Lada Niva, Siim_S, 1995
Lada Niva, Siim_S, 1995
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- Siim_S
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 26 Jaan 2010 01:16
- Asukoht: Harutee
- Autod: Lada Niva
Lada Niva, Siim_S, 1995
Kuna see talv pole just kõige lumevaesem olnud, siis pole ma ilmselt ainuke, kes on nelikveduliste usku pöördunud. Siiamaani olen sõitnud vaid tagaveolistega. Poole talve pealt sai hakatud Nivasid uurima/otsima ning nüüd lõpuks leidsin sobiva masina.
Tegu siis 1995 aastal välja lastud Nivaga. Mootor on 1,7 karbussikas. Mootori poolest on masin väga hea. Käivitub kenasti, vaja vaid kett pingule saada. Vahekast toimib ka ilusti nii aeglusti kui ka keskdiffrilukk. Käigukast on vigane. Tagurpidi käik ragiseb, kuid välja ei loobi ega üle ei lase. Plaanis on panna viiese kasti asemel 01 kast. Samuti on plaanis vahetada kõik mahlad ära. Nii sildades, käigukastis, vahekastis kui ka mootoris. Edasine selgub tulevikus. Kõigepealt teen tehniliselt nii korda kui võimalik ja siis vaatan edasi mis plaanid tekivad.
Tegu siis 1995 aastal välja lastud Nivaga. Mootor on 1,7 karbussikas. Mootori poolest on masin väga hea. Käivitub kenasti, vaja vaid kett pingule saada. Vahekast toimib ka ilusti nii aeglusti kui ka keskdiffrilukk. Käigukast on vigane. Tagurpidi käik ragiseb, kuid välja ei loobi ega üle ei lase. Plaanis on panna viiese kasti asemel 01 kast. Samuti on plaanis vahetada kõik mahlad ära. Nii sildades, käigukastis, vahekastis kui ka mootoris. Edasine selgub tulevikus. Kõigepealt teen tehniliselt nii korda kui võimalik ja siis vaatan edasi mis plaanid tekivad.
-
rrene07
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 271
- Liitunud: 07 Jaan 2005 11:35
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Vaz 2107, Niva 2121, Jaapani masuudipress...Pajero...
ma mõtlen neid torusid mis külgedel ja plastikust vidinaid mis ümber tagumiste tuledeAlgselt postitas: Siim_S
Kui sa iluvidinate all mõtled neid kroomist pedaalikatteid ja kroomist kirju, siis need olid kohe küljes. Pedaalikatted olen juba eemaldanud, ilmselt rändavad ka kroomkirjad prügikasti.
[Muudetud: 7-3-2010 rene07]
- Siim_S
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 26 Jaan 2010 01:16
- Asukoht: Harutee
- Autod: Lada Niva
rene07: torud ja plastikud kõik sain kaasa. Samuti koopalaiendid.
twist: kuskilt kuulsin et neljas käik on kõigil otsekäik, ehk siis ei pidavat vahet olema mille kast panna. Samas 01 kastiga on maastikul sõites rohkem jõudu tänu ta aeglasematele ülekannetele. Ma võin siinkohal ka eksida, sest see mul esimene kokkupuude ladaga.
twist: kuskilt kuulsin et neljas käik on kõigil otsekäik, ehk siis ei pidavat vahet olema mille kast panna. Samas 01 kastiga on maastikul sõites rohkem jõudu tänu ta aeglasematele ülekannetele. Ma võin siinkohal ka eksida, sest see mul esimene kokkupuude ladaga.
Neljastel kastidel on kõigil neljas käik sama ülekandearvuga 1.00, sama peaks ka viie käigulistel olema neljas käik.Algselt postitas: twist
Kui panedki neljase kasti, siis pane pigem 05 kast. Kannatab pärast maanteed ka sõita. 01 oma on liialt aeglane.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=16142
Ma jällegi kipun arvama, et ei ole suurt vahet. Kui aeglusti sees, on ülekanne juba nii aeglane, et pole vahet, mis kast seal all on. Kuid aeglustita sõites pead kolmanda "peeneks laskma" et neljandat lülitada. Usun, et annab kütusekulus tunda. See on minu loogika. Kui keegi on Nivale kunagi 01 kasti alla pistnud, võiks sõna võtta.
[Muudetud: 7-3-2010 twist]
[Muudetud: 7-3-2010 twist]
- Siim_S
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 26 Jaan 2010 01:16
- Asukoht: Harutee
- Autod: Lada Niva
Aega võttis aga asja sai. Alla sai pandud 01 käigukast. Millegipärast tuli käigukasti tala relakaga sobivaks lõigata, sest esimene kardaan käis vastu(eelmise kasti talaga oli samuti tehtud). Samuti sai mootori kett pingutatud. Nüüd kõik toimib nii nagu peab. Järgmine samm on tehnoülevaatusele minna ning siis saab juba ametlikult sõitma.
-
ssamara1500
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 05 Jaan 2009 22:20
- Asukoht: viljandimaa
- Autod: lada samara 1.5 97a