21013, Hunter112, 1983

21013, Hunter112, 1983

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

mina soovitan hoopis paigaldada 2108 mootori kolvid
1300cc mootoril täpselt 76,xx - kuna smaaril põlemiskamber kolvis siis nende paigaldamisel langeb surveaste 7,7x peale - kaob porno lisatihendiga ära.

kõva laaderõhku smaari kolb vaevalt talub!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
rizto05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 315
Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
Asukoht: Vaida
Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
Kontakt:

Postitus Postitas rizto05 »

Algselt postitas: logman
A miks ei kraabi kolvilt maha?
Palju kindlam, kui topelttihenditega mässates.

Nii kipuvad ju kolvid nõrkadeks jääma?
Tihendid on juba olemas ja ootavad.

Samaari kolvid nõrgad, ei mängi välja.
Samas topelt tihendid tõstavad natuke, kas piisavalt?.. Detonatsiooni võib ikka esineda.
Ja kas topelt tihendid samamoodi ei pressi jahutuskanalisse nagu juhtus juba?..
h
hautz
Postitusi: 2275
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:55
Asukoht: elva
Autod: 2x lada2101

Postitus Postitas hautz »

Lased ploki ja kaane üle lihvida( mõni sajandik) ja paned vasktihendi vahele;),siis kui pidama jääb on igavene.

Siis otsi veel mingid head kolvid,või tee otig kolvid nõgusaks:puzzled
.._____
./_____\ -KOPIKAS :)
(OIIIIIIO)
.U........U
r
rizto05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 315
Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
Asukoht: Vaida
Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
Kontakt:

Postitus Postitas rizto05 »

Aga siis ei lange surveaste, mida oleks vaja langetada.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Algselt postitas: rizto05
Samaari kolvid nõrgad, ei mängi välja...
Muig...näita mõni "vabalthingava" originaalkolb, mis pikaajalist "valu" välja kannatab... Lada omadest ei hakka üldse rääkima...

Ja kui kaane korralikult pidama saad, siis järgmine asi, mis läheb on keps... :)
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4925
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

smaari kolb nüüd nõrgem pole kui klassiku oma - on tema mass ju väiksem, kui tavalada kolvil ning materjal kõvem treida, kui klaasiku originaalkolvil.

niisama suusoojaks teistele infot jagada, et smaari kolb miskitpidi klassiku omast nõrgem on ei tohi.

kui suurt laaderõhku sa mootorile planeerid siis? karpaga turboprojekt on sündides surnud juba - pigem ei pea sul tihend vastu kuna segu pole stabiilne vaid pulseeriv.
surveastme langetamiseks on lihtne moodus ka põlemiskambri suuremaks freesimine.

mina soovitaks sul esialgu korralik pritsekomplekt (megasquirt, pihustid, pumbad, wb lamda jne) soetada ning siis proovida 0,5-0,6bar rõhuga vaikselt pihta hakata. korraliku juhtimisega peaks isegi stokk mootor ju piisavalt kestma...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
r
rizto05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 315
Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
Asukoht: Vaida
Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
Kontakt:

Postitus Postitas rizto05 »

Pritsesüsteemi ei taha niipea. Huvitab praegu rohkem ikka see karpasüsteem. Prooviks mootori nii kuidagi käima saada.
Laaderõhk jääb arvatavasti 0.6 bar-i.
Kasutaja avatar
PuZuP
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1733
Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Autod: 2106 '79
Kontakt:

Postitus Postitas PuZuP »

Kui nii väga on isu teha karburaatortoitega ülelaademootor, siis vaata juba ülelaadekarburaatorite poole...
Arvan, et kuskil Eesti lammutuses ikka mõni peaks vedelema...
...parem kaotada üks minut oma elust, kui kaotada oma elu ühe minutiga...Pilt
r
rizto05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 315
Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
Asukoht: Vaida
Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
Kontakt:

Postitus Postitas rizto05 »

