2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Eesti Ladaklubi liikmete autod
Vasta
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 305
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas RRisto »

Kas kuhugile testile/rajapäevale vms ei ole plaanis minna?
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 730
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas atzkarik »

RRisto kirjutas: 02 Juun 2021 00:35 Kas kuhugile testile/rajapäevale vms ei ole plaanis minna?
Praegu plaanis roolisüsteem ümberehitada kuna ikka ilma latita ei saa.

Aga hoian kõrvad/silmad lahti kui peaks olema mingi test siis hea meelega võtaks osa. Kui ka ise kuuled anna teada ;)
Võistlus auto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb lihtsalt ühel hetkel starti!
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 730
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas atzkarik »

UP

Mis siis ka vahepeal tehtud.

Auto saanud endalel täiesti uue esisilla. Jämedamad, tugevamad ja laiema rööpmega õõtsad, uue sillatala, sarniirid ning suur muutus ,et loobusime originaal roolisüsteemist ning nüüd kasutusel lattrool.
Esisild_uus.jpg
Esisild_uus.jpg (163.76 KiB) Vaadatud 2246 korda
Rooli_gardaan.jpg
Rooli_gardaan.jpg (139.55 KiB) Vaadatud 2246 korda
Esmamulje väga hea tuli juurde nii pöörde nurka kui ka rool on täpsem aga eks lõplik tõde selgub siis kui sillapingis ära käidud.

Lahentatud ka probleem ,et sillapolte pole väga kaubandus võrgust saada ning neid üksikuid mida seal saada on kipuvad juba tänav sõidus kõveraks minema, kuna on toodetud täiesti tundmatust materjalist. Probleemi lahenduseks sai lastud teha kroom42 molubteemist nii jämedad poldid kui võimalik. Eks testime ära ja eks aeg näitab kas õigustavad ennast. Neid on vähemalt saada ning teada ka materjal.
Sillapolt.jpg
Sillapolt.jpg (187.63 KiB) Vaadatud 2246 korda
Lisaks saanud väljalaske kollektor endale keraamilist töötluse. Mille tulemusena peaks mootoriruumis vähenema temp. ning ka kollektori koda ei lähe enam nii soojaks. Siin kohal tänud PuZuP-ile kes selle teostas.
Väljalase_töödeldud_2.jpg
Väljalase_töödeldud_2.jpg (192.64 KiB) Vaadatud 2246 korda
Väljalase_töödeldud_1.jpg
Väljalase_töödeldud_1.jpg (169.24 KiB) Vaadatud 2246 korda
Võistlus auto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb lihtsalt ühel hetkel starti!
m
Märt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 20 Dets 2018 14:35
Autod: 21072

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas Märt »

Kust kaudu selle roolilati "süsteemi" tellisid ja kuidas postikulud olid? Muidu vahva ehitamine, edu!
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 730
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas atzkarik »

Märt kirjutas: 13 Juul 2021 20:23 Kust kaudu selle roolilati "süsteemi" tellisid ja kuidas postikulud olid? Muidu vahva ehitamine, edu!
Osa venemaalt ning osa männiku laiali garage engineering, ehk sellist komplekti ei olegi saada kaubandusvõrgust.
Võistlus auto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb lihtsalt ühel hetkel starti!
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 730
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas atzkarik »

UP
Auto saanud siis esimesed ristsed ehk osaletud Rapla Rallil, läbitud esimesed 100+ kiiret km. Tehnikaga tuleb jääda väga rahule. Suuri probleeme ei olnud. Kui välja arvata pisiviga ,et kardaan käis hüppest maandumisel vastu turvarihma polti. Ralli ka ei teinud esmapilgul autole väga liiga ainult kolmandal katsel oli tee nii halb, et viskas auto õhku ja maandumine toimus suures augus esisillale eest suunas. Maandumise pauk oli nii kõva ,et aknaluugi siinid lõi puruks ja akna luugid lendasid vastu ükse raami. Lisaks lõi see pauk sarniiri poltide mutritel keerme maha. ( Karbiga ning vana esisillaga oleks arvatavasti see pauk meie ralli lõpetanud aga sellega mis sai tehtud tulime ilusti lõpuni ning ka rool on enamvähem sirgelt peal.) Aga selline see ralli on!
Klubi_3.jpg
Klubi_3.jpg (196.6 KiB) Vaadatud 1520 korda
Klubi_2.jpg
Klubi_2.jpg (172.7 KiB) Vaadatud 1594 korda
Klubi_1.jpg
Klubi_1.jpg (256.23 KiB) Vaadatud 1594 korda
Rapla ralli lõpptulemuseks jäi siis üldi 40. ja oma klassi 9. koht.
Klubi_3.jpg
Klubi_3.jpg (271.16 KiB) Vaadatud 1594 korda
Õnnelikud lõpetajad enne finiši poodiumi. Kuna seatud eesmärgid said kuhjaga täidetud milleks olid!
*Lõpetada Ralli.
*Koguda kiireid km-e.
*Harjutada koostööd.
*Õppida autot tundma.
*Olla mitte viimased.

Siinkohal mainiks ära ,et neljast startinud ladast lõpetas kolm ning lõpetanud ladatest olime kokkuvõttes teisel kohal :)

Nüüd siis tuleb tehnika ülevaadata ning leitud vead parandada ja hakkata mõtteid seadma Lõuna-Eesti ralli poole.
Viimati muutis atzkarik, 06 Aug 2021 09:51, muudetud 2 korda kokku.
Võistlus auto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb lihtsalt ühel hetkel starti!
v
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1308
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva 1.7, VFTS 1.7
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Väga tublid ja hea massin, et sellise raske ralli vastu pidas!
Festina lente!
Kasutaja avatar
Thor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 48
Liitunud: 10 Okt 2009 10:59
Asukoht: Saue
Autod: 2105 #7

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas Thor »

Lisan ka paar pilti (tehtud mu sõbra poolt)

Pilt
Pilt
Üks test on väärt rohkem kui 1000 ideed.
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 730
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas atzkarik »

UP!

Raplas saadud lahing armid parandatud milleks oli tasakaalust väljas kardaan kuna käis vastu turvarihma polti ning diffri simmer mis ei pidanud õli kinni kuna diffri flantsi simmeri pind oli kahjustatud. Lisaks veel nipet näpet aga ei midagi erilist.

Lisaks saanud auto ka kõik uued mahlad ning käidud ka silla pingis mis täiesti tavaline peale igat rallit. Sillaga oli kõik ok ainult natuke oli kokku jooks paigast ära.

Praeguseks auto lõuna-eesti ralliks valmis.

Siin foorumis rallil toimuvat ei kajasta. Selleks nüüd teine leht, et kes soovib ka sellel silma peal hoida siis siin see leht on https://www.facebook.com/Rallivaz2101

Siia postitan edasi auto edasisest arengust ja muredest.
Võistlus auto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb lihtsalt ühel hetkel starti!
v
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1308
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva 1.7, VFTS 1.7
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Tulen mõnda katset vaatama-Edu!
Ilm tuleb vihmane, midagi sarnast nagu meil Mikuga oli 2011.
Sellega seonduvalt, oleks hea kui saaksite supportite külge kuidagi need velje puhastuse lapakad/kraapijad lisada - võtab savi täis ja rool läheb "lolliks". Meil nii juhtus ja noh, võidusõidust siis enam rääkida ei saa, nagu ka sõidu nautuimisest.
Festina lente!
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2398
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas SexSix »

Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 730
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas atzkarik »

UP.

Raske Lõuna-eesti ralli seljataga ning jälle õnnelikult tõi meid auto lõpuni.

Käib lahingarmide likviteerimine milleks siis on.

NB! Vaadata tärniga asju.
IMG_20210831_231120.jpg
IMG_20210831_231120.jpg (143.11 KiB) Vaadatud 633 korda


Viga mis kordub on ,et osadest kohtadest sülitab väljalaske kollektori tihendi minema. Põhjus sisselaske kollektori flants ja väljalaske flants erinevate paksustega. Kuigi on tehtud astmega seibid aga ikka probleem kordus. Panime uued tihendid ning loodame ,et nüüd jääb pidama.

Lisaks autosse tekkinud ebameeldiv vibara :( vibra isegi koha peal ning eriti suureks läheb kui hoida mootorit 4000 rpm-i. Kui panna originaal tagumine kasti padi siis vibrat ei ole. Arvame ,et praegu kasutuses olev stinger sport polü puks muutub tänu kuumale jäigemaks ning tänu sellele kandub mootori vibra keresse. Aga varsti saame vastuse kas meie oletus on õige. Paneme uue puksi mis pole kuuma saanud ning siis asi selge.

Mõtted käivad viru rallil osalemise suunas ning proovime selleks ajaks kõik mured lahendada.
Võistlus auto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb lihtsalt ühel hetkel starti!
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 538
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht: Raplamaa
Autod: 2101

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas twist »

atzkarik kirjutas: 03 Sept 2021 11:37 Lisaks autosse tekkinud ebameeldiv vibara :( vibra isegi koha peal ning eriti suureks läheb kui hoida mootorit 4000 rpm-i. Kui panna originaal tagumine kasti padi siis vibrat ei ole. Arvame ,et praegu kasutuses olev stinger sport polü puks muutub tänu kuumale jäigemaks ning tänu sellele kandub mootori vibra keresse. Aga varsti saame vastuse kas meie oletus on õige. Paneme uue puksi mis pole kuuma saanud ning siis asi selge.
Võin kihla vedada, et asi pole puksis endas, vaid kogu kinnitus on valesti konstrueeritud. Tegin ise ka prooviks selle venelaste leiutise koopia kasutades Transiti õõtsapuksi. Samamoodi tekkis mingi fantoom-vibratsioon teatud pööretel. Tegin kinnituse ümber kahe E36 kastipadja peale ja probleem kadunud.

