 asi huvitab, kuskohast oli puur keevitamatta??
Ning kas sa karpat pritsungiga ei tahks asendada?
Samuti soovitaks kindlasti kiiret roolilati, selle auto vana on hetkel hr Juga käes, kes 08 asju ka osadena müüb .
1 mai peaks toimuma Kehtnas rallisprint, kas sinna ka plaan tulla ?
Ma igatahes kavatsen minna, ka esimene kord üle pika aja:)
Tan
Homme võin pildi teha, aga juhi pool see lühike toru mis on ukse augus üleval paremas nurgas! Seal on jäänud kõige madalam punkt keevitamata - justkui oleks kondentsi välja laskmiseks jäätud, umbes 1cm keevitamatta!? Põhiline oli see, et kõik kohtunikud tulid kohe rääkima, et tavaliselt jääb kusagilt nurgatagant keevitamatta aga siin on ülihästi ligipääsetav.
Hetkel ei ole üldse mõelnud mootori ja tema komponentide vahetusele. Meest ennast tuleb esimesena tuunida;).
Kiire rool on juba peal.
Kehtna sprint peaks olema juba nädala pärast!? Mina pole veel kusagilt juhendit leidnud ja usun et ei leiagi see aasta:puzzled.
Hetkel ei ole üldse mõelnud mootori ja tema komponentide vahetusele. Meest ennast tuleb esimesena tuunida;).
Kiire rool on juba peal.
Kehtna sprint peaks olema juba nädala pärast!? Mina pole veel kusagilt juhendit leidnud ja usun et ei leiagi see aasta:puzzled.
- Tan
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 116
- Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
- Asukoht: Saue
- Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m
hmmm:puzzled
Selge, eks see öige ole ka , endale aru anda et ainult tehnika ei sõida:) Aga samas tundub praegu enamvähem olevat, kui aint veel thorsen alla saaks...
Kehtna sprindi kohta jah juhendit ei ole veel:rolleyes Üks tuttav kes tunneb Kehtna sprindi korraldajat, helistas ja uuris, vastus oli et kindlasti toimub, väidetavalt olla ka juhend EALi saadetud, aga eks näis.
Usun et esmaspäev annab selgust selles osas.
Juhul kui toimub, plaanid osaleda ?
Selge, eks see öige ole ka , endale aru anda et ainult tehnika ei sõida:) Aga samas tundub praegu enamvähem olevat, kui aint veel thorsen alla saaks...
Kehtna sprindi kohta jah juhendit ei ole veel:rolleyes Üks tuttav kes tunneb Kehtna sprindi korraldajat, helistas ja uuris, vastus oli et kindlasti toimub, väidetavalt olla ka juhend EALi saadetud, aga eks näis.
Usun et esmaspäev annab selgust selles osas.
Juhul kui toimub, plaanid osaleda ?
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Eile käisin kaalumas, tulemuseks jäi koos minuga:
Vasak esimene 297kg - parem esimene 295kg
Vasak tagumine 206kg - parem tagumine 199kg
Kogu saldo on hetkel -3kg, need veljed ja rehvid on laenatud, minu enda veljed on tunduvalt raskemad + slikid on samuti raskemad tavarehvist. Käigukast tuleb nüüd 5käiguline + plokk jälle peaks ~1kilo raskem olema;). Bensiin oli miinimum kogus, see bensiini tase tuleb nüüd kuidagi fikseerida!?
Vasak esimene 297kg - parem esimene 295kg
Vasak tagumine 206kg - parem tagumine 199kg
Kogu saldo on hetkel -3kg, need veljed ja rehvid on laenatud, minu enda veljed on tunduvalt raskemad + slikid on samuti raskemad tavarehvist. Käigukast tuleb nüüd 5käiguline + plokk jälle peaks ~1kilo raskem olema;). Bensiin oli miinimum kogus, see bensiini tase tuleb nüüd kuidagi fikseerida!?
Metalli enda sain france2 käest, tükike ise oli 5x17x130cm/79kg, mille jagasin kolmeks enam vähem võrdselt. Ennem kaalu lisamist olid nurgakaalud erinevad (paremalt-vasakule) 30-40kg.
emadepaev_lasteaias050511 017.JPG-thumb.jpg
emadepaev_lasteaias050511 017.JPG-thumb.jpg
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1525
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt: