2108, m6mm, Rallikross

2108, m6mm, Rallikross

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

vähe varra sai siis hõigatus neh - ega eks se ärevus siiski vaikselt juba koguneb ma arvan...
Festina lente!
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

 
atzkarik kirjutas:Mis kell sa seal laitses pead olema? tuleks hea meelega klaasi puhtaks nühkima ja rihmu sul pingutama! Kui on abi kätt tarvis?
Abikäsi võib kindlasti olla! Täpselt ei oskagi kellaaega öelda, tõenäoliselt hakkan 8:30 Sakust liikuma. Kell 9 algab tehniline, ürituse ametlik avamine kell 12:00, sõidud hakkavad kell 13:00-..........
Eks mingi sabin on ikka, üldiselt muretsen auto pärast! Auto pole sõitnud Kehala rajapäevast alates ja tõenäoliselt saab sõitma alles reedel, kui Mikk mulle appi tuleb viimaseid asju kontrollima ja parandama.
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Tulen... kindlasti tulen. Mis kell kohal peab olema ja kas peab midagi ekstra kaasa ka võtma... on midagi puudu või mis töödega meil üldse tegemist teha tuleb.
Igal juhul võtan mõned oma tööalased tööriistad kaasa...
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

 
Mikk kirjutas:Tulen... kindlasti tulen. Mis kell kohal peab olema ja kas peab midagi ekstra kaasa ka võtma... on midagi puudu või mis töödega meil üldse tegemist teha tuleb.
Igal juhul võtan mõned oma tööalased tööriistad kaasa...
Hommiku pudru on kell 8:D! Põhitööde nimekiri on bensiinipaak vahetada, juhiuks keevitada, kojameeste ja aknapesuga on mingi kamm, pidurid õhutada, kokkujooks kontrollida, käigukastist lekib õli ja mingit pudi-padi veel!
p
Priidic
Ladaklubi Liige
Postitusi: 615
Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
Asukoht: Tallinn
Autod: Samara 2108 Baltic

Administreeriv toiming

Postitus Postitas Priidic »

 ! Sõnum kasutajalt: Priidic
Teema on liigutatud.
9x mõtle, 1x postita!!! :cool:
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Nii natuke süüdistus materjali läbi Pille Russi fotosilma. Eks varsti tulevad siis autoomaniku emotsioonid ka siia. Üht teist on vaja auto kallal ikka nokkida, aga üldjuhul läks asi üpris muretult

Pilt
Pilt

ülejäänud pildid aadressilt http://www.rallifotod.eu/album299/fotod.html
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Astusin ka korra läbi ürituselt perega, tegin mõne pildi ka.
Imre sõitis südikalt ja kindlalt, masin kestis, ilm oli ilus - mis sa hing veel tahta oskad.

üks pildike siia esialgu ka "võistlusolukorrast"

