21013, Hunter112, 1983
21013, Hunter112, 1983
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
mina soovitan hoopis paigaldada 2108 mootori kolvid
1300cc mootoril täpselt 76,xx - kuna smaaril põlemiskamber kolvis siis nende paigaldamisel langeb surveaste 7,7x peale - kaob porno lisatihendiga ära.
kõva laaderõhku smaari kolb vaevalt talub!
1300cc mootoril täpselt 76,xx - kuna smaaril põlemiskamber kolvis siis nende paigaldamisel langeb surveaste 7,7x peale - kaob porno lisatihendiga ära.
kõva laaderõhku smaari kolb vaevalt talub!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
rrizto05
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 315
- Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
- Asukoht: Vaida
- Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
- Kontakt:
Algselt postitas: logman
A miks ei kraabi kolvilt maha?
Palju kindlam, kui topelttihenditega mässates.
Nii kipuvad ju kolvid nõrkadeks jääma?
Tihendid on juba olemas ja ootavad.
Samaari kolvid nõrgad, ei mängi välja.
Samas topelt tihendid tõstavad natuke, kas piisavalt?.. Detonatsiooni võib ikka esineda.
Ja kas topelt tihendid samamoodi ei pressi jahutuskanalisse nagu juhtus juba?..
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4925
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
smaari kolb nüüd nõrgem pole kui klassiku oma - on tema mass ju väiksem, kui tavalada kolvil ning materjal kõvem treida, kui klaasiku originaalkolvil.
niisama suusoojaks teistele infot jagada, et smaari kolb miskitpidi klassiku omast nõrgem on ei tohi.
kui suurt laaderõhku sa mootorile planeerid siis? karpaga turboprojekt on sündides surnud juba - pigem ei pea sul tihend vastu kuna segu pole stabiilne vaid pulseeriv.
surveastme langetamiseks on lihtne moodus ka põlemiskambri suuremaks freesimine.
mina soovitaks sul esialgu korralik pritsekomplekt (megasquirt, pihustid, pumbad, wb lamda jne) soetada ning siis proovida 0,5-0,6bar rõhuga vaikselt pihta hakata. korraliku juhtimisega peaks isegi stokk mootor ju piisavalt kestma...
niisama suusoojaks teistele infot jagada, et smaari kolb miskitpidi klassiku omast nõrgem on ei tohi.
kui suurt laaderõhku sa mootorile planeerid siis? karpaga turboprojekt on sündides surnud juba - pigem ei pea sul tihend vastu kuna segu pole stabiilne vaid pulseeriv.
surveastme langetamiseks on lihtne moodus ka põlemiskambri suuremaks freesimine.
mina soovitaks sul esialgu korralik pritsekomplekt (megasquirt, pihustid, pumbad, wb lamda jne) soetada ning siis proovida 0,5-0,6bar rõhuga vaikselt pihta hakata. korraliku juhtimisega peaks isegi stokk mootor ju piisavalt kestma...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Mis see õli valamine siia hetkel puutub? Kui tahad võid kõigepealt õlivanni vajaliku koguse õli ära valada ja siis selle alla panna ja ongi mootoris õli sees..
Igatahes mina ei usu, et selles midagi halba on, et õli tagasivool turbost otse klapikambrisse läheb. Peaasi, et õli oma ülesannet täidab..
Igatahes mina ei usu, et selles midagi halba on, et õli tagasivool turbost otse klapikambrisse läheb. Peaasi, et õli oma ülesannet täidab..
Lower your standards and you'll never be disappointed!
-
rrizto05
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 315
- Liitunud: 28 Juun 2006 10:59
- Asukoht: Vaida
- Autod: Vaz 2101(70), 2101(74) 21013(83), 21063(90)
- Kontakt:
Algselt postitas: dzidzi
Se on se kui 95 sisse paned:D.kala mudu ütles et ei ilme detanatsiooni?
98 ikka;). Alguses sõitsin ju lahja kütteseguga. Ja sellepärast oli ka tugev surve karteris.
Muidu ei ilmenenud detonatsiooni. Vähemalt ei saanud aru.
OT: Ühised tuttavad?:spin
[Muudetud: 19-6-2008 rizto05]