Ilmselt probleem seisneb asjaolus, et see puks on peaaegu samas sihis väntvõlliga ja paigutatud vales asendis ehk sellises kus tal on kõige lihtsam liikuda. Oleks puks paigutatud risti või oleks seal kaks puksi mingi distantsiga üksteisest, oleks vibratsioonid summutatud.
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 305
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas RRisto »

Eks see vibra on lihtsalt ebameeldiv ülesõitudel ... katsel see ei sega :) Meil ka täiesti olemas ... mootor on päris jäikade õõtsapuksidega kinni ning kast samuti.
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 730
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas atzkarik »

UP

Viru-Ralli ka nüüd seljataga ja ei läinud päris nii nagu plaanitud oli. Esimsese kiiruskatse 1,6 km-il ühes kiires parem kurvis oli sees jõnks mis viskas auto põrkama ja sealt edasi pehmele mis kandis auto välja. Kõik käis nii kiiresti ,et ega midagi teha ei olnud vist. Ainult ise sain aru kui auto oli juba pehemel ,et siit tervelt enam välja ei tule. Ning ainukesed sõnad olid sidesse oh perse. Kiirus sellel hetkel oli 96 km/h kui hakkasid sellised 10cm läbimõõduga lepad üle kapoti tulema ning järgmisel hetkel peatas auto umbes poole meetrise läbimöödu ja sama kõrgusega känd mis jäi esiratta teepeale. Kännuga kohtumise hetkel oli auto kiiruseks 84 Km/h.
242129682_2893093797480990_8044094475581240415_n.jpg
242129682_2893093797480990_8044094475581240415_n.jpg (290.83 KiB) Vaadatud 179 korda
242119228_352759369875924_7404853523756862966_n.jpg
242119228_352759369875924_7404853523756862966_n.jpg (258.25 KiB) Vaadatud 179 korda
242136145_1272017143220931_6276510498016452279_n.jpg
242136145_1272017143220931_6276510498016452279_n.jpg (177.34 KiB) Vaadatud 179 korda
242322294_237083571565477_7512983552854157939_n.jpg
242322294_237083571565477_7512983552854157939_n.jpg (219.4 KiB) Vaadatud 179 korda
242161100_4476223915791250_435894566385527691_n.jpg
242161100_4476223915791250_435894566385527691_n.jpg (152.31 KiB) Vaadatud 179 korda
242142897_1234331387033187_1639579463619313076_n.jpg
242142897_1234331387033187_1639579463619313076_n.jpg (146.22 KiB) Vaadatud 179 korda
Autol päris suured kahjustused. Kõver tulesein, puur, juhi jalgealune nign puruks rebenenud A biilar jne... Kindlasti kõvasti veel mida näinud ei ole :(

Lisaks ka ise ei pääsenud sellest matsust päris terve nahaga. Juba kohe peale kännuga kotumise hetke tundsin ,et asi pole päris korras. EMO-se kontrolli minnes selgus ,et on lülisamba ehk selgroo ühe lüli murd. Kas selle põhjustas mats mis tuli minu jalgadesse või siis polnud puusavööd nii pingul kui peaksid olema ei olegi vahet. Aga taastumine läheb päris pikalt. Siin kohas tuleb õnne tänada ,et ei ole nihkega murd mis oleks võinud halvimal juhul ratastooliga lõppeda. Õnneks kaartilugejal ainult põrutused.

Mis edasi ei teagi praegu. Eks kõigepealt tuleb ennast uuesti normaalselt liikuma saada mis praegu on väga vaevaline ning siis vaadata mis autoga edasi saab.
Võistlus auto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb lihtsalt ühel hetkel starti!
v
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1308
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva 1.7, VFTS 1.7
Kontakt:

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Autuga vast aitavad sõbrad tegeleda, kuid iseenda kordasaamine on juba keerulisem.
Siinkohal võiks siis isegi öelda, et läks õnneks!?

2016 Harju rallil oli ka meil sarnane olukord, kuid kuidagi sai nina ikka teele jäetud ja pääsesime, aga jah, üsna kehva olukord, kui nii juhtub.
Festina lente!
k
KevinK
Foorumi kasutaja
Postitusi: 3
Liitunud: 01 Okt 2013 19:25
Asukoht: Võrumaa

Re: 2101 E-rühm, Atzkarik, 1979, (2020)

Postitus Postitas KevinK »

Viru Ralli siis ikka neelas neid venelasi, SS7 Kehalas sai meie Lada elutee ka otsa. Auto vigastused peamiselt samad. Veereva ungarlase teekond sai otsa.
Sulle aga kiiret paranemist!
Vasta