m6mm1.jpg-thumb.jpg
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Eile oli minu auto usin ehituspäev koos Mikkuga! Täna oli Laitses rallikrossi demopäev. Mina läksin sõitjate koolitusele ja Mikk läks krossikaga tehnilisse. Müra oli 96db (100db võib olla) enamustel oli üle 100db. Kaal oli 934 (1000kg peab olema), õnneks olen Mikkust 5kg raskem :D. Üks tehnilise probleemidest oli küljerauad, mida ikkagi sellest aastast juba ei tohi olla:(. Kuna Mikk oli minu autoga, palus tehnilises üks kohtunikest mind isiklikult näha (kes lubas torud paigaldada), et ta saaks minu ees vabandada vale info eest. Turvapuuril oli üks toru lõpuni keevitamatta ja mõningad pisiasjad veel.
Treeningsõidul sai selgeks, et auto on tohutult ülejuhitav ja arvestades, et ma polnud pool aastat kiiresti sõitnud, tekkis päris ärevaid hetki. Ajasõiduks keerasin tagumisi pidureid natuke maha, perse tunne ütles nagu pidurdaks taga ots veel rohkem. Igaljuhul tulemuseks oli kolmas koht, võitjast 2 sekundit maas. Finaalsõidu alguses suretasin stardikoridoris auto välja (kohtunikud ajasid sõitjaid boksist starti) ja kui kõik olid juba kohal ei jõudnud aku enam starterist autot käivitada. Kui oleks olnud õige võistlus, oleks minu sõit lõppenudki seal, seekord lükati mind käima. Finaali stardist sain oma standard difriga hästi minema ja suutsin esimeses kurvis kolmanda koha säilitada. See mis edasi juhtus on raske sõnadesse panna - sa sõidad kiiresti, sinu ees ja taga mõni meeter on sinu konkurendid ja sa ei näe neid tolmu pärast ja sa ei näe ka rada! Mul oli tõsine hirm, ma ei olnud ennast selleks ette valmistanud. Teisele ringile minnes lasin väikese vahe sisse (hoidsin natuke vähem peal). Kolmandal ringil olin teiseks tõusnud, kuna üks konkurent oli katkestanud, kui järsku avastasin et minust üritatakse mööduda. Poolteist ringi pidasin vastu, vahepeal hakkasid juba ringiga maha jääjad ette jääma ja siis pidurdasin ühe kurvi pikakaks ja möödas ta oligi. Eelviimases kurvis sillale pöörates purunes tal pooltelg ja ikkagi jõudsin teisena finisisse:bouncing. Kuigi ei olnud eriti esinduslik võistlejate rivi, olin enda ja auto esitusega ülirahul, polnud mul ju mingit ettekujutust hetke seisust. Jõutsin boksi tagasi kui ühe konkurendi mehaanik nii muuseas mainis, et ma päris võistlustel võiksin ikka jokker lapi ka kasutada! Nii et väike mõru plekk jäi ikkagi minu esimesele finaalile.
Kokkuvõttes ületasin kuhjaga etteseatud lootusi tänasel päeval . Tänud ka klubikaaslastele kes kaasa elama tulid ja eriline tänu jälle Mikkule!
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Nuh müramõõtmine on nii nagu on..... Imre ju isegi nägi kuidas seda tehti... sinu auto puhul, arvan, et saime üsna reaalse tulemuse.
Eilsest nokkimisest ka midagi. Bensiinipaak läks tagasi vana mõlkine, mida natuke sirgemaks oli Imre tagunud, sest teised paagid kõik lekkisid. Metalli keevitas ka m6mm juhiukse sisse juurde ehk siis taastas pea originaaliks... eelmine omanik oli nats ülearu lõikunud seal.
Üllatus tabas meid aga siis, kui prooviringilt auto tuli. No kohe üldse ei käinud. Kõige pealt sai eemaldatud mittetöötav elektriline pump, kartes, et äkki see tekitab takistust... tühi töö.. siis vahetatud originaal pumba jalg ja pumba tõukurvarras.. ikka ei midagi... karpalt õhufilter maha ja siis selgus tõsi asi, et üks düüs oli oma kaevust lahkunud. Täitsa müstika, kuidas nii sügavalt kaevust nii pikk düüs karpa tugevdus ribide vahele saab. Õnneks sellega asi ka lahenes.
Täna aga oli probleem auto välja suretamisel, Olavi arvates lahja segu, aga eks selle karpaga tuleb natuke tegeleda. Tühikäigu pöörded on ka nii nagu tuul juhatab. Aga eks esimene eesmärk ole ikka need puuduvad 70 kg leida. Saaks kaardilugejat kasutada oleks asi lahendatud :D
Kasutaja avatar
Tan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 116
Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
Asukoht: Saue
Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m

Postitus Postitas Tan »

Tere !

Tore näha , et auto saanud jälle uue väljanägemise ja "hingamise" :cool:

Rõõm kuulda, et omanik enamvähem rahul esimese sõiduga ! 1 asi huvitab, kuskohast oli puur keevitamatta??

Ning kas sa karpat pritsungiga ei tahks asendada?
Samuti soovitaks kindlasti kiiret roolilati, selle auto vana on hetkel hr Juga käes, kes 08 asju ka osadena müüb .

