kert on auto juures juba suure töö ära teinud, nimelt väliskere suhteliselt heas korras.
Mootor 2106, reduktor 3,9 käigukast 2106. 2105 stanged
laiendatud plekvelje ring - kui palju täpselt mõõtnud pole.
esiustel tagumiste uste lingid, esiistmed ->kadett gsi, tutikad esituled, uus aku, vahetatud kogu pidurisüsteem+roolisüsteem va roolikarp, 4x uued niva õliamordid, esiustel kesklukk+signa.
laiendeid ei tule, toonklaasi ei tule, antitiibasid ei tule, subwooferit ei tule, sportrooli ei tule, valuvelgi ei tule, kõiksugu neoon, ksenoon, lisatuled ja ledid jäävad samuti tulemata.
tehtud tööd:
Sidur libises kohutavalt, pedaal võttis hästi ülevalt - esialgu mahakeeramine aitas, kuid sidurivahetus tuleb paratamatult ette võtta...
Kojamehed tõrkusid - vahetatud kojameeste mootor ning korralikult puhastatud ning hado määrdega määritud liigendid.
Õlirõhu näidik ei näidanud mitte midagi - vahetatud rõhu andur mille tagajärjel näit töötab + vahetatud mootoriõli ja filter, õliks traditsiooniliselt hado 10w40 poolsünt
Uued küünlajuhtmed (silikoon) ning õhufilter - küünlad oli kert juba asendanud
Paigaldatud Polümeeris toodetud kummimatid - made in ussr tallinn

pilt ka:

ees olevad tööd:
Starteri vahetus - soojalt käivitamine kohati võimatu. ühe starteri ladusin juba kokku - vaja ainult vahetada..
käigukast 4k ->5k + veidi kergem hooratas, niva sidurikorv ja ketas, siduri töösilinder + sidurivedelik.
parempoolne õõts vahetusse - väike pragu sees.
torukollektor + uus toru põhjaalla, et ei ripendaks nagu "standardis" - torukolle sellepärast, et see olemas ning 05-le paigaldada ei tohi - standardklassi reeglid!
karburaatori vahetus - praegu on peal kerdi solex tüüpi karpa, mille talle tagastan, kui sobiva asenduse olen kokku ladunud.
praegu on plaanis paigaldada 21083 solex
jahutussüsteemi hooldus = termostaadi, ventika anduri, salongi soojakraani ning veepumba vahetus + salongi lisalüliti ventika käsikäivituseks.
näidikuteploki taust vajab vahetust - pole piisavalt lülitiavasid ning puitimitatsioon peal kokku tõmbunud.
mootoripatjade vahetus - uutele patjadele peidame sisse klapivedrud

tagasilla põikivarda lühendamine ning viimase kerekinnituse ("känd") tugevdus.
Puudu olevad detailid:
Näidikuteplaneeli taust - peab olema heas seisus - pets pidi aitama
Tuhatoos - samuti pets
2106 rool - praegusel 2 kohas pragu
2101/2103/2106 sirge jalaga ning kulumata võllidega karburaator
2103/2106 oktaankorrektoriga jagaja