2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
UP.
Panen siis lubatud pildid uuest väljalaskest.
Nüüd siis kapotiall peaaegu kõik asjad kinnitatud ja oma koha leidnud.
Ning kohe kohe teeb uus mootor oma esimese turtsatuse
Panen siis lubatud pildid uuest väljalaskest.
Nüüd siis kapotiall peaaegu kõik asjad kinnitatud ja oma koha leidnud.
Ning kohe kohe teeb uus mootor oma esimese turtsatuse
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1489
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
- Hulkur
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 697
- Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
- Asukoht: V-Maarja Vald
- Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Käigukasti juurest sumpat ei toeta?
Kummipuksikud jäävad alles tagapüti juures hoidma... Enne tagusilda põlevad lahti.
Kummipuksikud jäävad alles tagapüti juures hoidma... Enne tagusilda põlevad lahti.
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Kui juba sumpsijuttudeks läks. Tekkis pärast sukka oleva koonusklambriga seoses üks mõte:
Kuivõrd remonditav see katsetevahelisel tehnohoolde ajal on? Tean omast käest, et see on mõnus klamber kasutada selle hetkeni kui kõik ideaalselt kokku istub. Kas ta pärast mõnelt kivilt paugu saamist lekkima hakkab või laiali ei pudene?
Püüan lihtsalt kaasa mõelda, et eesseisvatel rallidel kõik libedalt kulgeks. Edu koera saba ületamisel!
Edit: kui liide põhjakaitse varju jääb siis pole ilmselt muret...
Kuivõrd remonditav see katsetevahelisel tehnohoolde ajal on? Tean omast käest, et see on mõnus klamber kasutada selle hetkeni kui kõik ideaalselt kokku istub. Kas ta pärast mõnelt kivilt paugu saamist lekkima hakkab või laiali ei pudene?
Püüan lihtsalt kaasa mõelda, et eesseisvatel rallidel kõik libedalt kulgeks. Edu koera saba ületamisel!
Edit: kui liide põhjakaitse varju jääb siis pole ilmselt muret...
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Sinna jah tuleb veel midagi mõelda, kas siis ka kummi puksid nagu taga või midagi muud aga seal natuke probleem ,et seal läheb väga kuumaks asi.
Pets kirjutas: ↑23 Veebr 2024 00:30 Kui juba sumpsijuttudeks läks. Tekkis pärast sukka oleva koonusklambriga seoses üks mõte:
Kuivõrd remonditav see katsetevahelisel tehnohoolde ajal on? Tean omast käest, et see on mõnus klamber kasutada selle hetkeni kui kõik ideaalselt kokku istub. Kas ta pärast mõnelt kivilt paugu saamist lekkima hakkab või laiali ei pudene?
Püüan lihtsalt kaasa mõelda, et eesseisvatel rallidel kõik libedalt kulgeks. Edu koera saba ületamisel!
Edit: kui liide põhjakaitse varju jääb siis pole ilmselt muret...
Natuke nii ja naa on jah see esimene koonus klamber. Jäi selline selle pärast, et proovisin säilitada seda ,et saaks vana väljalaske vajatusel lihtsalt tagasi panna. Siiani ei ole olnud sellega probleeme ning lahti vaja seda võtta ainult siis kui peaks olema vajadus kollektorit küljest saada. Kasti saab niisama alt kätte. Aga eks elu näita kas vahetan ka ühel hetkel selle välja või mitte.
Põhjakaitse ole vist jah natuke veel madalamal.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)
Mina kuumust ei kardaks. Pigem seda, et kui saab veits pihta, siis teeb need puksid katki ja kukub alla. Lekkimine veel katkestama ei ole küll kedagi pannud Aga mul oli vana sumps ikka väga koledalt all ning "rippus" ... ei olnud tal häda midagi, aga oli metallist kinnitustega kere küljes, ülesõitudel oli veits rohkem vibratsiooni, aga katsetel see ei mängi väga rolli mina ütleks, et pohh ... peaasi, et katsel/ülesõidul alt ära ei kuku .. järgmise saab juba parema.
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
Tänast postitust alustame sõnadega TA ELAB!
Väike tõestus ka sellest. Esimene käivitus 06.03.2024
Siin kohal veelkord tänud Zajetz-ile kes valmistas/modis päris palju alumiinium detaile sellele mootorile ning ka Hendule kes läpaka kaenlasse võttis ja tuli vaatas arvutist ,et esimene käivitus ikka hästi läheks!
Nüüd mureks jäänud veel kaua oodatud esisild mis peaks lähipäevadel lõpuks saabuma. Ning siis saab juba esimesed ringid teha.
Väike tõestus ka sellest. Esimene käivitus 06.03.2024
Siin kohal veelkord tänud Zajetz-ile kes valmistas/modis päris palju alumiinium detaile sellele mootorile ning ka Hendule kes läpaka kaenlasse võttis ja tuli vaatas arvutist ,et esimene käivitus ikka hästi läheks!
Nüüd mureks jäänud veel kaua oodatud esisild mis peaks lähipäevadel lõpuks saabuma. Ning siis saab juba esimesed ringid teha.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
Lõpuks on kätte jõudnud see aeg kui kauatehtud ja mõeldud õõtsad männikul.
Õõtsade materjal siis külmtõmmatud turvapuuri toru, mitte nagu vene rally sport õõtsad, lõikasime lahti ja tavaline veetoru!!! Alumiste õõtsade kinnitus poldid juba siin teemas läbikäinud materjalist kroom 42 molübdeenist. See matejal ennast hästi tõestanud isegi avariis jäid need poldid sirgeks aga igaks juhuks paneme ikkagi uued.
Aga nüüd käib kiire viimane komplekteerimine, et saada auto ratastele, jõuda sillapinki ja saada vastus kas sai asi õigesti tehtud või on ikka mingi ongelmaa sees. Aga eks annan teda kui mingeid uudiseid.
Õõtsade materjal siis külmtõmmatud turvapuuri toru, mitte nagu vene rally sport õõtsad, lõikasime lahti ja tavaline veetoru!!! Alumiste õõtsade kinnitus poldid juba siin teemas läbikäinud materjalist kroom 42 molübdeenist. See matejal ennast hästi tõestanud isegi avariis jäid need poldid sirgeks aga igaks juhuks paneme ikkagi uued.
Aga nüüd käib kiire viimane komplekteerimine, et saada auto ratastele, jõuda sillapinki ja saada vastus kas sai asi õigesti tehtud või on ikka mingi ongelmaa sees. Aga eks annan teda kui mingeid uudiseid.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
Sillapingis käidud ja antud vaba voli foorumikasutajale nimega jaaniuss.
Tehtud ka väike ring ja tundub hea seade, rool keerab ilusti tagasi jne... Silda oli ka lihtne paika panna ning mingit ongelmaad ei olnud. Lisaks ka autol nüüd põõrdenurk suurem. Aga eks kruusal tule täpsemalt välja kuidas ja mis on. Aga kokkuvõttes võib öelda ,et uue silla tegemine läks korda.
Tehtud ka väike ring ja tundub hea seade, rool keerab ilusti tagasi jne... Silda oli ka lihtne paika panna ning mingit ongelmaad ei olnud. Lisaks ka autol nüüd põõrdenurk suurem. Aga eks kruusal tule täpsemalt välja kuidas ja mis on. Aga kokkuvõttes võib öelda ,et uue silla tegemine läks korda.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
UP.
Autoga siis sissesõit tehtud, sai läbitud pea 400 km ja auto tundub hea. Väike tõestus ka ,et ikka olin linnapeal!