1 mai peaks toimuma Kehtnas rallisprint, kas sinna ka plaan tulla ?
Ma igatahes kavatsen minna, ka esimene kord üle pika aja:)

Tan
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Homme võin pildi teha, aga juhi pool see lühike toru mis on ukse augus üleval paremas nurgas! Seal on jäänud kõige madalam punkt keevitamata - justkui oleks kondentsi välja laskmiseks jäätud, umbes 1cm keevitamatta!? Põhiline oli see, et kõik kohtunikud tulid kohe rääkima, et tavaliselt jääb kusagilt nurgatagant keevitamatta aga siin on ülihästi ligipääsetav.
Hetkel ei ole üldse mõelnud mootori ja tema komponentide vahetusele. Meest ennast tuleb esimesena tuunida;).
Kiire rool on juba peal.
Kehtna sprint peaks olema juba nädala pärast!? Mina pole veel kusagilt juhendit leidnud ja usun et ei leiagi see aasta:puzzled.
Kasutaja avatar
Tan
Foorumi kasutaja
Postitusi: 116
Liitunud: 06 Mai 2003 16:28
Asukoht: Saue
Autod: Subaru Impreza WRX STI, Lada Samara Rally 1600 109 KW/194N/m

Postitus Postitas Tan »

hmmm:puzzled

Selge, eks see öige ole ka , endale aru anda et ainult tehnika ei sõida:) Aga samas tundub praegu enamvähem olevat, kui aint veel thorsen alla saaks...

Kehtna sprindi kohta jah juhendit ei ole veel:rolleyes Üks tuttav kes tunneb Kehtna sprindi korraldajat, helistas ja uuris, vastus oli et kindlasti toimub, väidetavalt olla ka juhend EALi saadetud, aga eks näis.
Usun et esmaspäev annab selgust selles osas.
Juhul kui toimub, plaanid osaleda ?
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

No kui kuiva teeb, siis saab kehtnas sõita ilmselt. Aga jah, natuke narr on kui juhenditki ei ole nädal enne võistlust.

Öelgu siis ära vähemalt kas toimub või ei.

Aga esimese ürituse kohta läks ju super hästi!
vahva.
Festina lente!
m
Mikk
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1026
Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
Asukoht: Harjumaa, Kose vald
Autod: VIS 23464-10

Postitus Postitas Mikk »

Eesti Autospordi Liit: "Teade rallisprindisõitjatele: Kehtna rallisprindi korraldaja teatas, et 1. mail sprinti ei toimu."
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Küljerauad olen 4x4 meestele juba ära lubanud, vähemalt ei lähe vanarauda! Homme lähen Koplisse ühe metalli firma lattu shoppama, ostukorvi peaks jääma 70-80kg metalli auto kaalu ajamiseks. Nädala lõpus jõuab äkki karpaspetsalist dr.olaaf perega külla karpat uurima.
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Eile käisin kaalumas, tulemuseks jäi koos minuga:

Vasak esimene 297kg - parem esimene 295kg
Vasak tagumine 206kg - parem tagumine 199kg

Kogu saldo on hetkel -3kg, need veljed ja rehvid on laenatud, minu enda veljed on tunduvalt raskemad + slikid on samuti raskemad tavarehvist. Käigukast tuleb nüüd 5käiguline + plokk jälle peaks ~1kilo raskem olema;). Bensiin oli miinimum kogus, see bensiini tase tuleb nüüd kuidagi fikseerida!?
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Kust siis lõpuks kaalu juurde võluti?
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
m6mm
Postitusi: 611
Liitunud: 08 Juun 2007 18:51
Asukoht: Saku

Postitus Postitas m6mm »

Metalli enda sain france2 käest, tükike ise oli 5x17x130cm/79kg, mille jagasin kolmeks enam vähem võrdselt. Ennem kaalu lisamist olid nurgakaalud erinevad (paremalt-vasakule) 30-40kg.

emadepaev_lasteaias050511 017.JPG-thumb.jpg
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1525
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107R, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Kas kuidagi ei oleks võimalik neid lisaraskusi nihutada 50:50 jaotuse suunas?
Hetkel ju 68% ees ja 32 taga? (kas istusid ise sees kui massi mõõdeti?)

Asjast kah, kuidas siis Laitses krossi ristsetel läks? Uudishimu tapab

kodanik T.Lõhmus ka sõitis? kuidas tal läks? jne jne;)
Festina lente!
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Imrega umbes poolteist tundi tagasi rääkisin, siis kiskusid mootorit maha/laiali. Olevat vist väntvõll pooleks läinud...
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Vasta