Huvi pärast ksüin, et mis on ülelaadekarpal ja tavakarpal vahet?
Küttesurvet kannatab minu karpa. Küttesurve on umbes 1,2 bari.
m
meeskala
Foorumi kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: 23 Apr 2008 14:43
Asukoht: raplamaa
Autod: lada ja Moskvic412

Postitus Postitas meeskala »

tere!
oleks üks selline küsimus vahepeal, et kus kohast võetakse turbo õlitus?
ise lugesin ühest kohast, et õlirõhu anduri pesast?
mul just vaja seda teada, kust ma saaks võtta selle õli mis peab turbosse sisse tulema?
r
rizto05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 315
Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
Asukoht: Vaida
Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
Kontakt:

Postitus Postitas rizto05 »

Õlirõhu anduri juurest ikka. Mul jäi nii, et on olemas õlirõhk, tuluke ja turbole.
m
meeskala
Foorumi kasutaja
Postitusi: 37
Liitunud: 23 Apr 2008 14:43
Asukoht: raplamaa
Autod: lada ja Moskvic412

Postitus Postitas meeskala »

tänud!
aga selline küsimus veel, et ma vaatasin, et sul õli äravool on tehtud klapikambrikaande!ma ühest kohats lugesin et see peaks voolama ültse kuhugi karterisse!
et kas sellel on siis ültse mingit vahet kuhu se jookseb?
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

mootorisse õli valad samuti ju klapikambrikaane kaudu kaudu...kui siis vahe on selles et otse karterisse läheb kiiremini kui läbi mootori:P
v
VAZ
Foorumi kasutaja
Postitusi: 517
Liitunud: 22 Nov 2006 20:21
Asukoht: pole paikne
Autod: 21063

Postitus Postitas VAZ »

Liiga keerulised laused sul corrado.
Uutest CCCP aegsetest BA3-i varuosadest huvitatud.
Kasutaja avatar
corrado
Foorumi kasutaja
Postitusi: 805
Liitunud: 27 Veebr 2006 08:28

Postitus Postitas corrado »

ei ole keerulised ju, pead hoolikalt lugema lihtsalt :P
no õli valad mootorisse ju samuti klapikambrikaane kaudu, seega peaks täiesti ok olema kui ka turbost õli läheb sealtkaudu karterisse;)
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2368
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Mis see õli valamine siia hetkel puutub? Kui tahad võid kõigepealt õlivanni vajaliku koguse õli ära valada ja siis selle alla panna ja ongi mootoris õli sees..

Igatahes mina ei usu, et selles midagi halba on, et õli tagasivool turbost otse klapikambrisse läheb. Peaasi, et õli oma ülesannet täidab..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1926
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Äravool (loe sõna tähendust) peaks alla poole olema s.t. karterisse...
Jupid Venemaalt!
r
rizto05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 315
Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
Asukoht: Vaida
Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
Kontakt:

Postitus Postitas rizto05 »

Algselt postitas: viaccess
Äravool (loe sõna tähendust) peaks alla poole olema s.t. karterisse...

Just!
Miks ma muidu südamiku 180kraadi pöörasin.;)

Edit:
Detonatsioon jõudis kolbe lõhkuda.:mad:
Esimese silindri kolvis on suur auk.
Teistel mõrad.

[Muudetud: 19-6-2008 rizto05]
d
dzidzi
Foorumi kasutaja
Postitusi: 130
Liitunud: 30 Okt 2005 13:06
Asukoht: Tallinn
Autod: 2103

Postitus Postitas dzidzi »

Se on se kui 95 sisse paned:D.kala mudu ütles et ei ilme detanatsiooni?
r
rizto05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 315
Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
Asukoht: Vaida
Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
Kontakt:

Postitus Postitas rizto05 »

Algselt postitas: dzidzi
Se on se kui 95 sisse paned:D.kala mudu ütles et ei ilme detanatsiooni?

98 ikka;). Alguses sõitsin ju lahja kütteseguga. Ja sellepärast oli ka tugev surve karteris.
Muidu ei ilmenenud detonatsiooni. Vähemalt ei saanud aru.
OT: Ühised tuttavad?:spin

[Muudetud: 19-6-2008 rizto05]
Vasta