Aga sissesõidu käigus tõdetud tõsiasja ,et ladasse stilo trophy 2 side ei ole üldse sobilik. Põhiline mure seisneb selles ,et autos nii suur müra ja tropy 2 side ei filtreeri seda jutust välja. Ehk teisisõnud, paned ülesõidu klapid või kiivri pähe on mõnusalt vaikne aga kui box-i sisse keerad tekib müra tagasi, ehk box võimendab ja saadab edasi ka autos oleva müra. Selle probleemi lahenduseks sai siis ostetud uus side.
Tegu siis Stilo WRC sidega, sellel sidel nüüd siis olemas igasugused erinevad müra filtrid nii digidaalsed kui analoogid. Katsetame ja proovime aga juttude järgi pidi väga head olema
Nüüd siis õlide vahetus, klapid ja nuka asend üle vaadata ning saab dünosse minna, et seade üle vaadata. Peale seda auto põhimõtteliselt valmis esimeseks kruusa testiks või siis võistluseks.
Autoga siis sissesõit tehtud, sai läbitud pea 400 km ja auto tundub hea. Väike tõestus ka ,et ikka olin linnapeal!
Aga sissesõidu käigus tõdetud tõsiasja ,et ladasse stilo trophy 2 side ei ole üldse sobilik. Põhiline mure seisneb selles ,et autos nii suur müra ja tropy 2 side ei filtreeri seda jutust välja. Ehk teisisõnud, paned ülesõidu klapid või kiivri pähe on mõnusalt vaikne aga kui box-i sisse keerad tekib müra tagasi, ehk box võimendab ja saadab edasi ka autos oleva müra. Selle probleemi lahenduseks sai siis ostetud uus side.
Tegu siis Stilo WRC sidega, sellel sidel nüüd siis olemas igasugused erinevad müra filtrid nii digidaalsed kui analoogid. Katsetame ja proovime aga juttude järgi pidi väga head olema
Nüüd siis õlide vahetus, klapid ja nuka asend üle vaadata ning saab dünosse minna, et seade üle vaadata. Peale seda auto põhimõtteliselt valmis esimeseks kruusa testiks või siis võistluseks.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
UP.
Nüüd siis ka käidud ära rullidel. Sai samas kohas käidud kus ka eelmine kord ehk wheelsUp Racing ning Joosep. Töö ja teenusega jäädud jälle väga rahule! Soovitan!!!
Kokku sai autot seadistatud pea 3 h ning tulemus tuli üllatav
Ehk siis 126,4 Kw (169,5 Hp) ja 170,8 N rattast. Mootorist siis 145,4 Kw (195 hp) ja 196,4 N. Selliseid numbreid pole me ennem mitte ühestki 1,6 mootorist saanud
Ehk kartus ,et uus väiksema kubatuuriga mootor tuleb ka numbrite poolest kõvasti lahjem, osutus valeks ning väiksema mootoriga saime hoopis kw juurde! Kaotus küll natuke väändes aga see nii marginaalne ( Vana mootor oli siis 126,8 Kw / 170 hp / 202,6 N )
Väike klipp ka dünost https://www.facebook.com/Rallivaz2101/v ... 890628972/
Mis siis edasi.
Mõtted käivad paide ralli suunas ning proovime ka sinna jõuda. Aga ennem tuleks kindlasti trenni teha. Sest väike testsõit näitas ,et teele pihta saada on sellise jõuga juba päris keeruline!
Nüüd siis ka käidud ära rullidel. Sai samas kohas käidud kus ka eelmine kord ehk wheelsUp Racing ning Joosep. Töö ja teenusega jäädud jälle väga rahule! Soovitan!!!
Kokku sai autot seadistatud pea 3 h ning tulemus tuli üllatav
Ehk siis 126,4 Kw (169,5 Hp) ja 170,8 N rattast. Mootorist siis 145,4 Kw (195 hp) ja 196,4 N. Selliseid numbreid pole me ennem mitte ühestki 1,6 mootorist saanud
Ehk kartus ,et uus väiksema kubatuuriga mootor tuleb ka numbrite poolest kõvasti lahjem, osutus valeks ning väiksema mootoriga saime hoopis kw juurde! Kaotus küll natuke väändes aga see nii marginaalne ( Vana mootor oli siis 126,8 Kw / 170 hp / 202,6 N )
Väike klipp ka dünost https://www.facebook.com/Rallivaz2101/v ... 890628972/
Mis siis edasi.
Mõtted käivad paide ralli suunas ning proovime ka sinna jõuda. Aga ennem tuleks kindlasti trenni teha. Sest väike testsõit näitas ,et teele pihta saada on sellise jõuga juba päris keeruline!
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1489
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
Vau - Eesti kõige suuremate numbritega VAZi mootor siis? Näind ei ole, aga jutte 180hj-test konedest on käinud siin aastakümneid.
See kone on juba tõsine Toyota tapja:)
Peaks soome F-kapile minema ja neil eest ära sõitma siksiga...neid nägusi siis sealpool lahte
See kone on juba tõsine Toyota tapja:)
Peaks soome F-kapile minema ja neil eest ära sõitma siksiga...neid nägusi siis sealpool lahte
Festina lente!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
Nu kui uskuda postimeest siis ikka kõige võimsam ei ole! https://tehnika.postimees.ee/4262681/ka ... 9j6UNpM36wVäikeMägilane kirjutas: ↑30 Juul 2024 22:42 Vau - Eesti kõige suuremate numbritega VAZi mootor siis? Näind ei ole, aga jutte 180hj-test konedest on käinud siin aastakümneid.
See kone on juba tõsine Toyota tapja:)
Peaks soome F-kapile minema ja neil eest ära sõitma siksiga...neid nägusi siis sealpool lahte
Aga üks võimsamatest vabalt hingavatest küll
Nüüd ka Paide rallil kirjas ja eks näe kuidas sellega sõita on ning kui palju see avarii mind ehmatas.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1489
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
Enne kui graafikut pole näind, on raske selliseid numbreid uskuda. Tänaku masin sõitis bio-etanooliga, see annab ka võimsuse lisa vrld. bensuga.
Mis puudutab peale "pauke" uuesti sõitmist, siis mida kiiremini se juhtub seda parem-üldiselt. Kuid kõik sõltub, mis eesmärgiga võistlema minnakse. Enne rallit võiks natuke ka trenni teha nii legendi kui võistlusmasinaga, et keha ja vaim harjuks.
Mis puudutab peale "pauke" uuesti sõitmist, siis mida kiiremini se juhtub seda parem-üldiselt. Kuid kõik sõltub, mis eesmärgiga võistlema minnakse. Enne rallit võiks natuke ka trenni teha nii legendi kui võistlusmasinaga, et keha ja vaim harjuks.
Festina lente!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
VäikeMägilane kirjutas: ↑31 Juul 2024 11:59 Enne kui graafikut pole näind, on raske selliseid numbreid uskuda. Tänaku masin sõitis bio-etanooliga, see annab ka võimsuse lisa vrld. bensuga.
Mis puudutab peale "pauke" uuesti sõitmist, siis mida kiiremini se juhtub seda parem-üldiselt. Kuid kõik sõltub, mis eesmärgiga võistlema minnakse. Enne rallit võiks natuke ka trenni teha nii legendi kui võistlusmasinaga, et keha ja vaim harjuks.
Eks jah see trenn vajalik kindlasti aga sellel ka omad probleemida, kus teha? Kirjutamis trenni lihtne teha, võta suvaline kruusa tee ja ainult kirjuta. Sõitmisega suurem probleem. Laitset uurisin ja sinna kruusakaga peale ei saa. Vasalemma juttude järgi võssa kasvanud. Ainus teadaolev mida on võimalik veel saada on kehala aga ka seal paar küsimärki millele saan vastused uuel nädalal.
Lisaks korraldatakse ka mingeid metsa trenne mis oleks kõige õigem aga need rohkem sellised sponsorite sõidutamised. Kus pakutakse süüa, juua, pika lauda ning wc-d jne.... Aga nendele ei hakka hammas/rahakott peale, uurisin ja sellisel üritusel osalemise hind juba rohkme kui pool suure ralli stardi maksust!
Aga proovime ja pingutame ,et ikka kuskil saaks natuke ennem paidet sõita. Aga noh kui ei saagi siis mis ikka ega meie sugused teevadki trenni rallil
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1489
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
Jah, kui koos sõita ei saa, siis jääbki üle aind nö. tänaval "sissesõitu" teha, aga abiks ikka - saad vähemalt käiguvahetuse selgemaks.
Kuiv legendi trenn on samuti abiks.
Meil siin lõunas on aegajalt neid rallide eelseid teste, kus kedagi ei "joodeta söödeta" vaid antakse kuuma ja usun, seal 3-5 ekipaažiga päevane üritus ei tohiks üle jõua käia. Ma viimati osalesin sellisel 2012 enne RallyEstoniat ja siis oli vist kas 150äkki ja said ca 8km lõku lasta edasi tagasi 3-4korda. Lisaks meile oli seal veel 4-5 ekipaaži.
Uuri G.Müürsepa käest ja kui sealt abi ei tule, siis on üks mees veel.
Kuiv legendi trenn on samuti abiks.
Meil siin lõunas on aegajalt neid rallide eelseid teste, kus kedagi ei "joodeta söödeta" vaid antakse kuuma ja usun, seal 3-5 ekipaažiga päevane üritus ei tohiks üle jõua käia. Ma viimati osalesin sellisel 2012 enne RallyEstoniat ja siis oli vist kas 150äkki ja said ca 8km lõku lasta edasi tagasi 3-4korda. Lisaks meile oli seal veel 4-5 ekipaaži.
Uuri G.Müürsepa käest ja kui sealt abi ei tule, siis on üks mees veel.
Festina lente!
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
Enam 150€ ei saa midagi. Aga mingi 400-600€ kandis on testipäev, aga seal saab ikka 70-100 sskm kuuma ka anda. Misso/Võru kandis teevad kahe lõiguga tavaliselt neid. Märtin Liivaojaga olen neist rääkinud, teevad suht tihti. Lihtsam võimalus on mõne norm klubiga regamise diil teha, kes ka ise teste koraldavad.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1489
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
Mis firma rehviga sa sõidad hetkel?
Mul on kõrvu jäänud, et Lada ja EMV8/9 klassis ei tule seda monorehvi 2025, et sa ei pea oma käesolevaid ju ribadeks veel sõitma/maha müüma?
Mul on kõrvu jäänud, et Lada ja EMV8/9 klassis ei tule seda monorehvi 2025, et sa ei pea oma käesolevaid ju ribadeks veel sõitma/maha müüma?
Festina lente!
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 793
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
Mina sõidan Pirelliga täpsemalt K-ga. Kust kohast sul selline info pärineb ? Mina pole küll midagi sellist kuulnud. Lisaks on odavam osta nagunii mono rehvi kuna selle tüki hind tuleb kõige odavam.VäikeMägilane kirjutas: ↑02 Sept 2024 19:56 Mis firma rehviga sa sõidad hetkel?
Mul on kõrvu jäänud, et Lada ja EMV8/9 klassis ei tule seda monorehvi 2025, et sa ei pea oma käesolevaid ju ribadeks veel sõitma/maha müüma?
Lisaks olen nagunii arvestanud ,et ühtede rehvidega saab sõita kuni kaks rallit! Need millega paides sõitsin on nüüd enam vähem otsas, jah mingit rahvarallit saab veel sõita. Ning saaremaa jaoks olemas veel üks korralik komplekt. Järgmisel aastal siis uued rehvid, sest nagu nii läheb rehv aastaga nii kõvaks kätte ära ,et ei tööta enam nii nagu peab.
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1489
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107R, Niva, VFTS
- Kontakt:
Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020/2024)
eal'i lehel oli mingi protokoll, vaatasin järgi. Lada ja EMV8/9as ei tule 25' pirellit.
Festina lente!